FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

mat sabu letak jawatan timbalan presiden pas

Written By FZT on 02 Mac, 2015 | 9:43 PG

mat sabu tidak akan memberikan apa apa komen tentang kes rakaman suara yang memberikan penerangan untuk menggulingkan presiden agar dia naik menjadi presiden pas yang baru dan menjadi anjing kepada pkr dan dap. itu lah matlamat mat sabu dan geng pasmanya. sudah diberikan jaminan bila dia menjadi presiden pas, segala bentuk tindakan pkr dan dap akan di jawab YA oleh mat sabu demi menjaga periuk nasinya dan perjanjiannya perlantikkan menjadi menteri kabinet ketua umum jika menang dalam pru ke 14. mat sabu dikatakan sudah menandatangi perjanjian itu tanpa pengetahuaan ahli pas. dan dihadapan ahli pas mat sabu berjanji akan mempertahankan presiden pas dan membantu dirinya sendiri.

siasatan yang akan dijalankan oleh setiausaha agung hanya lah satu siasatan yang tak akan kemana mana kerana ahlijawatankuasa pas yang ada diperingkat pusat sudah menandatangi satu surat mendesak jawatankuasa disiplin party memberikan keputusan mat sabu hatta dan athirah tidak bersalah. pergulingan presiden mana mana party dihalalkan oleh ahli jawatankuasa pas. mat sabu dengan bantuan dana dap dan pkr sudah bergerak keseluruh kawasan pas seluruh malaysia untuk memberikan penerangan dan menyuap perwakilan yang akan mengundi dalam muktamar pas yang akan berlangsung.

mat sabu sudah berjanji dengan semua dap dan pkr bahawa pas akan kekal dalam pakatan rakyat jika beliau dipilih menjadi presiden dan akan membuang semua ulama pas kecuali yang sealirannya. mat awang salah seorang yang akan dilantik menjadi mursyidul am pas menggantikan haron din jika mat sabu menang dalam jawatan presiden pas. mat sabu sudah berjanji akan memberikan jawatan menteri cap dijabatan perdana menteri jika menang dalam pru ke 14. mad awang akan memberikan segala fatwa membenarkan tindakan mat sabu. dan akan menghalalkan segala tindakan mat sabu dalam membersihkan pas dari islam seluruhnya.

fahaman selain dari islam akan dibawa masuk dan akan dihalalkan oleh mad awang dari perak. segala bentuk yang bercanggah dengan fahaman mat sabu akan difatwakan oleh mad awang sebagai haram. mat sabu juga sudah berjanji dengan kawan baiknya yang mana satu masa dulu pernah meminjam duit untuk belanja kawan kerana kefakiran mat sabu bahawa dia akan menghalalkan fahaman kawan baiknya jika ia berkuasa nanti.


9:43 PG | 1 comments | Read More

calon presiden PAS yang baru lantikan pasma bersama barua dap dan pkr

Written By FZT on 27 Februari, 2015 | 9:36 PTG

MURSIDUL AM PASMA

MEMBUAT TUDUHAN SAMPAI SEKARANG TAK DIJELASKAN

DUK LEMPAQ BATU SEMBUNYI TANGAN

DEPAN DEPAN ANA SOKONG ANTA

BELAKANG ANA HANTAM SAMA ANTA

MURSIDUL PASMA KEBANGAAN BUDAK SEPERTI ALKUSYEN TUA

BIASALAH ORANG PERAK
SAMA JE BANGANG SAMA
DEENGAN BUDAK SB MEREMPAT DIKEMAMAN NUN
HHAHAHAA
9:36 PTG | 0 comments | Read More

kami bantah asmuni awi sebagai pengerusi pemilihan pas 2015 2017

SETELAH GAGAL MENJALANKAN AMANAH DENGAN BAIK
SEPATUTNYA ASMUNI AWI TAK LAGI DIPILIH MENJADI PENGERUSI JAWATANKUASA PEMILIHAN PAS LAGI TAHUN NI

ASMUNI AWI DIBAWAH TELUNJUK PASMA YANG DIGERAKKAN OLEH MAT SABU AKAN MENIPU SEBAGAIMANA TAHUN LEPAS

ASMUNI AWI YANG GAGAL MEMBELA PRESIDEN DILANTIK LAGI MENJADI PENGERUSI PEMILIHAN AKHIRNYA AKAN MENJADI PEMILIHAN GILABABI LAGI
7:00 PTG | 0 comments | Read More

kah kah 2 cikgu pencen yang sama nyanyuk

cikgu pencen jugak yang melalut merapu meraban
cikgu pencen yang melalut merapu meraban

yang pasti kedua cikgu ni tak suka ulama
lebih suka kafir dari islam
hhahahahahaa

bawak bermain cucu cicit duk diam lagi baik dari duk merapu sakan
berehatlah sementara menunggu kubur panggil
lagipun dah waktu berehat
masa mengajar dulu pun mengajar ilmu dunia bawah barisan nasional

