PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

MUKA MUKA YG PATUT PAS PECAT TAPI MASIH ADA

Written By FZT on 26 Oktober, 2014 | 11:16 PG

JANGAN ADA LAGI MUKA MEREKA DALAM MUKTAMAR YANG AKAN DATANG
GOLONGAN INI SEPTUTNYA DINYAHKAN DARI JAWATANKUASA PAS PUSAT
JANGAN TINGGALKAN SAKI BAKI GOLONGAN MUNAFIK INI MASIH WUJUD DALAM PAS

11:16 PG | 3 comments | Read More

bacaan peguam bodoh

Written By FZT on 25 Oktober, 2014 | 4:12 PTG

lawak jugak peguam bodoh ni rupanya. pemilihan tahun depan presiden ada tak lagi bertanding, selepas mengfitnah dan didapati menipu peguam bangang almakanan cuba menaikkan nama dia balik kononnya tersalah mendapat info. anjing yang sentiasa menyalak. kah kah kah. mat sabu yang menjadi idolanya tidak layak naik pangkat .. kasihan mat sabu yang menjadi ayam daging pkr rupanya tak layak jugak menjadi presiden pas mengikut pandangan jawatankuasa dilantik  pasmalam. jawatankuasa pasarmalam mahu husam musa seorang yang sudah ketinggalan basikal kerana kerja kerja bodohnya semakin tenggelam. tiada lagi orang pas mahukan husam muse yang mana tiada gerak kerja selain bersama pasarmalam. sejak jatuh dari kerusi exco ia menjadi cacat otak dan fizikal. ia hanya mampu berhujah dengan pasarmalam.

peguam bodoh yang tidak pernah menang kes dalam mahkamah cuba mencari populariti dalam facebook selepas didedahkan bahawa menipu dan mengfitnah. geng geng almakanan mencari jalan untuk menaikkan budak umno ke dalam pas dengan menggunakan pelbagai sumber. tak ada jalan lain selain membuat andaian kosong dan bodoh. peguam yang tak laku diarena mahkamah cuba menjadi ahli politik. aku ingatkan hanipa mydin je bodoh rupanya budak umno ni lagi bodoh rupanya. hanipa mydin yang sengaja membiarkan kes tok guru presiden dengan pkr berlaku sebab arahan nuar braham amat jelas kepada hanipa mydin supaya membiarkan kes saman sivil. samsul pkr mendapat arahan langsung dari pkr untuk meneruskan saman dibawah sua agung yang lama. kononnya pkr berusaha memujuk samsul menarik balik saman kepada presiden pas tapi ianya hanya lakonan dan akhirnya chegu bard juga menyaman tok guru presiden pas selepas berkemungkinan kes samsul pil kuda pkr tidak kuat untuk menang. wang dibekalkan kepada chegubard yang mana juga berhadapan dengan kes saman dari ahli pkr kerana seorang chegu terang kebodohannya seperti chegu pencen diperak.


4:12 PTG | 0 comments | Read More

siapa kata nuar braham keseorangan

Written By FZT on 24 Oktober, 2014 | 6:15 PTG

nuar braham tiada pkr pada 1998 dulu, sekarang nuar braham mempunyai party pkr dibelakangnya berbanding tahun 1998 dulu. nuar braham sekarang mempunyai sokongan padu dari pkr dan dap dan juga pemimpin PASARMALAM. mahfuz sudah menyatakan sokongan tidak berbelah bagi. akan hadir dimahkamah pada 29 oktober dan meninggalkan presiden pas walaupun mahfuz adalah ahli pas namun kerana terlalu cintakan nuar braham mahfuz sanggup tinggal presiden pas demi ketua umum pkr. mujahid rawa sudah pasti bersama nuar braham. dan yang paling pasti guang end akan bersama nuar braham. jadi siapa kata nuar braham keseorangan. tidak ketinggalan adalah mat sabu yang sanggup mempertahankan dua ekor barua dan broker atas konsep keutuhan pr. jika nak lihat pr kukuh jangan pecat barua dan broker hujah mat sabu. biarlah pas menjadi lilin kata mat sabu sebab sudah diberi amaran oleh lim guan end jika dua ekor barua dap ni dipecat mat sabu juga akan dipecat dari jawatan pembaca meter air diperbandanan air penang.

husam musa akan bersama nuar braaham, kolid samad @penyanjung oktoberfest pasti ke mahkamah persekutuan demi memastikan pr terus ada. saari barua hasnoi broker sudah pasti hadir memberikan sokongan dan memenuhi janji apa yang mereka telah tandatangani. 8 juta adalah satu janji yang pasti pkr kepada saari barua tapi yg tak pasti apakah benar akan disalurkan. itu aje yang membezakan pasti atau tidak. janji nuar braham nak menjelaskan isu kenapa kolid berahim dipecat tak akan dipecat walauapun nuar braham masuk penjara. yang pasti nuar braham boleh berkira masuk kedalam sebab tak guna sesen duduk kat luar selain melihat kejayaan pesta i want touch the dog. penganjur anjing hilang bagaikan anjing selepas dibaling batu. presiden pasma pasti ke putrajaya demi menyahut seruan nuar braham. rakyat hakim negara tapi bukan untuk nuar braham. ia hanya kes personal tak ada kena mengena dengan PAS. pkr nak melalak ke melolong biarkan mereka. pkr kan ada pudin rafizi cegubard, tony pua dri dap pasti bawak yam seng. ijjah kan geli tengok orang pas. mungkin sayuti penulis longkang akan hadir memberikan sokongan selepas buku dibeli oleh pkr.

28 oktober akan menyaksikan pemimpin pas yang menyokong nuar braham akan berada di mahkamah putrajaya dan mana pemimpin pas yang masih tinggal untuk bersama jemaah islam akan bersama presiden pas di mahkamah kuala terengganu. pemimpin pasma, lensa dan juga budak mangkuk safwan anang yang dijanjikan dana untuk mengerakkan lensa juga pasti akan hadir. mungkin safwan anang akan berkongsi block dengan nuar braham. nuar braham jangan risau penyokong tegarnya akan hadir. hebat seperti biasa. tulangbesi alhussyen cipan atau juga bloglist akan hadir memberikan sokongan. greenboc seperti biasa duk depan pc melaporkan apa yang berlaku. wartawan dap sudah pasti akan hadir dengan liputan baruanya.
6:15 PTG | 0 comments | Read More

28OKTOBER - pemimpin pas bersama presiden atau bersama nuar braham

PKR KURANG AJR AHLINYA SAMAN PRESIDEN PAS
PKR DAN KETUA UMUM SAMA JE BODOHNYA
NUAR BRAHAM SENGAJA MEMBIARKAN SAMSUL KUDA MENYAMAN PRESIDEN PAS

