tinggalkan perjuangan ISLAM demi berpeluk dengan KAFIR

nampaknya GHB tak dapat daftar lagi party tupperwarenya... mat sabu hanya akan mengumumkan party baru esok tapi party apa yang nak dilancarkan selepas ROS tidak meluluskan party yang baru dihantar oleh setiausaha geng barua zul bodoh. zul bodoh sudah lama buat kerja bodoh dalam pas akhirnya gagal mendaftarkan party baru sebagaimana arahan dap. dap sudah naik angin dengan kebodohan zul., hanipa anak mydin mall masih gagal membaca arahan dalam mengisi borang perndaftaran party yang dibantu oleh asmuni awi. asmuni awi yang berkomplot dengan pkr dengan isu pil kuda dulu jugak gagal membuatkan pendaftaran party baru masih gagal. kegagalan utama adalah kerana kebodohan mereka. mereka hanya tahu mengutuk dan mencaci pas, sebagaimana zulkifli haron yang meminjam duit sampai sekarang tak bayar bayar. setelah mendapat bayaran dari dap untuk mengfitnah pas siang dan malam greenboc tidak akan dibayar lagi selepas ini.kerja kerja greenbac tidak memuaskan hati pemimpin dap. bayaran sudah dikurangkan.

nizar bekas mb dap memerangkap balaci dan barua dap diperak jugak tidak berupaya memastikan pendaftaran party baru berjaya, PENDAFTARAN PARTY BARUA DIHANTAR PADA 27 OGOS DAN DIHARAP ROS TIDAK MENJAWAB DENGAN PANTAS DAN HARI INI MAT SABU DAN GENG BARUA BOLEH SEMBANG BANYAK DIHARI PELANCARANNYA. rupanya mat sabu nak menipu penyokong bodohnya, alah mat sabu tahu penyokongnya seperti yong suka kafir tak kisah kalau kena tipu pun, lepas pegang amoii mat sabu jadi imam solat apa, mad awang pasti boleh halalkan perbuatan mat sabu, mad awang boleh silambang je hukum allah apa tah kes sangat kes mat sabu berpimpim dengan amoi.. selepas out dari pas, mat sabu boleh bersalaman dengan perempuan tanpa rasa risau lagi halal haram, mad awang penasihat umum boleh keluarkan fatwa apa nak kisah sangat. apa saja arahan dari mat sabu mad awang yang tolol pasti akan mengeluarkan fatwanya.

bila mahathir turun ke pehimpunan bersih hatta tonggong memuji dan memuja dan membersihkan kesalahan cikdet. mungkin selepas ini boleh yam seng HOLLY WATER dengan mujahit. alah minum holy water bukan boleh jadi murtad tak gitu mujahit. mad awang hebat dah sekarang semua boleh. walaupun party tak lulus namun mad awang yang gila jawatan menerima jawatan yang tak wujud, tak gila ke namanya, mungkin kenyanyukkan sudah mengusai dan kegilaan pada jawtaan menyebabkan geng barua memberikan anugerah apa apa pun jawatan pasti mad awang menerimanya. jika jawatan sapu jamban pun mad awang sapu asalkan nampak glamour. mungkin mad awang pun nak bergambar dengan rara dap dan beberapa maskot awek dap yang baru, alah boleh dihalalkan apa. tak gitu yong suka kafir mesti setuju dengan aku. hukum tertinggi islam pun boleh dipinggirkan apatah lagi memegang awek., tak gitu mad sabu,,,, nampak kan berjiwa ISLAM selepas keluar PAS. hukum pegang awek apa mad awang?????

Ulasan