pkr dap dan pan mati berangan nak jadi exco selangor ..

party balaci barua kafir dap yang dikettuai oleh izham nampaknya gagal menjadi exco dan menguasai jawatan lantikan walaupun 2 ekor hamlau pan sudah bersiap sedia untuk mengangkat sumpah menjadi exco. nampaknya pan akan terus kempunan kerana pan tak akan menang dimana mana mereka bertanding walaupun bertanding dihujung dunia sekalipun. izham sebagai ketua penyembah ayam diselangor menyerahkan jawatan kepada mariah kerana mariah masih ada jawatan curi mp kota raja. mariah pencuri dan pengkhianat jemaah islam lebih layak memimpin pan selangor kerana izham tak layak kerana hanya tahu bercakap siang malam dan tidak berusaha. izham gagal mengemudi pan selangor yang hanya ada one g yang bercakap macam murai dalam ceramah walaupun isi kosong. one g antara perjuang pan yang ada dalam pkr yang berhujah mahu membuang sultan sultan dimalaysia. one g pengkhianat menjadi idola beberapa ekor blogger untuk makasid syariah terutama zolhornain yang telah menjadi pengarah syariah. dia sendiri pun tak kenal apa itu syariah. bagaimana pan boleh melantik makhluk asing ni.

kanun pan yang diwakili oleh peguam yang dikatakan hebat oleh penyembah mereka walaupun kanun pan tidak pernah dapat mereka cipta sendiri perlembagaan party pan. pan wujud atas perlembagaan party sosiallis pekerja yang mana dibeli dari pajak gadai oleh nuar tahir. party yang disimpan oleh dap kafir jika dap diharamkan oleh ros kerana gagal mengemukakan bukti tiada penipuan dalam pemilihan. dap sudah sepatutnya diharamkan oleh ros. kit siang dan guend end tidak layak memimpin dap lagi. mereka berdua menipu dalam pemilihan. sampai sekarang dap tak berani mengadakan semula persidangan agung kerana akan terbongkar kerja kerja jahat dalam dap demi mengekalkan kit siang dan geund end yang rasuah.

saari dan hasnol terpaksa menelan lagi kebodohan dan kebangangan kerana menandatangi sd membelakangkan party pas dan akhirnya masuk pan. pkr tidak dapat jugak menunaikan janji kepada 2 ekor barua dan balaci dap ini. sampai ke akhir hayat saari akan terus kempunan bersama hasnol. saari mungkin akan lepak dalam pulak lepas ni selepas ditahan isa. pan akan terus dihina dan dikeji kerana kerja kerja mencelakakan islam. pan akan terus menghuduhkan islam demi membela kafir. tak caya tengok mujahil dan kolid semak bersama din ayob mempertahankan kafir.

#mampuslahpan
#panpengkhaianatislam

Ulasan