dan pencen ingat jadi baik tapi makin merapu melalut 
1:06 PTG | 0 comments | Read More

jawapan mat sabu

inilah jawapan mat sabu
yang pasti mat sabu diberikan kertas untuk menjawab persoalan
tiada penafian oleh mat sabu
mat sabu dah terima arahan dari ketuanya
bantuan kewangan secukupnya untuk membeli perwakilan
11:27 PG | 0 comments | Read More

apakata alkusyen yang pencen, zul, pasma dan sealiran dengannya

Written By FZT on 26 Februari, 2015 | 10:39 PTG

jika orang bukan islam mempertahankan perlaksanaan hukum hudud
kenapa suhaizan kayat ke kolid samad, al husyen pencen tidak mahu kepada hukum hudud
mungkin banyak sangat dalam kepala liberal akhirnya menjadi lebih kafir dari kafir
maka celakalah kepada penentang hukum allah
10:39 PTG | 1 comments | Read More

mat sabu berehatlah sebelum disingkirkan

Written By FZT on 25 Februari, 2015 | 11:29 PTG

untuk mat sabu, sudah sampai untuk berehat dan menutup karier politik dengan selamatnya. jika mat sabu meneruskan kerja kerja jahatnya dalam pas pasti ia akan menerima nasib yang sama sebagaimana pemimpin pas yang berniat jahat memecah belahkan jamaah. mat sabu sepatutnya meletakkan jawatan sebagai timbalan presiden pas sebelum disingkirkan dalam muktamar yang akan datang atau disiasat melakukan pengkhianatan kepada party pas. kerja kerja memusnahkan dan mengkhianat party sedang dilakukan oleh pasma bersama mat sabu dan segelintir pemimpin pas yang sedang gila meroyan merebut jawatan menteri jika pakatan rakyat berjaya menang diputrajaya. mencatur gerakan supaya pas disekularkan sebagaimana umno atas arahan dap dan pkr.

mat sabu semakin bengong dan bangang. pasma dibawah rozi yang gila nak menjadi mb kedah dulu telah menjual rahsia pas kedah kepada umno demi memuaskan hati agar pas kalah di kedah. rozi bersengkokol dengan umno demi memastikan ustaz azizan tidak kembali berkuasa dikedah. dan ditakdirkan juga mat sabu kalah dipendang untuk sekian kalinya. rupanya sifat jahat dan khianat mat sabu kepada pas akhirnya terbongkar setelah banyak kali tewas. lebih banyak bercakap dari melakukan kerja. lebih suka turun ke jalan raya kononnya atas nama pergerakkan rakyat. tidak menyokong hukuman hudud dijalankan dikelantan. kesalahan demi kesalahan dilakukan oleh mat sabu akhirnya dia tidak lagi diterima oleh penyokong pas. hatta bertanding di dun cempaka sekalipun pas akan kalah jika diberikan kepada mat sabu.
apakah peristiwa ini akan berulang lagi di muktamar 2015 - 2017
mat sabu pasti menang jika ini terus dibiarkan berlaku

11:29 PTG | 0 comments | Read More

kebodohan dr zul makin menjadi jadi



dengarlah kata barua pasma ini. betapa bangangnya makhluk ini.. kenapa tak kata saja hudud tak sesuai lagi senang. apakah dengan perkataan hudud menakutkan pengundi sampaikan orang tak mengundi.  jadilah barua dap dan pkr dan juga menjunjung warisan UMNO.
1:16 PG | 0 comments | Read More

dua ekor jebon yang bangang

Written By FZT on 24 Februari, 2015 | 1:21 PTG

aku ingat alhusyen cikgu pencen bangang
budak sb kemaman terlebih bengong
rupanya 2 ekor mp pas pun sangat lembu dan bangang
kasihan 2 ekor mp yang sangat lembu
orang maya akhirnya tahu bahawa 2 ekor mp pas ni sangat bangang terlebih ubat

1:21 PTG | 0 comments | Read More

mat sabu kalah jawatan presiden pas akan jadi presiden pasma

mat sabu sudah mengisi borang untuk menjadi presiden pas. pasma sedang galak melobi diseluruh malaysia. setelah menerima gaji yang lumayan dari dap penang, mat sabu memulakan kempen menjelajah seluruh malaysia menggunakan duit bayaran dap dan pkr. seluruh pendokong pasma sudah bergerak tapi yang kasihannya ramai tak dapat wang dijanjikan oleh bekas exco yang gila nak menjadi mb kedah. rupanya selama ini exco pas ini menjual seluruh rahsia pas kedah kepada musuh islam.

