PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

KHA KAH KAH BLOGGER PENGAMPU MACAI UMUM

Written By FZT on 23 September, 2014 | 7:00 PTG

habis semua kena games dengan nuar braham. yang pasti bloggger ni sangat hebat memastikan airmuka nuar braham yang disimbah airlongkang oleh ahli party pkr sendiri menjadi bersih. ulasan hebat tapi bangang. apakah surat ke istana juga game hehhe.. bubuh nama bini siang malam pun game ke. datang ke terengganu baawak surat suruh presiden PAS sign SURUH sokong jijah bini dia jadi mb selangor. itu bukan game itu nama KEBODOHAN DAN KEBANGANGAN MACAI UMUM menangani krisis mb. langkah kajang menjadi kejang kerana kebodohan macaiumum dan penasihat fitnahnya. bagaimana macaiumum yang sanggup derhaka kepada istana kerana game ke? satu soalan yang menarik untuk dibincang. setelah berbulan bulan macaiumum meroyan memekik melolong akhirnya ada blogger tolong bersihkan nuar braham yang sudah tak laku lagi. percakapan nuar braham pudin dan fizi pakar fitnah sudah tidak laku.

apakah azmin lebih baik dari kolid berahim? apakah azmin anak angkat cikdet lebih pandai dari kolid menguruskan pentadbiran dan kewangan selangor atau 4B akan menjadi debu ditangan azmin dan kroninya. atau apakah ada perjanjian belakang mati pulak. semua ada harga dengan permainan bodoh nuar braham. YANG PASTI NUAR BRAHAM AKAN MENERIMA PADAHNYA. yang pasti nuar braham sudah expired dan perlu berhenti menjadi ahli politik dan ratib bersama saari sungkit. nuar braham sudah tiada nilai selepas bermati matian mempertahankan kehendaknya mahu bini dia menjadi mb selangor. akhirnya presiden prk berkata dia mencadangkan nama azmin untuk diperkenankan oleh istana selangor. APAKAH SEORANG ISTERI SANGGUP MENCANGGAH SUAMI TERCINTA???? atau ini ada kerana sudah tiada jalan lain bagi macai UMUM nak kemana mana lagi JALAN SUDAH MATI DIDEPAN. ISTANA TIADA GEAR GOSTAN.

kemelut krisis mb selangor belum berakhir, banyak lagi persoalan yang dibuat oleh pkr belum terjawab. apakah hutang kolid berahim ianya benar atau ianya hanya fitnah oleh fizi dan pudin? apakah isu air akan selesai selepas azmin menjadi mb selangor sebab azmin anak angkat cikdet dan umno lebih mesra dengan azmin berbanding kolid??. apakah pkr mampu membersihkan kekotoran fitnah yang dibuat oleh mereka kepada kolid berahim dan juga PAS. apakah pkr sudah bersiap sedia menanggung kerugian yang lebih besar dengan permainan langkah kajang?? apakah sebenarnya yang ada disebalik langkah kajang? ia merupakan KONSENSUS NATIONAL yang sangat disokong oleh blogger
7:00 PTG | 0 comments | Read More

SB DAH MAKIN TUA DAN NYANYUK

KEH KEH KEH,, mengapa tak pandai 2 ekor baghal tunggangan pkr bersemuka" itulah kata sb pencen dikemaman nun. dan pencen lari dari rumah asal sebab apa sebab orang kampung dah kenai balaci dan barua UMNO mana boleh duduk kampung. setakat sembang deras dalam internet bolehlah. hari ni dah istiharkan dah tak respek tuan ibrahim. kah kah kah... jenis tak respek ulama mana mungkin boleh pilih mana mana ulama. kalau tok guru nik aziz atau siapa pun pasti penentang agama allah akan tak akan suka dengan apa saja kenyataan ulama hatta ucapan nabi pun akan dicanggah. mazhab yang 4 pun dicanggah. geng dia dulu menghina isteri nabi lagi. ini sifat nak respek ulama.. pi jauhh jauh lah yobbb... mana ada jalan. atas dunia 2 je jalan satu jalan ke syurga satu ke neraka. tak ada RR disini kecuali ciptaan yahudi.

slow talk kepala bapak dia. DUA EKOR ADUN BAHGAL TU MANA ADA SLOW TALK BELAKANG. buat kenyataan media tu belakang jugak ke. patutlah orang kampung aku kata kalau nak jadi sb kena sifat yang pertama adalah bodoh, tak ada orang cerdik nak kerja SB. saari sungkit dan senoi sign sd belakang jemaah tu dikira slow talk ke dengan pemimpin pas. apakah saari sungkit tak ada no phone presiden tapi sebab timbalan presiden dah terbabit dengan geng pasarmalam ia beri lampu hijau dan paling malang 2 ekor ini bersifat munafik. bila pas kawasan panggil dia tak ada dia datang nak berhujah. berani berhujah dalam blog media uMNO. apakah ini nak slow talk. boleh berambuslah. kalau kena geng sendiri suruh slow talk kah kah kah. sb mana tahu isi hati saari sungib dan senaoi.. apakah hebat ilmu sb sampaikan boleh baca isi hati saari sungkit dan senaoi maklumlah sb kena lah belajar ilmu baca HATI.

kalau nak bekup saari sungkit pun bekap kuat sikit. saari sungkit dan senoi buat kenyataan dalam kelambu ke sokong jijah bini macaiumum??? kalau kena belah ulama mesti serba tak kena. bodoh dan bangang sb ni. sebab tu orang kata sb ni memang kerja dia perdajalkan ulama. sb yang folow ulama pun pakai sarban besar dari ulama tu. duk tasbih dalam masjid lebih lama dari orag biasa. dalam solat belakang ulama pun mata dan hati melilau nak cari mana salah ulama ni. bacaan tak betul.. lama sangat ulama baca lenguh jemaah.. ulama tak mesra rakyat brmacam macam fitnah akan dibuat oleh sb agar ia menjadi persepsi dan akhirnya menimbulkan perasaan tak puashati kepada jemaah islam yang dipimpin oleh ulama.
3:00 PTG | 0 comments | Read More

PKR TAK RUGI APA APA PAS JE RUGI - ULASAN BANGANG

ulasan bodoh dan bangang dan dicopy paste oleh blogger bodoh. biasalah penyokong macaiumum akan dikutip apa saja hatta sampah atau taik sekali pun akan di siarkan. sperti mana TMI yang membawa masuk zulkifli sulong yang membawa masuk budak hitam yang berhati hitam bukan muka je hitam tapi hati pun hitam legam. ingatkan kalau muka hitam hati putih rupanya tak ada beza sama je kelabu asap jugak. ulasan yang dikatakan memberi nyawa dan menjaga muka macaiumum yang terpaksa  cuci muka dengan air jamban kerana kebodohan dan kebangangan. IKut celah mana PKR tidak rugi. setelah berdegil dan kononnya hebat dibantu oleh 2 ekor badut dan membeli 2 ekor bahgal yang mengkhianti jemaah islam PKR tidak lebih kurang seperti UMNO. mengfitnah mencalar kredibiliti orang lain tanpa belas ehsan. menuduh tanpa bukti dan bila diberi bukti, blogger celaka dan pemimpin pkr terus mendiamkan diri. rafizi budak bodoh yang mendedahkan kononnya adun pas dipilih menjadi MB selangor akhirnya memakan dengan muntah sekali bahawa azmin dipilih istana dan ditambah dengan kenyataan bangang presiden pkr memerangkap BINI NUAR yang menipu.

