FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Cari Blog Ini

huse pengecut dan bacul... berani depan ketua pemuda pan bengong saja

Written By FZT on 21 Februari, 2017 | 4:42 PTG

huse yang dikatakan hebat dan dicanangkan hebat hanya lah berani berucap di kalangan pan dan menabur fitnah sepanjang masa. kerja kerja jamnapari huse debu huse semua gagal kerana hanya tahu bercakap. bagaimana huse yang tak fasih berbahasa arab boleh berjumpa dengan ikhwan sudan yang mana sudan sendiri gagal membangunkan diri sendiri. penasihat umum pan kelantan jawatan yang tak pernah wujud dalam mana mana organisasi pan hanya diberikan untuk huse kuase 10. huse yang tiada jawatan selain menjadi anjing one rahim dan che berahim berlagak berani. dengan berbekalkan pengikut tolol seperti jeming yang makan upahan dap kafir huse cuba hadir walaupun muka keruh seribu. huse yang sudah nyanyuk dan tidak tahu kehala mana lagi politiknya selepas keluar pas dan one rahim berjaya membalas dendan dengan berjaya membodohkan huse. huse dijadikan anjing oleh one rahim dan che berahim untuk bercakap perkara fitnah diseluruh kelantan. sebodoh jeming pun masih ada jawatan ketua pemuda pan yang mana pengikutnya hanyalah ada 10 kuasa 10. itu pun beberapa ekor budak 3 suku yang dibayar makan minum dalam kem orang asli. tak kelihatan dimana sham agas yang sudah lama tak kelihatan bersama huse. apakah sham agaz menerima nasib sebagaimana kick dulu. yang ada sekarang hanya mso yang sedang menikmati wang kerana tulisannya yang banyak membantu huse dan dapat tiket free ke syria.

huse yang diwakili oleh budak metal bermesyuarat dan tidak pernah ada tarikh selain datang bercakap merapu sepanjang masa., pan bertuah kerana memiliki seekor pemimpin pencuri yang sudah pencen dan bersama sama mahazalim di pentas utama. mahathir menentang hukum islam dan huse bersetuju bersama pan seluruh menentang islam. dap kafir hanya bersetuju kepada orang yang menentang islam sebagaimana zaid mabuk berahim yang dikatakan akan diberikan calon digelang patah yang mana kit sing kalau bertanding pun dia akan kalah. oleh sebab itu kerusi gelang patah diberikan kepada zaid mabuk berahim. mad sabu salah udin menjadi pengerak utama menentang islam dan membawa kotak sebagaimana ezam kotak. salah udin sudah gila nak menjadi mb johor dalam mimpi setiap malam. kotak salah udin menjadi kotak ezam selepas ini. huse sepatutnya beritahu tarikh terus bukannya datang dengan muka bodoh dan bangang. oleh kerana pan tidak ada pengikut oleh itu huse bercadang bercakap depan penyokong pas. sudah lama huse basi bercakap kerana tida penonton. kasihan jadi huse., sepatutnya huse letak jawatan dan lari ke cina.
4:42 PTG | 0 comments | Read More

pan dengan fitnah adik beradik kembar

malaysiandateline yang menjadi tempat penabur fitnah dan disambung oleh anjing kafir terutama alhusyen cikgu pencen yang tengah tenat dengan kencing manis masih mencari segenap benua agar dapat menabur fitnah. seluruh blogger pan terpaksa menabur fitnah agar nampak benar., hebat sebagai penyembah kafir dap arif atan menulis di malaysiandateline yang dibayar gaji akhirnya menarik balik artikel. setelah artikel bimbang disaman. celaka malaysiandateline arif atan bimbang akan disaman fitnah. malaysiandateline bersama zulkifli sulong akan menyiarkan dan lepas tu menarik balik dengan segala mudah bagi mudah. namun alhusyen sebagai balaci nizar yang menggadaikan tanah melayu kepada cina diperak mencari dan membuat facebook untuk menambah perisa sebagaimana biasa. alhusyen seekor cikgu pencen yang sedang mabuk dengan zaid berahim terpaksa mencari fitnah baru selepas gagal bersama sham agaz walaupun cuba pelbagai cara.
Image may contain: 5 people, text
pan tak terasa ke
jenis tiad amaruah dan pengfitnah ulung mana ada rasa
pergi mampus sama pan celaka
dengan kemasukan lutfi pasti surat khabar pan akan menjadii tempat baru pan menabur fitnah sepanjang masa.lutfi akan mengluluskan apa apa saja artikel mengfitnah kepada pas. mungkin masa begini sangat sesuai dengan lutfi. jalan fitnah adalah bebas dan tak pernah sunyi., buku terbaru lutfi yang akan dibiayai oleh pkr dan dap kafir. bagaimana mso mendapat keuntungan bila bersama huse penipu celaka yang banyak duit menabur wang. wang 2 juta yang huse boleh pakai untuk ubat penyakit muka senget. huse tidak mampu menjawab debat baiah menabur fitnah 90 juta dan selepas ini akan mencari idea baru fitnah lagi. huse one rahim che berahim yang akal singkat boleh je tabur fitnah kerana bagi mereka hanya meneka. anjing dap kafir akan buat apa saja asalkan mereka dapat habuan.
12:16 PG | 1 comments | Read More

mahathir sahkan dap kafir party nyamuk dan agas

Written By FZT on 20 Februari, 2017 | 9:19 PG

mahathir mula mengundur ke belakang selepas mengadakan perjanjian belakang mati dengan kit siang. perjanjian yang dibocorkan akhirnya mahathir terpaksa mencari perkataan lain untuk menyejukkan suasana politik. party bersatu tidak laku. belum masuk pru prk bersatu sudah berkecamuk dengan perlantikan. ketua serikandi, armada laut. keluarnya  bahalol khairudin yang masuk bersatu tak sampai seminit keluar. khairudin akan menyertai dap kafir tapi tiada kawasan yang nak diberikan kerana kebodohan dalam politik selain menjadi anjing mahathir. mahathir mula sedar bahawa dap kafir akan kalah teruk dalam pru ke 14 ini. dap melaka sudah mulai gerakan melawan dap dibawah dua beranak yang cuba menjadikan dap kafir sdn bhd. guend end yang akan pasti masuk ke dalam sel penjara sungai buloh dan bersama sama nuar braham akan kehilangan jawatan km penang. jika guend end mampus bermakna pan dan seluruh ahli dna penyokong nya akan papa kedana termasuk anjing dan balaci mereka. pan akan mampus lebih laju tanpa dana bantuan dap kafir.

