PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

IRC boleh tubuh party baru dan berambus dari Pas

Written By FZT on 01 September, 2014 | 1:08 PTG




AMANAT TOK GURU FADZIL NOR
KALAU PEKAK BUAT CARA PEKAK
KALAU TULI SENANG KOREK BUBUR PEMBESAR SUARA
KALAU PAKAI BLUETOOTH PUN CEPAT PEKAK
DUK BERWHATSAPPS AJE SEPANJANG MASA DENGAN ALTULANGBESI
KALAU JENIS IRC KE PVC KE SAMA JE
MENGKHIANAT JEMAAH ISLAM AJELAH

1:08 PTG | 0 comments | Read More

PAS TAK NAK AMBIK TINDAKAN PADA 2 ADUN YG KHIANAT KE

dewan ulama pas selangor telah meluluskan usul mengecam dan mengutuk tindakan 2 adun pas yang dibeli oleh pkr. pkr sudah membeli 2 ekor baghal untuk menandatangani SD untuk menyokong BINI ketua umum menjadi MB Selangor walaupun ditolak oleh ISTANA. sifat degil pkr dan dap meneruskan menghantar satu nama saja ke istana mengundang pembubaran DUN selangor. bertetapatan dengan kata kata rafizi, PKR rela hilang dun selangor asalkan kolid berahim disingkir. dimana kata kata manis nuar braham yang membuat ucapan sewaktu memulakan langkang KAJANG akhirnya menjadi LANGKAH KEJANG. kejang dalam mengatur strategi. sifat keras kepala pkr dalam membentuk pentadbiran baru di selangor akan mengundang padah yang berpanjang. langkah kejang akan memusnahkan pkr dan dap. mungkin pakatan rakyat akan tinggal nama sebagaimana Angkatan Perpaduan UMMAH (APU) barisan alternatif (BA)akan tinggal sejarah sebagaimana biasa.

pkr akan kembali masuk UMNO sebagaimana SEMANGAT 46 dulu. S46 kembali kepada UMNO selepas pemimpinnya kembali wala dan thiqah kepada presiden UMNO. semua kembali dengan segala angkatan perang.2014 PAS MENCIPTA SEJARAH BARU, 2 ekor adun mereka dapat dibeli oleh PKR setelah PKR gagal membeli MP MP UMNO pada kerajaan 16 september. selama ini ADUN DAN MP PAS kukuh dari menerima rasuah dan sogokan. akhirnya pas terpaksa menerima hakikat bahawa PKR berniat jahat PADA PAS. tindakan bodoh 2 ekor baghal adun pas menyebabkan party pas terpaksa meminda tarikh mesyuarat. dua ekor baghal ini mendapat sokongan dAri AHMAD AWANG PENYANJUNG PKR. JIKA ada apa apa yang menyentuh pkr ahmad awang akan bangkit mempertahankan PKR dan pemimpin lajnah PKR dalam pas., selepas itu ahmad awang kembali lena dalam dakapan PKR.

2 ekor adun pas yang menjual maruah dan harga diri dan mengkhianati jemaah islam bersenang lenang dan tidur lena kerana tiada tindakan oleh pihak PAS. PAS sepatutnya bertindak memecat atau mengenakan tindakan disiplin atau menjual seluruhnya 2 EKOR ADUN PAS YANG SUDAH LOMPAT DAN MENDAHULUI PARTY. jika dalam tentera 2 ekor baghal ini sudah lama dihukum mati atau disingkirkan. biarlah PAS hilang 2 kerusi di selangor dari terus kehilangan sokongan akibat PAS terlalu mesra dengan PKR Dan DAP. tindakan disiplin samada menyingkirkan terus saari sumgkit dan senoi morib hendaklah dilakukan sebelum prk pengkalan kubor. apakah pas mencari lagi nas untuk mengampunkan dua ekor baghal ini??. atau meneruskan tindakan kepada 2 ekor baghal ini.
7:00 PG | 2 comments | Read More

PKR TIPU RAKYAT SELANGOR

Written By FZT on 31 Ogos, 2014 | 6:31 PTG

mb boneka
APA SALAHNYA DAPAT 2 MB
SATU REMOTE SATU JALANKAN TUGAS
4B WOOOO MENUNGGU

HANTAM SAMPAI LICIN

DAP PENIPU PUNYA PARTY
DENGAR APA KATA KETUA UMUM SEBELUM PRK KAJANG

PKR TIPU

6:31 PTG | 2 comments | Read More

GAMBAR PELIK YANG PATUT DITENGOK

Gambar: UMNO pula kata:

"Kalau tak setuju dengan kerajaan, boleh keluar dari negara Malaysia.."

Senyum..
SEHATI SEJIWA
SUSAH NAK CARI AYAT YANG SAMA SEPADAN
kalau tak sama SEFIKRAH PENYANJUNG NO WAHID

2:00 PTG | 0 comments | Read More

kenyataan bodoh mat taib

bekas mb selangor yang tak pandai berbahasa inggeris, sebab tu dilepaskan dari terkena hukuman di autralia. jangan bawak masuk budaya bodoh umno dalam ini. mat taib bekas mb yang korup cuba nak jadi hero dalam kes mb selangor. sejarah hitam kamu pun belum habis dicuci baik duk diam diam nanti susah balik. jangan nak memandai sangat beri kenyataan umum. kenyataan bodoh dan bangang mat taib tidak berpiijak dibumi nyata dan berpijak atas kepala blogger bengong. kawasan mana pas bertanding dikawasan cina ramai sampaikan pas bergantung kepada undi cina untuk menang. PaS lawam uuumno bukannya lawan mic dan mca. kat mana undi cina yang banyak sangat PAS menang sampaikan mat taib senang senang beri kenyataan bodoh. sekadar membaca laporan blogger macai dan pencacai baik duk diam diam.

