Catatan

party pekerja diconvert jadi party amanah negara ... terdesak gila mat sabu and the geng barua

ketua pengiring mat sabu memberi jawapan hahhahhaha

tinggalkan perjuangan ISLAM demi berpeluk dengan KAFIR

pengerusi GHB yang berjiwa rakyat wakakkaka patutlah TINGGAL PERJUANGAN ISLAM

party ditolak dalam masa 24 jam borang di ISI TAK LENGKAP

kah kah kah daftar party pun TAK LULUS ... bangang punya ghb

barua barua umno nak berdemo jugak

pakatan 2.0 membentuk kerajaan PERPADUAAN dengan UMNO

BELUM APA APA DAH MENCURI ... AMANAH KHAKKK TUIHHHH

pengerusi GHB yang tak menang kerusi parlimen menghasut hahhaha

kalau nak tulis biarlah LOJIK walaupun memang barua

penasihat UMUM Geng BArua HALALKAN LOMPAT PARTY

lawak boss sb kah kah kah

belum party tertubuh MAT SABU KECEWA sudah

mat sabu buat lawak kat shah bandar

alhamdulilah pemimpin bacul keluar pas

peraduan mencipta LOGO PARTY BARUA DAP

pas selangor lumpuh pakai kerusi roda ke baring terus hehhehe

aku ingat seluruh ahli pas selangor letak jawatan dan ahli pas

keh keh geng barua nak letak jawtaan beramai ramai

mat sabu tak payah lah nak reform pas, reform diri sendiri dulu

party tak amanah carilah IDEA LAIN nak SPIN pun

alhamdulilah akhirnya barua dap dalam pas dah ada nama PARTY BARU party tak amanah

kenapa party barua dap belum dapat didaftarkan?????

mad awang penasihat UMUM geng barua dap hehhehee

dap dah bengong

saifudin MINTAK MAAF SELEPAS MENGFITNAH

party barua belum tubuh cakap je banyak hahaha

ilusi bangang geng barua dap

KALAULAH NUAR BRAHAM PM SEKARANG

barua dap buat perangai lagi ... separuh pemuda shah alam letak jawatan

UMNO perlu turun baru ekonomi MALAYSIA PULIH

dari ATAS presiden sampai ke ahli biasa semua boleh keluar PAS

nampaknya bukan pas saja dipingirkan termasuk nuar braham sekali

kolid samad didapati BERSALAH MENGFITNAH

harapan BARUA tak KEMANA selain bercakap dan terus bercakap

berapa kali mau tangguh pelancaran party baru YANG LEBIH BARUA

harapan barua JANGAN GUNA NAMA TOK GURU NIK AZIZ DAN FADHIL NOOR

harapan PAK SUBKY

tok guru nik aziz pernah BERPESAN

mat sabu bukan ahli pas lagi

TAK PERLU ADAKAN KERJASAMA DENGAN GENG BARUA

ISLAM PROGRESIF ISLAM LIBERAL ISLAM HADHARI ISLAM ATTARTURK

barua DAP kata dia tak terbabit dalam PAS LAGI

Geng BARUA di BESUT ... berjaya tarik audien umno wkakakaka

alahai bangangnya pemimpin Geng BARUA