mahathir sudah menyaksikan bahawa kekuatan dap kafir sudah sampai ke penamat. pan yang hadir kerana mempertahankan kafir dap juga tidak ada langsung kekuatan selain menabur fitnah siang dan malam dan berharap pas masih mampu dipujuk untuk bersama mereka. mahathir tahu bahawa pkr juga akan dinyah dari selangor kerana party anak beranak nuar braham tidak akan bertahan lama, mahathir berjaya menjinakkan kedua beranak dan berharap nuar braham kekal dalam penjara untuk 3 tahun lagi.mahathir bijak membodohkan dua beranak yang mana sudah lunak dengan mahathir. mahathir mencilok pakatan dengan mudah. seluruh pakatan di bawah kaki mahathir. semua memuja memuji mahathir kononnya bersama rakyat yang menderita akibat perbuatan umno yang bermula dengan mahathir dan kroninya. mahathir sudah mencium bala kekalahan jika meneruskan perjanjian belakang mati dengan dap kafir sebagaimana nizar mnjual maruahnya kepada dap kafir perak. akibat perjanjian bodoh nizar dengan dap kafir perak menyaksikan dia dihumbankan keluar dari kerajaan perak. nizar meneruskan kebodohanya bermukah dengan pakatan akhirnya ditelan zaman dan akhirnya akan diakhiri dalam pru ke 14. asmuni tawi dan anak anak akan hilang selepas ini. pan akan mampus selepas mampus menyertai pan.
9:19 PG | 0 comments | Read More

blogger pan meroyan gila babi melihat warna UNGU

ulasan demi ulasan bangang dari arif atan alhusyen grencok tulangfitnah, sisikafir semua sudah hilang akal sebab pas masih mampu menarik ratusan ribu pengikut untuk hadir ke perhimpunan ruu355. pan yang menjadi sanjungan malaysiadateline, malaysiakini tajaan yahudi, arif atan bersama suratkhabar pan yang di editrial oleh lutfi yang sudah senget akal. kasihan arif atan yang mencari makan bersama zulkifli sulong yang disepak keluar kerana menulis fitnah setiap masa, arif atan yang gila babi menulis mempersoalkan dari mana pas dapat duit nak angkut peserta, kasihan arif atan yang menerima gaji dari yahudi ingat orang pas macam dia yang hanya tahu cari makan kedarah dengan yahudi dan duit fitnah. arif atan harap huse dapat menokok nambah pendapatan sikit hasil karya arif atan yang menulis dalam kebodohan. alhusyeen yang bermesra dengan amoi sewaktu bersih dibelakang mad sabu cuba . tua tua pun masiih gatal dengan amoii. pas masih ada sokongan akar umno yang menyebabkan pan telan air liur walauapun che berahim dah umum akan tentang ruu355 jika dipilih bertanding walaupun sudah hampir muflis kerana one rahim dan huse tak dapat bayar che berahim lagi. che berahim sudah mabuk nak bertanding akhirnya terpaksa berlagak bersama zaid berahim yang setuju dengan lesbian dan homoseksual.
Image may contain: 6 people, text
pan ada hadir beri sokongan namun b=malu tak ramai
alhusyen pakai skirt ok apa
dap kafir akan kalah teruk dalam pru ke 14 dan akan kehilangan penang. jika dap kafir hilang penang., arif atan zulkilfi sulong akan menggangur bersama lutfi. suratkhabar pan akan hilang terus kerana diberi percuma. walaupun suhaizan kayat yang menjualnya. mungkin akan jadi tempat bungkus sampah aje. lutfi akan membawa surat khabar pan terus melingkup bila lutfi akan senget kembali. alhusyen yang sudah pencen pasti akan mencari salah untuk menfitnah pemimpin pas dan akan mendewakan dap kafir. mad sabu akan kehilangan dana bersama mujahil. salahudin, mejar kaidi sulaiman raja fitnah sik akan menganggur dan bersamanya penyembah dap yang tegar fakaq budak hitam pasti akan mengganggur selepas ini. tidak akan lagi menikmati habuan sepanjang masa. tanpa nenek tua pkr pas dapat gerakkan ratusan ribu. pkr perlu berfikir nak bersama pan atau dap kafir yang hanya dapat kumpul 10 ribu perserta bersih walaupun bergabung 3 4 party. namun bersih tak dapat sambutan.  pan makin sepi dan akan mampus menjelang pru ke 14. pan tak akan dapat bertanding diseluruh pas bertanding kerana kekurangan dana, janji dap kafir sudah tak dapat  pan boleh gali kubur dengan cepat. mampuz pun tak akan masuk pan walaupun ditawarkan jawatan punahsihat kedah. mampuz tidak akan dilantik diperingkat pusat.
12:22 PG | 0 comments | Read More

