ISLAM PROGRESIF ISLAM LIBERAL ISLAM HADHARI ISLAM ATTARTURK

ISLAM yang cuba dibawak oleh geng barua dap dalam masyarakat islam, pemimpin pas yang ditolak dan disepak keluar kerana membawa fahaman sesat. mujahit lepasan sastera merupaka pengerak utama yang sangat mesra dengan kafir, membawa fahaman sesat islam progresif, bagaimana islam hadhari yang cuba dibawa oleh mantan pak lah@mat tidor. islam hadhari yang bersifat lebih hebat dari islam yang ada, akhirnya masjid hadhari menjadi simbol islam progresif yang mana dibawa pulak oleh mat sabu and the geng dan disokong oleh blogger barua bersama dap, dap memberikan sokongan yang kuat dengan penubuhan party attarturk malaysia. bersama gerakan harapan baru yang mana bersifat dengan nama islam hadhari dan islam progresif yang cuba ditanam oleh geng barua dap dalam pas., setelah rakyat menolak islam hadhari mereka membawa pula doktrin islam progresif.

mereka merangka perjalanan islam progresif yang tidak ada kena mengena dengan islam sebenar yang dibawa oleh nabi muhammad, islam baru yang cuba diterap lebih mesra kafir dan lebih kafir dari kafir sendiri, apa yang cuba dibuat adalah menghalalkan apa yang haram dalam islam, islam mengharamkan percampuran lelaki dan perempuan, islam progresif akan menghalalkannya dengan membuat perlbagai acara yang akan menyaksikan bagaimana perempuan lelaki akan bergaul mesra atas nama kebebasan islam progresif, kafir akan menerima pandangan ini dengan cepat kerana ia adalah satu cara yang boleh membunuh umat islam dan menjauhkan penganut islam dari islam sebenarnya. islam progresif akan membawa islam malaysia menjadi islam attarturk.

attarturk dulu sudah merangka bagaimana nak membunuh penganut islam, dibawa ajaran mengatakan bahawa islam boleh ditinggal yang mana tak sesuai dengan zaman ini, betapa bahalol penyokong attarturk yang mana umno menipu pas dalam hukum hudud, kumpulan dia sendiri ditipu kafir siang malam tak disedari dan masih mengaku mereka perjuang islam, perjuang islam apa meminggirkan hukum hudud, hanya anjing yang akan menyalak perjuang islam dan menabur racun dan duri disepanjang perjalanan perjuangan islam. islam progresif lebih mesra kafir dan meninggalkan ajaran islam dengan sebaik mungkin, KITA MENANG DULU DIPUTRAJAYA TURUNKAN UMNO DULU BARU FIKIR KEPADA HUKUM ISLAM, HUKUM ISLAM TAK BOLEH PERCAYA AKAN DIBENARKAN OLEH UMNO, DAP BOLEH BENARKAN HUKUM ISLAM DIJALANKAN JIKA TAK BERCANGGAH DENGAN PERLEMBAGAAN KAFIR MALAYSIA BUKAN KE DAP LEBIH BAIK. TAK MENGHALANG HUKUM ISLAM

Ulasan