pakatan 2.0 membentuk kerajaan PERPADUAAN dengan UMNO

setelah menuduh pas berjuta kali akhirnya barua dap party yang menerima dana dap, pkr dan dap bersetuju menubuhkan kerajaan bersama umno, dap dibawah pemimpin nyanyuk kit siang yang setiap masa menuduh pas akan bergabung dengan umno akhirnya membuat kenyataan dan menandatangi perjanjian bersama dengan pkr dan geng barua yng masih belum berparty. rupanya untuk menuju putrajaya ialah bersama umno, perjuangan pakatan rakyat level 2.0 rupanya bermatlamatkan bekerjasama dengan umno untuk turunkan hanya najid dan naikkan pemimpin umno yang lain dan yang paling penting membebaskan pemimpin umno yang dipenjara oleh UMNO sendiri. begitulah bodoh dan bangangnya pakatan 2.0 bersama umno.

seperti biasa apabila dap bangang bersuara, pkr dan geng barua pasti akan bersetuju, apa benda yang mereka tentang akhirnya mereka akan setuju jika dap kafir menyuarakan pendapat, hanya pas yang tidak boleh bersuara apa apa, jika nampak je bersalam dengan umno walaupun lepas solat akan dipandang serong oleh geng barua, jika dap tidur bersama umno pasti ia akan nampak hebat. apa yang  mat sabu perjuangan ialah membebaskan umno dan memastikan hukum islam tidak akan dapat dijalankan dimalaysia. begitulah bebalnya mat sabu dan geng barua.  apa yang mereka tentang akhirnya bersama, bila bersama pas mat sabu tidak bersetuju dengan umno apabila bersama dap dan pkr mat sabu sanggup berzina dengan umno.

party barua hanya tunduk dan patuh kepada dap selepas pemimpin geng barua dibayar gaji oleh kerajaan kafir dap. mujahit paling lantang menentang hukum islam selepas membawa pemimpin dari tunisia yang mengatakan bahawa hukum islam tidak perlu dilaksanakan dalam malaysia. kerana ia tidak sesuai dengan suasana malaysia, fahaman sesat mujahit cuba dibawa masuk kedalam umat islam, kalau sesat biarlah seekor jangan bawak fahaman sesat kepada orang islam yang lain. mujahit yang didapati terlalu banyak minum HOLLY water sampaikan gila sampai sekarang. menerima imbuhan elaun yang banyak dari dap menyebabkan mujahit akan membuat kenyataan demi kenyataan bercanggah dengan islam, yang pasti PENASIHAT UMUM HANYALAH ANJING DISURUH MENYALAK MAKA MENYALAKLAH DIA.

Ulasan