PKR TIDAK AKAN rugi apa apa cuma yang rugi nuar braham je., ANAK ANGKAT CIKDET MENJADI MB SELANGOR. PKR HANYA TEMPAT KENCING UMNO JE. tak ada pemimpin pkr yang layak selain jijah. akhirnya pilih anak angkat cik det. sebab kebodohan pkr membuang seorang mb yang menjaga harta rakyat dan akhirnya terpilih anak angkat cikdet. PKR MEMANG BODOH DAN BANGANG. ini tak rugi apa apa. pkr mana rugi. sekadar menjadi MB minoriti bukan berdasarkan kebolehan atau majoriti tapi kerana kebodohan. pihak pkr tak akan rugi selama lamanya sebab itu mereka boleh fitnah pemimpin mereka sendiri. pkr akan terus maju dengan keutuhan kehebatan macaiumum memimpin pkr walaupun TANPA JAWATAN RASMI atau sah dalam perlembagaan PARTY PKR. JAWATAN MACAIUMUM TAK ADA KUASA CUMA BALACI DAN BARUA YANG AKAN IKUTNYA.

walaupun PKR menjaja siang dan malam akan berjaya mengubah pendirian istana tapi akhirnya terpaksa menelan bukan setakat muntah tapi dengan taik taiknya sekali. blogger celaka akan mencari apa saja demi melindungi maruah pkr yang tiada lagi. bersama sama 2 ekor baghal adun pas yang dibeli oleh PKR. ia akan menyalak bagi pihak PKR dan sign SD dan akhirnya SD tak laku. PKR TAK RUGI HANYA RUGI BAYAR PEGUAM DAN DIGAMBARKAN ADUN PKR DAP DAN 2 EKOR BAGHAL PAS ADALAH BODOH DAN BANGANG. azmin yang bodoh juga menandatangi SD bersama sama adun pkr dan dap yang bodoh akhirnya azmin berjaya membodohkan nuar braham dan kroni dan SUA dan juga blogger celaka. masa untuk blogger celaka menyusun kembali barisan pecah hancur berderai sebab azmin menjadi mb selangor. ulasan menyedapkan hati sendiri memujuk hati sendiri mengenangkan diri betapa bahalol dan bangangnya pemimpin pkr dan dap bersama blogger celaka mereka. aku ingat aziz bery akan mengetuai DEMO ESOK DEPAN ISTANA TAPI HARAM JADI PONDAN TUA JUGAK AZIZ BERY. AZIZ BERY AKU RASA DAH LAYAK JADI PAKAR AIR LONGKANG DARI BERCAKAP DAH TAK LAKU. PERLEMBAGAAN PENJAJAH PUN TAK FAHAM JANGAN KATA PERLEMBAGAAN ISLAM.
12:00 PTG | 0 comments | Read More

YA KE PRESIDEN PKR CALON NAMA AZMIN DENGAN SEBULAT SUARA KAH KAH KAH KAH

boleh dipercayai ke PRESIDEN PKR kata dia mencadangkan nama azmin sebagai calon MB selangor dan mendapat persetujuan semua pemimpin tertinggi PKR. TENGOK kepada kenyataan pemimpin pkr yang diketuai oleh pudin yang mengatakan mereka tidak pernah bergajak akhirnya presiden pkr kata dia cadangkan nama azmin heheehe.. kata sebulat suara tapi mengapa ini kenyataan rasmi pemimpin kanan pkr yang memberikan kenyataan . ke mabuk PIL KUDA atau ketum. SIAPA YANG BERBOHONG PRESIDEN PKR, TIAN CHUA, PUDING.. WILLIAM LEONG DAN TANYA TONYPUA@TUPAI NYANYUK, SIAPA MEREKA CALONKAN.. DAP CALONKAN SIAPA KAMBING KE LEMBU HAHAHAHA .. DAP BODOH DAN BANGANG DIPERMAINKAN OLEH PKR JIKA PRESIDEN PKR TUKAR NAMA CALON MB SELANGOR DAN DENGAN BANGANGNYA PEMIMPIN DAP MENERIMA TANPA TAHU PKR DAH TUKAR NAMA CALON MB SELANGOR. TONY PUA@TUPAI NYANYUK NI MUNGKIN NYANYUK ATAU GILA HILANG INGATAN SAMPAI TAK TAHU PKR TUKAR NAMA CALON MB. ,KALAU PKR LETAK TUNGGUL CALON MB PUN DAP AKAN TERIMA . BELUM KATA APA APA DAP DAH SETUJU.


Naib Presiden PKR, Tian Chua berkata tiada cubaan untuk berunding dengan parti untuk mengubah pendirian parti sekiranya Azmin atau mana-mana calon mendapat sokongan majoriti, yang merupakan kriteria utama dalam pelantikan menteri besar yang baharu.

Bendahari Agung PKR, William Leong 
"berkata parti itu juga tidak akan memberikan sokongan kepada mana-mana calon selain daripada Wan Azizah, yang juga isteri kepada Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“PKR dan DAP tidak pernah memberikan nama calon lain,” katanya."

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dilaporkan berkata parti tidak berganjak daripada keputusannya sebelum ini yang menamakan presiden parti Wan Azizah sebagai calon tunggal menteri besar Selangor yang baharu. Beliau petik sebagai berkata keputusan dan pendirian parti itu adalah atas kepercayaan Mempertahankan Undang-Undang Tubuh Selangor dan sistem raja berpelembagaan. Saifuddin turut menafikan laporan berita kononnya Ketua Umum parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah berkompromi dan memberi persetujuan secara lisan kepada calon lain sebagai menteri besar yang baharu.
21 SEPTEMBER KENYATAAN RASMI KAMI TIDAK PERNAH BERGANJAK DARI KEPUTUSAN ASAL MENCALONKAN PRESIDEN PKR MENJADI MB SELANGOR 

geng geng pasarmalam dah boleh bungkus keluar dari PAS dan sertai PARTY TUPPERWARE LAGI BAIK. BLOGGER CELAKA YANG HEBAT BOLEH MANDI DENGAN AYAQ LONGKANG DAN MINUM AIR DARI DALAM TONG TAIK. saari sungkit boleh sign lagi sd sokong  azmin dengan senoi prak
7:00 PG | 3 comments | Read More

kah kah kah PKR BANGANG MENGALAH JUGAK AKHIRNYA ...