PENYELESAIAN YANG DI ATUR HANYA PENIPUAN

SUA PKR HANYA MENIPU DAN DIGANTI DENGAN PAKAR PENIPU

PKR TIDAK PERNAH BERHAJAT UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH CUMA MENAMBAH MASALAH

SETELAH KES SAMSUL KUDA TIDAK BERAPA KUAT CHEGU BARD MENAMBAH KOLEKSI
SUPAYA PRESIDEN PAS MEMPUNYAI MASALAH SEBAGAIMANA KETUAUMUM PKR
1:00 PTG | 0 comments | Read More

9 PELURU UNTUK PENGKHIANAT 1 PELURU UNTUK MUSUH

Written By FZT on 23 Oktober, 2014 | 4:03 PTG

KATA KATA YANG TERPAKAI DALAM PAS SEKARANG
semakin ramai pengkhianat dalam pas berbanding musuh diluar. pengkhinat pun ada hati lagi nak merayu hukuman yang terlalu ringan diberikan oleh jawatakuasa pas pusat. kekuatan vokal mat sabu mempertahankan pak abu kerana sudah 2 kali pak abu masuk ISA perlu diambil kira dan diberikan perhatian. betapa hebat dan kebal pak abu dalam berjuang akhirnya tewas ditangan perempuan sanggup mengkhianti baiah party islam demi seseorang perempuan. itulah hebatnya pak abu. pak abu sudah memohon 8 juta untuk kawasannya dan tak mustahil akan digunakan demi kepentingan diri sendiri selepas menjual maruah diri. 

pak abu tidak sepatutnya merayu lagi kepada pas, pak abu hendaklah keluar dari pas dan menyertai party pkr atau party dap sebagaimana jawapan dia sewaktu ditanya apakah pak abu sanggup keluar pas pak abu jawab sanggup. selepas tiada habuan yang dijanjikan oleh nuar braham yang sentiasa menipu akhirnya pak abu sedar ia akan kehilangan jawatan. pak abu hendaklah meletakkan jawatan seluruhnya dan keluar pas dari terus berada dalam organisasi yang dia sendiri tak suka dan wala. pak abu lebih bagus berada berada dalam jemaah longkang yang mana akan bertindak dengan keadaan longkang. semakin berbau hanyir longkang itu makin bagus untuk pak abu selesa didalamnya. didalam longkang semuanya ada. orang sperti pak abu tak perlu ada pas kerana ia hanya merendahkan martabat pak abu sebagai ahli ISA yang hebat sebagaimana mat sabu. sertailah pkr atau dap pak abu demi kehebatan perjuangan tanpa batasan. boleh je langgar perintah dalam pkr cuma jangan langgar nuar braham. itu aje pantangnya. 
4:03 PTG | 0 comments | Read More

AHLI PAS JANGAN SERTAI PROGRAM BELAI NUAR BRAHAM 28 OKTOBER

Written By FZT on 22 Oktober, 2014 | 12:59 PTG

sepatutnya ahli pas tidak menyertai program membelai nuar braham lagi. nuar braham sudah boleh bersiap siap masuk penjara bersama safwan anang. hukuman penjara kepada nuar braham memudahkan kerja kerja melawan umno. tanpa nuar braham yang bodoh pasti pembangkang lebih kuat. pkr dan dap dah boleh berambus bersendirian bersama oktoberfest dan pesta peluk anjing. izzah boleh ucap tahniah nanti pada pest baru, pesta sex secara terbuka demi kebebasan berugama. kolid samad pasti bersetuju dengan tulisan aku sebab dia mengamalkan kebebasan segala nya. asalkan jangan islam mengongkong penganut agama lain. bagi hanipa mydin dan kolid samad yang paling penting bgi mereka memastikan hukum islam tak akan berjalan didalam malaysia dan memastikan agama lain dilayan setaraf dengan islam

program untuk nuar braham sepatutnya dihentikan dengan sgera. suhaizan jangan nak memandai mengajak ahli pas menyertainya. nurul izzah benci tengok muka orang pas, apakah suhaizan tak reti basa lagi atau memang suhaizan bukan ahli pas. apa yang dibuat oleh pkr hendaklah dilakukan oleh pkr dan tidak ada kena mengena dengan pas. dengar kata mak lampir pkr nak buat apa pas jangan nak memandai campur tangan. jadi biarkan pkr atau dap nak sokong nuar braham biarlah mereka sokong. ahli pas yang wala dan thiqah kepada alquran dan sunnah jangan hadirkan diri dalam program bodoh seprti itu. yang mana pasma dan yang sewaktu dengannya bolehlah hadir. pas bukan lagi party yang akan arahkan ahlinya supaya hadir demi kepentingan nuar braham sebab nuar braham bukan ahli pas dan ia adalah soal peribadi nuar braham tak ada kena mengena dengan party pas. sila beri perhatian. apa yang pkr nak buat biarkan mereka buat. lagi ketua AMK baru aje dilantik lihat dan perhati bagaimana ketua AMK yang baru dilantik menjadi exco buat kerja. duit banyak pun tak boleh panggil ahli pkr untuk datang membelai nuar braham ke??
12:59 PTG | 0 comments | Read More

hukum bodoh dari MAZA

Written By FZT on 21 Oktober, 2014 | 7:22 PTG

bekas mufti perlis yang diketahui mengeluarkan hukum hukum pelik tanpa bersandarkan nas yang sah. mufti yang terlalu cepat membuat hukum jika ada apa apa tanpa sebarang bersandarkan nas nas yang mana lebih sesuai dengan islam. bagi dirinya dia ajelah yang betul. orang lain tak pandai sepertinya. mungkin maza boleh menanggung semua dosa penganjur dan para jemputan yang membelai dan menyentuh anjing. mungkin selepas ini industri memlihara anjing lebih berkembang pesat selepas dihalalkan oleh maza dan bangsa melayu yang mengaku islam. tiada benda lain dah nak diadakan pesta selain pesta menyentuh dan membelai anjing. kenapa tidak kucing. apakah kucing tidak hebat jika dibelai dan disentuh. kucing satu binatang kesayangan rasulluah apakah tidak mendapat dihati penganjur anjing. apakah anjing sangat mulia sampai perlu diadakan sentuh belai dan blogger anjing amat amat bersetuju dengan pesta sentuh anjing.

