FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

pasma sudah dihantar ke perndaftar pertubuhan untuk menjadi party politik

Written By FZT on 02 April, 2015 | 9:46 PG

pasma akhirnya disahkan menjadi party baru dalam pakatan rakyat. pasma akan menggantikan pas dalam pakatan rakyat. bekas exco kedah yang gila nak menjadi mb kedah akan mengetuai pasma sementara menunggu pemimpin bangang lain masuk mereka. jika ada sambutan beberapa geng geng bengong akan masuk pasma. mat sabu dikatakan berminat tapi bila mengenangkan kawasan pas tengah bersidang dan tidak mencalonkan sebarang nama mat sabu untuk menentang presiden atau mengekalkan jawatan timbalan presiden. sungguh hiba dihati mat sabu dikala ini. hanya nama mad awang "peerjanjian pangkor' dan husam muse di calonkan menjadi presiden pas.

mad awang hanya mendapat satu percalonan walaupun diwar warkan akan bersetuju menentang presiden pas yang sedia ada. mad awang sudah berbincang dengan beberapa blogger untuk menaikkan suhu perang saraf tapi melihat perkembangan semasa mad awang hanya akan mendapat 7 undi sebagaimana setiausaha pasma yang tak pernah menang kes dimahkamah. mad awang sedang berkira kira untuk meneruskan perjuangan dap dan pkr dalam pas atau menarik diri jika undi yang diperolehinya bawah 10 undi. jika mendapat bawah 10 undi bermakna mad awang dan geng pasma kena masuk pasma dengan rasminya dan tapi dengan keuntungan laba yang diberikan oleh dap dan pkr mad awang boleh bersenang lenang.

husam muse sudah datang baru ini dengan usaha memujuk tok guru presiden berundur diri, dengan alasan tok guru tak sihat dan tidak boleh memimpin pas lagi. usaha usaha husam muse bersama dr zul yang memusuhi ulama nampaknya berakhir ditangga rumah presiden kerana husam muse gagal dalam misi tersebut. pasma makin muram, kolid samad yang bercita cita menjatuhkan presiden juga gagal mencalonkan mat sabu sebagai calon presiden atau timbalan presiden. sumber dalaman di shah alam mengesahkan bahawa kolid samad melobi siang dan malam supaya nama mad sabu dinaikkan menjadi calon presiden dibantah keras oleh perwakilan.

di kuala kedah presiden pasma yang bodoh juga gagal mengekalkan jawatan setelah beliau diperingkat cawangan sudah tidak dicalonkan lagi. bersengkokal dengan dap menyebabkan beliau disepak dan diterajang keluar. dikawasan batu, tarmizi mad jam dengan ishak surin menipu seorang ajk kawasan untuk menandatangi surat palsu. ishak surin kawasan batu tidak dicalonkan oleh cawangan hatta cawangan yang ahlinya sedikit pun tidak mencalonkan ishak surin yang kekal sosialis selamanya.demi mengelakkan malu mereka meletakkan jawatan lebih awal dan membuat sidang media lawak.
9:46 PG | 0 comments | Read More

permatang pauh biar dap dan pkr yang kuat menentang umno

Written By FZT on 01 April, 2015 | 9:03 PTG

anak karpal singh yang bodoh dan bengong meneruskan legasi bapa bodoh dan bangang. bapak bengong anak dia mesti bodoh melantun lantun. dap boleh berharap kepada blogger barua kepada mereka, mat sabu boleh berada DI barisan depan. kenyataan peribadi mat sabu yang masih mahu bersama dap pkr telah diucapkan oleh mat sabu. mat sabu boleh bertanding dipermatang pauh jika party anak beranak benarkan dia bertanding atas lama mata lebam. dap kan kuat, hanya pas akan kalah bukan dap, megikut pandangan pemimpin dap yang kuat seperti lim kit siang permatang pauh tidak ada masalah untuk menang dengan majoriti 8x ganda dari nuar braham menang.

dulu dah bersama umno sekarang masih nak bersama umno
haprak punya dap
kebodohan pkr diteruskan oleh rafizi dengan menegaskan nuar braham ketua pembangkang. nuar braham adalah banduan dah terlucut jawatan mp masih lagi ketua pembangkang, sekolah mana mangkuk ni belajar, patutlah langkah kajang huru hara sampai sekarang. azmin sedang menikmati kekayaan dan berbelanja dengan segala kebodohan. mula mula kata dah berhenti lama lama sambung pulak. yang mana nak pakai pkr ni. pkr boleh menang sambil tidur je dipermatang pauh. apa nak susah.