sila saman tuc usin ceroi mat sabu 

mat sabu sedang bergerak mara dan mengurangkan ceramah yang semakin tidak laku sekarang. jalan yang terbaik adalah menjadi presiden pas jika ada percalonan dari perwakilan. budak hitam anjing dap sekarang sedang galak bekerja siang dan malam untuk memenangkan mat sabu dalam menentang ulama dalam pas. mat sabu mempunyai wang yang banyak hasil kerja dengan dap dan mampu menggunakan seluruh wang untuk memenangi jawatan sebagai presiden pas 2015 2017. jika kalah mat sabu tetap akan menjadi presiden iaitu presiden pasma atau lebih dikenali sebagai pasar malam. mat sabu memang layak menjadi presiden pasma dan itulah tempat sebaiknya. dan jika ia tiada juga tempat di dalam pasma. parti sosialis rakyat malaysia pasti memberikan tempat untuk dia memimpin.
12:32 PG | 0 comments | Read More

penyingkiran pengkhianat dalam pas 2015/ 2017

Written By FZT on 21 Februari, 2015 | 12:04 PTG

wajah-wajah
wajah wajah yang patut disingkir dalam muktamar 2015 / 2017

12:04 PTG | 0 comments | Read More

singkirkan mat sabu dan pasmanya

Written By FZT on 18 Februari, 2015 | 2:52 PTG

patutlah si tua pasma perak meroyan sakan, rupanya pkr ditawarkan 4 jawatan menteri dan 1 timbalan perdana menteri. untuk memastikan isu pkr dan timbalan menteri tak disentuh dan disebut maka sebagai menggalas tanggungjawab menjadi anjing pkr dan dap menulislah Ug kembali. ug adalah ratib untuk mengatasi masalah pkr diserang dikiri kanan dan dap dilanyak oleh netizen. pasma tua perak pun menulis dari hari sebelum dan hari kematian tok guru nik aziz demi mengelakkan pkr dan dap diserang. pasma diarahkan menyalak pas supaya isu pkr dan dap menjadi kabur dan sejuk. demi memastikan pkr dan dap terus relevan walaupun menipu rakyat ia diolah dengan baik. sokongan kewangan diberikan oleh dap dan pkr kepada pasma demi memastikan pas berada dikandang orang salah. perangai yang sama dengan umno dan gengnya.

singkirkan mat sabu dan gengnya dalam muktamar. mat sabu bersama dap dan pkr bergabung idea menubuhkan pasma. mereka melantik bekas exco yang gila nak menjadi mb kedah dan menjual segala rahsia kerajaan pas kedah kepada umno demi menikmati habuan yang besar. dan mengupah penulis upahan untuk menulis keburukan kerajaan pas kedah selepas kematian mb kedah. semoga allah melaknat penulis upahan dan pemberi upah mereka. pasma mula berkembang selepas pemberian dana yang banyak oleh pkr dan dap demi melindungi kegiatan mereka mencampuri urusan dalaman party pas.

mat sabu menerima arahan dari dap demi menjaga periuk nasi di penang. jawatan yang memberikan gaji menutup segala kebaikan pas dan juga segala yang penjuang pas berikan kepada mat sabu. mat sabu perlu disingkirkan dengan segera dalam muktamar ini. biarlah dia bergerak dalam dap atau pkr yang sedia menerima orang buangan pas. mat sabu boleh meneruskan agenda nya dalam pas atau menyertai pkr dan dap. ia lebih sesuai dengannya.
2:52 PTG | 0 comments | Read More

pasma tua di perak sedang meroyan sakan

Written By FZT on 16 Februari, 2015 | 7:15 PTG

ratib ug sedang bergema kembali selepas ketua perosak pas sedang diserang teruk. tiada tempat untuk bersembunyi lagi. menggunakan tektik umno untuk membeli simpati. jawapan pada persoalan samada ya atau tidak masih sepi. demi ketua bengong terpaksa lah pasma tua perak menulis mengulang  semula cerita lama supaya ada yang mengiakan apa katanya. dibangkitkan lagi ug dan meratib tanpa berhenti. semakin nyaring salakan tapi semakin dingin sambutan. terpaksalah guna cara umno untuk meraihkan simpati. sokongan kepada ketua umum pun dan semakin umum dan semakin sejuk. pasma pun makin dingin sejuk beku. terpaksa lah meratib benda lama kembali. biasalah dah tua dan semakin nyanyuk gitulah perangainya.

PASMA BERNIAGA
BANTUAN KEWANGAN PKR DAN DAP TAK MAMPU MENANGGUNG HIDUP MEWAH AHLINYA DAN PRESIDENNYA UNTUK MENJATUHKAN PAS

WALAUPUN SUMBANGAN BERJUTA DIMASUKKAN TAPI TAK MENCUKUPI LAGI

MUNGKIN PAS KENA BUAT DI PERAK

PASMA TUA PERAK BOLEH TURUN BAWAK HANDPHONE RAKAM LAGI

MAKLUMLAH BUAT JERUK PUN DAH TAK LAKU

MAKAN BANYAK JERUK KENA POTONG KAKI
7:15 PTG | 0 comments | Read More

pasma serah nama jadi calon dun cempaka

Written By FZT on 14 Februari, 2015 | 8:15 PTG

pasma atau lebih dikenali sebagai geng pasarmalam dan anti ulama sedang berusaha melobi pas pusat untuk meletakkan calonnya di dun cempaka. geng pasar malam sudah mempersiapkan calon yang dikatakan diterima oleh geng pasar malam. pasma dibawah presiden yang gila mahu menjadi mb kedah semakin galak mengadakan ceramah di seluruh kelantan. dap dan pkr juga sedang bersiap sedia untuk turun ke dun cempaka jika dun cempaka di wakili oleh geng pasma. dap dan pkr tidak akan turun jika dun cempaka diwakili oleh party pas.