kalau pas bergantung pada undi cina dah lama PAS perak menguasai dun perak, kalau pas bergantung pada undi cina, mesti dah lama pas menang banyak kerusi di dun pulau pinang, begitu jugak dijohor, pas sudah menang dengan banyak kerusi dan dimelaka tak adalah tunggu sampai berpuluh tahun baru menang. kalau PKR menang dengan UNDI CINA itu betul. kalau nak bercakap biarlah nampak logik dan benar fakta bukannya setakat ikut kepala umno lama dia. dalam umno dulu tak pernah buat perangai dengan boss sejak masuk pas ni memandai je lawan boss, ke ada agenda lain atau jadi budak suruhan lajnah pkr. kalau nak beri pandangan sila buat kajian dengan terperinci bukannya hantam keromo.

kat perak pakatan rakyat party pas tak ada kemajuaan langsung, ahli dia pandai mengkritik je orang lain. kerja malas tapi diri sendiri tak ada kemajuan langsung. itu ajelah menang. memerintah pun hanya 10 bulan saja. rekod tu, betapa bodohnya pakatan rakyat memerintah PERAK. setakat 10 bulan orang gila keluar wad. lepas tu meroyan bagai nak rak. jangan duk berlagak sangat pakatan rakyat perak, tak kemana pun, tunggu 100 tahun lagi baru menang balik. kalau memerintah pun mungkin pendek lagi 2 bulan je. kalau mat taib nak tengok kemajuan undi cina, bagaimana dap kalah diteluk intan yang mana dap masih dengan perkauman bagaimana cina tak mengundi calon melayu. jadi bagaimana mat taib kata pas bergantung kepada undi cina.
11:00 PG | 3 comments | Read More

PAKAR PERLEMBAGAAN PENJAJAH MALAYSIA PALING BODOH

kalau sebut nama dia mesti orang kenal sangat. bekas calon mp yang kalah teruk, bekas pensyarah kena sepak sebab sokong nuar braham. balaci dan barua pkr kata dia ni pakar perlembagaan penjajah. BAGI aku dia ni pakar perlembagaan penjajah bodoh yang tahu kelentong mamat seperti blogger bengong je. sb yang melarat di kemaman. mana mana penyanjung dia dan mungkin bekas pelajar dia pun mesti malu nak ngaku dia ni bekas anak murid dia. semakin lama semakin bodoh kenyataan yang dia buat. demi nuar braham dia ni sanggup je menurun merapu sepanjang hari. patutlah kalah di parlimen sabak bernam lawan cikgu pencen. cikgu jugak lawan pensyarah. kalah pensyarah sebab tak pandai politik tapi bercakap kalah ahli politik. akhirnya tersembam masuk longkang dan merapu ajelah kerja sekarang. apa saja akan dibenarkan sebab nuar braham.

kes perlantikan mb selangor yang diulas oleh aziz bari ni makin teruk dan melalut lalut. hari tu kata keputusan PAS sudah tidak bermakna. lepas tu nak lagi sokongan PAS untuk melayakkan jijah bini macaiumum nak jadi MB. lepas tu kata sultan tak berhak nak tolak percalonan jijah, lepas tu dia melalut lagi. perlantikan mb tak perlu kepada sultan lagi. dia ni gila ke apa? kalau nak mengampu nuar braham pun tengok tengoklah keadaan sekeliling. kalau sb dan blogger tua merapu aku faham lah sebab iq taraf budak gereja mana lebihnya otak mereka. lagipun kalau otak ada sejuta maklumat, dua dua ekor tu boleh proses 1persen je. tu pun dah lebih. ni pakar perlembagaan penjajah otak mesti lebih 2 persen dari blogger bodoh dua ekor tu.

pakar perlembagaan penjajah tak pernah tengok apa terjadi kepada deris natang dan juga kepada mat said celaka. dua dua ditendang keluar dari jawatan mb. deris bawak balik watiqah dari umno tapi tak diterima masuk mengadap dan menerima jawatan dari istAna. AKHIRNYA MAT said yang dipilih menerima watiqah, apakah pkr nak perkara sedemikian berlaku pada party bodoh mereka. kalau setakat masuk calon pun pakai duit party PAS baik tak payah bertanding. bagi lah 100% pun sokongan kalau istana tak perkenan tak jadi MB lah ahli pkr. jangan bodoh bangang sangat pkr. kalau rafizi dan saifudin terlalu bodoh dan bangang janganlah ahli pkr yang lain ikut sama. bagilah nama lain selain jijah. kalau jijah direjek oleh istana jangan ajak berdemo pulak. tak ada dah orang nak layan kecuali macai dan pencacai pkr dan juga blogger bengong seperti tulangbesi alkusyen dan alcipan.alcipan tak ada upah mampus nak pergi.
8:00 PG | 2 comments | Read More

haji hadi malas dah gaduh dengan AJK LAJNAH PKR DALAM PAS

Written By FZT on 30 Ogos, 2014 | 4:22 PTG

Haji hadi sudah malas melayan karenah Panjang LIDAH Dan BANYAK MULUT AJK PAS YANG BERFIKRAH PKR DALAM PAS. senarai nama sudah diedarkan untuk memastikan semua AJK LAJNAH PKR DAN KETUANYA AKAN DISINGKIRKAN MELALUI PROSES PENYUCIAN PAS DALAM MUKTAMAR TAHUN DEPAN. nama nama ahli lajnah pkr dalam pas adalah seperti mana diedarkan. senarai gambar dan nama nama pemimpin PAS YANG KHIANAT KEPADA PAS sudah diedarkan untuk dinyah dan disingkirkan termasuk blogger celaka yang sibuk menjaja nama pas dan mempertahankan pkr seperti orang gila. kepada blogger tua yang berfikiran bodoh hentikan kerja kerja bodoh baik selawat banyak sebelum kencing manis merebak masuk ke buah pingang nanti melarat pulak dikatil. walalah pada pkr lagi baik.