jika yang datang seramai 800 itu menyentuh dan membelai anjing apakah ia diadakan pesta samak jugak atau dibiarkan saja. sebab demi nama kebebasan beragama pesta membelai anjing oleh penganjur anjing dibebaskan oleh penganut islam. mungkin satu hari nanti akan ada pesta memakan babi pulak dan akan disokong oleh orang islam. 800manusia yang datang apakah menyamak atau tidak atau membawa balik haram ke dalam rumah bersama baju mereka pakai atau ditanggung oleh maza dan penganjur anjing. semua boleh dianjurkan dan maza akan bersetuju dengan apa saja demi liberal islam yang dianutinya. islam mengharamkan anjing pun nak dikorner lagi. selepas ini banyak benda lagi akan dihalalkan oleh maza jangan risau maza ramai pengikut dan mungkin kitab yang dibaca lebih hebat dari kitab ulama dalam dunia.
7:22 PTG | 0 comments | Read More

sibuk sangat dengan pesta sentuh anjing

Written By FZT on 20 Oktober, 2014 | 7:42 PTG

nampaknya melayu semakin lama makin bangang. inilah hebatnya dengan perkembangan ledakan sosial yang tidak lagi terbatas, apa lebih menyentuh anjing sampaikan diadakan pesta. penganjurnya seolah mendapat habuan yang besar untuk mendapatkan seramai mana pengunjung untuk menyentuh anjing. HEBAT SANGAT KE BILA DAPAT SENTUH ANJING. mungkin pengusaha perternakkan anjing akan mendapat manafaat dari pesta menyentuh anjing. yang menganjurkan pesta sentuh anjing mungkin lebih anjing gamaknya. kalau nak sangat sentuh anjing sentuh ajelah janganlah buat pesta pulak. mungkin penganjur mengamalkan dasar anjing. seronok sangat melayu sekarang dengan pelbagai pesta sampaikan nurul izzah yang sangat benci kepada orang pas ucapkan tahniah. mungkin apakah akan ada pesta sentuh babi atau PESTA MAKAN BABI PULAK SELEPAS INI.

DENGAN mendapat sambutan menggalakan dari masyarakat islam pesta sentuh anjing, selepas ini BABI PULAK AKAN DIADAKAN pesta dan yang pasti nurul izzah akan bersetuju dengan pesta sentuh babi dan makan babi. mungkin babi disembelih dan dimasak oleh orang islam akan dihalalkan dalam pesta. dan itu tak mustahil apa yang akn berlaku. dengan keadaan rakyat malaysia yang gila babi pasti pesta apa saja dibuat akan mendapat sambutan. pesta mengenai islam tidak akan mendapat sambutan lagi. sebagaimana kata asri ulama boleh dikritik jadi asri sudah beri lampu hijau dan boleh digunakan bila bila masa yang perlu. ulama perlu disingkirkan jadi diadakan pesta. pesta sentuh anjing. pesta mabuk oktoberfest dimelaka dan selangor. pemimpin dap sudah terang mabuk dan tidak boleh dikritik sebab itu kebebasan berugama kata kolid samad. semua dihalalkan oleh pemimpin pkr dan dap jadi tiada lagi kesalahan. minum arak boleh. diadakan pesta lagi. pesta sentuh anjing diraikan oleh orang islam anak seorang perjuang islam.
7:42 PTG | 0 comments | Read More

sila beri penjelasan NUAR BRAHAM sebelum MASUK PENJARA

apakah nuar braham akan memberi penjelasan atau menipu seperti biasa
LANGKAH KAJANG TIDAK MENGGANTIKAN JAWATAN MB SELANGOR
AKHIRNYA AZMIN DILANTIK MENJADI MB TANPA PERLU LANGKAH KAJANG DAN PRK KAJANG
Sehingga kini tiada satu bukti pun sebagaimana yang didakwa.fitnah dan pecat dgn rakus.
petikan dati menuntut janji

Facebooker pro reformasi, Yusof Kamaruddin menuntut Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim menunaikan janji untuk menjelaskan kepada rakyat sebab sebenar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim perlu disingkir.
Khalid dipecat dari PKR pada 9 Ogos menyebabkan jawatannya sebagai Menteri Besar Selangor perlu diganti dengan Mohamad Azmin Ali kerana beliau sudah menjadi wakil rakyat bebas.
Sebagai menjawab reaksi kemarahan rakyat, Anwar telah berjanji pada 28 September untuk menjelaskan sebab sebenar penyingkiran Khalid itu.
Namun sehingga kini, kata Yusof, Anwar gagal menunaikan janjinya itu.
“Apakah ianya dibiarkan berlalu bagitu sahaja kerana dia idola kita? Adilkah kita?,” kata Yusof.
Sementara itu facebooker R Ed Mikael pula menempelak slogan ‘Rakyat Hakim Negara’ yang digunakan oleh PKR untuk mengajak rakyat menyertai perhimpunan di Mahkamah Persekutuan, Putrajaya pada 28-29 Oktober ini.
Menurutnya, rakyat tidak perlu menjadi ‘hakim’ terhadap keputusan kes liwat Anwar kerana PKR sendiri telah membuat keputusan itu.
Ia merujuk kepada kain rentang ceramah anjuran PKR Negeri Kedah berbunyi :
“Ceramah : Amanat Anwar Ibrahim sebelum ke penjara.”

1:00 PTG | 0 comments | Read More

nuar braham akan kepenjara

nuar braham akan balik dari uk untuk menghadapi tuduhan dan hukuman kes liwat 11.. yang aku pasti senarai nama yang akan hadir tulangbesi dan alhusseyen, pemyembah no satu nuar braham. bnyak duit nuar braham selalu je keluar negara, mungkin akan lebih mewah selepas azmin ambik alih jawatan mb. rafizi dah mengambil alih SUA PKR sekaligus menyepak pudin ke longkang. pudin yang banyak sangat mengfitnah kolid berahim dalam langkah membuang kolid akhirnya menerima padah juga akhirnya. siapa yang mengfitnah tidak akan selamat semudah yang dijangkakan. pudin menerima padah yang pertama iaitu dipecat dari jawatan SUA pkr. mungkin sebab utama pkr memecat pudin adalah kerana kebodohan dan kebangangan dia mengendalikan pkr seperti sebuah party liar. mengikut arahan saja tanpa fikir ada kesan atau sebaliknya.

banyak duit datuk seri ke UK? nuar braham sudah pasti ke dalam penjara lagi. safwan anang sudah ucap bye bye kepada nuar braham bersama lensa tapi ditarik balik kerana sudah menerima ugutan dari pkr yang menaja lensa. lagipun safwan anang pun tak lama akan ke dalam jua. itu yang menariknya mungkin lebih banyak masa untuk berbincang dalam penjara dan boleh bertukar perancangan dan strategi. dan disamping itu boleh claim mana mana yang perlu sebab azmin sudah memperolehi jawatan mb dan ada 4billion dana yang terkumpul untuk dibelanjakan dengan segera. lensa boleh menerima beberapa juta atau ratus ribu untuk membayar ahli lensa gaji bulanan. jika kenyataan media hanya dikatakan sindiran rupanya tapi ada ketam disebalik maggi. salah satu sebab ia adalah isyarat bayaran dana belum sampai sampai walaupun azmin sudah jadi mb. perjanjian demi perjanjian sudah dibuat namun dana tak masuk jugak ke kocek lensa. tak akan lensa nak berjuang dengan jual tshirt sebagaimana budak bangang di kota bharu nun. tak cukup nak beli kertas a4 nak hantar surat ke PAS.