niat jahat dap disokong oleh husam dan mat sabu dengan menubuhkan Gabungan Impian Kelantan (GIK). dengan tajaan dap dan pkr pasti pasma akan bergerak lebih hebat selepas ini. wang mencurah masuk ke kantung pasma demi memastikan pengaruh pas dimatikan dan menaikkan nama pasma. geng pasma tak nampak muka di kelantan dan dikatakan sedang merancang untuk mengambil alih dun cempaka. di kelantan pasma hanya ada satu dun dan mp. jika dun ditambah pasma pasti boleh meneruskan kerja kerja jahatnya dalam pas.

kerja kerja gila sedang dibuat untuk memastikan pasma berkembang. idea idea umno dicedok untuk memastikan pengarah pasma dilindungi. sepatutnya pasma bergerak diluar pas, dan yang eloknya adalah menjadi anjing kepada dap dan pkr. blogger diperak yang pencen dari cikgu nampak lebih sesuai bersama pasma dan bersama sama dengan peguam bangang yang menderita kena denggi. wajah huduh pasma jangan dibiarkan wujud lagi dalam pas. presiden pasma dipersilakan keluar. dua ekor barua dan baghal di selangor pun boleh ikut serta mewarnai pasma. kolid samad nampaknya berdiam diri tapi biasanya berbunyi dengan suara bodoh dan bangang. kemana hilangnya kolid samad selepas berjaya mengfitnah kolid berahim.
8:15 PTG | 0 comments | Read More

kita tak berhutang apa apa dengan nuar brahim

Written By FZT on 13 Februari, 2015 | 2:32 PTG

nuar berahim gagal dalam rayuan terakhir kes liwatnya. perjuangan nuar brahim yang dulu mendapat sambutan akhirnya layu di pintu penjara lagi. bermula dengan langkah kajang yang sumbang yang mendapat liputan meluas dari media massa. sumber fitnah yang diberikan kepada kolid berahim akhirnya memusnahkan nuar brahim dan pkr. tiada sambutan yang istimewa untuk nuar brahim lagi. dengan sumbangnya langkah kajang yang direka oleh kepala lembu akhirnya nuar terpaksa berhadapan sendirian dengan mahkamah kerajaan malaysia. undang undang ciptaan manusia kafir yang menjadi anutan nuar brahim menghukumnya. hukum yang boleh diubah suai dengan sesedap rasa oleh kuasa atasan memastikan nuar brahim terus menghuni penjara sungai buluh.

nuar brahim dan pkr masih berhutang dengan rakyat tentang penyelewangan dan fitnah kepada kolid berahim. sampai sekarang azmin dan kroninya dibantu oleh nuar brahim belum menyeret kolid berahim ke mahkamah keagungan manusia seperti alhussyen pasma. peguam pasma yang dijangkiti dengggi. begitu juga dengan mat sabu yang mendewakan hukum manusia dari hukum allah. pasma hilang diwaktu ni kemana hilang pendukung pasma yang bengong. apakah  nuar brahim masih nak berhutang dengan rakyat malaysia tentang penyelewangan kolid berahim yang mana dikatakan akan didedahkan oleh azmin setelah mengambil alih tampuk pemerintahan selangor. sampai saat ini masih tiada lagi dakwaan yang dikenakan ke atas kolid berahim

sampai waktu ini nuar brahim azmin rafizi masih berhutang untuk menjelaskan penyelewengan kolid berahim yang mana terpaksa langkah anjing dibuat. akhirnya langkah menjerat leher pkr dan menyeret pas ke dalamnya. langkah dua ekor barua dan banghal mengharapkan menjadi exco akhirnya akur hanya menjadi anjing untuk menyalak. dimana waktu ini dua ekor barua dan baghal yang menjadi anjing kepada pkr. senyap sepi setelah tidak berguna. akhirnya menggunakan pestas pasma untuk menerangkan kedudukan bengong mereka.
nuar brahim perlu menjelaskan penyelewengan kolid berahim sebagaimana dia berjanji dan jika ia masih tidak menunaikan janjinya. nuar brahim berhutang kepada seluruh  rakyat malaysia dan juga pengundi pematang pauh. dan blogger penyambung fitnah seperti alhussyen pasma tulang besi dan fukuq terpaksa mencri alasan lain.
2:32 PTG | 0 comments | Read More

wajah tukang fitnah dulu kini selamanya

Written By FZT on 11 Februari, 2015 | 9:46 PG





ayotollah penarikbeca@penerima sms dari mat sabu
dalam nazak pun masih fitnah
penyambung fitnah ulung diperak@malaysia

tukang pelari tabung derma






9:46 PG | 1 comments | Read More

selamat berehat wahai nuar braham

Written By FZT on 10 Februari, 2015 | 6:38 PTG

hukuman penjara selama 5 tahun membuatkan nuar braham kembali berehat di sungai buloh, tak apa nuar rafizi, azmin mat sabu husam hanipa mydin, saari songo masih ada meneruskan agenda pkr. sejak sejak akhir ini kolid samad kurang memberikan kenyataan gila kemana dia menghilang. mungkin kencing manis dah sampai tahap tinggi jadi suara hilamg dan rabun ayam. presiden pasma jugak masih ada untuk meneruskan agenda bodoh.