fitnah dan penipuan banyak dilakukan oleh ahli lajnah pkr dalam pas, banyak imej pas musnah akibat kebodohan dan kebangangan pemimpin lajnah pkr dalam pas, ditambah dengan kekotoran yang dibuat sendiri dalam rumah tangga pas. pemimpin lajnah pkr dalam pas menghebahkan apa saja rahsia parti pas dan membuat kan keadaan menjadi tak selesa. haji hadi dah bosan melayan kehendak pemimpin pkr dalam pas yang tidak tahu mahu terus duduk dibawah nama pas. oleh kerana sudah bosan melayan karenah ajk ajk lajnah pkr dalam pas ini, proses penyingkiran pemimpin khianat ini sudah bermula. PKR mahu bersama UMNO tapi PAS dipersalahkan. inilah kerja kerja pengkhianat dalam PAS. saari sungkit dan hasnul sudah memulakan sejarah itu. dan yang pasti mereka ini akan disingkir melalui badan disiplin atau muktamar akan datang

pembersihan ahli lajnah pkr dalam pas perlu demi menjamin kesatuan dalam pas, pihak pihak yang berfikiran kotak islam perlu dikeluarkan dengan segera. mengeluarkan pendapat sendiri tanpa mendapat kelulusan MAJLIS SYURA ULAMA PAS, kenyataan peribadi mereka banyak menyusahkan pas, contoh kolid samad yang banyak menjaja nama pas dan merekacipta fitnah kepada mana mana pemimpin yang tak sebulu dengan nuar braham. kolid samad dilihat lebih PKR dari ahli PKR sendiri. kolid samad umpama hanturaya yang dibela oleh pkr. diberi makan bila perlu dan digunakan untuk menyerang PAS dari dalam. banyak merosakkan imej pas dengan kenyataan bodoh dan bangangnya. dalam kes hukum hudud kolid samad lebih rela menjadi DAP dari PAS demi menjamin hukum islam tidak dapat dijalankan. hanipa mydin juga telah bertindak lebih laju dari itu.
4:22 PTG | 4 comments | Read More

PATUTLAH BLOGGER BENGONG DUK RATIB UG UG UG

rupanya selama ini ratib ug ug ada sebab lain rupanya. patutlah kuat sangat RATIBNYA untuk melindungi ketua umum yang mahu mewujudkan UNITY GOMEN. tapi sebab tak nak nama presiden pas yang mendapat nama. ketua umum buat lain sikit tapi lebih kepada mesra kepada UMNO atau dengan lebih baik kata MASUK UMNO. kembali kepada asal. kepada tong taik. DENGAN PENGUMUMAN YB WONG CHEN NI APA LAGI SELEPAS INI BLOGGER celaka nak pusing lagi.LINK NI MENGESAHKAN SEGALANYA UG versi nuar braham. YB wong mengesahkan ketua saya nak unity gomen.

selepas ini SB kena reka benda baru selepas terjejasnya fakta kes yang selalu dimomokkan oleh kebodohan blogger tua. blogger tua yang mengatakan dia taat pada parti tapi tak taat kepada pemimpin. PARTI TANPA PEMIMPIN TAK ADA GUNA. PATUTNYA BLOGGER TUA TU KATA DIA TAAT PADA NUAR BRAHAM. BODOH PUNYA SITUA. DENGAR SINI KALAU TELINGA TAK SEPEKAK KOLID SAMAD dengan NIK AMAR KATA APA. mungkin sebab tak berlaga angin jadilah dia. ilmu cikgu banyak tapi ilmu salah nak buat apa.
9:33 PG | 0 comments | Read More

mana kolid samad

Written By FZT on 29 Ogos, 2014 | 7:00 PTG


dup PAHANG

KATA KATA pj SELANGOR


7:00 PTG | 4 comments | Read More

sb umno tengah galak merekacipta fitnah

kalau sebut sb, jangan haraplah nak berada di balik pembangkang. sb yang memerangkap barua dan balaci umno yang dihantar masuk ke dalam PAS. biasa sb akan menyamar lebih warak lebih solat sampaikan subuh pun sampai 8 rakaat. kalau orang pas duk dalam masjid sampai matahari terbit tapi sb akan duduk dalam masjid sampai pukul 10. terlebih waktu sampaikan solat dhuha pun selepas zohor. selepas tu akan hilang pergi buat report. kalau orang pas janggut sedikit, sb janggut dia lebih 2 3 depa. tak caya tanya sb kat kemaman nun. budak perak yang merempat duk dikemaman. kasihan negeri sendiri tak nak terima maklumlah orang perak mana hebat.. memerintah pun hanya 10 bulan, kalau boleh memerintah perak sepenggal mampuslah orang lain kena kutuk. mungkin perak akan digadai terus ke dap.