8:14 PG | 4 comments | Read More

LENSA MEMANG BANGANG DAN BODOH

Written By FZT on 19 Oktober, 2014 | 7:39 PTG

ngo yang dikenali dengan nama lensa, atau lebih hebat dikenali sebagai ngo balaci pkr dan dap menarik balik kenyataan media kononnya meminta nuar braham yg bodoh bersara. LENSA yang dianggotai oleh 10 ekor mangkuk balaci pkr dan dap terasa kesan selepas mendapat panggilan dari azmin supaya menarik balik kenyataan media LENSA. jika mereka tak berbuat demikian azmin akan menarik balik segala bentuk bantuan kepada Lensa. seperti yang diketahui lensa adalah satu pertubuhan yang miskin dan papakedana dan mengharapkan bantuan dari pkr untuk menhidupkan perjalanan pertubuhan ni. segala bantuan gaji termasuk elaun safwan anang yang tak lama lagi akan masuk penjara akan kehilangan sumber dana yang besar. kalau lensa kutip derma pasti merosakkan lensa yang mana dulu mengutuk pas mengutip derma bagi menjalankan urusan party. lensa bergantung bantuan kepada dana pkr yang disalurkan dan akan menerima laba yang akan membesar selepas berjaya mengko kan kolid berahim. janji janji nuar braham kepada lensa jika ia berjaya menjadi mb selangor. namun azmin yang hidung seperti lembu pasti boleh digunakan sebaiknya.

lensa yang sedang mabuk akibat menyertai oktoberfest dimelaka dan selangor, pasti akan menurut saja apa kata nuar braham dan pemimpin pkr. lensa tak akan dapat bergerak jika bantuan ditarik balik kerana lensa akan wujud jika dana dimasukkan. sebab tu safwan anang bermatian menghantar surat kepada pas sebagai satu kerja balaci dan barua yang perlu dilakukan demi tembolok. safwan anang yang tiada sumber pendapatan yang menjamin apa apa terpaksa mengampu dan membodek pkr demi menyalurkan dana ke akaun lensa. dan tugas menghantar surat adalah satu tugas yang perlu dilaksanakan demi memenuhi janji janji kepada nuar braham sewaktu perjumpaan sulit. safwan anang sudah berjanji akan menghantar surat kepada presiden pas dan menjemput semua media untuk menyaksikan bahawa dia sudah menglangsaikan janjinya kepada pkr. jika lensa berniat baik maloan safwan anang tak perlu memanggil media untuk bergambar kecuali ada agenda sebagaimana saari sungkit dan senoi barua
7:39 PTG | 0 comments | Read More

tamrin dah keluar PAS yang barua lain tak ikut ke

Written By FZT on 17 Oktober, 2014 | 12:37 PTG

tamrin lebih bergaya dan hebat, tak setuju keluar party itu namanya orang hebat. jangan jadi macam saari barua dan hasnol broker yang masih bergayut dilengan baju pas. letak jawatan adun dan keluar party pas. tak payah nak dihalau pun. anjing pun reti basa kalau orang baling dengan baru dia menyalak dan terus lari, tapi jenis barua dan broker tak ada apa apa perasaan. ucapan saari dan hasnol seolah olah masih merasakan mereka perlu berada dalam jemaah islam. sepatutnya saari barua dan hasnol broker boleh memilih untuk menyertai pkr kembali atau menyertai dap yang mana sudah ada orang melayu yang sangat disayangi oleh gobind deo. mungkin guan end akan memberikan jawatan sebagaimana mat sabu mendapatnya.. dengan memperolehi kedudukan dan gaji mat sabu sudah mewah sekarang tak perlu lagi berhutang dengan penarikbeca.

tamrin bergaya dan hebat dan sepatutnya presiden PASarMAlam boleh berbuat demikian. cukuplah jadi bekas exco, lagipun banyak kerja jahat dibuat semasa menjadi exco dulu. mintak jawatan sebagai mb jika tak dipenuhi rozi akan merosakkan pas dan terbukti katanya dibuktikan. ia merosakkan pas dengan menubuhkan PASarMAlam dengan jaya. presiden yang mahu menarik ahli pas bukan ahli pkr dan dap. jika rozi seorang yang ada maruah sepatutnya keluar dari PAS dan tubuhkan pasma sebagai party politik. kenapa masih ada dalam pas jika jiwa tak sesuai lagi dengan jemaah islam. tubuhkan ngo untuk rosakkan islam tapi tak akan mengaku sampai mampus. usrah pasma hanya ahli pas yang hadir termasuk zulhasmialmakanan yang mengfitnah presiden PAS. peguam yang tak pandai berhujah dimahkamah tapi pandai berhujah dalam facebook patutlah tak pernah menang kes. yang ada cuma perjanjian rumah sewa dan pembelian rumah. tu pun hasil kerja dengan kerajaan pkr selangor. kalau nak harap orang datang mampuslah almakanan

tulangbesi, alhussyen, fakaq, dan sewaktu dengannya patutnya sudah keluar PAS dan tubuhkan party baru atau sudah isi borang PASarMAlam pasti boleh bergerak dengan bebas dan memberikan input dan idea bangang mereka kepada PASARMALAM mengapa masih ada dalam pas. pelik jenis barua dan broker ni, kalau tak ada kepentingan pasti sudah lama keluar pas, atas nama pas boleh mengkritik apa saja sebab kebebasan memberikan pendapat. KELUARLAH PAS WAHAI BARUA DAN BROKER PASTI PAS LEBIH TENANG DARI ADA MANGKUK AYUN.,  mungkin alhussyen akan dilantik menjadi ketua kampung dikampung IJOK. dan tulangbesi akan menjadi ceo diperangsang.fakaq boleh bayaran dari dap melalaui perbadanan air penang.
12:37 PTG | 2 comments | Read More

BARUA BROKER DAP DAN PKR DIGANTUNG SETAHUN

Written By FZT on 12 Oktober, 2014 | 7:20 PTG

menuju PASMA BARU BERSAMA ROJI DAN WAN RAHIM SAFWAN ANANG@BANDUAN
Gambar: ANDA NILAI SENDIRI !

Kalau media UMNO puji ulamak PAS dianggap ada hubungan dengan UMNO. 

