aku ingat seluruh ahli pas selangor letak jawatan dan ahli pas

rupanya mariah dan geng barua dap meletak jawatan aje dan masih belum keluar pas, yang menjadi pelik dan hairan kenapa masih kekal dalam menjadi ahli pas, apakah mariah selaku ibu ayam party  tak amanah sebagaimana tak amanahnya pemimpin mereka yang masih memegang jawatan sebagai MP dan adun, jawatan yang tak berbayar saja diletak mengapa tak diletakkan sekali jawatan yang ada gaji dan elaun, apakah mariah masih tak tahu malu bergayut pada jawatan yang dimenang atas nama party pas, kolid samad yang mengatakan akan keluar dari PAS dengan bermaruah walaupun kolid samad memang tak bermaruah selama ini. menang atas tiket pas dan menikmati gaji bulanan dan elaun tapi mengkhianat pas,

para pemimpin party tak amanah tak akan amanah sampai bila bila kerana menang atas tiket pas tapi tak nak letak jawatan, hanya letak jawatan sebagai pemimpin pas yang tidak berbayar, kasihan sungguh kepada ahli pas cawangan dan kawasan yang berjuang bermatian memenangkan barua barua dap ini. akhirnya mereka lebih suka bersama orang kafir dari sesama islam, seperti kata mujahit kalau tak dapat undi dari AHLI PAS pun dia akan tetap menang kerana mendapat UNDI KAFIR, sekarang party amanah lebih bodoh dan bangang dari katak katak yang menjual maruah terlebih dahulu, dulu siang malam kutuk katak katak diperak, sekarang menjadi katak katak tak bermaruah, sama je maruah dijual, dulu jual kepada umno sekarang katak katak baru nak berjinak jadi katak menjual maruah kepada kafir dengan harga paling murah. jual seluruh maruah kepada kAFIR DENGAN perasaan yang hebat. mat sabu dengan bangga mengaku dia adalah barua dap dan balaci dap. oleh kerana dap membayar gaji mat sabu maka mat sabu akan sembah dan sujud kepada dap.

jika amanah, sepatutnya tunjuk kepada rakyat malaysia, letak jawatan sebagai mp dan adun bukannya mencari alasan bangang sama macam penjual penjual maruah, tapi mereka mana ada maruah, mereka dah gadaikan maruah kepada dap, tak caya tanya mat sabu, dia sendiri mengaku menjadi barua dan balaci kepada dap. dan itulah pemimpin yang kecewa dan kalah, dan perwakilan pas membuat keputusan yang benar. akhirnya pembersihan berlaku dalam pas. keluarlah barua dan balaci beramai ramai dan memastikan umno terus menang, khabarnya dap akan berikan lebih banyak untuk geng barua dap bergerak jika tiada sumber.

Ulasan