sb tak respek ustaz sebab apa sebab mereka tak beriman dengan islam beriman dengan kristian yahudi dan zionis. kalau gereja mesti hebat dari masjid. ustaz berpolitik tak dihormati padahal islam tak memisahkan politik dan islam. hanya gereja memisahkan politik dan gereja. dari kecik dah makan makanan minuman gereja tak akan besar boleh berubah menjadi warak terlebih. kadangkala kasihan tengok sb yang masuk ke dalam pas ni, orang ajak mesyuarat masuklah dia orang. catat semua benda sampaikan terlebih kelentong nak hantar report kat boss. apa yang dicakapkan dalam mesyuarat selalu saja diadakan untuk sb saja. untuk pastikan dia send the report palsu supaya keputusan sb selalu senget. mereka tak faham apa apa tentang islam selain mencipta fitnah.

kalau sb mentadbir negeri dah lama malaysia dijual kepada sesiapa saja dengan harga murah. sekarang tengah menyusun fitnah kepada pemimpin pas, mana mana video ke sms ke tulisan semua direka cipta dan diberikan kepada blogger upahan untuk dimuat naik. wajah huduh sb akan buruk sepanjang zaman dan akan diinggati sepanjang sebagai pertualang agama dan bangsa. solat pun hanya untuk menunjuk nunjuk. nak buat macamana kerana gaji. semua jenis makan gaji dan itulah yang diberi makan kepada anak bini " JANGAN LUPA ANAK DALAM HOSPITAL"
3:52 PTG | 0 comments | Read More

N.01 pengkalan kubur - PKR dan UMNO Akan bersatu

usaha usaha terakhir pkr untuk mengelakkan macaiumum dipenjarakan adalah bekerjasama dengan UMNO. PKR sudah ketegaq menghantar nama BINI dia sendiri dan mengikut perangai ketua UMNO yang patuh tunduk pada bini cuma tak lantik BINI jadi Menteri, tapi tak mustahil untuk UMNO untuk melantikn BINI sendiri. Tak kemana kalau UMNO semua boleh je.  Kalau nuar abraham dah kembali menjadi UMNO tak akan saifudin nasutional dan rafizi nak kekal dalam PKR. Kedua ekor badut pasti akan terjun secepat kilat untuk masuk ke dalam UMNO. PKR sudah buat kerja belakang mati. ramai pemimpin PKR sudah MINTAK MAAF dengan PEMIMPIN UMNO termasuk MACAI UMUM yang mana sudah berhenti menyaman syed hamid albar. tanda tanda PKR nak masuk UMNO sudah kelihatan.

kerja kerja celaka blogger mula memusingkan isu kononnya pas nak masuk umno, ini dimainkan sendiri oleh kolid samad, hanipa mydin, saari sungkit, hasnul, mat sabu dan juga husam musa. PKR nak bersama umno di sapu bawah tikar buruk oleh geng blogger celaka. pelbagai versi mula dimainkan. pas tidak lagi bersatu, kenyataan SUA pas dan pesuruhjaya PAS selangor diputar baik oleh greenbox yang sudah lama menjadi hantu dan setan dalam alam maya. PAS sudah menghantar nama senarai MB. kerja bloglist yang semakin meningkatkan fitnah kepada PAS. kerja kerja mendajalkan pas makin banyak dilakukan sehingga selesai proses KONSENSUS NATIONAL. PKR NAK MASUK UMNO melalui JALAN BELAKANG.

Pengkalan KUBOR satu nama yang akan dikenang sebagai satu tempat yang menjadi KUBOR kepada PKR sebagaimana semangat 46 dulu. Ia berkubur bila semua ahlinya rujuk kembali kepada UMNO bersama KU LI. Dan PKR JUGA AKAN RUJUK KEMBALI kepada UMNO dan membawa sampah SARAP masuk kembali dalam TONG TAIK> SEMOGA KOLID SAMAD HANIPA MYDIN MAT SABU HUSAM ZUL HATTA SAARI HASNUL DIBAWA MASUK SAMA BERSAMA MAHFUZ. KEMBALINYA PKR DALAM UMNO AKAN MEMBENTUK GAGASAN TERBARU. DAN PULAUPENANG AKAN KEMBALI KE TANGAN UMNO. selamat tinggal GUAN eND
12:37 PTG | 2 comments | Read More

pertemuan gelap PKR DAN UMNO dilondon untuk laksanakan KONSENSUS NATIONAL

konsensus nasional
Konsensus Nasional antara Najib dan Anwar menjadi “open secret” setelah The Malaysian Insider melaporkan pertemuaan antara Dato’ Saifudin Nasution dan Dato’ Seri Zahid Hamidi di London pada bulan Disember 2013.
Najib memilih Zahid kerana Zahid adalah anak didik Anwar semasa Anwar dalam UMNO dulu. Saifudin Nasution adalah bakal Tim Presiden PKR yang akan cabar Azmin dalam pemilihan PKR 2014.
DAP tidak diajak berbincang dalam Konsesus Nasional. PAS cuba dilamar secara risikan oleh Saifudin melalui seorang MP PAS (akan dimakumkan kemudian) untuk mengajak Presiden PAS bersama dalam pertemuaan “sulit” dan “tidak rasmi” ini di London. Presiden PAS menolak.
Penukaran MB Selangor dari TSKI kepada DSWA adalah syarat kejayaan Konsenus Nasioal. Ramai ahli PKR tidak tahu. DAP tidak tahu. PAS cuba diperangkap. Rakyat Selangor dan aset Selangor akan jadi mangsa.