lautan purple menandakan pas bergerak dalam landasan yang betul

Written By FZT on 19 Februari, 2017 | 11:30 PG

jika mampuz nak keluar pas, mampuz kena keluar secepat mungkin. mampuz tak perlu ada lagi dalam pas, mampuz sudah dimuziumkan dan pengkhianatan mampuz kepada pas akan kekal abadi dalam hati penyokong ahli pas. dengan lautan manusia membanjiri padang merbok menandakan bahawa pakatan tidak diperlukan sangat walaupun mad sabu menyakinkan ahli dan penyokong mereka di terengganu yang berjumlah 129 orang bahawa pan mampu menawan terengganu. dengan kebijaksanaan huse kuasa kuda 10 meneka wang 90 juta pasti menambah kebodohan dan kebangangan pan dalam mewarnai politik malaysia. pan sudah boleh masuk muzium, nyanyuk dan tua sebelum waktu, dan akan ditalkinkan menjelang pru ke 14. walaupun pan dijanjikan wang oleh bersatu pkr dan dap kafir namun pan hanya ramai pemimpin yang hanya tahu bercakap siang dan malam tanpa henti. bercakap seperti mana zul yang mengira strategi dari bilik sejuk sebagaimana invike mengira peratus dari wisma selangor. kepercayaan mad sabu kajian ilham centre dan invoke dan juga penyokong dan ahli pas yang berlakon kepada mad sabu pasti mad sabu akan menangis selepas pru ke 14. mad sabu bertanding dimana mana pun pasti akan kalah dan hilang deposit. sebagaimana kafir dap memasukkan zaid berahim dikawasan gelang patah pasti akan patah terus.
Image may contain: text
pas does not NEED pakatan 
lautan purple menandakan tamatnya dap kafir pkr dan pan bahkan bersatu diarena politik malaysia. sejarah membuktikan bahawa bagaimana s46 yang sangat kuat akhirnya menyembah bumi. ku li lari bogel meninggalkan s46 dan menyembah kembali umno. begitu juga pkr dan bersatu pasti akan kembali kepada umno selepas pru ke 14. nuar braham sudah reput dalam sel hasil karya rafizi. bukan aje rakyat malaysia tak pedulikan nuar brahamn. bini dan anaknya pun dah setuju karya cik det hasil lakonan lakon layar liwat. kedua beranak sudah bersetuju dan gembira sangat bersama cik det sekarang, dimana ada cikdet bermakna ada ijah dan nenek tua yang semakin tak sedar diri. perjuangan ruu355 sudah bermula dan akan terus marak dalam pru ke 14. huse akan terus meneka dlaam kesamaran. salah din akan terus berceramah dalam keadaan penonton hanya 4 5 orang. wlaaupun mengatakan dia ada 2 kotak kesalahan pas, mampuz ada 2 kotak. semua ada banyak kotak sebagaimana ezam kotak dulu, kesamaan pemimpin adalah penipu saja dan pengfitnah., salahdin akan terus bermimpi menjadi mb johor selepas kalah lagi nanti.
11:30 PG | 0 comments | Read More

YANG PASTI ISLAM PASTI MENANG ....

pengarah Dato tuan ibrahim
ucapan terakhir dalam perhimpunan







pukul 10 pagi

perhimpunan tetap berjaya dilaksanakan
walaupun hanya mencatat 9 ribu orang
s
Tok Guru Hasim Jasin

Tok Guru Haji Hadi

sahibul samahah zulkifli 


12:15 PG | 0 comments | Read More

MENJELANG PETANG KEHADIRAN PERJUANG PERJUANG ISLAM

Written By FZT on 18 Februari, 2017 | 7:31 PTG











view from sky
purple every where



7:31 PTG | 0 comments | Read More

PERJUANG PERJUANG MULA MEMENUHI PADANG MERBUK RUU355









4:20 PTG | 0 comments | Read More

PERJUANG PERJUANG RUU355





MB KELANTAN DAN ANAK SEDARA TOK GURU NIK AZIZ UST DASUKI

3:24 PTG | 0 comments | Read More

SALAM PERHIMPUNAN RUU 355

Image may contain: one or more people and text
SALAM PERHIMPUNAN RUU 355
Image may contain: 1 person, text
SALAM HIMPUNAN RUU 355




11:15 PG | 0 comments | Read More

mahpuz boleh pergi mampus dah ... akan dilantik menjadi ketua serikandi bersatu

Written By FZT on 17 Februari, 2017 | 5:25 PTG

mapuz sudah boleh berkira kira akan disepak keluar dari pas, lagipun ada mampuz yang tak mempunyai apa apa sijil selain merapu sepanjang masa. mampuz sudah boleh mengisi borang pan datau mengisi borang bersatu yang mana mahathir yang menjadi sanjungan mampuz sepanjang masa. mampuz lebih mudah berada dalam bersatu bukannya berada dalam pan. kerjasama mampuz dengan mahathir sudah lama berlaku. mampuz antara duri dalm daging kerajaan pas kedah sewaktu ustaz azizan menjadi mb kedah dulu. banyak rahsia kerajaan pas kedah diberikan oleh mampuz melalui proxynya. mampuz sudah boleh mengemas beg dan berambus dari pas. lagipun mampuz sudah tak sesuai lagi selepas rakan jahanam mereka sudah lama berada dalam pan. mampuz sudah diberikan jawatn setaraf dengan jawatan huse gila 10. penasihat pan kedah bukannya penasihat pan malaysia. lagipun sama je jawatan apa pun kepada mampus bukannya pandai sangat metematik pun., selama ini mampus banyak bergantung maklumat kepada fakaq budak hitam yang sedang menikmati gaji hasil menjadi barua dan balaci kafir dap penang.
Image may contain: 4 people, text
lawak huse kuasa 10. pemimpin sebahalol ni patutlah ahli pan sebengong alhusyen dan tulangbesi
kelentong mampuz sudah sampau waktu untuk disepak keluar. nasihat nik amar supaya mampuz keluar pas adalah yang terbaik. mampuz sepatutnya sudah boleh memikirkan bagaimana nak jadi pondan di dalam bersatu aatu menjadi orang suruhan rozi dikedah. pan yang sudah kehilangan ahli dan sokongan terpaksa mencari sokongan baru. mad sabu datang dan menipu diterengganu. hanya ada 10 manusia didewan yen tin mad sabu menjual fitnah bersama raja koring yang tolol. sejarah sudah buktikan dengan kuasa 129 ahli pan terengganu bermakna raja korin bakal bertanding dua kawasan dun dan parlimen. kasihan. mad sabu jual temberang kononnya ada orang datang jabat salam dan istihar sokong pan dengan mudah.  kalau mudah sangat sokongan begitu pasti mad sabu tak kalah dengan nenek tua di kawasan parlimen ktrg.
5:25 PTG | 0 comments | Read More