salam umno
ram karpal singh boleh berambus dan beraksi sebagaimana bapanya. menentang hudud siang malam, singh yang gila babi duk sibuk mencampuri urusan agama islam. mat sabu diam seribu bahasa, kolid samad sengih dengan kebodohan. dap kafir terus menerus menghina islam, hanipa mydin gelak sakan dengan lebarnya. apakah lembu manusia yang bergelar penganut islam. biasa islam akan bangkit menentang kafir bila agama mereka dipersendakan tapi penganut seperti alhussye nizar dengan relax je dan dibantu oleh selamak wan ji yang bersetuju hukum islam tidak boleh dilaksanakan belum sesuai. memang celaka penganut islam macam ni.
9:03 PTG | 0 comments | Read More

pandangan peribadi lim kit siang

sibuk sungguh mamat nyanyuk ni bersuara tentang pas, maklumlah dapat bantuan dari blogger barua dap dan juga pemimpin berbulu musang dalam pas.lim kit siang bercakap tentang pas dalam pertemuaan dengan pemimpin dap, apakah jenis bodoh dan bangang pemimpin seperti ini. bertemu dengan rakan sendiri hendaklah memperkatakan kelemahan party dan apa yang perlu dilakukan untuk menguatkan party yang sudah kuat seperti mana party dap yang tak akan kalah satu kerusi pun dalam pru ke 14. mungkin akan menambah menjadi 170 kerusi dalam parlimen dan 388 kerusi dun. apakah pas terlalu lemah sampaikan undi cina tak ada satu pun untuk pas.

kasihan kepada dap yang kafir menentang hukum islam demi kepentingan perniagaan kaum cina. tapi dap dapat bantuan dari blogger yang mengaku islam tapi menjadi anjing kepada kafir, siang malam duk kutuk hukum hudud atas alasan banyak kelemahan. dah tahu lemah sangat pergilah baiki tapi tak tahu nak baiki kat mana hanya bercakap seperti burung tiung. bagaimana one g ustaz yang barua dan balaci kepada dap sanggup menyanggah kerajaan kelantan untuk melaksanakan hukum islam. ilmu ada lah suit kuku lembu pun bising. tapi penyempah wan ji mesti menyanjung ketinggian ilmu wan ji yang hanya ke timur tengah untuk mengorat mak janda arab.
kenyataan ajak bn bergabung
dap akan menguasai malaysia dengan idea malaysia malaysian, tiada satu kawasan parlimen dan dun party cina ini akan kalah. wah hebatnya tilikan pemimpin nyanyuk ini. tak apa wan ji mesti sokong dap. pas akan hilang kelantan tapi dap tak dak langsung kat sana. nampaknya rakyat malaysia hanya mempunyai satu pilihan iaitu memilih dap bukannya umno. lawak betul mat nyanyuk ni mengeluarkan idea, akhirnya ajak umno bergabung membentuk kerajaan perpaduaan. isu ini blogger barua kafir terus senyap sapu bawah tikar buruk. pasma perak sunyi sepi.
8:38 PG | 0 comments | Read More

blogger barua dap pkr sedang cuba spin isu dap keluar pakatan

Written By FZT on 31 Mac, 2015 | 5:30 PTG

dap sudah mengumumkan keluar pakatan rakyat, yang dipersalahkan oleh blogger green boc atau lebih dikenali sebagai barua kafir dap, blogger yang hanya duk depan pc dan menerima bayaran dari dap. green boc menghabiskan masa untuk mengutuk pas dan ulama. apa saja yang tak kena dan menyamar menjadi blogger pembangkang.
geng penentang hudud

tulangbesi pengmakan duit derma guaman sampai sekarang tak saman saman pas, tapi duit derma dah lama hilang. menerima bayaran dari dap dan pkr, semakin banyak bayaran diterima oleh tulangbesi semakin kuat tulangbesi menyalak. jenis islam apanya mengutuk agama sendiri, puak puak kafir tak ada pulak kutuk agama kafir mereka yang islam seperti tulangbesi greenboc alhussyen alfakaq al kepla lutut oneG yang duk sibuk menjaja keburukan hudud. maka celaka yang memijak agama islam dan memenangkan ugama kafir.
5:30 PTG | 0 comments | Read More

12 orang dipenjara 10 bulan didenda rm5000

Written By FZT on 29 Mac, 2015 | 5:15 PTG

abah
inilah wajah wajah yang mempertahankan kerajaan perak
tapi apa NIZAR BANGANG BUAT
SELAIN MENJADI BARUA DAP DAN PKR
APAKAH DIA MEMBANTU SEMUA PESALAH INI