10:30 PG | 2 comments | Read More

PKR TIKAM BELAKANG PAS DAN DAP

kn pkr umno
langkah kajang ADALAH LANGKAH  KE LUBANG KUBUR
PAKAR STRATEGI MENJADI PAKAR FITNAH

rafizi bohong
7:00 PG | 2 comments | Read More

KOLID SAMAD TELINGA PEKAK

Written By FZT on 28 Ogos, 2014 | 8:21 PTG

KAH KAH KAH KOLID SAMAD KENA PELANGKUNG

MESTI BLOGGER ALKUSYEN TAK SETUJU BILA KOLID SAMAD DIPECAT HAHHAHA

HANIPA MYDIN PUN TAK LAMA DAH DALAM PAS

NANTI TINGGAL MYDIN AJELH EMPORIUM MYDIN KAH KAH KAH
8:21 PTG | 0 comments | Read More

PKR BERBOHONG dan alhussyen percaya

BLOGGER AHLI PAS LAJNAH PKR yang mengatakan kolid berbohong dan menuduh majlis syura ulama pas dan presiden mempertahankan kolid berahim yang dikatakan berbohong. blogger alhuseiin memang seorang pengfitnah tegar dalam pas. siang malam kerja mengfitnah pas, presiden dan mengangkat nuar braham sebagai hero. ketua kampung dizaman kerajaan paling pendek sejarah pemerintahan ( bodoh tak pandai memerintah 10 bulan je) mengfitnah kolid berahim. sebelum nama senarai calon mb diserahkan kepada sultan pas dan pkr telah bersetuju dengan nama kolid berahim pkr tidak setuju kerana desakan dalam pkr supaaya kolid berahim ditukar. pkr menghantar nama lain selain nama kolid berahim akhirnya kolid berahim dipilih menjadi mb bagi penggal kedua.

kenyataan pkr dan dap yang berniat jahat kepada kolid berahim kononnya hanya satu nama dihantar adalah penipuan pkr untuk menjadikan kolid berahim diletakkan dalam kandang orang orang bersalah. saifudin dan rafizi mengetahui nya dan mereka dua ekor badut ini bertindak mendiamkan diri. pkr sudah menghantar nama lain dan pilihan mereka adalah bukan kolid berahim. bila kolid berahim masih menjadi pilihan pas dan dap pr terpaksa menurut. sebab itu pkr memujuk dap turut serta dalam acara membunuh kolid berahim. dan dap sebagai parti yang sentiasa bengong akan menurut apa saja kata kata nuar braham. banyak benda yang dijanjikan oleh nuar braham sebagaimana kerajaan 16 septermber dulu. kerajaan MIMPI NUAR BRAHIM. kebodohan nuar braham yang mahu mendirikan kerajaan 16 september dengan membeli ahli beruk mengkarung dan bahgal untuk dijadikan menteri kabinetnya.


2:30 PTG | 0 comments | Read More

BLOGGER TUA KATA KOLID BERAHIM bohong - NUAR BERAHIM BOHONG TAK APA KE??

BLOGGER TUA MEMERANGKAP balaci pkr dan dap menulis lagi kononnya pas, majlis ulama, presiden dan geng ustaz mempertahankan kolid berahim. lawak betul si tua nyanyuk ni, nuar berahim berjuta kali bohong apakah dibenarkan dalam islam sebab dia pemimpin utama islam? kah kah kah.. siapalah jadi anak murid cikgu pencen ni. BODOH BANGANG SEMUA ADA DALAM OTAK DIA. ULAMA PUN DIA LUDAH, MUNGKIN TERPENGARUH DENGAN SB GEREJA GAMAKNYA TUA PUN BODOH LAGI. KASIHAN ..
NI SEMASA UMNO DAN SELEPAS MASIH UMNO




1:00 PTG | 0 comments | Read More

BILA SB BODOH GELAK SAKAN

LAWAK SB dah tak laku sekarang kasihan, dah lah bodoh bangang pulak tu, tak apalah dia dah zahirkan apa benda yang ada dalam badan dia. betul sangkaan orang bahawa sb memang tak ada iman walaupun  mengaku beriman. semuanya boleh kata sb, dia dah senaraikan semua sebab dia tak respect ustaz atau ulama, dan fakta yang penting ada bila ia mengesahkan dia tak respek ustaz yang berpolitik. islam dan politik kena pisahkan mengikut sb pencen ni. tak apalah hormatilah pendapat dia yang selalu bengong. kalau dia mati harap harap ada paderi yang tolong kemaskan mayat dia sebelum di baptiskan ke kubur dan tembak 5 das sebagai tanda kematian seekor sb. sb memang sentiasa bodoh dan bangang sentiasa.

yang paling best bila sb kata sb yang selalu folo presiden pas tahu presiden pas bercakap lain di pelbagai mesyuarat, sb ingat semua orang bodoh macam dia. sb boleh dikenal walaupun hatta pakaian berjubah berjanggut atau ratib sepanjang malam dalam masjid. orang politik dan orang biasa pun boleh kenal mana satu sb mana satu orang penyokong pas. kalau sb mudah sangat dikenali sebab dia terlebih pas dari orang pas sendiri. jenis bodoh biasanya dimasukkan ke dalam sb sebab ia mudah menerima arahan dari pihak atasan. tak kira lah mio ke agensi yang pasti sb tu memang bodoh dan bangang. orang akan bercakap pelbagai versi untuk memudahkan sb melaporkan semua kegiatan pemimpin party yang tidak sama pendapat dengan UMNO. kerja kerja bangang sb selalunya berkeliaran dalam party dan menghabiskan duit rakyat tanpa sebarang faedah kepada rakyat. bila sb pencen ia akan merapu dan meraban selepas berapa puluh tahun makan duit rakyat tanpa sebarang kerja yang baik untuk rakyat selain kerja kepada umno.