pkr tetap bersama kafir dan keputusan pkr menyenangkan bila muktamar bermuktamar

pkr dibawah nenek tua yang bangang bersengkokol dengan mahazalim menghina laki sendiri. bersetuju dengan perbuatan mahazalim bahawa laki nenek tua adalah peliwat ulung. mahazalim berjaya membodohkan dan membangangkan  seluruh ahli pkr dan anjing mereka. selepas menghantar nuar braham ke dalam penjara rafizi dan gerombolan bodohnya melakukan pelbagai cara dan strategi yang bodoh dan bahalol. guend end yang sudah dapat membeli sua pkr pudin yang dibayar gaji dipejabat ketua menteri penang. bila dap kafir melantik pudin yang tolol menjadi penasihatnya pkr sudah dalam gengaman, politik cetek pudin yang hanya tahu mengfitnah sebagaimana mengfitnah kolid berahim akhirnya pengfitnahnya berjaya diketahui oleh rakyat malaysia. akhirnya pudin disepak keluar dan diganti dengan pengfitnah lagi bodoh dari pudin. pkr yang hanya berjuang untuk peliwat agung akan meninggalkan legasi ulung bahawa nuar braham sudah boleh berkira bersara. bini nuar braham dan anaknya sangat bodoh mudah sangat dibeli oleh mahazalim. mahazalim berjaya membeli seluruh pkr bangang yang mana selangor akan hilang selepas ini. azmin boleh berkira nak mengaut sebanyak mungkin sebelum dipencenkan.

penyembah ayam sudah dapat bersama sis dan sebagaimana biasa zul bahalol akan bercakap berapi rapi tanpa hasil

pkr sudah boleh berkira kira melupakan bagaimana seluruh kawasan akan berhadapan 3 penjuru. dipermatang pauh nenek tua tidak akan lagi mudah diberi laluan. permatang pauh akan menjadi kubur kepada pkr dan nenek tua bahalol bersama kipas boleh dibersarakan. BAGAIMANA kerja kerja nuar braham diikuti oleh umno. nuar braham lepak dalam penjara nenek tua yang akan ganti tempat nuar braham dan umno juga mengambil balu untuk menggantikan tempat laki masing masing dikawasan dun dan parlimen. pkr sepatutnya tak bising kerana nuar braham yang mempopularkan kerja kerja bodohnya. seluruh malaysia akan menyaksikan bagaimana pkr akan tumbang menyembah bumi walaupun kajian mso rafizi hishamuudin ilham centre yang dibiayai oleh pkr pasti akan kehilangan  dana bantuan. dap kafir akan kehilangan penang dan umno bersorak sorai kerana kehebatan strategi mahazalim membodohkan pakatan pembangang. yang dianggotai oleh pan tolol, dap kafir dan pkr bangang.
1:08 PG | 2 comments | Read More

huse muse akan menerima padah mengfitnah tak lama lagi

Written By FZT on 14 Februari, 2017 | 3:03 PTG

laporan polis akan dibua pada adun pencuri kerusi pan salor huse muse akan dibuat seluruh kelantan. huse muse akan berdolak dalik selepas ini, saman fitnah dan saman malu akan dikemukan kepada huse muse yang sudah menerima padah pertama bila didapati bersalah kerana mengfitnah stopa mamat. huse muse tak serik menggunakan cara yang sama mengfitnah pas. huse muse yang sangat kecewa tidak dilantik menjadi mb atau tmb oleh pas kelantan. pelbagai cara dibuat oleh huse muse akhirnya menjalinkan usahasama dengan umno di kelantan. huse muse penerima dana bantuan dari umno untuk menjahanamkan pas kelantan. oleh kerana risau perbuatannya diketahui oleh rakyat kelantan, huse dengan tidak sengaja mendedahkan acount personalnya di affin bank. kewujudan acount huse di affin bank tidak diketahui ramai akhirnya huse sendiri mendedahkan bahawa dialah penerima dana 90 juta yang diberikan. huse menggunakan dana tersebut untuk kepentingan peribadi dan juga mengubati sakitnya yang sudah berlarutan dan tidak lama lagi akan membuat huse akan hilang ingatan dan juga akan menjadi lebih mereng selepas ini.