Written By FZT on 22 September, 2014 | 10:32 PTG

apakah SD yang disign oleh PKR dan DAP mau pun 2 ekor BAGHAL EX ADUN PAS TIDAK TERPAKAI LAGI???
AZMIN KENA BUAT SD WAKKAAKA
apakah azmin mendapat sokongan majoriti atau hanya minoriti atau hanya mendapat sokongan diri sendiri

PKR NAMPAKNYA HANYA JADI PARTY PONDAN TUA  MENYERAH KALAH UNTUK DISEMBELIH DIMANA KESOMBONGAN PKR SUDAH MENURUN ATAU HILANG TAJI
SAARI SUNGKIT DAN SENOI TAK DIAJAK SIGN SD SOKONG AZMIN KE KAH KAH KAH
APAKATA PAKAR STRATEGI FITNAH PKR DAN SETIAUSAHA AGUNG YANG MENJADI PANGLIMA PERANG AKHIRNYA MENELAN KESEMUA KAHAK HIJAU ...

blogger barua balaci pkr pergi kemana wakkakakkaa.. blogger celaka dan bodoh menyokong nuar braham akhirnya membasuh semua tahik nuar braham
10:32 PTG | 2 comments | Read More

rafizi pakar fitnah yang bangang

TAHNIAH AZMIN ALI... akhirnya azmin mencapai cita citanya untuk menjadi MB meninggalKAN 2 ekor badut bodoh dan bangang. rafizi sampai ke saat akhir menabur fitnah celaka kepada PAS. pakar strategi PKR adalah pakar fitnah yang paling berjaya. bersama saifudin bangang sebagai SUA pasti PKR akan lebih cepat mampus. maklumat yang diperolehi oleh rafizi adalah dari lubang kubur pkr yang mengatakan pas menerima jawatan mb selangor. rafizi yang menjawab jawatan celaka pasti tak tidur lena kerana langkah kajang idea celakanya akan memakan diri sendiri. langkah kajang adalah langkah bodoh dan bangang. apa yang disiarkan sebagai dokument langkah kajang adalah benar dan rafizi sendiri gagal membuat report polis walaupun dikatakan dokumen itu tidak tulen. rupanya dokumen kajang yang gagal adalah benar. pihak yang membocorkan rahsia dokumen kajang sudah jemu dengan kebodohan rafizi. rafizi akan dikenang sebagai pakar strategi pkr yang paling bodoh selepas saifudin nasution.

esok akan menyaksikan apakah akan ada demo sebagaimana UMNO terengganu dibawah pimpinan deris. akhirnya panglima perang deris rosol wahid disepak keluar. deris masih menjadi menteri rosol menjadi wakil kepada deris. apakah langkah seterusnya oleh pakar fitnah pkr. apakah fitnah terbaru yang akan dikeluarkan oleh pakar fitnah. apakah azmin juga mempunyai hutang bank kafir pulak selepas ini. apakah azmin akan ada kroni yang membiayai projek lebuhraya baru. atau azmin akan ada video sex selepas ini. semua tak mustahil bagi pkr. ia adalah produk UMNO dan yang pasti ia akan tetap senada dengan UMNO sampai bila bila. bila rafizi bersependapat dengan cikdet. apabila semua pemimpin pkr memohon maaf kepada pemimpin umno. PKR MULA MESRA UMNO DAN MUNGKIN AKAN KEMBALI SEKATIL DENGAN UMNO. MAT SABU DAN GENG PASAR MALAM BOLEH JOIN MASUK UMNO SEMUA SEKALI. TAK PAYAH NAK PASMALAH.

KASIHAN SUNGGUH macaiumum semua impian dia hancur lebur. semua kata kata pkr tak boleh pakai punya. saifudin kata azmin tak akan menjadi mb selangor kerana dia sudah sign SD. mungkin saari sungkit sign lagi SD bersama senoi prak. haprak balaci barua pkr saari sungkit dan senoi akan diingati kerana kebodohan dan kebangangannya sepanjang zaman. menikam jemaah sendiri akhirnya tindakan bodoh dan bangangnya memakan diri sendiri, apakah azmin akan melantik saari sungkit dan senoi sebagai EXCO dari PAS yang baru. nampaknya saari sungkit dan senoi terpaksa meminta belas ehsan azmin untuk mendapatkan jawatan exco sepertimana yang telah dijanjikan. kebodohdan dan kebangangan akhirnya menimpa diri sendiri. laknat sedang menunggu
9:10 PTG | 0 comments | Read More

ESOK PKR AKAN BERDEMO DEPAN ISTANA SELANGOR JIKA AZMIN DILANTIK??

azmin akan dilantik menjadi MB selangor. apakah PKR akan menunjukkan kebodohan dan kebangangan sekali lagi. apakah mb selangor yang baru akan menerima nasib yang sama dengan kolid berahim. apakah PKR juga akan memecat azmin jika ia dilantiik oleh istana selangor? apakah nasib azmin yang tidak mempunyai SD juga akan menerima nasib yang sama dengan kolid atau lebih buruk. apakah pkr akan membeli lagi ADUN ADUN PAS atau juga kali ini special projek terus mengadakan penjanjian belakang lorong dengan UMNO. pkr akan membeli lagi adun umno setelah berjaya membeli 2 ekor baghal dari pas untuk ditunggang.

apakah PKR akan terus bergasak dan menunjukkan  keegoaan yang hebat. mungkin blogger celaka boleh mengadakan KUMPUL GENG BLOGGER CELAKA DAN JUGA GENG PASAR MALAM UNTUK MENGADAKAN demo seperti  mana  deris natang mengadakan demo yang diketuai oleh ROSOL TANPA WAHYU,. PKR boleh menjemput seluruh negara untuk datang berdemo depan istana selangor ESOK. pkr dah lebih lagi dari UMNO. UMNO lepas istana buat kenyataan semua undur diri tapi PKR lebih hebat. meneruskan derhaka kepada istana selangor. lagipun MB selangor yang dilantik adalah no 71 bukan nombor selangor. kalau orang selangor nak lawan ada jugak makna ni. rakyat selangor boleh ke menerima orang asing dari orang selangor.

esok kita boleh tengok PKR terus gedebe atau menjadi PONDAN TUA. apakah esok pkr akan mengundur atau terus mara dengan ego yang tinggi melanggit dengan segala kebodohan dan kebangangan. istana selangor akan melantik seorang mb esok dan pkr akan menjadi cipan yang kelabu asap atau menjadi bapuk yang hanya bertempik kosong. atau menjadi syiah yang dikejar oleh JAIS. apakah esok mat sabu and geng pasarmalam akan turut serta dalam demo esok.
2:26 PTG | 2 comments | Read More

