nampaknya bukan pas saja dipingirkan termasuk nuar braham sekali

nampaknya gerakan harapan barua dengan dap akan mendominasi wujud pakatan pembangkang yang baru, jika gerakan barua  berjaya membeli dan membayar party kita. rupanya harga party KITA tak semurah seperti yang dicanangkan, mulanya party kita hanya ditawarkan dengan modal berbayar Rm10 sen, tapi oleh kerana tuan punya party KITA tahu bahawa geng geng barua dap terlalu terdesak nak dapatkan party baru supaya nampak hebat, party kita menaikkan berjuta kali ganda asal harga party KITA, akhirnya mat sabu yang seperti biasa akan mintak duit dengan abg besarnya DAP, oleh kerana harga PARTY KITA tidak masuk akal dan geng barua terpaksa membeli walaupun dengan apa harga kos, cikgu sosialis kawasan batu yang menjadi orang tengah dengan wartawan yang beli title dato tidak berjaya dalam nego membeli party kita. usaha usaha terakhir adalah mencari lagi party yang sudah wujud tapi tidak ada penghuni didalamnya.

nuar braham tidak ada dalam gabungan pembangkang yang baru, gerakan barua sudah bersiap sedia menobatkan lim kit siang sebagai PM malaysia yang baru, walaupun bercanggah dengan perlembagaan negara tapi dap sudah mengatakan jika mereka menang mereka akan tukar perlembagaan malaysia dengan mudah, oleh itu pakatan pembangkang kena bersatu hati dulu semantara untuk menang diputrajaya, semua barua dap sudah bersetuju dan akan meminggirkan nuar braham yang tak akan keluar dalam masa terdekat jika ada perubahan. pkr sudah jauh ditinggalkan oleh mat sabu dan geng barua dap mereka, pkr hanya party melukut dalam tin, pemimpin dalam pkr tidak mampu untuk menarik sokongan kepada mereka selain menarik kepala lutut dan beberapa ekor maloan yang bodoh sombong.

nuar braham bukan lagi calon pm malaysia ia hanya cuma calon penjara sungai buloh yang akan datang. pakatan pembangkang yang baru sudah bersiap sedia dengan nama barisan kabinet baru tanpa ada nuar braham dan beberapa pemimpin pkr, pemimpin pkr tidak ada yang cerdik cuma yang ada hanya bangang sebangang nuar braham ditipu oleh rafizi dalam langkah kajang akhirnya nuar braham terperuk dalam sel sungai buloh. apakah itu strategi dap jugak dalam pkr, dengan terperuknya terjeruk nuar braham bermakna lim kit siang akan menjadi GOD dalam pakatan pembangkang 2.0, agenda dap makin jelas selepas membeli beberapa ekor melayu untuk dijadikan maskot mereka seperti aziz bari asamad said rara sofia peguam 7 undi  dan yang terbaru tak mustahil pengerusi gerakan harapan barua jika party tak boleh ditubuhkan jugak. NAK MEMIMPIN TAPI NAK TUBUH PARTY PUN TAK RETI HHAHHAHAHA MANGKUK PUNYA PEMIMPIN

Ulasan