huse muse sudah boleh berkira kira nak lepak bersama nuar braham atau bagaimana, hari ni nenek sudah didapati bersalah kerana mengfitnah felda. nenek akan membayar atau membuat rayuan. fitnah mengambil masa untuk dibersihkan sebab itu pan menggunakan tektik yang sama untuk memastikan semua fitnahnya disaman agar memakan masa dan menyusahkan pemimpin dan ahli pas untuk bersihkan nama. selepas ini beratus juta lagi fitnah akan dilemparkan oleh pan dan gerombalan celaknaya kepada pas, untuk melindungi dap kafir yang semakin tenat akibat kehilangan 4 ahli dap dan kerusi dap dibawak lari. padan muka dap kafir yang bergelak sakan apabila pan celaka melarikan kerusi pas diseluruh malaysia termasuk kamarudin jaafar bengong yang melarikan kerusi tumpat. pan berkira kira dap kafir hebat dan teguh dana menerima tamparan hebat bila 3 adun satu mp keluar party kerana hilang keyakinan kepada guend end dan kit siang. kerja kerja celaka dap kafir akhirnya menerima pembalasan sewajarnya. pan yang gembira melarikan kerusi akhirnya terpaksa mencari jalan melindungi keributan dan gelora dap kafir di melaka dan tak lama lagi akan merebak ke perak dan penang bahkan selangor.
3:03 PTG | 0 comments | Read More

account huse muse di affin bank mula ditutup

huse muse satunya penasihat party pan negeri kelantan saja sudah kepanasan. mso penulis upahan yang sudah banyak kali menerima wang dari huse muse untuk menulis keburukan kerajaan islam pas kelantan. mso yang sudah bersekali ke syria hasil tajaan sponsor huse dan berbincang disyria untuk mengfitnah kerajaan pas kelantan. huse akan melemparkan fitnah dan akan disambung oleh mso dalam blog dan kemungkinan akan melancarkan buku fitnah sebagaimana mso menerima wang yang banyak dari pkr dan dap untuk menulis keburukan kerajaan pas kedah dizaman ustaz azizan. mso yang gagal mendapatkan projek dari baju petak petak sewaktu menjadi exco kiri dulu akhirnya terpaksa menyembah kembali huse muse. huse muse sudah berjanji akan memberikan bayaran imbuhan yang banyak kalau brjaya menimbulkan keraguan dihati rakyat kelantan tentang pas. bulan ni akan terbang lagi bersama huse selepas menulis keburukan pas. jika gagal huse muse akan mencari hantu raya lain yang hebat. sebagaimana huse muse menggunakan shaz agaz dan penyembah ayam heavy mental ketua pemuda pan.

sebagaimana biasa, hujah mso akan menulis seluruh keburukan dari hearsay. selepas ini mso akan gagal sebagaimana biasa kerana penulis upahan akan kembali bergaduh dengan tuan mereka kerana mereka tak akan lama. mso akan bergaduh kembali dengan huse muse jika gagal mendapatkan bayaran sebagaimana janji janji manis sewaktu bersama. huse muse penibai wang balak, yang banyak menggunakan wang tubuk rusuk akhirnya mendedahkan diri sendiri bahawa dialah penibai wnag dari umno untuk menjahanamkan pas. oleh sebab dia menerima wang dari umno menyebabkan pas tidak jugak menjalankan kerjasama dengan umno, huse muse menerima tekanan yang kuat dari umno dan akhirnya melarikan diri masuk pan dan hanya menjadi penasihat umum diperingkat negeri kelantan. dan betapa bahalolnya huse dan mso dan bersama peguam yang mso sembang. kali ni saman malu dan akan menyebabkan huse bangkrap sebagaimana mazlan aliman mengfitnah. bodohnya bakal mb kelantan dalam mimpi rupanya. penulis peguam bersama mso pun bangang tahap dewa. kasihan. patutlah kena pecat dari pas.
9:40 PG | 0 comments | Read More

dap kafir akan terus kehilangan adun dan mp lagi selepas ini

Written By FZT on 13 Februari, 2017 | 9:46 PG

selepas setahun bergelak ketawa melihat kemusnahan pas hasil ciptaan mereka. dap kafir melihat dengan penuh minat bila pemuka pemuka pan melarikan kerusi pas dan dijadikan milik mereka tanpa perasaan malu walaupun sekadar kuku anjing.  akhirnya dap kafir pulak kehilangan ahli parlimen dan dewan undangan negeri, kemana nak pergi pan selepas ini jika dap kafir turut mampus kerana ahli keluar party dan membentuk party baru iaitu DAN. warna pulak akan dipilih warna hitam. nampaknya guend end yang baru menyerang pas kelantan terpinga pinga bila ahili dap pulak keluar party. party dap kafir yang penuh korupsi, bermaharajalela lim dynasty menerima tamparan hebat, jka dipenang keluar 3 adun bermakna kerajaan kafir dap penang akan mampus dan menyebabkan mejar zaidi leman raja fitnah mad sabu mujahil salahduin pudin tion akan menjadi penggangur terus. keluar 3 adun penang bermakna akan tumbang kerajaan sebagaimana kerajaan perak. dan tak mustahil akan keluar 4 5 adun dap kafir menyebabkan exco km akan pencen. majlis fatwa tak akan diganggu jika kerajaan kafir penang tumbang menyembah bumi. fakuq akan pencen dan mengganggur.

dalam keadaan dap yang semakin nazak selepas kehilangan adun dan mp dimelaka dan akan diikuti di seluruh negara. dap kafir akan cuba mengawal keadaan ini kalau tidak akan memalukan kepimpinan tokong diseluruh malaysia. dewa ayam api nampaknya tidak memberikan keuntungan lagi. pan akan kehilangan 80% dana ke acount pan. pan akan muflis terus sebagaimana mazlan aliman alkusen. greenboc akan terus papa kedana selepas ini. kemana lagi tulangbesi alfitnah nak mengadu. sisifitnah akan terperosok. asmuni nuar tahir akan meninggalkan party dan menubuhkan party baru sebagaimana biasa kerja kerja nuar tahir adalah membeli party party lama dengan harga mahal dan wang dimasukkan ke dalam acount affin bank NUAR TAHIR, huse muse sudah mula panas bila wang 90 juta dikatakan dimasukkan ke dalam acount huse muse rupanya sebab tu dia buat buat meneka. huse rupanya penibai wang 90 juta dari umno. mungkin lain lain pemimpin pan menikmati kesenangan hasil usaha menyatukan umno.
9:46 PG | 0 comments | Read More