penjara 5 tahun membolehkan nuar braham berehat dari politik dan mungkin selepas keluar ia akan menjadi lebih hebat dari sekarang. alkusyen mesti menunggu pembebasan god fathernya. penarikbeca yang hidup senang dibiayai oleh mat sabu boleh meneruskan usaha usahanya yang terbenngkalai akibat serangan gout. kencing manis semakin melarat dan sejak dibiayai oleh mat sabu sakit penarikbeca makin berkurangan dan boleh menulis kembali dengan cerita rekaan separuh masak seperti biasa,

hanipa mydin sama dengan aziz umno dulu muka lebih kurang perangai ingatkan lain rupanya sama je menipu. tak ada orang yang tepuk kepala nya. dia sendiri tepuk kepala tapi mengadu kepada mat sabu dan mat sabu terus berwhatsapps dengan penarikbeca. penarikbeca dengan cepat memuatkan cerita separuh masak dalam mukabukunya. disambung oleh peguam pasma yang tak pernah menang kes walaupun kes mengendap janda.
6:38 PTG | 0 comments | Read More

cadangan peguam tolol pasma

Written By FZT on 21 Januari, 2015 | 10:45 PG

bersama dalam memberi pendapat. musuh islam
nampaknya arahan demi arahan diberikan kepada peguam tolol pasma untuk mengeluarkan kenyataan supaya orang pas jadi keliru, arahan yang dikeluarkan oleh presiden pas kepada peguam tolol ni berjaya membuat ramai orang gelak dengan kenyataan demi kenyataan untuk mempopularkan pasarmalam dan diri sendiri. maklumlah firma guaman pun bukan laku sangat banyak masa untuk berfacebook bertweeter, projek pkr tak masuk masuk dap pun buat tak tahu je. guan end pun dah sapu perniagaan rakyat penang. duk sibuk dengan projek terowong dasar laut.
anjing pasma menyalak dalam pelancaran pasma
apa yang pasti pasma adalah anjing pkr dan dap demi wang ringit kuasa
watak utama pasarmalam belum berani menonjolkan diri sebab masih bimbang akan jatuh ke lubang najis tak naik naik dah. presiden pasma hanya wayang kulit dibawah arahan ketua umum semua politik. arahan dan bantuan sudah disalurkan. pasti digunakan untuk kegunaan sendiri dan jugak sikit untuk pasar malam. ni waktu yang baik untuk dapat sebanyak wang ke dalam saku sebelum menjelang muktamar pas. anjing dap dan pkr dan menyalak menggunakan pasma untuk menyalak pas.
10:45 PG | 1 comments | Read More

bantuan kewangan pkr dan dap kepada PASMA

Written By FZT on 18 Januari, 2015 | 11:26 PG

nampaknya pkr dan dap bermain wayang di belakang dengan menaja mb swasta di kelantan untuk menjayakan agenda agenda lain. lim kit siang turun ke kawasan pas tanpa berbincang dengan pas kawasan. pasma dan ngo r bersatu padu menjayakan agenda bodoh dan bangang dap dan pkr. pasma yang dikatakan akan bertukar menjadi party politik sikit masa lagi jika kalah dalam muktamar pas yang akan menjelang tak lama lagi. peguam pasma yang terlantar sakit akibat terlalu stress mengatur strategi 7 undi. demi menjatuhkan ulama dalam pas peguam pasma bersiap sedia dengan plan dan strategi.

diterengganu adun bandar pkr berusaha keras menaja pasma terengganu yang tidak berapa nak hidup sebab tak ada orang datang untuk dengar penipuan mereka. adun bandar yang hanya sehari sebulan ada dikuala terengganu lebih banyak menghabiskan masa di pahang dan kuala lumpur. usaha usaha bodoh pasma terengganu banyak menjayakan agenda pkr  diterengganu. tanpa disedari pasma menjadi anjing kepada pkr dan dap. itulah lambang kebodohan pasma. hanya dengan sedikit habuan mereka akan menyalak tanpa henti dan akan berhenti jika habuan habis dan berkurangan.