malaysia ni punah ranah kerana ada nya sb. kalau tiada sb bermakna aman lah rakyat malaysia. malaysia tak perlu membayar gaji kepada sb sebab mereka tak ada guna sesen pun. kerja mereka merosakkan malaysia dengan melakukan semua benda tanpa perlu membantah dari pihak atasan. semua benda boleh hatta masuk agama sesat dibenarkan atas nama menyiasat. yang penting sekali sb memang tak boleh pakai punya manusia. dari yang masih bekerja atau pencen sebab direjek atau atas sebab apa apa pun sb tak boleh dijadikan kawan. kalau ada yang berkawan dengan sb tu berhati hati lah,
10:00 PG | 0 comments | Read More

KHALID SAMAD KELUAR PARTY PAS - KETUA LAJNAH PKR DALAM PAS

KOLID SAMAD YANG BANYAK MENGFITNAH PAS

KOLID SAMAD YANG BANYAK MEMBUAT ONAR DALAM PAS
MEMBENTUK LAJNAH PKR DALAM PAS
KOLID SAMAD ADALAH ORANG YANG MENYIARKAN PRINT SCREEN WHATSAPPS GROUP
DENGAN MEMERANGKAP KETUA PENYELIDIKAN PAS
KOLID SAMAD BEKERJA SAMA DENGAN TULANGESI UNTUK MEMUSNAHKAN PAS DARI DALAM
BANYAK MEMBUAT KERJA BELAKANG MATI DENGAN MUSUH ISLAM

HANYA KOLID SAMAD PEMIMPIN PAS YANG HADIR DALAM KONGRESS PKR
BERSETUJU DENGAN SEGALA BENDA DENGAN PKR TANPA MERUJUK PARTY PAS

BANYAK BERHUBUNG DENGAN BLOGGER CELAKA YANG TAK SEALIRAN DENGAN PAS

MEMBERIKAN MAKLUMAT TERKINI KEPADA BLOGGER CELAKA

8:00 PG | 2 comments | Read More

KHALID BERAHIM ADA INTERGRITI PKR MAMPUS DALAM PETI

Written By FZT on 27 Ogos, 2014 | 10:28 PTG

DULU kolid samad yang akan berambus dari PAS tak lama lagi mempertahankan kolid berahim jika ada pertelingkahan dengan sesiapa saja. hatta dengan pemimpin pas pun kolid samad akan menjadi panglima perangnya. kolid samad akan mempertahankan kolid berahim dengan segala upaya, akhirnya 2014 kolid samad menjadi pengfitnah tegar kepada kolid berahim yang dulunya dia sanjung dan angkat junjung hatta boleh kencing atas kepalanya. banyak fitnah kolid samad kepada kolid berahim. pelbagai versi sampaikan ada video yang dibuat oleh kolid samad mengutuk dan mencaci maki kolid berahim. fitnah kolid samad kepada kolid berahim tiada henti dan tiada satu pun kebaikan kolid berahim yang ada lagi dimata kolid samad yang sedang mabuk dengan pkr. segala benda didedahkan kepada umum walaupun ia satu fitnah yang nyata.

TEAM MENJATUHKAN ULAMA KEMBALI MENJATUHKAN PKR SENDIRI
SENJATA MAKAN TUAN

kolid berahim membuktikan dia mempunyai inttergriti tahap tertinggi. kolid sudah meletakkan jawatan sebagaimana dikehendakki oleh pkr yang bangang. kolid berahim sudah membuktikan apa yang dia kata. kalau nak buang dia sebagai mb selangor buat ikut tertib dan undang undang negeri selangor bukan negeri jadah pkr. kalau negeri jadah pkr bolehlah dia melantik sesiapa saja termasuk bini macai umum atau bini setiausaha agung pkr dan juga bini pakar strategi fitnah pkr pun boleh. mungkin telinga nuar abraham sudah pekak tuli. pkr terus menekan istana dalam soal pemilihan mb selangor, saari sungkit yang bangang kata dia setuju bagi satu nama sebab senang bagi sultan pilih kasihan baghal ni seekor, kalau satu bukan pilih tu paksa namanya bodoh punya baghal
10:28 PTG | 0 comments | Read More

PKR SUDAH SIGN KONSENSUS NATIONAL DENGAN UMNO

selepas gagal mendapatkan persetujuan istana selangor. PKR melalui SUA Saifudin dan rafizi telah merencanakan satu plan pendamaian antara pkr dan umno, dan dap juga dikatakan telah bersetuju untuk melakukan Konsensus NATIONal yang diketuai oleh nuar braham.  PKR dan dap sudah menyiapkan draf konsensus national dengan umno dan telah ditandatangani oleh nuar brahim seperti biasa. nuar braham akan sign dulu sebagaimana perjanjian pendamaian sebelum pru ke13. Pakar strategi fitnah dan Setiausaha AGUNG PKR akan masuk mengadap PM diputrajaya esok selepas pukul 11 pagi. PKR diwakili oleh dua badut nuar braham iaitu fizi dan pudin dan dap diwakili oleh guang eang dan juga kit sayang. LAJNAH PKR DALAM PAS Akan diketuai oleh mat sabu dan hanipa maydin dan juga kolid samad yang sudah mengisi borang PKR setelah diludah oleh ampor.