perhimpunan RUU355 BERHATI HATI DENGAN PROVOKASI DARI geng PENYEMBAH AYAM

Written By FZT on 12 Februari, 2017 | 2:08 PTG

dalam masa seminggu 18 februari 2017 akan menjadi saksi perhimpunan terbesar dalam sejarah umat islam dimalaysia. walaupun mendapat tentangan dari segelintir anjing barua tapir tenuk kambing neruk kepada perlaksanaan undang undang islam dimalaysia perhimpunan tetap akan diadakan. siti kasum dan beberapa ekor pondan tua termasuk mampuz akan hadir sebagai penentang ruu355. geng geng penentang islam juga menganjurkan majlis yang sama di kawasan yang mungkin sama. beberapa kejadian akan diwujudkan agar selepas ini perhimpunan umat islam akan mendapat tentangan dari orang islam jika berlaku provokasi yang melampau dan tidak aman dan sejahtera sebagaimana janji penganjur ruu355. dengan apa jua sekalipun akan digunakan agar perhimpunan ruu355 akan dijadikan sejarah. perhimpunan aman ruu355 akan cuba dibuat kacau oleh penentang hukum islam. dan tidak mustahil mendapat dana bantuan berjumlah berjuta juta. fitnah sedang melanda hebat dan huse muse diantara yang akan hadir sebagai penentang ruu355. 
Image may contain: text and outdoor
ceramah mad salbu di trg
party pan dijangka akan mengetuai penentangan ruu355 sebagaimana yang digambarkan oleh geng geng fitnah pan. pan yangmenerima dana 90 juta melalui akaun huse muse akan menaja berpuluh buah bas untuk mengadakan demotrasi menentang HUKUM ISLAM. sebagaimana biasa himpunan ini akan memakai warna oren warna tok cha. apakah mad sabu mad awwung, salhdudin ali huseyn tulangfitnah. greenbox yang tak akan hadir akan menulis dari pc saja sebagaimana biasa. apakah pkr akan turut hadir bersama penentangl yang pasti zaid berahim akan menjadi ketua demo penentang ruu355. selepas masuk ke dalaam party kafir dap. mungkin akan hadir aziz lari yang mana berdiam diri samada pembentangan ruu355 mengikut perlembagaan atau tidak. aziz lari mendiam membisu seribu bahasa sebagaimana biasa bila tidak menyebelahi dap kafir. penyembah ayam pasti akan ramai hadir untuk menyatakan sokongan kepada penentangan ruu355 sebagaimana diuar uarkan. atau pemimpin dap kafir tak mungkin hadir dan menunjukkan bahawa mereka bukan anti islam. inilah bijaknya dap kafir bukan pan yang hanya menjadi anjing sebagaimana huse muse .
2:08 PTG | 1 comments | Read More

huse pan kira semua orang bodoh dan bahalol macam dia

Written By FZT on 11 Februari, 2017 | 11:42 PG

huse kuasa 10 dianugerahkan oleh one rahim anggap semua manusia atas muka bumi malaysia tak tahu apa apa selain dia aje yang tahu semua sekali. dana 90 juta jika semua pemimpin pas tak menerima nya bermakna huse muse yang tibai dan masuk acount affin bank. huse yang banyak mengeluarkan belanja untuk party pan. dengan segala kemewahan yang ditaburkan oleh huse ramai yang mula berbaik baik. pergi ke syria dengan mso dan beberapa ekor balacinya dengan mewah pasti adalah hasil wang sponsor umno kepada pan. huse satu satu pemimpin yang gila menjadi penasihat umum hanya setakat kelantan saja. sebangang mad awang pembaca doa pun jadi penasihat semalaysia walaupun hanya tahu baca doa. kehebatan huse hanya setakat dalam kelantan. mad sabu salahdin bersama one rahim berjaya membahalolkan huse yang hanya duduk dalam kelantan.

huse sedia disaman, biasalah huse sama macam pudin sua pkr yang sedia disaman kolid berahim akhirnya meminta maaf selepas didapati bersalah. pudin dan huse dari lubuk yang sama, selepas ini pas akan menyaman huse dan huse dengan bangga akan memohon maaf. itulah strategi huse menggunakan tektik lapuk untuk menaikkan nama dia yang semakin buruk dalam politik malaysia. sejarah dun kelantan melihat huse kuasa 10 yang menggangu semua exco menggulung ucapan tanpa hiraukan undang undang dewan undangan negeri. tidak ada dalam sejarah ada adun pembangkang menggangu exco menggulung ucapan kecuali penasihat party penyembah ayam. huse tidak segan silu menggangu tanpa hiraukan undang undang. inilah bala yang ditanggung oleh huse yang berbini dinegeri china tapi tak mahu ngaku. huse semakin tenat dalam politik malaysia. sampai sekarang huse sudah semakin suram walaupun cuba diangkat menjadi hero oleh penulis upahan mso namun huse makin bodoh dan bahalol sebagaimana nizar di perak diangkat hero oleh alkusyen namun semakin pudar semakin busuk dimata rakyat.
11:42 PG | 0 comments | Read More

