pengerusi GHB yang tak menang kerusi parlimen menghasut hahhaha

kasihan pengerusi ghb, selepas dikatakan akan berundur kerana nak beri laluan kepada orang lain terpaksa membuat kenyataan lembu, setelah keluar pas, mat sabu makin bodoh dan bengong, kasihan kerana mendapat sokongan bengong dari beberapa blogger yang dibayar mat sabu terpaksa membodohkan diri yang mana dia sememangnya bodoh. selepas kalah menungging dalam muktamar pas, mat sabu membawa idea semakin karut, selepas ini akan menjadi barua dan balaci dap dan pkr, party nyamuk hanya bising dan akan kembali bising bila duit makin kurang, party belum dilancar tapi bising menyalak disana sini, tubuh disemua negeri yang peliknya party tak nampak apa apa. dan yang semakin pelik jawatankuasa penaja je ramai ahli nya tiada, dulu nak tarik rakyat yang tiada pengangan tapi akhirnya ugut ahli pas, kasihan sunguh, yong suka kafir kata raja namrud kalah dengan nyamuk kalau party nyamuk akan senyap bila kena tampar.

mat sabu tolol sangat sekarang, menang atas nama pakatan rakyat apa benda, pakatan rakyat tak pernah didaftarkan sebagaimana ghb yang tak pernah didaftarkan. sebangang pasma pun daftar, siang malam duk sebut harapan baru yang pasti harapan palsu, mat sabu tiada kekuatan nak menyanggah kata kata dap selain sujud dan rukuk kerana wang. dan yang pasti ghb tak akan didaftarkan lagi kerana party baru pun banyak masalah. semasalah pemimpin nya. mat sabu duk jaja siang malam nak tarik ahli rupanya tarik ahli pas, tapi bagus jugak dia tarik ahli pas seperti alkusyen greenboc tulangbesi bukan ada hasil kepada paspun selama ini, nanti nizar bekas mb dap pun keluar, raja baharin pun sudah boleh bertanding atas nama tiket baru, duduk rumah pun raja baharin boleh menang tanpa perlu pergi berkempen, mujahit siap ludah ahli pas kerana tak ada ahli pas mengundi dia pun dia tetap memang dengan undi kafir. betapa hebatnya pemimpin geng barua yang tak pernah daftar.

mat sabu akan bertanding atas tiket party baru yang mana belum didaftarkan lagi, tapi kawasan mana dia akan bertanding, persoalan yang bagus untuk ditanya. sebab mana mana kawasan pun mat sabu pasti kalah kerana ia tak layak jadi pemimpin. selepas jadi ayam golek dap mat sabu sepatutnya masuk dap dari terus memimpin gerakan yang tak didaftarkan. tapi dap pun tak lama lagi akan diharamkan kerana tak berjaya menghantar dokumen untuk disahkan, perhimpunan pun pakai tipu nak menang, tapi dap berjaya menipu mat sabu dan gengnya. party dap akan tiggal kenangan dan mungkin akan masuk party barua jugak. semakin lama semakin bodoh mat sabu buat ucapan.

Ulasan