mereka pengkhianat dan perlu dibuang dari party islam
sudah sampai masanya pas membersihkan pasma dari dalam pas, mat sabu berundurlah dan masuklah pasma dengan tertib. sumber kekayaan ada dalam pasma selagi menjadi anjing kepada dap dan pkr. kolid samad dah boleh jadi pengerusi pasma di selangor dan berpeluang menjadi mb selangor. pas tak menjanjikan habuan lumayan sebagaimana ketua umum janjikan jawatan menteri kepada kolid samad. dua ekor barua dan baghal bekas ahli pas boleh membeli rumah baru dan menjalankan aktiviti korek pasir.
11:26 PG | 0 comments | Read More

gambar terbaik untuk 2015

Written By FZT on 17 Januari, 2015 | 11:54 PG

PEGUAM PASMA TERLENTANG SELEPAS DIDAPATI TERLEBIH TERTELAN PIL FITNAH

KERANA TERLALU BANYAK SANGAT BERCERAMAH ATAS PENTAS PASMA
PEGUAM YANG HANYA MENDAPAT 7 UNDI DARI PERWAKILAN

DINASIHATKAN OLEH DOCTOR SUPAYA MENGAMBIL RAWATAN SAKIT OTAK

SEMOGA CEPAT SEMBUH
KALAU TAK MESTI ALKUSYEN MENANGIS TAK ADA KETUA 
11:54 PG | 0 comments | Read More

azmin@jokowi sila ambik tindakan pada kolid berahim

Written By FZT on 29 November, 2014 | 2:58 PTG

pampasan yang dibayar oleh kolid berahim cukup tinggi kepada pegawai kanan mereka. azmin sudah menjadi mb. apakah azmin tidak mampu menyerahkan kes ini kepada sprm atau setakat menyalak sebagaimana biasa. pudin stesen dah lama menghilangkan diri setelah dibuang dari menjadi sua pkr. kebodohan azmin semakin banyak selepas menjadi mb yang tidak direstui oleh pkr sendiri. azmin menerima jawatan mb selangor tanpa ada watikah dari pkr sebab watiqah hanya dikeluarkan oleh pkr kepada presiden pkr. siapa yang menulis watiqah tidak diketahui samada ketua umum yang tidak pernah wujud dalam perlembagaan pkr atau hanya omong kosong.

presiden pkr selalu ponteng majlis mesyuarat pakatan rakyat. yang hadir hanya ketua umum yang tidak mewakili mana mana party. sekadar mewakili diri sendiri. azmin sepatutnya yang hadir dalam majlis mesyuarat pakatan rakyat bukannya nuar breahim yang ntah sesiapa dalam pkr. majlis pakatan rakyat hanya dihadiri oleh timbalan presiden pas @rubber stamp dap dan pkr dan juga pm angan angan mewakili pkr dan juga dap yang diwakili oleh siang dan malam. nampaknya hanya 2 yg valid mewakili party masing masing dap dan pas, pas hanya rubber stamp dap dan pkr. pkr tidak pernah menghantar sesiapa mewakili mereka hanya perdana menteri angan angan.

azmin@ jokowek patutnya tahu bahawa ex gratia dibayar jika kontrak di tamatkan lebih awal dan kedua belah pihak bersetuju menamatkan kontrak. kebodohan azmin menangani semua isu yang disebutnya sewaktu menjadi adun dulu akhirnya dijilat semua sekali oleh azmin dengan arahan cik det. tiada tindakan apa apa selain meneruskan pentadbiran kolid berahim. kidex, air dan segalanya masih sama seperti dulu, cuma dikurangkan kebajikan kepada rakyat dan ditambah untuk kesenangan pemimpin pkr yang bangang seperti zuraida. kolid samad, hanipa mydin, mat sabu sedang menerima upah masing masing sekarang. wang upah melalui pasar malam sedang dibayar secara sedikit demi sedikit demi mengelakkan mat sabu kolid samad hanipa mydin dan beberapa ekor lagi pemimpin pas yang sudah menerima bayaran seperti dua ekor barua dan balaci pkr dan dap
2:58 PTG | 0 comments | Read More

azmin@jokowi akan naikkan tarif air

Written By FZT on 26 November, 2014 | 7:17 PTG

nampaknya kerajaan selangor yang dipimpin oleh azmin pkr akan menaikkan tarif air dalam keadaan yang tidak membebankan rakyat. ini jawapan bila ditanya oleh adun andalas. ini adalah satu kejayaan kerajaan pkr dibawah mb pkr yang baru. setelah berjaya memecat dan mengaibkan kolid berahim yang menjaga harta benda rakyat diberikan kepada seorang mb baru yang merupakan anak angkat cik det. dengan kejayaan pkr menjatuhkan mb yang berjaya menjaga kesusahan rakyat dinaikkan pula seorang yang amat prihatin kepada susah senang party pkr. tarif air yang selama ini memberikan kesan yang baik kepada penduduk selangor akhirnya akan dinaikkan dan yang pasti penduduk selangor yang selama pemerintahan kolid tidak membayar akan kembali membayar bil air.