account affin bank adalah kepunyaaan huse muse kuasa 10

Written By FZT on 10 Februari, 2017 | 6:36 PTG

kerja kerja untuk memastikan pas dan umno berUG adalah kerja kerja HARAM huse muse yang gila. huse muse yang mempunyai berberapa ekor hantu raya yang dibela. mso kickdefella yang sudah lama hilang kan diri kerana dibuang disungai golok oleh huse muse. acount affin huse muse perlu disiasat bagaimana wang dari umno dapat di masukkan ke dalam acount huse muse. dengan masuk wang 90 juta menyebabkan huse mencari pasal dalam PAS supaya dipecat. huse yang menerima bayaran dari UMNO untuk memastikan pas dimusnahkan akhirnya gagal. huse yang tidak pandai dan bodoh dalam merancang strategi akhirnya terbuang dan dipecat kerana kerja kerja huse yang mahu pas bersatu dengan umno. akhirnya apabila gagal huse sangat marah kerana dijanjikan laba yang besar jika berjaya. kebanyakan wang yang disalurkan kepada huse dihabiskan untuk mengubati sakit batin dan penyakit yang melingkari hatinya yang sudah buruk. berulang alik dari cina ke kelantan setiap masa dan menafikan mempunyai perempuan simpanan cina di negeri china.
Image may contain: 1 person
inilah contoh anjing dap bercakap
apa kata mad awang psti bersetuju
inilah pemimpin sanjungan alhusyen cikgu sb yng pencen
huse yang menjadi satu satunya dalam DUNIA penasihat negeri satu party dimalaysia dan dunia. oleh kerana tiada lagi jawatan yang nak diberikan kepada huse muse gila, maka jawatan penasihat umum untuk negeri kelantan saja diwujudkan. jawatan bangang itu tak wujud dimana mana hanyalah sebutan one rahim yang berjaya membodohkan dan membangangkan huse muse. one rahim berjaya membalas dendam akibat tindakan huse semasa dalam pas. one rahim mencucuk hidung huse muse yang sudah kehilangan segalanya. huse muse akhirnya menjadi barua dan balaci one rahim dan kuncu kuncunya. jawatan yang disandang oleh huse hanyalah sebutan bukannya jawatan rasmi, kalau ada pun pan sememamangnya bahalol mewujudkan penasihat negeri party pan. mad awang yang tolol pun masih ada jawatan sebagai setan bisu diperingkat atasan pan.
6:36 PTG | 0 comments | Read More

dengan kuasa 10 15 dianugerahkan oleh one rahim husam mengganas lagi

huse seekor manusia yang sudah gila akibat melanggar baiah. kerja kerja fitnah huse muse sudah dapat dibaca dari mula sebelum di pecat sampai sekarang. dengan berbekalkan wang saluran dana haram masuk ke acount affin huse, huse melancarkan serangan fitnah bertali arus kepada kerajaan islam pas kelantan. akibat tidak dilantik menjadi mb kelantan kerana gilanya. tok guru nik aziz tak lantik huse menjadi mb kerana huse gila mereng meracau dan merapu sepanjang masa. perangai buruk huse dapat dibaca oleh tok guru. huse akhirnya mengugut akan mengeluarkan bukti kononnya pas menerima 90 juta sebagaimana dakwaaan one rahim yang mendakwa bahawa jika huse gile dipecat pasti 10 adun pas akan lari dari kerajaan pas kelantan. akhirnya one rahim melawakkan kehadiran huse yang bengong dengan menyebut dato huse gile sepuluh kali. dengan malunya huse menerima perlantikkan kuase 10 yang dianugerahkan oleh one rahim. berjayanya one rahim musuh politiknya  membodohkan dan membahololkan huse yang sememangnya bahalol,
Image may contain: 2 people, text
inilah pan memusnahkan islam. hebat cara pan
pergaduhan huse dengan mso sudah berhenti apabila mso surrender akibat kekurangan wang. dengan berkawan dengan huse bermakna arus dana akan kembali tak bayak sedikit. asal ada sumbangan untuk menulis buku baru itu sudah ok bagi mso. sekarang akan kali kedua turun ke syria dengan huse dan tajaan huse. inilah yang dimahukan oleh mso. mso yang banyak menulis keburukan huse iaitu huse suka tikam orang dan meninggalkan kawan saing saing bila apa dia hajati didapatinya. perangai buruk huse didedahkan oleh mso dengan bangganya kerana pergaduhan dia dan huse. huse membela seekor hantu raya bernama kickdefeella yang mana akhirnya hilang tanpa kesan kerana kick sudah tak ada kick. huse meninggalkan kick.
11:19 PG | 0 comments | Read More

pas dan pkr tiada perjanjian rasmi kata saifudin balaci dap kafir

Written By FZT on 09 Februari, 2017 | 2:30 PTG

perjanjian tidak ada secara rasmi antara pkr dan pas, jika begitu senanglah. pudin sebagai pengfitnah agung dalam pkr dilantik kembali menjadi sua pkr memudahkan kerja kerja pas untuk bertanding dikawasan pkr. dipermatang pauh lembah pantai dan juga pandan. nenek sepatutnya duduk rumah jaga cucu sementara menanti mat lewat dibebaskan. nenek tak perlu ada lagi dipermatang pauh dan kawasan pkr dap adalah kawasan bebas yang boleh dilanggar dan ditandingi. dengan pengumuman balaci dap kafir pudin mengesahkan bahawa tiada perjanjian rasmi antara pas dan pkr. oleh sebab itu azmin nenek jijah pudin ijjah fizi boleh bercakap sesedap rasa sebagaimana mad sabu salahudin kolid semak dan juga mahathir bahalol yang menjadi pembangkang waktu ini saja. pas tak perlu fikir sangat pasal pkr selepas ini kerana tiada perjanjian rasmi antara pkr dan pas, dan waktu pru ke 14 kita dapat lihat bagaimana jentera pkr nak berkerja. permatang pauh lembah pantai pandan sudah pasti akan menjadi beberapa penjuru bukan hanya kawasan pas malahan kawasan dap dan juga pkr juga akan menjadi kawasan pelbagai penjuru.