KALAU ORANG ORANG NI TAHU SIFAT SEBENAR NIZAR MAMPUSLAH MEREKA NAK PERTAHANKAN NIZAR DARI JATUH

SELAIN SYOK MENJADI MB TAK ADA BENDA LAIN LAGI DIMATANYA
SELAIN MENJADI BARUA DAP DAN PKR

MENUDUH PRESIDEN PAS MUNGKIR JANJI

DIMANA JANJI JANJI NIZAR MEMPERTAHANKAN ISLAM

BLOGGER PERAK SEPERTI ALHUSSEYN CIKGU TUA PENCEN DIA MEMBISU

KECUALI DAPAT LABA
PASMA BAYAR BERBUNYILAH DIA

DAP BAYAR
LAGI KUAT MENYALAK

PKR BAYAR BAU HANCING PUN DIKATAKAN HARUM

5:15 PTG | 1 comments | Read More

zaid berahim yang hebat

zaid berahim bekas menteri yang konsisten menentang hudud yang dibawa oleh pas, zaid berahim terkenal dengan kebatnya menentang hukum islam, bergandingan dengan kalau karpal masih hidup pasti  karpal salute sama zaid. hukum islam yang dibawa oleh pas banyak kelemahan tapi hukum kafir yang terlalu bangang diyakini oleh zaid berahim.


judi pun beli sebab untuk berbuat kebaikan
kata kata yang hebat
inilah contoh kehebatan zaid
hukum kafir yang diyakini oleh zaid tiada kelemahan langsung, sesuai dengan semua jenis agama dalam dunia ni, jangan hukum islam aje. yang pasti ramai manusia bangang lagi celaka. yang paling celaka adalah penganut islam sendiri tak terima hukuman  agama sendiri.
12:05 PTG | 0 comments | Read More

pasma berkunjung ke rumah presiden PAS

Written By FZT on 28 Mac, 2015 | 6:00 PTG

GENG PASMA DATANG KE RUMAH PRESIDEN PAS

pasma cuba berbaik baik selepas tidak mendapat tempat

PASMA U TURN ATAU MEMBUAT KORNER BARING

CALON PRESIDEN PAS YANG BARU BERKUNJUNG UNTUK BERBINCANG ATAU MEMINTA PRESIDEN YANG SEDIA ADA BERUNDUR KERANA SOKONGAN PASMA MAKIN KUAT DIPERINGKAT PERAK

APAKAH PASMA NAK BUAT PARTY BARU ATAU PASMA TERUS MENJADI PASAR MALAM


6:00 PTG | 0 comments | Read More

wajah wajah hebat dari muka mengaku ugama islam

hebatnya wanita ini
mungkin islam tak sempurna sebab tu wanita ni boleh je cakap ikut sedap mulut  je

mungkin terlebih pandai

bila skmm dan polis nak siasat wanita ini

atau sorok bawah bantal

makan utama
iman pi mampuslah
kalau tak ada makanan mesti lapar punya


12:14 PTG | 0 comments | Read More

kah kah kah tulisan alhussyen barua dap

Written By FZT on 27 Mac, 2015 | 5:00 PTG

al hussyen barua dap dan timbalan presiden pasma perak yang banyak menulis tentang hudud yang mana tak sesuai dengan dia berfikiran sekular, lebih penting orang kafir dari orang islam, kalau ditanya mesti jawapan dia islam lebih utama. tak payah banyak dalih itu yang betul. kalau kafir dap buat kenyataan mesti betul dan sama dengan otak cikgu pencen. sudah dapat jawatan dalam pasma perak, maklumlah pasma perak tak ada yang nak masuk jadilah dia timbalan, pasma cari je mana mana barua yang sokong dap dan pkr pasti akan mendapat jawatan.
barua dap dan pkr
hukum islam diinjak 
kena menang dulu barua dap kata baru bincang pasal hudud, sudah menguasai putrajaya,rtm dan media perdana dikuasai oleh pas, jakim jakun jakam jabatan penjara jabatan pasma dikuasai oleh pas baru senang nak buat hukum hudud. barua ni ingat dap nak bagi laluan mudah, sudah diberi penerangan oleh jawatankuasa teknikal hudud depan depan gobind dap menolak, lim kit siang imam besar al hussyen pun menolak hukum hudud. apakah nak lagi alhussyen nak jawab, akhirnya terpaksa korner, tulis fitnah kepada majlis raja raja berdasarkan maklumat A1 yang didapat oleh zulhasmi alamkanan. peguam bodoh yang tak pernah menang kes pun diangkat menjadi setiausaha pasma. oleh kerana pakai ilmu hafal untuk berhujah tapi tetap kalah dalam kes.
orang lain tak boleh masuk dap je bagusss
apa kata mat sabu
pas sudah bijak mengatur strategi tapi ada malaon balaci dan barua dap dalam pas yang susah payah menwujudkan fitnah seperti biasa. tukar presiden pas kerana dap suruh, itulah sifat munafik alhussyen. mengaku islam tapi tak setuju hukum islam, orang sikh tak pulak kata hukum sikh tak elok, orang islam je duk sokong kafir dap menentang hudud bersama umno. umno yang siang malam menentang hukum islam boleh berzina dengan dap dan pkr dalam perkara hudud. jijah bini ketua umum yang duk dalam tak sokong hukum islam tapi pergi lagi ke mahkamah syariah tak ke pelik namanya. sokong demi keperluan laki yang masuk penjara. pergi mampus sama dap dan pkr
5:00 PTG | 0 comments | Read More