BUBARKAN DEWAN SELANGOR untuk menutup mulut longkang PKR

Kemelut krisis MB selangor CIPTAAN PKR belum berakhir. pkr terus berdegil walaupun tak mempunyai apa apa kekuatan untuk demand jawatan mb. Jika DAP menarik balik sokongan kepada PKR ini bermakna PKR hanyalah CHEWING GAM yang sedap dikunyah tapi lama lama dilempar juga ke tong sampah. KEEEGOAN, kebodohan, kebangangan pemimpin pkr dalam menentukan siapa MB selangor seolah olah meletakkan negeri selangor seperti NEGERI NENEK MOYANG PKR PUNYA. apakah pkr tidak sedar diri atau lupa diri setelah mendapat sokongan tidak berbelah bagi dari dap, blogger celaka, aziz bery pakar perlembagaan paling bodoh yang pernah wujud dimalaysia dan juga 2 ekor baghal pas yang dibeli oleh pkr. apakah DAP juga akan menderhaka kepada istana selangor atau meneruskan kerja kerja laknat menghina islam sebagaimana tupai@tonypua yang mengkritik kenyataan presiden pas. dilabel sebagai nyanyuk yang bercakap atas dasar ISLAM.

kebodohan nuar braham dan geng pasarmalamnya terserlah menolak sesiapa saja yang sultan selangor lantik menjadi mb selangor. SEBODOH UMNO pun tak ada yang dilihat sebegini bodoh dan bangang. patutlah nuar braham di tendang dari UMNO rupanya sebab terlalu bodoh untuk memerintah malaysia. sifu nuar braham cikdet sudah boleh bergelak ketawa melihat kebodohan dan kebangangan anak didiknya. nuar braham sudah ketandusan idea untuk berpolitik dan mungkin boleh direhatkan di sungai buluh lagi. sudah lama nuar braham diluar dan bila terlalu lama diluar ia akan menjadi ISENG. bila iseng menguasai diri ia akan jadi seperti sekarang. apa saja kata sesiapa tidak akan didengar kecuali diri sendiri. geng pengampu pembodek dalam PKR yang sah sah bangang akan terus memuja memuji nuar braham sebagai PM dalam mimpi. perjuangan PKR yang dari dulu kini dan selamanya adalah menjadi PM bukannya menjadi pemimpin rakyat dimasa susah.

yang pasti bini nuar tidak akan menjadi MB selangor dan nuar braham akan terus bermimpi menjadi PM malaysia yang ke 100.  mimpi nuar braham terus indah bila terus dilagukan. penubuhan pkr pun hanyalah untuk menjadi tapak kepada nuar braham menjadi PM, lain lain perjuangan hanyalah untuk menjadi tempat untuk melonjakkan nama dia. pkr akan hilang ditelan zaman bila nuar braham masuk ke dalam atau berkubur. setakat saifudin nasution dan rafizi pakar fitnah yang bodoh " masih belum menjawab siapa yg dulu memujuk KULI untuk dijadikan PM" pkr lebih cepat mampus dari yang dijangkakan. BUBARKAN DEWAN DUN SELANGOR SEBAGAI JAWAPAN TEPAT KEPADA KEBODOHAN DAN KEBANGANGAN PKR BAWAH PIMPINAN NUAR BRAHAM. KUBURKAN CITA CITA NUAR BRAHAM
8:20 PG | 1 comments | Read More

BARUA 2 EKOR BAGHAL PKR MINTAK BUKTI

Written By FZT on 21 September, 2014 | 10:59 PTG

khakkk tuihhh mintak bukti pulak 2 ekor barua baghal pkr yang dibeli pkr mintak bukti kononnya dibeli oleh pkr. kalau tak dibeli dilelong lah maruah mangkuk ayun ni. dulu mengutuk 3 ekor katak  dibeli oleh umno tapi sekarang pakatan rakyat sendiri membeli 2 ekor baghal untuk ditunggang oleh pkr untuk menjawab jawatan MB selangor. dasar bangang keras kepala macai umum yang masih mempertahankan satu nama untuk dihantar ke istana selangor. istana selangor tak mahu menerima bini macai umum dan macai umum dan kroni mengadap. masih tak reti basa lagi. sama jenis 2 ekor baghal yang dibeli sama bodoh dan bangang.

2 ekor baghal pkr boleh mintak zulhasmi alamakanan jadi peguam nak saman presiden pas, banyak blogger celaka yang akan datang memberi saksi. tak akan saari sungkit dan senoi sorib takut. blogger celaka meminta bukti konon sama dengan saari sungkit minta bukti mereka dibeli. geng pasar malam biasalah akan meminta bukti jika terkena batang hidung sendiri. dulu blogger celaka memaki hamun 3 ekor katak siang malam menyebabkan kerajaan bangang perak tumbang menjilat bumi. kerana kebodohan pemimpin pakatan rakyat menyebabkan kerajaan tumbang tak sampai setahun. sibuk sangat nak menukar kereta akhirnya kerajaan pun tumbang. yang jadi mb besar perak pun sibuk bukan main duk canang pas nak berUG dengan UMNO. dia berpangkor dengan DAP boleh pulak sampaikan tonypua@chipmunk pun boleh menghina islam sesuka hatinya saja.

saari sungkit yang berwirid sepanjang masa ada masa pulak hadir majlis menandatangani sd dengan pkr.. tapi kalau mesyuarat pas tak pulak datang cepat. mungkin sebab terlalu sibuk dengan wirid meeting pas tidak perlu dihadiri. pkr dan dap adalah party saari sungkit. saari sungkit jawab dulu persoalan sumpah dengan party mana lebih atau sign sd lebih utama. sumpah baiah dengan party jemaah islam disepak dan diambil sign sd lebih utama. kalau tak mahu islam baik saari sungkit masuk dap lagi bagus. boleh jadi mursyidul am dap atau pkr. lagipun wajah parasit saari sungkit sudah muak ditengok oleh jemaah islam. tak payah tanyalah apa salah mana bukti. kalau yang bersalah mintak bukti tu tanda memang sah bersalah. kalau tentera dah lama kena hukum bunuh.
10:59 PTG | 2 comments | Read More

TONY PHUA YANG NYANYUK

SEMAKIN BERANI TONY PUA RACIST INI
BARU INI SUDAH MENYINDIR PRESIDEN PAS
KETUA PUBLISITI DAP YANG SEMAKIN HEBAT MENGECAM ORANG MELAYU DAN ISLAM
APA SAJA TENTANG MELAYU ISLAM AKAN DIKECAM OLEH CINA INI
kalau kecaman kepada melayu mesti laju je mangkuk ini seekor
kutuk dan maki