kejayaan demi kejayaan demi menjaga tembolok pemimpin pkr yang semakin rakus menibai harta benda selangor. dengan segala kebodohan azmin yang diketuai oleh nuar braham pasti mendifisitkan lagi pendapatan kerajaan selangor. duit simpanan kerajaan selangor akan dihabiskan dalam masa 6 bulan oleh kerajaan bangang pkr. azmin yang terkenal dengan gaya mewah sewaktu dalam umno akhirnya berjumpa kembali lubuk emas yang sudah lama ditinggalkan oleh nya sewaktu lari bersama sama nuar braham. azmin@jokowi pasti akan menghabiskan rezab kerajaan negeri dengan cepat sebagaimana deris jusoh diterengganu. deris membelanjakan 100juta dalam masa 2 minggu selepas menjadi mb. mungkin azmin akan menghabiskan 3billion dalam masa 6 bulan. party pkr yang sudah berjaya menerajang kolid berahim yang terlalu kedekut kepada party akan menerima kemasukan wang yang besar dalam kantung party.

azmin akan berbelanja sebagaimana umno berbelanja. boros dan rakus. yang pasti party pkr bersetuju mb selangor boros. para pemuja pkr pasti tersenyum lebar dengan mb boros yang baru ini. mungkin kalau bini nuar braham menjadi mb pasti lebih boros. mana mana mb pkr yang dilantik pasti akan boros berbelanja tanpa perlu berfikir sebagaimana kolid berahim. menghadiahkan kereta kepada pembangkang umno salah satu contoh kebodohan azmin.duit yang diberikan kepada ketua pembangkang sepatutnya diberikan kepada murid sekolah yang lebih memerlukan. pkr memang bangang dan bodoh sebagaimana penyokongnya.
7:17 PTG | 0 comments | Read More

habuan besar menanti mso dan pasma dari pkr dan dap

habuan besar sedang menanti kepada geng pasarmalam dan mso jika dapat memusnahkan pas, bayaran yang pertama sudah masuk account masing masing. pasarmalam terengganu menerima hampir 1m dari pkr dan dap untuk memastikan imej presiden pas terus dicalar. guang end dan azmin sudah berjanji kepada pasarmalam jika mereka berjaya menurunkan presiden pas dah menaikkan mat sabu yang merupakan ayam penyek guang end dan ayam katek nuar braham pasti habuan lebih besar sedang menanti mereka. bayaran yang akan diterima lebih banyak. selagi dua dua kerajaan ada dalam genggaman pkr dan dap pasti bayaran bukanlah masalah kepada mereka untuk membayar mso dan geng pasar malam.

mso sudah merekacipta fitnah pertama dengan mengambil kira ucapan muhyidin dalam perhimpunan umno. usaha usaha sedang digiatkan. pasarmalan diterengganu sedang berusaha mencari seberapa ramai manusia untuk bersama mereka. cuma yang ada bukan geng pas tapi geng pkr yang cuba mengambil hati azan yb bandar yang tidak pernah ada di terengganu. azan lebih suka berada di selangor dan pahang. waktu tertentu saja ada diterengganu. waktu yang ada untuk hadir ke mahkamah untuk memberikan keterangan dan juga claim elaun dari kerajaan terengganu. sebulan hanya sehari azan berada diterengganu melainkan ada bayaran yang hendak dituntut atau juga bayaran dari pasarmalam untuk berceramah.

peguam bodoh dan tolol almakanan sudah dilantik menjadi ahli jawatankuasa rasmi pasarmalam. semakin aktif setelah menerima bayaran dari pasar malam. kerja kerja almakanan ialah mencari setiap salah ayat dari kata kata pemimpin pas untuk dimuat naik dalam mukabukunya. geng pasar malam paling aktif diperak bekas ketua kampung dap yang mana sedang berusaha siang malam walaupun kencing manis sudah melarat. sanggup tak tidur malam dan terlepas segala asalkan presiden pas dapat dijatuhkan dan menaikkan barua dap menjadi presiden pas. pasarmalam tidak dapat bergerak jika wang belum diagihkan sepenuhnya. perjanjian asal membekalkan wang sebanyak 1m setiap kawasan. itulah janji janji pkr dan dap kepada pasarmalam. guang end sudah berjanji dan begitu jugak nuar braham bersama azmin sewaktu perjumpaan sulit di rumah nuar braham. juga dihadiri oleh mat sabu mujahid zul, kolid samad, husam muse, hanipa mydin. big boss pasma
1:45 PTG | 0 comments | Read More

one g geng bangang kolid samad dilarang berikan ceramah oleh jais

Written By FZT on 21 November, 2014 | 7:16 PTG

budak sampul sumber rujukan tertinggi geng pasma, sb kemaman, tukar tiub dan juga sumber sahih perawi dunia kolid samad diharamkan mengajar kuliah agama diseluruh negeri selangor. mungkin one g terlalu hebat sampaikan dia tidak dibenarkan mengajar kuliah agama. budak ini sb kemaman suka sangat dan tidak digelar ustaz sampul sebab geng sendiri. setelah banyak mengeluarkan kenyataan mengelirukan dan kenyataan paling popular adalah mengelar tok guru haron din sebagai ulama kepala lutut dan juga majlis syura pas adalah majlis syiah. pernah berkawan dengan mufti perlis dan akhirnya ditipu oleh mufti perlis. kawan baik penganut agama sosialis tukar tiu atau lebih dikenali mamat sex. mamat sex ini akan menggangap orang lain tak hebat sebagaimana dia yang lari ke luar negara waktu mengeluarkan kenyataan bangang. akhirnya kembali ke malaysia selepas berpuluh tahun hidup dalam buangan. setelah mengaku umno betul mamat sex ini kembali ke malaysia.