mana kenyataan mat sabu sokong presiden PAS atau sokong dap dan pkr

mat sabu timbalan presiden pas yang menang atas undi simpati, bermotto akan mempertahankan presiden dengan apa saja hatta nyawa. itulah slogan mat sabu sebelum menang jawatan timbalan presiden pas. akhirnya mat sabu mengamalkan slogan lain. biar presiden sorang diri sebab aku dibayar gaji oleh dap. oleh kerana aku dibayar gaji oleh maloan dap bermakna aku kena sokong dap walaupun menolak semua benda benar atas dunia ini. demi dap dan pkr mat sabu sanggup membodohkan diri dan membangangkan diri sendiri. mat sabu makin dap dan pkr dari menjadi ahli pas. soalan bodoh yang dikemukakan oleh blogger bengong kepada mat sabu kenapa mat sabu tak masuk dap dan pkr tinggalkan PAS, jawapan mat sabu sebab sudah lama dalam pas, rupanya sebab lama kalau baru masuk pas sudah lama mat sabu tinggalkan perjuangan pas yang tidak menjanjikan kekayaan dan mendapat laba.

wala dan thiqah mat sabu
kenyataan mat sabu hanya melepaskan batu ditangga. apaka mat sabu di wala dan thiqah kepada dap dari kepada pas,KERJASAMA PAKATAN RAKYAT MAKIN MERUNCING. PUTUS HUBUNGAN DENGAN ABDUL HADI BERI IMPAK BURUK KEPADA PAS - MOHD SABU.



kebodohan mat sabu, sepatutnya mat sabu lebih hebat dan tegas sebagaimana diri dia dulu bukan menjadi ayam golek dap. impak buruk kepada pas sebab kenyataan dap, mat sabu sepatutnya memberi amaran kepada majikannya, mat sabu patut letak jawatan dari penang air bukan terus menjadi lembu kenyang dalam kandang. tolenrasi dalam islam ada hadnya, kalau mat sabu nak sangat tolenrasi masuk pkr dan dap, party dap dan pkr sudah siap sedia menerima mat sabu, atau untuk 2 minit saja menerima lepas tu jadi sampah dalam longkang.
10:10 PG | 0 comments | Read More

alhusyein, zulhasmi almakanan wartawan the malaysianinsider patut ditangkap polis

Written By FZT on 26 Mac, 2015 | 6:59 PTG

zulhasmi almakanan, alhussyen dan malaysian insider patut ditangkap polis kerana menyiarkan kenyataan fitnah. beria ia sekali alhusyeen dan dengan bangga mengatakan mendapatkan maklumat first class. apa jawapan alkusyen, apakah akan meneruskan serangan fitnah kepada presiden pas atau menjadi lembu kenyang. atau buat pura pura sakit seperti adukatakguna.

kenyataan jahat zulhasmi almakanan telah disiar dan dicopy paste berulang kali oleh blog yang barua dan balaci kepada dap dan pkr. dengan bangga almakanan berbangga mendapat maklumat first class. apakah almakanan akan menafikan dan meneruskan loyar buruk seperti biasa.

pengfitnah ulung

timbalasan pasma perak .. memerangkp balaci dap dan pkr
6:59 PTG | 0 comments | Read More

betul ke majlis raja raja menolak pindaan hukum hudud?

Written By FZT on 25 Mac, 2015 | 6:31 PTG

mengikut THEmalaysian insider dan dikutip oleh cikgu pencen alkusyen dan telah diucapkan oleh sebagai maklumat kelas A oleh peguam 7 undi zulhasmi almakanan. the malaysiainsider tak berani nak memberikan sumber yang sahih hanya memetik dan senang berlepas diri. kebodohan alhusyyen sebagai blogger pasma memerangkap balaci dap dan pkr mengatakan mb kelantan melakukan perkara bodoh. @ ayat alhusyen mengatakan bahawa majlis raja raja bersidang membawa menteri besar masing masing. alhusyen seperti yang diketahui membawa berita karut dan merapu sebagai dia mengajar anak murid dia satu masa dulu.

jika majlis raja bersidang dan menolak hudud apakah alhussyen nyanyuk lupa bahawa azmin ali mb selangor yang merampas kuasa dari kolid berahim tak hadir. apakah alhussyen sapu bawah tikar buruk rumah dia ke. hanya raja kelantan aje ke bawak mb ke majlis mesyuarat raja. aapakah alhusueyen nyanyuk ke gila. mb selangor tak hadir ke.. atau kolid samad yang hadir ganti azmin bodoh.