4:37 PTG | 0 comments | Read More

SURUH AJE MAT SABU DATANG KE PENGKALAN KUBOR PASTI PAS MENANG

ulasan bodoh dan bangang dari blogger celaka yang semakin ketinggalan mengulas dan memberikan komen, seperti anjing kurap. MAT SABU DATANG KE RHUSILA SEBAB TAHU PRESIDEN nak kalah wakkakakaa .. lawak betul abg mat sabu. kalau mat sabu datang mesti seluruh terengganu UMNO tumbang. kah kah kah .. 3 dun satu parlimen marang UMNO kiok macamana mat sabu dengar hanya DUN RHU RENDANG yang akan tumbang dan kalah. MAT SABU NI AMBIK FAKTA MANA. apakah mat sabu datang ia boleh menukar dari kekalahan dan kemenangan. KALAU MAT SABU BOLEH DATANG KEMPEN BEGITU BAGAIMANA MAT SABU KALAH DITANGAN NENEK APAKAH MAT SABU TIDAK DAPAT maklumat bahawa dia akan kalah diparlimen kuala terengganu. JANGAN MENDABIK DADA WAHAI MAT SABU. mat sabu sepatutnya memohon maaf DAN MELETAKKAN JAWATAN SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN LAGI BAIK DAN MENERUSKAN KARIER SEBAGAI AHLI PKR ATAU DAP YG sedia menerima kemasukkan bang mat sabu.

dipengkalan kubor pas hampir kalah apakah mat sabu tak boleh datang sepenuh masa selepas muktamar untuk berikan kemenangan kepada calon pas. mungkin mat sabu boleh menukar kekalahan pas sekarang kepada kemenangan gilang gemilang. mat sabu sepatutnya mencorakkan kemenangan bukannya kekalahan. mat sabu boleh menukar kekalahan kepada kemenangan. sepatutnya mat sabu boleh menang dipendang tapi kenapa kalah sebab mat sabu terlalu sibuk dengan pkr dan dap. sampaikan mat sabu terlupa party mana yang diwakili. kalau boleh datang sehari di rhurendang dan sehari ditemerloh mengapa lebih masa dipendang mat sabu tidak boleh menang. apakah orang pendang tak faham bahasa mat sabu atau orang pendang tak pernah tengok kelibat mat sabu waktu biasa hanya ada waktu nak bertanding sahaja. kesibukkan mat sabu tiada tolok bandingnya. sibuk sangat mempertahankan DAP dan PKR. sampai hilang memory dan hampir gila dibuat oleh pkr dan dap.

itu setahun yang lalu. mat sabu datang ke terengganu kerana datang sebagai panglima perang dan akhirnya dengan pertolongan abg mat sabu, tok guru presiden dan pas marang menang di 3dun dan satu parlimen., dun pengkalan berangan mat sabu tak sempat nak kempen mungkin waktu itu guang END tengah wakeup call mat sabu. mat sabu tergesa gesa nak balik sebab tu dun pengkalan berangan PAS kalah. kalau aku tahu mat sabu ada kuasa magic begitu aku pasti mintak mat sabu datang ke besut dan setiu pasti UMNO kiok di tiup oleh mat sabu. bukan susah sangat rupanya nak menang panggil je mat sabu untuk jampi serampah pasti mat sabu akan menukar kekalahan kepada kemenangan. kalau mat sabu sempat meronda seluruh terengganu pasti mat said tak akan menjadi mb terengganu. hishhhhh... magic betul mat sabu ni. patutnya dia pergi ke perak pasti orang perak yang bodoh yang memerintah tak sampai 10 bulan tu akan dapat perak kembali...


10:26 PG | 0 comments | Read More

KITA AKAN TALKINKAN MAT SABU dan geng PASARMALAM

Written By FZT on 20 September, 2014 | 4:55 PTG

mat sabu dalam ucapan bodoh membela diri sendiri selepas membuat kenyataan bodoh sama macam hanipa anak pasaraya mydin yang membela LUHAM yang bodoh. inilah tarbias lord reid yang paling berjaya. hanipa anak pasaraya mydin bukan saja diboo oleh perwakilan kerana kebodohan sama seperti kebodohan mat sabu kononya dia datang ke rhusila untuk mempertahankan presiden pas dari kalah. masa bertanding parlimen kuala terengganu pun kalah nak datang  berkempen. lawak lah mat sabu. kawasan pendang kawasan PAS kuat dikedah mat sabu awal awal lagi dah bungkus tikar bantal. kerana kekuatan kempen mat sabu lah mat sabu sudah kalah 3 kali pilihanraya. sebab apa sebab mat sabu terlalu pandai berkempen. MUKTAMAR KE 60 MAT SABU AKAN DITALKIN DENGAN jayanya. mat sabu buat kali terakhir bergelak berairmata atas pentas muktamar terakhir di johor selepas ini mat sabu boleh ikut jokowi atau menjadi penasihat dap dipenang atau menghabiskan masa terakhirnya didunia ini menjadi pembaca meter air di perbandanan air penang.

luham yang dipimpin oleh asmuni awi orang perak yang sentiasa bangang tidak membuat surat kepada majlis syura tapi panggil media untuk membuat kenyataan. memang orang perak sebodoh ini rupanya. kerajaan pun tak tahan lama sebab bodoh. hanipa anak pasaraya mydin bertindak mempertahankan luham walaupun dikatakan luham memang bangang. aksi bangang luham bersama mat sabu membuat kenyataan media lebih dulu sebelum bermesyuarat. dimana mat sabu diwaktu pas diserang. mat sabu sibuk dengan guang end dan sibuk dengan nuar braham. apakah mat sabu terlalu sibuk diperbandanan air walaupun jawatannya hanya pembaca meter. apakah ini bukan rasuah. sepatutnya mat sabu menolak jawatan diperbadanan air penang walaupun sebagai pembaca meter air. ia akan menimbulkan konflik dan mat sabu tunduk kepada guang end dan ini terjadi dalam mesyuarat pakatan rakyat. mat sabu sentiasa gagal mempertahankan keputusan pas sebab diancam difired jika melawan BOSS.
4:55 PTG | 0 comments | Read More

geng pasar malam dalam PAS


UCAPAN GENG PASARMALAM

tak apa tentang majlis syura ulama sebab kita kena jaga hati kawan kita terutama DAP DAN PKR dan SOSCILIS

ITU HANYA PANDANGAN PERIBADI

KITA TENTANG SIAPA NAK BAWA PAS KELUAR PAKATAN RAKYAT SEBAB KITA SEMUA DAH JADI BARUA DAN BALACI PKR DAN DAP

TAK APA KHIANAT PADA PARTY JEMAAH ISLAM SEBAB DEMI PARTY LAIN

1:00 PTG | 0 comments | Read More

UNGKAPAN POPULAR GENG PASARMALAM = PASMA

SAYA AKAN MENJADI GALANG GANTI, JIKA PRESIDEN PAS DISERANG

AKHIRNYA

AKU SERANG SENDIRI LAGI SENANG

"
TOK GURU NIK AZIZ TIDAK BOLEH MENERIMA TAJAAN DARI MANA MANA ORANG SEBAGAI HADIAH, SEBAGAIMANA AKU MENGKRITIK ANANDA KRISNAN MENGHADIAHKAN KAPAL LAYAR KEPADA CIKDET