perjanjian sudah didraf dan antara intipati ianya adalah bersetuju membebaskan macaiumum dari tuduhan, bini macaiumum akan menjadi mb selangor, kedua dua badut akan diangkat menjadi penasihat pm dan jawatan TPM sudah tentu menjadi milik Macaiumum keadilan. LAJNAH PKR DALAM PAS SEBAGAIMANA BIASA AKAN MENJADI BALACI DAN BARUA SAJA. KOLID SAMAD DIBERITAKAN MENJADI menteri kaki dan mulut. mat sabu akan diserap kedalam rempah ratus untuk dibuat ayat golek penyek dalam ovan pembakar umno. hanipa mydin akan mengantikan peguam umno yang akan dibersarakan. shafie akan diganti oleh hanipa jika hanipa yang sendiri setuju pas ditipu oleh pkr dan dap.

exco selangor akan melantik 2 bekas adun pas yang baghal menjadi exco kanan.  selepas sign sd baru ni saari sungkit akan menjadi exco jamban pkr dan hasnul akan menjadi exco longkang belakang segambut. saari sungkit membuktikan taat setia kepada pkr dengan tidak berbelah bagi. dan hasilnya jawatan exco dan habuan menanti 2 ekor baghal yang dibeli dan ditunggang oleh pkr. 
7:51 PTG | 5 comments | Read More

PKR sudah siap menggali kuburnya sendiri

bermula dengan langkah yang dibuat sendirian tanpa rakan rakan pr yang lain, bila dilakukan langkah kajang ia sudah terhenti dengan hukuman mahkamah kepada macaiumu yang tiada jawatan dalam pkr tetapi berlagak sebagai godfather kepada party lain. sepatutnya langkah kajang diberitahu oleh pakar strategi fitnah iaitu rafizi ia akan membuka jalan ke putrajaya. langkah kajang yang diwar war begitu hebat perjalanannya sudah terhenti dan sepatutnya pkr sudah kembali ke perhentian asal bukannya meneruskan perjalanan. tapi diteruskan juga oleh pkr kerana ia ingin cepat berkuasa dan ingin membolot semua kekayaan selangor tanpa fikirkan masalah party lain. langkah kiri kajang dimulakan apabila bini macaiumum diumumkan menjadi calon bagi dun kajang, langkah kajang menjadi titik tolak bahawa pkr sedang menggali kubur dan akhirnya sekarang ia jelas sudah menyiapkan kuburnya sendiri.

sebelum apa apa berlaku, sikap penipu pkr dengan pemimpinnya mula berdolak dalik bila ditanya apakah ianya satu langkah untuk menukar pentadbiran dibawah kolid berahim atau tidak, jawapan nuar yang pertama tidak, dan semakin banyak persoalan ditanya semakin banyak jawapan tipu diberikan oleh pakar strategi fitnah dan SUA, macai umum terus berdolak dalik sehinggalah sekarang. langkah KAJANG TIDAK PERNAH DIBINCANGKAN DALAM MAJLIS PAKATAN RAKYAT. tapi diterima pakai oleh pemimpin lajnah pkr dalam pas dan dap. Hanipa mydin yang diberitahu oleh pakar strategi fitnah dengan jelas masih bersetuju dengan kebodohan dan kebangangan. walaupun muka diaibkan oleh pakar strategi fitnah ia masih tersenyum KENA TIPU. akhirnya istana menolak nama presiden pkr untuk menjadi mb selangor, surat yang menggunakan letterhead kepala nuar brahim dicampakkkan ke longkang. maka melolong sakanlah balaci dan barua pkr yang tengah berkira sebanyak mana keuntungan yang akan dapat jika kolid berahim berjaya disingkirkan.

dalam masa krisis mb selangor berlaku, pkr MENCURI 2 dan MEMBELI 2 EKOR BAGHAL bekas ADUN PAS yang mengkhianat PArtynya sendiri dan dipersetujui oleh timbalan presiden pas, niab presiden pas dan ajk pas sendiri. sikap tikam curi pkr yang jahat sudah dipamirkan secara terang terang tapi blogger balaci barua pkr mengatakan ia baik sebab demi pakatan rakyat. PAKATAN RAKYAT ATAU PAKATAN KEPENTINGAN ANUAR IBRAHIM. bagaimana BERPAKAT MENCURI HARTA KAWAN KAWAN, APAKAH ITU DIBENARKAN OLEH YUSOF QOORDOWI???  KALAU BLOGGER UPAHAN DIA TAK KISAH APA APA YANG PENTING MATLAMAT DIHALALKAN. YANG PENTING PKR MENJADI MB. semangat setiakawan pkr banyak sudah meracun dan membunuh party pas walaupun balaci dan barua pkr berkata sebaliknya. jika ini perangai pkr parti serpihan umno yang mana kebanyakkan keluar kerana tidak mendapat tempat dalam UMNO ia akan menjadi sejarah tak lama lagi.

9:12 PG | 4 comments | Read More

MESYUARAT PKR KECOH - ADA NAMA LAIN DIANGKAT SELAIN WAWI

Written By FZT on 26 Ogos, 2014 | 11:55 PTG

MESTI PKR SUKA SAKAN NI
MUNGKIN MACAI NUAR BRAHAM BOLEH BERGELAK SAMPAI PAGI NAMA NAMA
TULANGBESI ALKUSYEN MESTI SUKA DENGAN AYAT ZUNAR NI
SAMA SAMA PKR
MUNGKIN MALOAN ALHUSYEEN TAK SUKA SEBAB BUKAN BINI MACAI UMUM 
11:55 PTG | 0 comments | Read More

PKR TAK SETUJU TITAH SULTAN SELANGOR - DEMO BESARAN ESOK

menurut sumber yang boleh dipercayai dari lajnah PKR dalam PAS, esok pkr akan mengadakan tunjuk perasaan secara besar besaran. semua blogger pencacai pkr dijemput hadir diketuai oleh tulangbesi, alhussyen, cipantenuktapir@mamat gereja mountdweller seluruh balaci pkr sebagai membantah titah sultan selangor. usaha usaha sms whasapps wechat tweeter facebook instrgram dan segala medium akan digunakan untuk mengerakkan demo esok. mat sabu yang masih bengang dengan presiden pas sebab tak mahu tunduk kepada nuar abrahm, hanipa mydin peguam yang menjalankan urusan saman pkr  dijangka akan turut serta. kolid samad yang sedang mencuci ludah amporno. zulkifli saari sungkit dan hasnol mole akan bergerak dari pelabuhan kelang DAN MORIB, DAN JUGA DARI SEPANG. 