jenis barua dap dan pkr alhussyen terpaksa mencari berita yang sensasi untuk menunjukkan pas kelantan dan presiden pas sudah tahu tapi terpaksa bentang. betapa bahalol dan bangangnya cikgu pencen. biasalah perak kan negeri attarturk. hukum islam mana boleh dilaksanakan diperak nizar akan berada dibarisan depan untuk memastikan hukum islam tidak akan dilaksanakan. PERJUANGAN PAS DARI DULU MENENGAKKAN HUKUM ISLAM. ahli yang nak masuk pas pun akan memegang prinsip ini bukan menjadi barua dap dan pkr


Sultan Kelantan sokong pelaksanaan hudud di Kelantan
apakah alhusyyyen ni gila ke apa
Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V bertitah semasa merasmikan Majlis Pembukaan Persidangan Penggal Ketiga, Dewan Undangan Negeri Kelantan Ke-13 di Kota Bharu, hari ini.
KOTA BHARU: Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V hari ini menyatakan sokongan terhadap pelaksanaan hukum hudud di Kelantan.

Perkara tersebut dinyatakan baginda ketika bertitah dalam ucapan sempena Istiadat Pembukaan Penggal Ketiga Dewan Negeri (DUN) Kelantan  ke-13.

"Beta difahamkan bahawa kerajaan negeri Kelantan berhasrat untuk membawa Rang Undang-undang Persendirian ahli Parlimen bagi meminda Akta 355 di bawah Peruntukan 76A1 Perlembagaan Persekutuan bagi membolehkan Kelantan melaksanakan Kanun Jenayah Syariah Kelantan.

"Semoga beroleh kejayaan dengan sokongan semua pihak. Insya-Allah," titah baginda.

Kerajaan negeri Kelantan dijangka membentangkan pindaan Enakmen Kanun Jenayah Syariah II 1993 pada persidangan DUN, Rabu ini.

Persidangan DUN Kelantan bermula hari ini hingga Khamis selepas ditangguhkan pada 29 Disember tahun lepas berikutan banjir besar yang melanda negeri ini.

Kemelut di antara PAS dan DAP berlaku setelah Pengerusi Biro Undang-Undang DAP Gobind Singh Deo meminta parti itu mempertimbangkan semula pindaan itu.
6:31 PTG | 0 comments | Read More

nizar khalid samad, mat sabu, hanipa mydin, saari sungib masuk dap lah lagi baik

nizar mewakili diri sendiri menolak hudud, mat sabu juga mahukan tolenrasi peringkat tertinggi iaitu mengenepikan hudud demi menjaga perasaan dap dan pkr. kenyataan saari sungib juga melambangkan bahawa tolak hudud bermakna pakatan rakyat akan berkembang pesat dan menerima sokongan ramai. hujah lembu yang dibawak oleh hanipa mydin mall jugak begitu. kenyataan demi kenyataan bodoh pemimpin pas yang liberal lebih berharap pertolongan dap yang bangang dan pkr yang bengong. selama ini pas hidup sendiri menentang umno tanpa dap dan pkr. berpuluh tahun pas hidup dengan sendiri dan tidak perlu sokongan talian hayat dari dap dan pkr.
kenyataan nizar yang bodoh dan lembu
kolid samad dah boleh berkira kira untuk berpindah party atau menyertai pasma yang menolak hudud. pemikiran yang sudah selari dengan dap dan pkr. pkr menolak hudud tapi masih bergantung harap dimahkamah syariah kes nuar brahim. betapa bodoh dan bengongnya party pkr. party serpihan umno yang merasakan diri mereka hebat. permainan nuar brahim sudah tamat sudah expired. strategi nuar brahim memusnahkan pas sudah terhenti.

kolid senyum lebar
hudud membuka gambaran sebenar pemimpin pkr dalam pas, pemimpin pas berfahaman dap mula membuat kenyataan peribadi tapi cuba menggambarkan seolah olah ianya adalah aliran pas. pas berjuang mewujudkan negara islam dan memastikan hukuman islam dilaksanakan di bumi malaysia. apakah tidak pelik bila pemimpin pas sendiri tidak mahukan hukuman islam dijalankan dimalaysia. nizar bekas mb perak yang paling singkat dalam sejarah rupanya menolak hudud lebih hebat dari dap. mewakili pas perak walaupun dia sendiri bukan berjawatan pesuruhjaya. patutlah allah menjatuhkan dia lebih awal rupanya perancangan dia lebih jahat. jika dikekalkan dia disitu banyak lagi kemusnahan islam akan dibuat.

kena gulingkan presiden pas agar dap dan pkr boleh bersenang lenang
sampai campur urusan agama islam pun
mat sabu diam berjuta bahasa
apakah ni nama penganut islam