AKHIRNYA

AKU BEKERJA DENGAN ABG GUAN END SEBAGAI PEMBACA METER AIR DIPERBADANAN AIR PENANG AKHIRNYA MABUK KERANA PENING
11:00 PG | 0 comments | Read More

imam bal'am hancur kerana perempuan iman cikgu pencen hancur kerana DAP DAN PKR

antara bal'am dengan cikgu pencen tak ada air kaki pun. bal'am pernah jumpa nabi musa tapi cikgu pencen jumpa syaitan je. tiap malam mimpi jumpa syaitan bab kata tulangbesi@abdullahubai pkr. bal'am seorang ulama yang mustajab doanya sampaikan apa yang dia doa akan menjadi kenyataan. tapi kalau cikgu pencen doa belum tentu jadi kenyataan tapi jadi benda lain. jual jeruk mungkin lebih baik dari berdoa. antara bal'am seorang ulama yang hebat mana sama dengan cikgu pencen yang bercita cita menjadi ketua kampung tak kesampaian akibat kerajaan bodoh perak hanya berkuasa 10 bulan dibawah pemerintahan nizar dibantu oleh dap dan pkr yang bangang. kerajaan perak yang hanya 10 bulan diwarkan kerajaan bawah pokok umpama persidangan beruk. bukan sepenggal tapi tak sampai setahun. mat said pun sempat jugak setahun baru dijatuhkan. tapi kerajaan perak tak sampai setahun akibat kebodohan mb perak yang dilantik membuat pelbagai perjanjian termasuk perjanjian pangkor yang disembunyikan diresttui oleh mad awang. tak caya tanya mad awang.

Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami tinggikan pangkatnya Dengan (sebab mengamalkan) ayat-ayat itu. tetapi ia bermati-mati cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya; maka bandingannya adalah seperti anjing, jika Engkau menghalaunya: ia menghulurkan lidahnya termengah-mengah, dan jika Engkau membiarkannya: ia juga menghulurkan lidahnya termengah-mengah. ( Maksud ayat 176 : Surah al-A’raaf ) " 

bal'am  adalah ahli ibadat bukan ahli membuat jeruk sambil menulis blog untuk menghentam ulama. doa pun dah tak boleh dalam muktamar PAS, cikgu pencen ingat muktamar PAS ini macam kelab malam yang dia masuk ke? bal'am mengikut bini dia dan tak mustahil macaiumum pkr pun ikut bini jugak rupanya tapi mendapat sanjungan cikgu pencen. dan ucapan wakil muslimat yang separuh masak juga dikagumi oleh blogger seperti cikgupencen. mungkin iman cikgu pencen lebih hebat dari bal'am walaupun bal'am tidak pandai menulis blog untuk memaki hamun nabi musa. doa dia lebih mustajab dari  tulisan blog cikgu pencen.

Lalu, Nabi Musa mendoakan agar Bal’am 

dicabut keimanan dari dirinya. Doa Nabi 

Musa dimakbulkan oleh Allah, menyebabkan 

Bal’am mati dalam keadaan kufur dan

 lidahnya terjelir sepertimana ANJING
7:00 PG | 0 comments | Read More

tarbias GEREJA oleh SB kemaman

sb kemaman yang dikatakan difired kerana kebodohan memberikan laporan. akhirnya difired kerana sudah tak layak. dulu masuk pun bukan kerana layak tapi jenis muka tapakkaki biasalah. mengaku sanggup buat apa saja demi boss. demi sesuap nasik nak bagi anak bini makan biasalah. jadi balaci barua kepada UMNO tu adalah perkara wajid. mana mana ulama akan diikut dan diberikan laporan sampaikan dalam jamban pun masuk sama. dulu ajak budak 3 suku yang merempat dikota bharu melanggar presiden pas. tapi lari terkencing kencing takut dibelasah padahal yang tanya dia BUDAK PASTI umur 5 tahun je. lari dengan telefon kononnya mengandungi video yang akan dimuat naik sampai sekarang tak ada. itulah lawak bodoh dan bangang. kalau apa apa pasal pas. mengaku solat depan dimasjid rhusila, abdullah ubai pun solat belakang nabi nak heran apanya. setakat solat orang rukuk dia rukuk orang sujud dia sujud bukan susah pun.

sb gereja yang dikatakan hebat oleh penyanjung nya konon pengetahuan luas tapi merempat ke hulu kemaman tu yang menjadi persoalan. sb gereja marah mat sabu diboycott oleh perwakilan pemuda pas. kononnya itu ditarbiyah oleh rhusila. tarbiyah rhusila lagi baik dari tarbiyah gereja yang disanjung oleh sb kemaman. tarbiyah gereja sah sah dan membawak ke neraka. NANTI SB KEMAMAN kata tak apa asal iman kuat macam dia minum makan digereja dan lepak setiap hari dengan paderi  bertukar pandangan dengan sister. minat sangat sb yang mengaku islam dengan gereja sampaikan mungkin anak dia dibaptiskan dalam gereja. tak apa dibaptiskan oleh paderi asalkan bila besar mengaku islam. itulah yang diwar warkan oleh sb. memuji dan memuja gereja bukan main hebat siang malam tu. tak ada orang penganut agama lain yang memuji gereja selain penganut islam ala sb ni. 
12:04 PG | 0 comments | Read More

sandiwara PKR dan kroninya

Written By FZT on 19 September, 2014 | 7:26 PTG

LAWAK LAWAK BODOH DARI PKR

PKR MEMANG BODOH PUN


PEMIMPIN PKR SENDIRI MENDEDAHKAN SIAPA PKR JHEHEHEE
7:26 PTG | 0 comments | Read More

geng langgar ketakutan didoa... bukan ke DAUN KESUM SEMUA GENG LANGGAR@PASARMALAM

PAS KUALA KEDAH MULUT MACAM UMNO @PASMA = PASARMALAM WAKAKAAA
KENAPA TAK BOLEH BERDOA KE
ISLAM SURUH BERDOA KEPADA MUSUH ISLAM
JEMAAH ISLAM DIKHIANATI
NABI PUN AJAR UMAT DIA BERDOA
MAMAT NI UMNO KR PKR KE DAP ATAU PASMA=PASARMALAM