Bagaimana pula apabila DAP ucap terima kasih kepada Khalid Samad sebab BELA Pesta Arak ?
TERIMA KASIH KOLID SAMAD ANDA MEMANG MULIA DENGAN ARAK
MAT SABU BERSAMA LELAKI TERLEBIH SEKS


7:20 PTG | 2 comments | Read More

barua dap dan pkr kata presiden PAS tak hadir pembentangan belanjawan

blogger barua pkr dan dap sedang mencari dimana salah silap presiden pas demi menutup malu sebab bersetuju dengan oktoberfest. nak ngaku malu malu pulak. blogger alhusyyen rupanya dah bertugas di parlimen rupanya patutlah makin senang sekarang dapat gaji. rupanya selepas gagal menjadi ketua kampung masa kerajaan dap memerintah perak sudah bertugas di dewan parlimen. disambung oleh blogger penburukonline yang bersetuju dengan kata kata alhussyen. mungkin alhussyen dapat gaji dari dap maklumlah sekarang semua benda kena bayar. tapi tak datang bagi keterengan bagi pihak samsu isu pil kuda. rupanya blogger alkusyen sangat sibuk sekarang diparlimen.

maklumlah kerajaan muda pkr diselangor memerlukan blogger bodoh dan bangang demi mengelakkan kerajaan selangor bangang untuk halalkan oktoberfest. kah kah kah blogger yang lagi bangang kata ia satu kejayaan azmin bila dapat mengelakkan oktober fest diadakan di tempat tertutup. kejayaan bodoh dan bangang. tertutup ke terbuka je sama je. festival haram minum pulak minuman haram baguslah bagi kolid samad ia menjamin kebebasan agama. rupanya kolid samad dan blogger bangangnya setuju dengan peminum arak yang sudah terang dalam islam haramkan arak. nanti hishamudin rais@ komunis kata ia hanya satu juzuk je dalam alquran sama macam hukum hudud. tak payah susah nak kafir pun, setuju je dah jadi kafir bukan susah sangat.


1:13 PTG | 0 comments | Read More

APA BARANGAN YG GST TAK KUTIP CUKAI

semua barangan akan dikenakan cukai GST. good services tax. semua barangan akan dikenakan cukai dari peringkat pertama kepada end user. semua barangan akan dikenakan cukai. para peniaga akan terkena cukai ini dari atas sampai ke bawah. kalau jualan barangan ada 6 tingkat bermakna 6 tingkat akan dikenakan cukai. jadi dimana barangan yang tidak akan dikenakan cukai. yang celakanya tentang cukai ini adalah samada untung atau tidak peniaga akan dikenakan cukai. samada untung atau tidak cukai tetap dikutip oleh kerajaan jahanam. pelbagai alasan diberikan oleh kerajaan umno bangang untuk menghalalkan cukai yang akan dikutip oleh kerajaan. pelbagai faedah kononnya akan dimiliki oleh rakyat malaysia dengan melaksanakan cukai celaka begini. cukai adalah pendapatan negara malaysia yang sudah hampir bangkrap kerana keborosan dan ketirisan projek yang dijalankan oleh umno dan kroni.
merompak secara halal dari undang undang
ucapan ucapan manis dari pemimpin umno bengong adalah dengan adanya cukai ini ia lebih cekap mengutip cukai dan menyebabkan pendapatan negara bertambah. oleh kerana kebodohan kerajaan umno memerintah malaysia ia menyebabkan malaysia semakin kurang hasil dan bertambah hutang negara. oleh kerana pendapatan semakin susut menyebabkan idea memerah rakyat dengan lebih kuat dilaksanakan. umno dan penyokong bengong mereka akan bersetuju dengan apa saja dibuat oleh pemimpin umno. apa saja yang dibuat oleh umno akan disokong oleh golongan bodoh dan bangang ini. kutiplah apa saja demi negara pasti penyokong umno bengong akan bersetuju. walaupun hidup merempat pasti sokong jugak. walaupun tak faham apa makna GST pun tetap sokong dan memandai memberikan sokongan cukai yang baik untuk rakyat malaysia.

barang makanan tidak dikenakan cukai kata pm malaysia yang bodoh. HEBAT BUNYINYA. APAKAH CUKAI GST TIDAK DIKENAKAN KEPADA BARANG MAKANANAN. penyokong umno bengong tetap setuju betapa hebatnya pemimpin mereka. APAKAH BAJA BIJI BENIH TIDAK DIKENAKAN GST sebab biji benih padi dan baja tidak tergolong dalam barangan makanan. begitu mudah UMNO BENGONG MENIPU PENYOKONG MEREKA. itu hanya satu perkara kecil dari keseluruhan GST. proses membentuk makanan akan terjadi dibanyak tingkat pasti pelbagai cukai GST akan dikenakan oleh kerajaan umno bengong dan bangang. sebelum terjadi beras nak dimasak dan dimakan oleh rakyat malaysia beratus peratus akan dikenakan kepada barang makanan. cuma bila terjadi beras cukai baru tiada itulah kata pemimpin umno bengong.
7:00 PG | 0 comments | Read More

APAKAH KOLID SAMAD HADIR JUGAK BERI SOKONGAN DALAM OKTOBERFEST??

Written By FZT on 11 Oktober, 2014 | 7:46 PTG

patutlah tonypua meroyan sakan rupanya peminum tegar rupanya. patutlah memory kadangkala ada kadangkala nyanyuk rupanya peminum arak rupanya. geng pasar malam mesti setuju pesta ni sebab geng pasar malam pun mabuk jugak, mabuk kebodohan beri sokongan kepada kafir. mana mat sabu, mana hanipa mydin mana hazmi al makanan mesti tak setuju dengan orang yang tak sokong oktoverfest. hanipa mydin mesti akan saman kerajaan selangor kerana gagal memberikan permit untuk pemabuk seluruh dunia datang minum arak di selangor. sebelum 100 hari azmin jadi mb pkr pesta mabuk sudah berlangsung dengan jayanya. ini mungkin sambutan hebat semperna meraikan kemenangan pkr dalam melantik adun pkr menjadi mb selangor. adun pkr dan mp dap berganding bahu datang memberikan sokongan terbuka kepada pemabuk pemabuk.

Gambar: Kita tunggu apa kata Ketua Pemuda PAS Malaysia. Harap Suhaizan Kayat benar-benar budiman.
YAMSENG YAMSENG KATA ALHUSYEN
mungkin test cuba rasa akan dibuat malam oktoberfest, aku rasa alhusyen mesti datang beri sokongan walaupun tak minum. apakah tulangbesi duduk dibahagian hadapan sebagai protes bahawa  pas tidak memberikan sokongan kepada peminum arak tegar. mana suara nuar braham tak akan senyap je tanda setuju. sebagai ketua pembangkang kenalah bangkang tapi macam setuju je dengan oktoberfest. saham terbesar yang diberikan oleh pkr dan dap kepada peminum arak. ini mungkin produk terbaik yang patut diberikan mengikut pandangan hanipa mydin dan mat sabu. berubahlah demi mendapat undi supaya dapat kuasa. kuasa arak berjaya meruntuhkan kuasa dan hanipa mendapat inspirasi dari keadaan ini. kolid samad sudah bersetuju bahawa tak apa minum asalkan menjamin kebebasan bersuara. saari sunkit wira dap tak YAMSENG SAMA KE. baru ni berada dibarisan depan dalam majlis makan malam mengangkat mereka sebagai wira. saari sungkit dapat saham bersama hasnoi yang menjadi ahli dap. tak apa yang berpurdah kan ada ahli dap. semua dapat saham apa kes nak marah pulak. diam tanda setuju.