diseluruh malaysia akan bertanding pelbagai penjuru dan dapat mengesahkan kehebatan pan pkr dan dap kafir ditambah dengan penglibatan mahazalim dalam kancah pembangkang. mahathir yang menjadi pembangkang menyusahkan pembangkang kerana wajah wajah kotor dan penuh dosa kepada rakyat malaysia menambah susahnya nak menang dimalaysia. kehadiran mahazalim menyaksikan rakyat mula berpaling dari mengundi pembangkang. mahathir yang mencelakakan rakyat malaysia dan menjadi mahaguru korupsi dan pengswastaan agensi penting rakyat kepada pihak swats menyebabkan rakyat malaysia menderita dibawah pemerintahan celaka mahathir. mad sabu bengong saja boleh memaafkan mahathir kerana sudah disumbat mulut dengan wang. pkr jangan ingat selangor akan terus dipegang di pru ke 14 ni. gelanggang akan menentukan kehebatan pkr atau hanya menumpang dan bercakap besar sebagaimana pan yang menyalak tapi hanyalah sementara. dengan keamsukan zaid berahim penentang hudud akan menambah kebencian rakyat malaysia kepada dap kafir yang anti islam.
2:30 PTG | 0 comments | Read More

alhuseyen pengfitnah ulung

Written By FZT on 07 Februari, 2017 | 10:11 PG

cikgu pencen memerangkap ketua kampung yang dipecat diperak adalah ahli pan yang tegar mengfitnah kerajaan islam kelantan. sebagai penyembah kafir dap bersama nizar kerja harian selain merawat nanah kaki akibat kencing manis adalah mengfitnah kerajaan pas kelantan. segala benda akan dicari untuk difitnah oleh alhusyen. sebagai orang barua nizar dan berharap sangat nizar kembali menjadi mb boneka kafir dap dimasa kiamat alhusyen menjadi penulis dan pengampu kepada nizar. berpandukan gambar yang dihantar oleh geng geng barua husam dikelantan alhusyen akan menulis tanpa henti. alhusyen mempertahankan orang asli dikelantan kononnya di aniayai. bagaimana boss dia nizar menjual mengadai tanah melayu kepada kafir didiamkan. itulah melayu bekas cikgu pencen dan sb kerajaan umno yang kononnya dikatakan bertaubuat.

gambar yang ada hanya jentolak dan gambar api digunakan oleh alhusyen untuk mengfitnah jabatan perhutanan kelantan. jabatan hutan sepatutnya menyaman alhusyen yang memburukkan nama agensi kerajaan kelantan. orang asli yang dibela oleh alhusyen sepatutnya duduk menetap dirumah alhusyen yang sedang menikmati dana dari dap kafir. selain mengemari cerita porno alhusyen juga terkenal sebagai pengfitnah ulung dalam alam maya. selain menjulang kehebatan dap kafir yang menjadi dewa mereka alhusyen pasti selepas ini akan mencari lagi untuk menfitnah pemimpin pas. kerja kerja alhusyen sepanjang masa berbekal gambar edit pun akan dibuat asalkan pan bersetuju dengan kerja kerja fitnah alhsueyen. kerja kerja berkala alhusyen berbekal aturan sham agaz , ketua pemuda pan kelantan yang berambut gondrong.
10:11 PG | 1 comments | Read More

penyembah ayam baca ayat pulok

Written By FZT on 05 Februari, 2017 | 1:09 PG

pan party penyembah ayam sebagaimana biasa akan mempertahankan dap kafir penang dengan segala apa cara sekalipun, kalau disuruh sembah ayam pun kolid semak akan sembah ayam. mana pergi mad awang yang berlagak alim diam je. mungkin mad awang tengah belek kitak oren nak menghalalkan kerja kerja sembah ayam., kalau kolid semak sembah ayam pasti blogger macam alhusyeen mesti akan sembah ayam sama seperti mana nizar menjual agama islam kepada dap kafir dalam perjanjian pangkor  yang direstui oleh mad awang. jika nizar yang menjadi mb sepuloh bulan sebagaimana husam berkuasa 10 tidak dapat bertahan lama kerana. jika sepenggal nizar menjadi mb perak pasti seluruh perak akan digadaikan kepada kafir dap. hebatnya pan mempunyai pemimpin sebagaimana nizar yang tengah berangan angan lagi nak menjadi mb, alhusyeen sebagai blogger anjing nizar cuba menutup segala kerja jahat nizar dalam negeri perak. pan yang baca ayat menghalalkan cukai 20sen demi memastikan kerja kerja dap kafir semua benar. mariah pasti jumpa ayat tapi pelik hasnudin tak jumpa jugak. mana pergi saari sungkit yang tengah berangan angan nak jadi exco semakin pudar kerana tak akan dibenarkan bertanding dalam pru ke 14.
Image may contain: 5 people, people standing, sky and outdoor
geng penyembah ayam bbuat kerja bangang
hatta dikatakan akan bertanding diselangor, tak berani nak tunjukk muka di krai lagi. selain turun ke kota bharu berjumpa one rahim che berahim dan husam sembang kosong untuk melayakkan diri untuk membuat tuntutan. hadir bukan tengok rakyat krai tapi untuk menambah tuntutan dan melakukan ceramah buang masa. hatta dah berjumpa mso untuk bergabung menulis strategi pan yang mana mso yang banyak menulis fitnah kepada tok guru nik aziz cuba menolong membaiki husam musa yang menibai balak. hatta cuba memastikan mso dapat menulis kerje kerja fitnah dan dibekalkan oleh hatta. namun husam sudah pening melihat tulisan mso yang tak dapat ranking langsung dlaam blog selepas menulis benda benda bodoh. ketua pemuda kelantan bersama  sham agaz tak dapat hidup kerana sememangnya dilahirkan bodoh dan bangang. ketua pemuda pan kelantan penyembah heavy mental tidak layak untuk bercakap pasal poltik walaupun mendapat nasihat dari budak tiga suku yang sedang merempat, dan akan memohon jawatan di penang dengan bantuan budak hitam fakaq. walaupun tak ada sijil, budak 3 suku berasal dari nogori cuba berlagak jaguh selepas menghina isteri nabi direstui oleh blogger pan kelantan atas nama sokong atas tajuk.
1:09 PG | 1 comments | Read More