banyak ilmu mengaruk dan auta di buat oleh mamat one g ni. oleh kerana terlalu banyak sangat mengaruk akhirnya diharamkan mengajar di selangor. mungkin selepas ini akan menentang mb baru selepas menentang kolid berahim. mungkin budak sampul ni akan menggunakan kembali budak 3 suku dikota bharu untuk menerjah mb baru selangor. kalau beranilah. biasa mamat 3 suku kota baru nun takut kecuali ada bayaran ciput. kolid samad pasti akan bersuara selepas ini setelah mahagarunya diharamkan oleh azmin. azmin gagal mengotakan janjinya bahawa akan membenarkan one g mengajar diseluruh selangor jika dia menjadi mb. nampaknya ada orang didalam jais tak kisah dengan kuasa mb selangor yang baru.

one g akan merempat kemana selepas ini selepas diharamkan mengajar. mungkin akan ke penang sebab barua dap ada disana. geng budak hitam yang sedang hidup dengan bayaran diuruskan oleh dap penang akan memastikan one g akan mengajar dipenang pula. mungkin diberi gaji setaraf dengan mat sabu. mat sabu yang hidup senang lenang sekarang pasti bersenang hati menerima budak sampul ini. fakaq mesti tak akan membiarkan kawan sekatilnya kesusahan. guang end pasti menerima budak sampul ini dipenang. guang end yang sudah end waktu pemerintahannya mencari tapak untuk menjana kembali kuasanya yang hampir luput
7:16 PTG | 0 comments | Read More

pasma mendapat tajaan dari dap dan pkr

pasma nampaknya bersungguh sungguh menjalankan agenda anjing mereka dalam pas, pengerak utama bekas exco kedah yang nak menjadi mb kedah. nampaknya buku disebalik kejatuhan pas kedah jugak mendapat tajaan dan biayaan dari pkr kepada mso. mso yang mementingkan bayaran tidak kisah apa apa sangat dalam dunia ini asalkan mendapat bayaran dari mana mana pihak. pasma sudah menerima bayaran dari dap penang dan pkr di selangor. dengan kemasukkan azmin menjadi mb bayaran menjadi mudah kepada pasma yang betindak sebagai ngo yang menjadi haprak dalam pas. agenda utama pasma adalah menjatuhkan presiden pas demi menaikkan nuar berahim menjadi pm dan pas dan pkr bergabung menjadi satu. dap pasti lebih mudah menguasai pas dan pkr jika pas dan pkr dan pas menjadi satu.

dap sudah menyalurkan bantuan kepada pasma untuk meningkatkan aktiviti forum, ceramah dan membahagikan wang. idea ini dicetuskan oleh nuar braham sewaktu pas menolak bini dia menjadi mb selangor. pertemuaan sulit antara nuar braham dengan beberapa pemimpin pas seprti kolid samad, hanipa mydin, zul, presiden pasma, mujahid dan juga mat sabu. pertemuaan ini merumuskan bahawa presiden pas kena disingkirkan dan majlis syura ulama perlu didiamkan supaya senang nuar braham bertindak sebagai ketua pr walaupun nuar braham tak pernah menjadi ahli party pkr. nuar braham yang selalu hadir dalam mesyuarat pr tidak berkelayakan untuk menentukan keputusan pkr kerana dia tidak menjawab apa apa jawatan dalam pkr sekadar panggilan saja.

pasma terengganu sudah menerima hampir 100k untuk menjalankan agenda pkr dan dap diterengganu. azan yb bandar sudah bersiap sedia menjalankan arahan dari dap dan pkr. azan sudah merencanakan seluruh agenda pasma terengganu. dengan wang akan disalurkan lebih banyak untuk memastikan pasma berkembang diterengganu. pejabat adun bandar pkr azan dikampung cina akan dijadikan pejabat pasma terengganu. pejabat azan yb bandar yang bersebelahan dengan kedai menjual babi akan dijadikan tempat susunan ceramah pasma forum dan sebagainya. untuk memburukkan pas dan memastikan pkr lebih hebat walaupun ahlinya sudah mencapai lebih 2 juta. untuk yb azan jaga jaga kawasan bandar bukan makan gaji untuk berkhidmat untuk nuar braham, rakyat dun bandar banyak masalah tapi yb duk jadi lembu kenyang.
2:27 PTG | 0 comments | Read More