mungkin hishamudin rais lelaki TERLEBIH SEKS akan hadir bersama memberikan sokongan. mamat yang tidak sokong hukum hudud kerana takut pencuri tak boleh cari makan sebab tangan kudung. kalau ada tangan harapnya pencuri atau penyamun pergilah menyamun dirumah hishamudin rais. mungkin ia ada pengajaran kepada hishamudin rais atau tukarotak.safwan anang tak ada pulak buat surat bantahan mungkin setuju jugak kot dengan pesta minum arak. budak tiga suku yang akan menghuni penjara bersama nuar braham. tak lama dah nuar braham akan ke dalam sepattutnya sudah undur diri kerana dah menipu sewaktu kalah dalam pru ke 13. sikap nuar yang tak mahu berundur sebelum banyak lagi diludah menyusahkan rakyat. nuar turun dengan hormat sebab moral nuar braham sudah tiada lagi. jawatan pun tiada masuklah penjara dengan tenang bersama safwan anang.
7:46 PTG | 0 comments | Read More

oktoberfest azmin dapat cabaran pertama sebagai mb selangor

oktoberfest kebanggaan kolid samad atas nama kebebasan berugama, oktoberfest mendapat sambutan hangat pemimpin bangang DAP, siap cheer lagi bersama elizabeth wong dan teresa kok. mungkin selepas ini tonypua@lostmemory akan bersama sama cheer dengan tulangbesi. alhussyen suka sangat sokong dap dan inilah yang hebat tentang pakatan rakyat. saari sungkit dan senoi berkongsi saham hebat dalam oktoberfest. kalau tak mabuk bersama boleh menikmati bau bau yang menusuk hidung bila oktoberfest bermula.
SEBENARNYA IA MERAIKAN KEHEBATAN PKR MENJADI MB SELANGOR SEBAB TU ADA OKTOBERFEST
SAH SAH DISOKONG OLEH TULANGBESI DAN KRONI BLOGGER CELAKA
AZMIN MB BARU SELANGOR TAK BUAT APA APA SELAIN BERSETUJU DENGAN DAP
KALAU TAK SETUJU DAP TARIK SOKONGAN
DAN DAP BOLEH BELI SAARI SUNGKIT DAN HASNOII
DUA DUA TU BILA BILA JE BOLEH DIBELI.. MARUAH DAN APA SAJA BOLEH MEREKA GADAIKAN

KERAJAAN PERPADUAN OLEH NUAR BRAHAM DAN DAP BERSAMA SAARI SUNGKIT DAN SENOI
AZMIN GAGAL MENGHALANG OKTOBERFEST SEBAB PKR BERSETUJU
DAN YANG PASTI KOLID SAMAD SANGAT BERSETUJU PUNYA



5:22 PTG | 0 comments | Read More

saksi pil kuda tak datang

nampaknya saksi pil kuda tak datang. nampaknya samsul gagal membawa saksi pil kuda mungkin saksi tengah high pil kuda gamaknya. alhussyen kan ada, tulangbesi kan ada fakaq pun ada, bloglist pun boleh hadir apa. tak pun bawak aje penyokong PIL KUDA, badrul hisham pkr pun boleh jadi saksi. semua tengah higl pil kuda termasuk alhussyen.

saksi pil kuda hilang mabuk pil kuda gamaknya
12:49 PTG | 0 comments | Read More

KENYATAAN KOLID SAMAD DENGAN Tan Sri Dr Ng Yen Yen SELARI

Written By FZT on 10 Oktober, 2014 | 5:01 PTG

KOLID SAMAD YANG MEMBUAT TUDUHAN TIDAK ADA PAPAN IKLAN GERGASI MENGIKLANKAN OKTOBERFEST ADALA SATU KENYATAAN BODOH. PARLIMEN SENDIRI PUN TAK TAHU ADA IKLAN, rupanya kolid samad sibuk sangat nak jatuhkan pas dan bersama sama blogger celaka dan juga sedang berusaha keras mencipta strategi dengan geng pasar malam. kolid samad buat apa dishah alam sampaikan PAPAN IKLAN YANG BEGITU BESAR TAK nampak. memang betullah sangkaan orang ramai bahawa kolid samad bekerja dengan pkr dan dap bukannya untuk rakyat. kerja kerja kolid samad adalah mempertahankan pkr dan dap dari dikutuk dikritik oleh rakyat malaysia.

sikap kolid samad selari dengan sikap ng yenyen yang mempertahankan oktoberfest. mungkin kolid samad suka sangat dengan keramaian seperti itu. festival yang besar dikunjungi dari seluruh dunia meraikkan ORANG ORANG MABUK. kawasan parlimen shah alam adalah satu contoh terbaik dan menjadi kebangaan kolid samad. orang mabuk sila masuk ke parlimen shah alam kolid samad sedang menanti anda disana. buat apa saja di shah alam kolid samad akan mempertahankan. cuma jangan ada orang islam nak berdemo mengenai oktoberfest pasti akan berdepan dengan kenyataan bangang dari kolid samad. barua dan broker mungkin setuju dengan kolid samad. cuma kasihan kolid samad seekor je ni mempertahankan apakah barua dan broker lain sedang sibuk mencari strategi memusnahkan pas.
5:01 PTG | 0 comments | Read More

saari barua yang aku kenali

lama sangat menunggu saari sungkit menampakkan belang yang sebenarnya walaupun beribu kali dinyatakan oleh sahabat bahawa itulah wajah sebenar saari sungkit. sahabat irc adalah sahabat yang kekal bersama dan impian memusnahkan pas dan menubuhkan party baru yang kena dengan idea bodoh dan bangang adalah kerja kerja belakang tadbir saari sungkit. berapa juta sudah diberi amaran bahawa saari sungkit akan timbul seperti mana jala yang ditebar dan ditarik dan keluar jenis haiwan yang ada dalam sungai yang tenang. buaya, biawak ular air, lipan bara akan keluar bila masa mereka merasakan mereka sudah bertambah kuat. itulah sifat munafik yang akan menjelmakan diri mereka selepas mereka menyedari kekuatan sudah bersama mereka. tapi akan kembali ke lubuk mereka jika sedar kekuatan yang ada pada mereka adalah palsu.

waktu menandatangani sd bersama sama pkr dan dap, saari sunkit dan hasnoi berkata mereka akan keluar dari PAS dan bila masa sekarang, kekuatan suara sudah kendur sejak pkr dan dap mula menjauhkan diri dari mereka. dap hanya menggunakan kebodohan dan kebangangan 2 barua ini demi politik mereka. pkr yang memberi janji akhirnya terpaksa menipu pak abu dan gengnya bahawa pas tidak menghantar nama pak abu dan senoi menjadi exco. pkr tidak bertanggungjawab tentang janji jawatan exco kepada pak abu dan senoi, akhirnya pak abu terpaksa uturn kembali menyembah kaki pas demi untuk jawatan adun sekarang dan berharap dikekalkan dimasa depan. 2 ekor barua sudah meminta maaf kepada pas dalam pertemuaan dengan SUA. wajah sedih 2 barua ini sudah kelihatan kononnya menyesal dengan tindakan mereka menjual maruah dan menggadaikan baiah dengan jemaah islam. yang pasti apakah pas nak memecat dua ekor barua ini atau tidak atau kekalkan mereka didalam jemaah islam??