11:22 PG | 0 comments | Read More

perak NEGERI ATTARTURK MALAYSIA

Written By FZT on 24 Mac, 2015 | 6:28 PTG

NO HUDUD AT PERAK SAYS LEADER PAKATAN RAKYAT PERAK

BELUM MEMERINTAH TAPI DAH KETEPIKAN HUKUM ISLAM

MAKA CELAKALAH PEMIMPIN SEPERTI INI
BOSS PASMA YANG MENOLAK HUDUD SEBAB BELUM SAMPAI MASA DILAKSANAKAN
MASYARAKAT MAJMUK
BERTENTANGAN DENGAN PERLEMBAGAAN
BARUA DAP DAN PKR 
tak boleh ketepikan pakatan rakyat sebab ia utama dari ISLAM

PERAK JUGAK
NO HUDUD DIKETUAI OLEH NIZAR BEKAS MB PERAK YANG BODOH DAN BANGANG
PATUTLAH JADI MB TAK SAMPAI SETAHUN
DAH DITURUNKAN SEBELUM LEBIH DURJANA RUPANYA
menuju PAS BARU



6:28 PTG | 0 comments | Read More

calon presiden pas dari perak menolak HUDUD

calon presiden PAS menolak hudud menyokong pakatan rakyat menolak hudud
semua menolak hudud termasuk yang islam
hebat pakata rakyat perak
dan tak ada yang mustahillah  kalau blogger al hussyen menolak hudud
pasma menolak hudud termasuk alhussyen .. tak payah nafi
surat yang ditandatangani oleh nizar penolak hudud disokong oleh calon presiden pas



11:52 PG | 0 comments | Read More

zulhasmi almakanan

Written By FZT on 23 Mac, 2015 | 11:34 PTG

peguam paling tolol dalam sejarah malaysia

inilah peguam yang tolol lagi bangang. setiap kali beri statement kononnya dapat maklumat gred A1 tapi sampai sekarang tak menang kes apa yang diwakilinya. sekadar kes laga ayam, mengendap pun kalah. siapa yang bawak masuk pas mungkin cadangan hanipa anak pasaraya mydin. sejak jadi setiausaha agung Pasar MAlam kegilaan dan kebodohannya semakin ketara. presiden Pasar malam pun tak terpilih akhirnya dikatakan menarik diri dari dicalonkan. cawangan kuala kedah tak calonkan langsung presiden pasar malam kerana dikatakan banyak mabuk dari hidup realiti.

tahun ini almakanan cuba nasib lagi nak jadi ketua pemuda pas. berbekal semangat 7 undi dari alhussyen yang menjadi prnya mungkin akan meningkatkan undinya. almakanan tak pernah dikenali tapi tiba tiba mencalonkan diri sendiri menjadi ketua pemuda. ahli umno yang di eksport masuk oleh geng balaci pkr dan dap  ke dalam pas. buat aduan disiplin kepada ahli pas pun tak ikut perlembagaan party pas macamanalah di jadi peguam. siapa lah bagi dia sijil ni. mungkin sijil beli kot. umno beli sijil bagi free kat almanakan.

kalau setakat dapat maklumat sepertti mana tulisan penarik beca baik tak payah. sejak mat sabu kaya penarik beca pun makin senang sekarang. hutang mat sabu 30 dah dibayar oleh mat sabu. maklumat almakanan biasanya memang gred a1 selalu gred a1 dalam menipu dan mengfitnah. itulah kerja peguam 7 undi. 
11:34 PTG | 0 comments | Read More

lim kit siang nak tubuh kerajaan perpaduaan

nampaknya dap yang semakin nyanyuk kerana pemimpin tak bertukar tukar sejak tahun 69 lagi mencari alasan untuk bergabung dengan barisan nasional. nampaknya selepas nuar braham nak kerajaan perpaduaan dengan umno akhirnya dap jugak mahukan kerajaan perpaduaan. kasihan sungguh kepada pengundi dap. akhirnya dap jugak kembali nak bergabung dengan umno. walaupun apa alasan lim kit siang yang pasti kerajaan yang dimahukan oleh lim kit siang adalah kerajaan perpaduaan. nampaknya lawak  dap berterusan selepas tidak menyokong hudud. dimana blogger barua dan balaci dap yang akan bekup bermatian matian. kehebatan dap semakin merosot kalau mahukan kerajaan perpaduaan dikala umno nazak. apakah dap terlalu bodoh atau sememamngnya bangang sejak dari dulu lagi.
inilah realiti
pas kononnya diperangkap oleh umno tapi dengan muka tak malu dap menghulur tangan kepada umno untuk bergabung. apakah dap ini tak dak maruah langsung atau memang dap sudah mengaku kalah. hudud telah berjaya menampakkan sisi sisi manusia yang celaka dan mana mana penganut islam boleh tidak bersetuju dengan hukuman ugama dia sendiri. dengan alasan masyarakat majmuk. mungkin kalau pkr dan dap bawak hudud barulah hudud diterima pakai gamaknya. yang pasti pkr dan dap sampai kiamat pun tak akan membawa hukum hudud. tapi akan membawa idea kerajaan perpaduaan. nanti adalah blogger barua dap dan pkr akan memusingkan kenyataan lim yang expired. kerajaan dap dipenang sepatutnya mulakan langkah untuk bergabung dengan umno sebagaimana pkr sudah berusaha bergabung dengan umno diselangor.

