alhamdulilah pemimpin bacul keluar pas

alhamdulilah sofi wahab akhirnya mutaligat, dengan perletakkan jawatan mereka memudahkan pas untuk memastikan pemimpin yang nak berjuang dijalan allah, bukannya berjuang untuk hidup senang atas dunia. dengan perletakkan seluruh negara bermakna pas akan kehilangan lebih dari 200 undi yang mana ini mengundi mat sabu dan geng barua dap, pemimpin yang tak amanah akhirnya keluar tapi hanya meletakkan jawatan bukan keluar pas, sepatutnya kenyataan media beserta dengan perletakkan ahli pas sekaligus. kenapa barua balaci ni masih lagi kekal dalam pas, apakah muslihat mereka, mereka menantikan party baru siap dibina oleh dap dan pkr barulah mereka beramai ramai keluar menuju rumah baru yang serba indah disediakan oleh kafir. mana mungkin sanggup bersusah payah lagi setelah nak menang di beberapa kawasan dimalaysia,

yang menjadi pelik dan ajaib bin hairan kenapa jawatan berbayar tak diletak sekali, beberapa pemimpin barua dap dan pkr ini nampaknya tak sanggup melepaskan jawatan berbayar sebagaimana jawatan dalam party, mariah sebagai jawatankuasa IBU AYAM tertinggi sepatutnya menunjukkan akhlak yang amanah iaitu meletakkan jawatan sebagai mp kota raja. lagipun kota raja bukan dimenangi atas tiket party barua dap, kolid samad dishah alam keluarlah pas sebelum party baru muncul menandakan kehebatan bukan setakat menunjukkan sokongan tak berbelah bagi pesta minum arak dalam oktober fest, berjumpa dengan carsberg menawarkan tanah lebih besar. mungkin carksberg akan memeberikan sumbangan besar kepada party barua dap, apa saja derma mereka akan terima demi perjuangan yang hebat.

nampaknya malam ini ada kawasan diterengganu akan tutup sebagaimana kata kata cikgu sosialis yang mana cawangan akan tutup dengan ketibaan party baru, wan rahim yang menipu rakyat kelantan dengan mengatakan bahawa satu cawangan pas akan tutup akhirnya menipu anak tok guru demi kewujudakn gerakan barua di kelantan, setelah kit siang memberikan dana yang banyak pada wang rahim.

Ulasan

  1. Belum lagi hujan panah lembing gerombolan haru biru ni takut keluar kerana takut kena hujan. Amah ke amanah?

    BalasPadam

Catat Ulasan