kalau saari sunkit dan senoi bermaruah dalam perjuangan, pasti mereka akan meletakkan jawatan sebagai adun pas tapi tiada tanda nak letak jawatan setelah menerima gaji bulanan untuk di infakkan masuk kedalam tabung IRC. jangan jadi bodohlah. kalau saari sungkit dan hasnoi bermaruah pasti dia sudah meletakkan jawatan dan bertanding atas tiket pkr atau dap. PAK ABU DAN SENOI ADALAH BARUA DAN BROKER yang sudah habis waktu sebab pkr tidak menunaikan janji dan dap hanya menunggai kedua ekor ini demi survival party mereka. sudah diangkat menjadi wira akhirnya wira yang tidak didendangkan. tunggu apa lagi pas, nak tunggu pak abu terus menerus membuat onar didalam. kalau pak abu seorang perjuang pak abu kena letak jawatan dan bertanding atau masuk ngo pasar malam atau juga party longkang.
12:41 PTG | 0 comments | Read More

DAP BERSAMA KAMI ATAU MAMPUS SORANG DIRI

Written By FZT on 08 Oktober, 2014 | 8:42 PTG

cabaran dari guan end kepada pas hanyalah berani takut. tak ada siapa nak takut setakat gertak keling dari pemimpin expired dap. dap yang tengah high mendapt sokongan perempuan berpurdah dan melayu kononnya sudah merasakan diri mereka sangat kuat. setakat menang 18 kerusi diperak tak ada maknanya. setakat menang di penang tanpa sokongan pkr tak boleh jadi kerajaan buat apa. dap hanyalah party cina yang merempat mengutip dana melalui derma makan malam. mengangkat 2 ekor barua pas yang hanya berani nak keluar pas diwaktu atas pentas dengan pemimpin DAP. tapi bila berhadapan dengan SUA pas menikus macam tikus jatuh longkang. percakapan terketar saari sungkit dan senoi merayu jangan dipecat kerana kebodohan dan kebangangan. pelbagai alasan bodoh dan bangang diberikan oleh kedua ADUN barua PKR dan dap demi memastikan keahlian mereka dalam pas tidak dipecat. ingatkan berani sangat barua ini.

alasan popular dari 2 ekor barua dap dan pkr mereka tidak tahu majlis itu ialah majlis untuk menandatangani SD menyokong jijah yang gagal menjadi mb. mereka hanya datang untuk berikan sokongan kepada pakatan rakyat.  dap tak perlu mencabar pas menyuruh bersama dap dan pkr, apakah pkr dan dap tidak boleh bertindak memecat pas keluar dari pakatan rakyat yang tidak pernah didaftarkan oleh mereka. pakatan rakyat hanyalah pada nama dan tidak pernah wujud dimana mana seperti mana KETUA UMUM dalam PKR yang hanya wujud khayalan. KETUA UMUM dalam pkr sama dengan pakatan rakyat. pakatan rakyat tak pernah didafftarkan dan bagaimana peguam sperti hanipa anak mydin boleh bercakap seperti orang gila. kalau orang kata dia ni jenis peguam tak reti undang undang malaysia kata sangat faham dengan undang undang penjajah kafir tapi dalam pertubuhan pakatan rakyat yang tak pernah didaftarkan tak tahu pulak.

dap dan pkr tak perlulah bermuka muka lagi. bawak ajelah pemimpin pas seperti matsabu dan dengginya, atau bersama kolidsamad dengan oktober fest dan peguam zulhasmi almakanan munafik dan mujahid rawa yang rejunavasi atau sudah basi atau boleh melamar dua ekor barua adun pas diselangor menyertai mereka. mereka boleh mengambil mad awang yang akan masuk dap tak lama lagi dan juga melantik asmuni awi sebagai ketua penanggah atau juga geng pasar malam yang semakin malang sejak gagal mendaftarkan sebagai party politik walaupun ahli sudah mencapai 12 juta orang bunian. husam pun dah boleh berkira kemana arah selepas ini selepas menyertai pkr dan juga zulkifli dan hatta boleh merangka strategi untuk memenangkan pkr.
8:42 PTG | 0 comments | Read More

12 oktober barua akan dipecat??

2 ekor barua pas yang menyokong pkr dalam usaha pkr menaikkan mb selangor yang baru menggantikan kolid berahim. dalam kalut kalut timbul dua ekor baghal dalam air dan diangkat menjadi wira oleh dap bengong. setelah mamai diberi pil kuda oleh pkr, saari sungkit dan senoi berkata rela keluar dari PAS tapi sampai saat ini tak berani nak keluar PAS. dan masih berharap pas mengekalkan mereka. apakah pas terlalu bodoh dan bangang nak membiarkan ahli ahli yang begitu celaka menggadaikan maruah dan pegangan jemaah. apakah pas sanggup biarkan 2 ekor baghal ini tinggal lagi dalam jemaah pas, apakah pas akan terus membiarkan ahli ahli dan pemimpin pasar malam terus berdendang diluar. apakah pas akan terus hanyut lena dibuai oleh geng balaci dap yang menikmati gaji? apakah pas  terlalu sejuk untuk menilai kejahatan barua dan broker ini. apakah pas tidak sedar bahawa sekali barua ini mejual tidak mustahil akan merosakkan pas dari dalam.

apakah pas terlalu menjaga hati rakan dalam pakatan rakyat yang begitu celaka. apakah pas akan terus bertamadun dalam menjaga tahaluf siasi, apakah pas nak biarkan pemimpin pas yang sudah tidak bersama pas terus menumpang teduh di bawah pohon pas, atau pas pecat mereka. apakah tidak cukup lagi onar dan kerja kerja jahanam mereka lakukan selama ini. apakah tidak cukup lagi mereka merosakkan pas dari dalam.apakah pas masih sayang kepada baghal baghal tunggangan dap dan pkr terus ada dalam jemaah islam. apakah pas terus bersenang lenang dengan ucapan ucapan pemimpin pas yang berfikiran dap dan pkr. apakah pas nak tunggu dan lihat sejauh mana mereka boleh pergi. apakah pas menunggu lagi sehingga gok penuh dengan kaldai dan baghal baru nak sembelih mereka ini. apakah pas takut kehilangan kerusi dun selangor, kerusi mp shah alam, kerusi mp di sepang atau pas akan kehilangan lebih banyak kerusi dun dan mp dimasa akan datang jika terus membiarkan barua dan broker terus ada dalam jemaah islam.
11:00 PG | 0 comments | Read More