azmin sudah memulakan langkah gombak bertemu dengan pemimpin umno untuk memastikan idea nuar brahim supaya diwujudkan kerajaan perpaduaan umno pkr diselangor. kerajaan pkr dan umno diselangor akan menyepak najid turun dan nuar brahim akan diangkat menjadi timbalan perdana menteri lagi. azmin akan naik menjadi menteri kanan bersama rafizi. pkr sedang merancang bersama umno dan akan menendang dap dan pas. apakah itu idea yang sangat bagus atau idea kurang akal.
9:41 PG | 0 comments | Read More

hanya dap pkr dan pasma menolak hukum islam

Written By FZT on 22 Mac, 2015 | 6:13 PTG

dap, pkr dan pasma paling kuat menentang hukum hudud dilaksanakan dimalaysia. pasma paling kedepan untuk mengadakan kempen menolak hukum hudud. kulamak kepala lutut wanji paling kuat menentang hukum hudud. banyak kepincangan yang ada dalam hukum hudud. kalau hukum kafir kulamak wan ji tak akan menentang walaupun sesen. wan ji akan senyap. syaitan yang bertopengkan ugama akan membawa segala hujahan untuk menolak hukum hudud dilaksanakan dimalaysia. penentang dap pasma dan pkr bergabung menolak hukum islam kononnya tak sesuai dengan rakyat malaysia. APA NAK JADI PENGANUT ISLAM MENOLAK HUKUMAN ALLAH... ,MAKA CELAKALAH SIAPA YANG MENENTANG HUKUM ISLAM.
sokongan bila nak bebaskan suami kalau tidak mampuslah nak sokongan dari gerakan islam
macam macam permintaan dari dap demi memastikan hukuman hudud tidak dilaksanakan di malaysia. tapi apabila ditanya apakah akan disokong jika pas melakukan pindaan. GOBIND JAWAB TIDAK SOKONG. jadi apa makna nak ikut sangat permintaan dap durjana. pkr dan nuar brahim pun boleh pilih mana satu jalan idaman kalbu. jalan ke neraka atau membawa ke syurga.kalau gobind menentang tak hairan sangat tapi kalau alhussyen tulangbesi cipan blogger pasma yang mati mati menentang hukum islam pasti ada something wrong somewhere. bersungguh sungguh blogger pasma memerangkap barua balaci dap pkr menentang hukum hudud dibentangkan di parlimen. haramjadah sungguh mereka ni semua.




pasma yang menolak hukum hudud demi pakatan rakyat

gadaikan prinsip berjuang demi islam
6:13 PTG | 2 comments | Read More

aishah nak takut apa ancaman HUKUMAN KAFIR KAN LEBIH ADIL DAN SAKSAMA

Written By FZT on 21 Mac, 2015 | 10:15 PTG

BAPAK AISHAH bekas pensyarah UTM, mengecam ulama pas, kenapa nak kecam ulama pulak selepas anak sendiri yang bangang dan baghal. keselamatan anak tajudin adalah dilindungi oleh perlembagaan dan hukuman kafir. hukum kafir kan ada. apa nak ditakutkan.
Aisyah_Tajuddin_Hina_Hudud
PEMUDI DAP 

Pensyarah universiti, isteri sertai DAP
ayah aishah menyerahkan borang DAP

JADI TAK HAIRANLAH KALAU AISHAH ANAK TAJUDIN MENHINA HUKUM ISLAM, DAP MENGHINA HUKUM HUDUD DISOKONG OLEH BLOGGER ISLAM. JADI JANGAN TAKUTLAH NAK HINA ISLAM.
10:15 PTG | 0 comments | Read More

nizar bekas mb perak yang bangang

patutlah nizar jadi mb perak tak sampai setahun. rupanya bodoh dan bangang sangat rupanya. ingat lepas jadi bekas mb makin cerdik tapi makin bodoh rupanya. demi melindungi perjanjian pangkor yang ditandatanganinya dengan dap dan pkr dia menyerang presiden pas. kes kota damansara masih lagi diulang ulang sebagaimana blogger perak cikgu pencen yang nazak dengan kencing manis. kasihan sungguh pada party pas perak. patutlah nizar tidak dinaikkan pangkat ke jawatan lebih tinggi rupanya bodoh dan bangang. gadai islam dengan harga sekupang.