UMNO KATA PAS GUNA AGAMA UNTUK HANTAM UMNO AKHIRNYA ADA AHLI PAS KUALA KEDAH KAWASAN ABG MAT SABU DENGAN JAHIL BERKATA SEPERTI UMNO 
TGNA menjawab; dah kalau kita tak guna agama nak guna apa? Jangan jadi Sekular.
3:01 PTG | 0 comments | Read More

mat sabu jadi sayur labu dalam muktamar - mat sabu jangan tak makan nasik pulak

doa perwakilan dari wilayah persekutuan sepatutnya menyedarkan mat sabu dan lajnah pkr dalam pas. perwakilan pas melanyak abg mat sabu demi menyedarkan abg mat sabu dari terus lena diulit oleh maloan malon dan blogger bodoh yang ada disekelilingnya. blogger bengong dan celaka mengelilingi mat sabu menyebabkan mat sabu merasakan dirinya kuat sampaikan semua pandangan presiden pas adalah pandangan peribadi dan pandangan mat sabu adalah pandangan PAS. pandangan mat sabu lagi pandangan peribadi kerana sejak jadi ahli perbadanan air penang mat sabu mula menukar arah angin dan mula menunjukkan kompas ke arah yang salah. kompas mat sabu mula menunjukkan ke arah selatan bukan utara sebagaimana biasa. arah hala tuju mat sabu banyak dicaturkan oleh blogger bodoh dan celaka ditepinya. dengan bantuan kolid samad yang bertwetter dan whatsapps dengan tulangbesi setiap minute hatta sebelum solat qasar subuh. 
NI BARU PASMA HEHEE

perwakilan kedah Ridhuan Abu Bakar geng pasma tajaan rozi@bekasexcokemarukjawatanmb mengatakan doa itu sesat. doa kepada musuh dan parasit dalam pas apakah sesat. ridhuan abu bakar risau bala akan menimpa idolanya. kalau mat sabu dijalan yang lurus ridhuan pasar malam tidak perlu takut dan biarkan saja ia didoakan. zaman nabi ada didoakan golongan munafik dan tidak bersalah mendoakan kesejahteraan party dan dilindungi dari anasir anasir yang tidak baik terutama geng langgar. jika jawatankuasa badan disiplin pas nak melakukan siasatan kepada pemuda yang keluar pasti badan disiplin pas patut menjalankan siasatan kepada 2 ekor baghal tunggangan pkr. apakah khianat kepada party pas tidak lebih utama atau pemuda keluar dewan bila mat sabu berucap adalah khianat. abg mat sabu pasma sedang menanti walaupun husam musa kata PASMA tu PASAR MALAM. PAS TU PASARAYA.

jalan yang terbaik bagi abg mat sabu hendaklah mengemukakan permohonan maaf dalam muktamar dalam melepaskan jawatan timbalan presiden pas dengan ikhlas dan berlapang dada. abg mat sabu boleh meneruskan perjuangan tanpa perlu ada jawatan. abg mat sabu lebih bebas jika tidak ada dalam pas atau meneruskan kerja diperbadanan air membantu abg END. jika abg mat sabu berjiwa besar beliau hendaklah melepaskan jawatan selepas tamat muktamar ini dan memohon maaf dengan berjiwa besar. masa lapang mat sabu lebih banyak diperbadanan air penang. jawatan bukan perkara utama kata mat sabu jadi buktikan kata kata nya selama ini dengan mengemukakan perletakkan jawatan sebagai timbalan presiden pas berkuat kuasa serta merta atau dimasa perlantikkan mb baru selangor.
12:30 PTG | 0 comments | Read More

kah kah kah kah PASMA = pasar Malam

ceramah husam semalam banyak mempertahankan diri, PASMA yang digerakkan sudah dapat dipatah leher lebih awal dengan kemasukkan pemimpin yang tidak buat kerja hanya tahu membuat ucapan dan komen. zul kuala krai yang mengetuai PASMA=pasarmalam tersalah line membuat kritikan akhirnya malu sendiri. sebab tak suka kepada presiden pas ia lebih suka berbahas ikut PASAR MALAM
BILA KENA ATAS MUKA SENDIRI HUSAM BERALIH ARAH
BAU KAMBING JAMNAPARI HUSAM SEMALAM
APAKAH husam musa dah mula takut dengan keadaannya sekarang. blogger bengong dah kehabisan dan ketandusan idea nak memberikan ulasan bodoh dan bangang. sekarang bergantung kepada COPY AND PASTE sajalah. skrip berubah rubah. duk tuduh orang lain U turn akhirnya diri sendiri duk U TURN. lawak lawak. geng pasar malam mula merasakan diri mereka sudah menjadi kain buruk untuk buat lap kaki je. seluruh geng mat sabu dan PASARMALAMNYA BOLEH BERKEMAS KEMAS UNTUK masuk PASARMALAM. alkusyen boleh jual jeruk dan menambah kencing manis yang ada. hanipa anak pasaraya mydin tunggu geng PASAR MALAM convert berniaga dalam pasaraya mydin
9:44 PG | 13 comments | Read More

MAT SABU PATUT DAH PAKAI KARUNG GUNI TUTUP MUKA DIA

Written By FZT on 18 September, 2014 | 9:49 PTG

dibantai atas bawah oleh pewakilan. mat sabu dan geng sepatutnya dah pakai karung guni tutup muka dengan kebodohan. kah kah kah.. masam kelat muka mat sabu dan digeng bila dibantai dengan kuat. mat sabu sepatut dah letak jawatan. perwakilan kuala krai kata jasa mat sabu banyak, memang banyak jasa mat sabu dalam menjatuhkan pas dari dalam. dengan jasa mat sabu yang mengatakan JOKOWI lebih baik dari presiden pas yang berjuang islam, sistem soscilis dan malaysia malaysian lebih baik dari islam. itulah jasa mat sabu. mungkin perwakilan kualakrai sawan melihat geng dia kena bantai atas bawah kiri kanan. dan tanpa diduga terkeluar bangga diri. mat sabu berjasa kepada pas. nakhaie pun banyak jasa pada pas wahai perwakilan kuala krai. kah kah kah kah. lama lama lari ke umno dah YDP yadim akhir disepak umno kerana kebodohan dia sendiri. sama macam mat sabu jika dia lari ke PKR tak lama lagi akan jadi pengalas kaki.

aku malas nak ulas perwakilan perak minta perwakilan pantai timur kononnya mereka berlainan dengan pantai timur. jadi kalau sudah ada masalah. selesaikan dengan kebijaksanaan bukannya membuat kenyataan bodoh seperti nizar yg memperlekehkan presiden dengan kejatuhan terengganu sedangkan diri sendiri tak tengok hebat sangat ke hanya 10 bulan memerintah, asmuni awi membuat kenyataan bodoh dan bangang mengenai perlembagaan pas walaupun mereka tahu perlembagaan pas adalah alquran sunnah ijmak dan qias bukan perlembagaan penjajah kafir yang dijunjung oleh hanipa mydin dan zulhasmi almakananmunafik.  sebelum nak berhujah pandang diri sendiri dulu. apakah benar tindakan kita. pas ni bukan party yang berperlembagaan penjajah kafir jadi ianya berbeza dengan party pkr dap umno dan soscilis.