KONSPIRASI KEPADA NUAR BRAHAM MENGARUT DAN TIADA FAKTA JELAS

sejak nuar braham dijatuhkan dari jawatan timbalan presiden umno dan timbalan perdana menteri pelbagai teori di buat. kononnya ianya konspirasi nak jatuhkan nuar braham. nuar braham gunakan rakyat untuk mengaburi mata orang lain. pelbagai demo dianjurkan agar menampakkan kononnya nuar braham dijatuhkan sebab konspirasi terancang. sebenarnya konspirasi yang berlaku hanyalah penipuan fakta oleh geng pasar malam dan penyembah nuar braham. TIADA KONSPIRASI hanyalah strategi nuar braham dan geng untuk meraih simpati kepada rakyat malaysia. nuar braham disepak oleh UMNO adalah sebab kebodohan dan kebangangan dia. jangan lagi bercerita tentang konspirasi terhadap nuar braham ianya hanya satu strategi nuar braham untuk kembali bersama umno. diwujudkan party pkr hanya sebagai satu jalan untuk membodohkan pembangkang. nuar braham yang terkenal dengan darah UMNOnya tak akan berjuang untuk rakyat ia berjuang hanyalah untuk dirinya untuk menjadi PERDANA MENTERI.

nuar braham selangkah dari menjadi perdana menteri sebelum disepak oleh cik det. sampai sekarang nuar braham masih menyimpan impian kembali ke dalam UMNO. perjanjian belakang MATI= KONSENSUS NATIONAL adalah jalan terbaru untuk nuar kembali masuk UMNO. perjanjian yang sudah ditandatangi oleh nuar braham sebelum PRU KE 13 adalah bukti bahawa nuar braham dengan umno tidak dapat dipisahkan. HANYA MATI YANG BERJAYA MEMISAHKAN NUAR BRAHAM DAN UMNO. segala kerja dan gerak langkah nuar braham masih lagi memuja dan memuji UMNO dan tiada ada bezanya samada party yang baru ditubuhkan PKR dan UMNO. hanya nama membezakan UMNO dan PKR. bagaimana nuar menukar mB selangor begitu jugak UMNo menukar mat said diterengganu. PAKSA DAN TERAJANG. itulah konsep UMNO dan PKR.

sampai saat ini, konspirasi terhadap nuar braham tidak dapat dibuktikan secara bertulis, jika ada blogger yang masih beranggapan ada konspirasi hanyalah penjilat dan pengampu nuar braham saja. konspirasi wujud hanya dalam minda penyokong nuar braham dan tidak lebih dari itu. ianya hanya strategi untuk memenangi hati rakyat. SAMPAI sekarang tiada bukti jelas yang mengatakan nuar braham disepak keluar dari UMNO adalah konspirasi. nuar braham disepak keluar sebab ia melawan ketua dan nak menjawat jawatan perdana menteri tanpa bersabar. itu hanya permainan politik biasa. mana mungkin BEKAS PEMIMPIN UMNO MENJADI BERSIH BILA KELUAR UMNO. nuar braham bekas pemimpin  no2 dan watak sebagai pencuci tong taik umno tidak mungkin sesuci yang dicanangkan oleh blogger pengampu dan pembodek. watak islamik nuar braham tidak dapat bertahan lama dan wajah buruk dan huduh sebagaimana dalam UMNO jelas kelihatan sekarang. kerja kerja bodoh UMNO diteruskan oleh nuar braham dalam PKR di selangor.
7:00 PG | 0 comments | Read More

ucapan ucapan dari bahghal PKR

Written By FZT on 07 Oktober, 2014 | 9:26 PTG

SHAH ALAM MASYARAKAT MAJMUK
BOLEH MINUM ARAK '
KOLID SAMAD TAK MARAH
YANG PENTING SOKONG NUAR BRAHAM JADI PM DULU YG LAIN TAK APA
GENG PASAR MALAM


9:26 PTG | 0 comments | Read More

PAS PENANG HANYA RUBBER STAMP DAP

kenyataan dari mujahid rawa dari geng pasar malam hanya untuk membetulkan keadaan DAP bukannya menyalahkan pentadbiran dap yang sah sah sudah merosakkan bangsa melayu dalam arus pembangunan. mungkin bagi mujahid dan mat sabu ia tidak terkesan dengan tindakan GUAN END tapi bangsa melayu yang akan terus dihimpit oleh DAP yang mesra pelabur cina dan taiwan. apakah mazlan aliman yang sudah lama membuat kenyataan kepada DAP bahawa pas dipinggirkan oleh kerajaan DAP penang dalam apa jua keadaan, yang ada hanya pkr dan dap yang boleh menegur antara satu sama lain dan pas hanya melukut ditepi gantang. mujahid rawa penulis buku pas baru hanyalah sebagai pemimpin pas yang akan membetulkan apa saja kesalahan dap. mujahid dan mat sabu adalah geng pasar malam yang akan bemati matian mempertahankan dap dari diserang oleh pemimpin pas atau pemimpin yang tidak sebulu dengan kerajaan bangang dap.

mat sabu yang terlantar sakit diserang aedes " ada yang berjenaka mat sabu sudah ditimpa BALA" akibat janji yang tidak dikota dalam kempen perebutan jawatan timbalan presiden pas. mat sabu pesuruhjaya pas penang memerangkap pembaca meter air diperbadanan air penang akan memastikan guang end tidak akan diserang oleh pemimpin pas walaupun pelbagai kesalahan dan kebodohan dalam melakukan kerja kerja pentadbiran dipenang. DAP DAN UMNO tiada BEZANYA. kerakusan membuat projek perumahan yang berharga mahal menyebabkan melayu akan menjadi bangsa melarat dan merempat dalam longkang akhirnya. mat sabu dan mujahid akan memastikan dap terus dipandang hebat walaupun melayu akan terus diasak tinggal dalam kotak. perjuangan mat sabu dan mujahid sudah sampai ke penghujungnya. sila letak jawatan atau masuk pkr dan dap atau lebih hebat menjadi pemimpin kepada pertubuhan NGO Pasar MALAM.  atau nak muda sikit masuk LENSA kumpulan anak muda yang tidak lulus exam.

2009 adalah tarikh terakhir Majlis PR bersidang, tapi bila berjumpa guang END mujahid lain jadi bicaranya. mungkin nak menyambung lagi buku PAS menuju kehancuran secara menyertai geng pasarmalam atau LENSA.=lesung safwan anang. mujahid bolehlah menyertai mana mana parti yang ada itu atau buat party baru yang lebih baik dan hebat sesuai dengan idea bodoh dan banganya. dan kemungkinan geng pasarmalam adalah ideanya tapi berlindung disebalik bekas exco kedah yang sangat gila nak jadi MB kedah. apakah majlis pr hanyalah rubber stamp dan jika tidak menurut kehendak guang end bodoh ia tidak perlu diadakan kecuali mengesahkan tindakan guangend yang mesra taiwan dan cina.
7:00 PG | 2 comments | Read More