kebanggaan dap dan alkusyen

nizar tk kenal pun psm dan pkr. kasihan sungguh. rupanya nizar sendiri tak kenal pkr dan psm. lagi haru mungkin nizar pun tak kenal islam dan kafir. tapi biasa gitulah. dap kata no to hudud nizar dan blogger perak cikgu pencen kata hukum hudud tak sesuai. banyak benda lagi boleh diperjuangkan oleh pembangkang. sama tolol dengan aishah rocker yang duk sibuk pasal banjir. duk fikir hal ekonomi lebih dari ugama islam. ugama islam untuk imam ke dunia kekal abadi apakah gst lebih penting yang hanya didunia ini saja. tepuk dada tanya iman.

tapi yang pasti memang pas perak akan kekal 6 kerusi sebab pemimpin dia bahalol dan bangang sebagaimana nizar. hebat di alam maya tapi malas bekerja. akhirnya ditipu dap dan pkr. sampaikan posmen pun boleh tipu mb perak. posmen buta buta tipu mb lantik jadi exco akhirnya jual dengan harga sekupang. percaya sangat dengan adun umno yang khianat tapi tak pernah mintak maaf pada penyokong pas yang bekerja siang malam nak menangkan party islam yang nizar khianat pada islam. tunduk pada tekanan dap. kalau di parlimen nizar pasti tak akan sokong perlaksanaan hudud kerana dap akan tarik balik sokongan menjadi mb perak.
12:08 PTG | 0 comments | Read More

wajah wajah penentang hukum islam

Written By FZT on 20 Mac, 2015 | 3:35 PTG

cikgu pencen sedang menunggu hukum
big boss sanjungan alkusyen
lebih pentingkan makan kedarah dari ugama
mp sepang yang hafal hukum kafir





3:35 PTG | 0 comments | Read More

geng geng penentang hukum islam

Written By FZT on 19 Mac, 2015 | 9:52 PG

hanipa hudud
PENGHAFAL SEJARAH PERUNDANGAN KAFIR
RAKYAT TAK FAHAM HUKUM KAFIR KENAPA MASIH AMALKAN HUKUM KAFIR
MUNGKIN ULAMAMAK WANJI ADA JAWAPANNYA
ketua dewan kepala lutut PASMA


9:52 PG | 0 comments | Read More

dedahkan kelemahan HANIPA MAIDIN

Written By FZT on 18 Mac, 2015 | 9:10 PG





PEGUAM YANG MEMPERLEKEHKAN AGAMA ISLAM
KUCING LAGI MALU DARI HANIPA MYDIN YANG SUDAH ROSAK 

UGAMA APA YANG DIANUTI OLEH HANIPA MAYDIN




9:10 PG | 1 comments | Read More

GAMBAR MENARIK MENCERITAKAN WATAK HAPRAK DAN MALOAN

Written By FZT on 17 Mac, 2015 | 9:00 PTG

WATAK UTAMA YANG DIBAYAR UPAH DAN MENERIMA GAJARAN
11046614_950109111667065_8776178361493792295_n
HELOOO DENGAR SEMUA

SELAMAT KAN NUAR BRAHAM

SELAMATKAN NUAR BRAHAM

KALAU SELAMATKAN NUAR PASTI JAWATAN MENTERI AKU PUNYA

DENGOR KE TAK DENGOR NI
9:00 PTG | 0 comments | Read More

jokomin yang flip flop

jokomin selangor yang dinaiktaraf selepas menjadi mb selangor, pkr yang memberikan seekor mb yang flip flop. kluk klek sungguh mb selangor pkr yang baru, patutlah dap menyokong sangat perlantikkan daripada pkr. kalau jijah menjadi mb selangor tara mana flip flop mengikut apa pulak akan berlaku. kebodohan dan kebangangan jokomin sudah terbukti. banyak keputusan yang tidak stabil mental dibuat oleh jokomin. mungkin penjilat tegar pkr dan dap akan korner baring dan tidak akan melakukan perkara bodoh seperti cikgu pencen sosialis di kawasan batu. kasihan sungguh cikgu pencen yang gila kuasa membubarkan pas di kawasan batu tanpa persetujuan ahli.

jokomin sepatutnya mencari pendekatan lain untuk popular bukan menjadi lebih bangang. memang pkr dan dap pemimpin dia sangat bangang sebangang ketua kampung diperak nun.

kalau banyak masuk eden boleh luluskan tanpa was was

jokomin sudah banyak kali flip flop dalam buat keputusan. blogger bangang alkusyen diam je. mana cikgu gila ni pergi. sedang kira wang kot hasil sumbangan dap perak. serangan pasma nampaknya makin slow sebab duit sumbangan dap sudah berkurangan. kumpulan pasma sudah menghabiskan semua wang sumbangang itu tapi hasil tiada. kawasan shah alam sepatutnya mencalonkan mat sabu tapi mencalonkan presiden sedia ada. wang yang dibekalkan dap pkr tak mampu membeli keseluruhan wajah kawasan shah alam. cuma kolid samad je kenyang bersama wan jie. wan jie kena banyak duit untuk bayar denda atau merengkok dalam penjara
1:16 PTG | 0 comments | Read More