kolid samad didapati BERSALAH MENGFITNAH

pemimpin gerakan barua dap didapati bersalah kerana mengfitnah assan ali, kena bayar denda rm200,000 nampaknya kena buat majlis makan malam dengan dap pulak untuk mencukupkan denda kalau tidak kolid samad akan diistiharkan bangkrap, tak dapatlah nak bertanding di shah alam lagi dan kemungkinan akan terlucut jawatan mp shah alam yang dimenangi dalam party pas, dalam party barua belum tentu menang. sesudah banyak sangat mengfitnah akhirnya mengfitnah pas pulak, selepas ini banyak lagi saman akan di hantar kepada kolid samad, " kalau lah cikgu pencen kena begini , mungkin nizar dan mad awang tolong bayar kot, hehhehee, kalau tak lepak dalam sel dengan nuar braham jugaklah, basilah blog fitnahnya.

rayuan kolid samad tidak diterima kerana tiada bukti yang dibawa semasa perbicaraan hanyalah cakap lawyer yang tiada asasnya, assan ali dah nafi tapi kolid samad terus bercakap kerana syok sangat dengan kata kata dap sampaikan terlupa bahawa itu fitnah yang direka oleh tulang alsisi. sampai masa ni kolid samad masih trbuai buai dengan tulang alsisi dan almamak kepala lutut dah masuk pkr, yang menjadi persoalan mengapa kepala lutut tak masuk gerakan barua, apakah gerakan barua dap tiada masa depan yang cemerlang gemilang dan terbilang.

mungkin selepas ini kolid samad akan menyaman mana mana pemimpin pas yang mengatakan dia adalah barua dap, keh keh keh, mana tau boleh cover balik kos yang hilang sewaktu mengfitnah assan ali. nampaknya hasil semakin merosot dan apakah penubuhan party baru yang menjadi barua dap akan dapat menampung hasil. hasil party nampak makin berkurangan, semangat nak tubuh party baru semakin merosot kerana nak buat bayaran tunggakn hutang party pun tidak ada lagi. bayaran penceramah penceramah gerakan barua  semakin menimbun tidak dibayar party, namun raja pelawak dan permaisuri janji manismu sudah menuntut janji mana janji manis gerakan barua. bayaran lumayan yang dikatakan akan dibayar akhirnya tidak diterima lagi. kemana halanya

Ulasan