pkr gostan dan uturn - pan terus kelaparan

nampaknya usaha usaha membuang exco pas tidak berjaya dan kenyataan dari nenek nampak kurang menyakinkan selepas mahadey mad sabu and the gang tak menyambut saranan pkr untuk melantik banduan terulung menjadi pm malaysia yang ke7. walaupun kit siang mengangkat pladkad namun ianya hambar selepas dilihat mahadir hanya bermain dengan camera phone. akibat disumpah oleh nuar braham sebagai ketua penjara disungai buloh, serikandi bersatu meletakkan jawatan dan azmin mengambil jalan lain melihatkan keadaan yang sudah tak menyebelahi pkr. walaupun pada mula azmin dilihat sebagai panglima perang yang hebat memimpin namun akhirnya terkulai layu walaupun pan membuat pelbagai andaian. pkr pada awal mahu exco pas meletakkan jawatan namun exco pas mahu azmin memecat mereka namun azmin tiada kekuatan untuk memecat exco pas dan azmin berlagak kononnya memberikan ceramah kepada exco pas walaupun pan menjaja cerita bahawa pas tidak amanah sebagaimana amanahnya pan melarikan kerusi pas. sebagai anjing kafir pan cuba mencari pelbagai sudut untuk menghuduhkan pas namun pemimpin yang ada dalam pan sudah expired dan tarikh luputnya sudah bertahun dan berkulat sebagaimana mad sabu.

walaupun didesak oleh nenek tua, pudin gila, dap kafir pan pendokong kristian namun azmin sanggup terbang jauh melarikan diri dan strategis azmin berjaya membodohkan pan dan sekutu ahzabnya. pan terus kelaparan walaupun saari dan hasnol sudah membeli pakaian baru untuk digunakan sebagai exco baru namun tak akan menjadi kenyataan. walaupun menjadi barua dan balaci berkelibar namun dua ekor mamlau ini tidak jugak dilantik walaupun taat setia tidak berbelah bagi. namun hasrat pan akan berkubur lagi jika pru ke 14 diumumkan. pan akan tinggal dalam sejarah malaysia sebagai party pengkhianat islam dan juga pendokong kristianisasi unggul. uturn nenek tua adalah melihatkan bahawa mereka tak akan mendapat sokongan dari mana mana party dalam pakatan. pan akan terus dilihat sebagai penyembah kafir, bersatu akan terus mengasak pkr kerana kehebatan mahazalim berpolitik. DALAM KERAJAAN BERJAYA MENYINGKIRKAN NUAR BRAHAM DALAM PAKATAN PUN MASIH SAMA. apa punya suwey nuar braham. zaid berahim@abuk yang hebat sudah mengeluarkan kenyataan bodoh dan bangang kepada pkr., rafizi yang mereng terpaksa berlawan dengan pan huse muse dan dap kafir yang diwakili oleh zaid berahim dan juga bersatu diwakili oleh mahadhir. rafizi hanya budak 3 suku yang tidak pandai berpolitik hanya tahu mengira dengan calculator saja. 1+1  Tidak semestinya 2 dalam kiraan mazhab politik.
Image may contain: one or more people, people sitting and indoor
semua angkat tangan nak jadi pm keh keh keh
pan akan terus kempunan kerana pan tiada agenda selain menjadi penyembah kafir. pru ke 14 adalah titik penamat karier kepada mad kekabu jika tidak menukar party, hanipa mydin akan terus senget bersama huse muse yang semakin sakit kerana kedatangan. agenda party pan tidak wujud selain hanya perasaan marah dan ketidak hazaman politik islam dalam diri mereka. segala kenyataan bodoh dan bangang boleh dibaca oleh rakyat malaysia terutama suhaizan kayat, blogger greenboc, yongsuka kafir dan seekor tua dikaki perak yang menderita sakit. kebodohan pan semakin terserlah apabila membela kafir. din ayub sudah tak laku lagi. nuar tahir sudah berkira kira nak melarikan diri melihat keadaan pan yang semakin tenggelam dan akan ke dasar laut. nuar tahir sudah nampak kapal lain sebagaimana biasa. nuar tahir akan meninggalkan party yang akan tenggelam dan menaiki kapal baru. oleh kerana nuar tahir biasa membeli party pajak gadai bermakna akan ada party baru muncul selepas ini sebagaimana gagalnya ezam kotak dan khairudin buyong membeli party.

Ulasan