AHLI LAJNAH PKR DALAM PAS sedang bergiat cergas malam ini untuk menyiapkan sepanduk dan kain rentang yang akan direntang sepanjang sungai kelang.



diantara kain rentang yang akan dibawak --- ooppp silap ni kat terengganu kah kah kah
dah berjangkit kepada PKR bangang

PKR SUDAH MENGHANTAR SURAT BANTAHAN KEPADA ISTANA SELANGOR KERANA TIDAK MAHU TUNDUK KEPADA KEHENDAK PKR. blogger bengong akan turun berdepan dan memastikan bini macai umum pkr akan menjadi mb selangor.
11:18 PTG | 1 comments | Read More

TAHNIAH KHALID IBRAHIM ANDA BUKTIKAN ANDA ADA INTERGRITI

KOLID BERAHIM meletakkan jawatan sebagai mb selangor. inilah kehebatan mb selangor dan yang terbaik pernah selangor milikinya.kolid berahim yang diasak hebat oleh anjing anjing fitnah. fitnah dari pkr akan berterusan atau akan padam dengan mudah tanpa sebarang penyelesaian. blogger celaka apakah akan berhenti mengfitnah atau meneruskan fitnah seperti biasa. seperti kebiasaannya, anjing anjing ni akan berhentik menyalak selepas menikmati habuan setelah berjaya menjatuhkan seorrang. dan anjing anjing ni akan menyalak kembali bila tulang habis dan orang yang membela anjing sudah kehabisan modal untuk membeli tulang.

PKR PEKAK KE TULI SELEPAS KENYATAAN INI KELUAR
ATAU MENERUSKAN KEDEGILANNYA SEBAGAIMANA BIASA
10:00 PTG | 0 comments | Read More

Celakalah ORANG PENGFITNAH DAN PENYAMBUNGNYA LIDAH FITNAH

GOLONGAN CELAKA TERUS MENERUS MEMAINKAN PERANAN mengfitnah pas dan seluruh jemaah islamnya. yang mana mempercayai fitnah menambah baikkan lagi fitnah. dikeluarkan oleh TMI disambung oleh TULANGBESI yang memang sah dah celaka dan dipanjangkan oleh blogger yang mengaku ahli pas, mempercayai fitnah dari orang luar dari jemaah sendiri. anjing anjing terus menyalak sakan menyaring suasana. nampaknya anjing fitnah terus melagukan lagu fitnahnya. apakah sebab benci kepada islam mereka beralih arah mengfitnah kepada pemimpin pas. mungkin salakan ini adalah salakan terakhir menjelang paku keranda terakhir pkr. balaci dan barua fitnah ini sudah sampai kepenghujung jalan tiada lagi jalan pulang, dan kalau pulang pun hanya kain putih menunggu mereka. tiada lagi jalan pulang kepada si celaka ini.

mungkin krisis ini banyak menampakkan muka muka celaka dalam pas dan menampakkan mana penyokong yang bermuka muka. mana ahli pas yang sudah tiada lagi citarasa islam hanya menunggu habuan dari dunia. berjuang bersama pas tiada apa yang diperolehi selain menghabiskan tenaga wang. akhirnya wajah wajah abdullah ubai semakin menampakkan diri. munafik mula menlingkari diri. " patulah orang ganu kata ORANG KELANTE NI JENIS DOK PAKA GAWA. KASIHAN tok guru nik aziz cuba membentuk jiwa rakyatnya dengan islam tapi blogger negeri dia banyak mencelakakan pas dengan fitnah yang disambung sebaiknya.

Saya merujuk kepada berita yang dipaparkan oleh The Malaysian Insider (TMI) pada hari ini, 26 Ogos 2014 dengan tajuknya  “Hadi tawar Azmin sertai PAS bentuk kerajaan bersama Umno, dakwa AJK Pas Pusat” adalah bukan sahaja tidak benar tetapi juga bertujuan jahat.

Saya yang juga turut hadir semasa YB Mohamed Azmin Ali mengunjungi YB Dato Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang baru-baru ini juga ingin menjelaskan bahawa intipati perbincangan adalah berkisar kepada perasaan terima kasih YB Azmin Ali  kepada YB Tuan Guru yang mencalonkan nama beliau sebagai calon Menteri Besar Selangor pada 17 Ogos lalu, selain dari meminta kata nasihat dan pandangan secara umum sebagai panduan untuk memperkukuhkan Pakatan Rakyat. Tiada disebut langsung mengenai kerajaan perpaduan bersama UMNO seperti yang didakwa. Pihak kami amat kesal dengan fitnah yang sengaja diwujudkan untuk mengelirukan rakyat dan pihak TMI bertanggungjawab untuk melaporkan penafian ini dan meminta maaf secara terbuka.

DR AHMAD SAMSURI BIN MOKHTAR
Setiausaha Politik Presiden PAS
8:13 PTG | 0 comments | Read More