badan disiplin belum buat tindakan kepada pengkhianat party mengapa perwakilan kuala krai tak sebut pun. apakah jasa saari sungkit dan hasnul dalam party pas. apakah jasa mereka lebih besar dari mat sabu sampaikan kuala krai tak sebut langsung seolah olah ada agenda belakang lorong. orang suruh berucap pasal muktaamar dia sibuk mempertahankan mat sabu. kenapa tak pakai vest saya sokong mat sabu mungkin akan ditaja oleh lajnah pkr dalam pas. perwakilan kuala krai banyak menyimpang dalam kebodohan tak sokong mat sabu tapi bercakap mempertahankan mat sabu macam orang gila katalah. aku tak gila tapi orang tahu dia gila. kasihan perwakilan kuala krai hantar zulkifli yang banyak bercakap mengaruk dari membahas ucapan dasar. mungkin hatta bayar banyak kot belakang mati. hatta kan PASMA kuat dibelakang nya ada tulangbesi@abdullahubai
9:49 PTG | 7 comments | Read More

MSO JUAL BUKU SAMBIL BODEK DAN AMPU PRESIDEN PKR

demi melariskan buku baru maklumlah harga cetak mahal sekarang. mso terpaksa membodek presiden pkr yang bermimpi menjadi mb selangor. jalan sudah tertutup untuk presiden pkr kecuali melantik nuar braham menjadi raja di permatang pauh. selepas melantik nuar brahim menjadi raja dipermatang pauh barulah jijah boleh jadi mb dengan senang hati tapi bukan diselangor lah di dalam mimpi ajelah. MSO terpaksa hadir diMAJLIS untuk menjual buku dia yang tak laku. menulis sekadar duduk dalam rumah sama seperti greenboc. kutip je mana mana sampah muat naik. kuat sungguh MSO bodek suruh MBI beli buku karangan dia borong pakai LOCAL ORDER. kalau tak bodek tak laku buku MSO. MSO penulis kambingjamnapari.

geli tengok wajah orang PAS ... kata kata anak macaiumum

inilah WAJAH INI YANG TAK DIGELI OLEH IJJAH ANAK MACAI UMUM

9:45 PG | 2 comments | Read More

terhangat malam ini sebelum muktamar - wajah MB selangor

OPPP SILAP
BEKAS MB SELANGOR
WAKAKKKAKAAA

pas perlukan undi cina dan india
tak perlu bergantung pada undi melayu

DAP BUBUH CALON MELAYU PUN LINGKUP

akal letak mana bekas mb ni
12:06 PG | 13 comments | Read More

MAJLIS SYURA ULAMA TEGAS DIBELAKANG PRESIDEN PAS MAT SABU DAN GENG TEGUH DIBELAKANG NUAR BRAHAM

Written By FZT on 17 September, 2014 | 4:00 PTG

MAJLIS SYURA ULAMA PAS telah bersuara, mereka sebulat suara berdiri teguh dibelakang presiden pas. TIMBALAN presiden PAS mat sabu berdiri teguh dibelakang nuar braham. husam musa berdiri teguh dibelakang PM dalam MIMPI. HATTA kolid samad zul zuhasmi@almakanan hanipapasarayamydin berdiri teguh dibelakang PKR. 2 ekor baghal pengkhianat jemaah islam berdiri teguh dibelakang presiden PKR seorang perempuan. belajar tinggi tapi bangang. hidup macam lalang. meliluk ke kiri kanan tanpa pedoman. akhirnya sujud dan menyembah kaki perempuan. itulah saari sungib dan hasnul yang tidak berani datang muktamar sebab sudah sign sd walaupun tak laku. laku hanya dimata pakar perlembagaan penjajah aziz bery.

kalau ikut kata mat sabu, buatlah banyak mana NGO cuma jangan tubuhkan party islam. sebab party islam yang ada ni mat sabu and the geng tengah memastikan mampus. sebab itu mat sabu melarang ahli pas tubuh party baru. NGO PASMA kena dengan pendirian. mat sabu berdiri teguh dibelakang DAP. sempat buat perbandingan antara DAP DAN PAS sebab menjadi director air bawah DAP. kalau selepas ini pkr bagi jawatan sapu JAMBAN MB Selangor mat sabu akan berdiri teguh dibelakang PKR dan membandingkam PAS dan PKR menguruskan jamban. apa saja demi wang mat sabu terus menukar wajah dari berjuang bersama party islam diakhiri berjuang dibawah PARTY NUAR ATTATURK

"ABG MAT SABU SILA LETAK JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN PAS SEBELUM DINYAHKAN. LEBIH BAIK BERUNDUR SEBELUM DIUNDURKAN. JIKA ABG MAT SABU SEDIH KITA ORANG LAGI SEDIH SEBAB MENGHALAU ABG MAT SABU DENGAN PENYAPU. ABG MAT SABU LEBIH SESUAI BERSAMA DAP DAN PARTY SOSCILIS SEBAB ITU JIWA ABG MAT SABU. ABG MAT LETAK JAWATAN SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN PAS DAN MASUK PARTY SOSCILIS DAN AKAN DIBERIKAN JAWATAN YANG LEBIH TINGGI MUNGKIN SEBAGAI PRESIDEN UMUM PARTY SOSCILIS. KEKUATAN ABG MAT DALAM CERAMAH BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENARIK 5 JUTA AHLI KE DALAM PARTY SOCILIS. LAGIPUN BLOGGER GENDANG PERANG ADA PENGIKUT 7 JUTA EKOR TIKUS MONDOK
4:00 PTG | 13 comments | Read More

alhussyen berhujah seperti budak tadika

alkuesyen blogger tua penghina pemaki presiden pas mencari hujah tok guru nik aziz untuk mengfitnah presiden pas. selepas aziz bery tak lagi tak berdaya saing untuk berhujah. alkusyen tengah fikir macamana nak berhujah lagi selepas IDOLANYA dimalukan semalam. pemuda pas menolak ucapan idola alkusyen. blogger celaka mengatakan pemuda pas tiada adab dan tidak beradap. kah kah kah. sejak bila blogger celaka pandai sebut bab adab. sedangkan diri sendiri tak pernah ada adab pun. fitnah siang malam. tulangbesi@abdullahubai mencela ulama seperti haron din yang dikatakan jumpa iblis bukan nabi. itu adab ke mangkuk ayun apa.
HANYA GAMBAR HIASAN HAHAHAHAA
geng langgar presiden mati kutu sejak mat sabu diperlekehkan oleh pemuda PAS. mat sabu terlupa dia bukan dalam MAJLIS PKR DAN DAP yang sentiasa menyambut dia dengan penuh senyum makna melihat kebodohan mat sabu. mat sabu terlena dengan buaian DAP DAN PKR dan blogger celaka. blogger celaka ingat apa yang dia tulis semua orang akan setuju rupanya ramai lagi tak setuju. sama macam alkusyen dia mencari ucapan tok guru nik aziz setahun yang lalu bukan ucapan hari ini. suasana sudah berbeza tapi alkusyen tak akan berubah sebab makin dekat ajalnya makin meroyan dan sasau. biasalah pengfitnah dan pemaki hamun ulama tak akan kemana sudahnya. penyanjung GUANG END dan macaiumum akan kelubang kubur tak lama lagi dengan jeruknya. jeruk PAK ALI


2:30 PTG | 0 comments | Read More