PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

FZT TWITTER

DENGARLAH RADIO PAS

tetamu

Total Pageviews

FZT

Foto Saya
Bicara tentang apa saja menyanggah fitnah

Search This Blog

Memuatkan ...

KHALID BERAHIM ADA INTERGRITI PKR MAMPUS DALAM PETI

Written By FZT on 27 Ogos, 2014 | 10:28 PTG

DULU kolid samad yang akan berambus dari PAS tak lama lagi mempertahankan kolid berahim jika ada pertelingkahan dengan sesiapa saja. hatta dengan pemimpin pas pun kolid samad akan menjadi panglima perangnya. kolid samad akan mempertahankan kolid berahim dengan segala upaya, akhirnya 2014 kolid samad menjadi pengfitnah tegar kepada kolid berahim yang dulunya dia sanjung dan angkat junjung hatta boleh kencing atas kepalanya. banyak fitnah kolid samad kepada kolid berahim. pelbagai versi sampaikan ada video yang dibuat oleh kolid samad mengutuk dan mencaci maki kolid berahim. fitnah kolid samad kepada kolid berahim tiada henti dan tiada satu pun kebaikan kolid berahim yang ada lagi dimata kolid samad yang sedang mabuk dengan pkr. segala benda didedahkan kepada umum walaupun ia satu fitnah yang nyata.

TEAM MENJATUHKAN ULAMA KEMBALI MENJATUHKAN PKR SENDIRI
SENJATA MAKAN TUAN

kolid berahim membuktikan dia mempunyai inttergriti tahap tertinggi. kolid sudah meletakkan jawatan sebagaimana dikehendakki oleh pkr yang bangang. kolid berahim sudah membuktikan apa yang dia kata. kalau nak buang dia sebagai mb selangor buat ikut tertib dan undang undang negeri selangor bukan negeri jadah pkr. kalau negeri jadah pkr bolehlah dia melantik sesiapa saja termasuk bini macai umum atau bini setiausaha agung pkr dan juga bini pakar strategi fitnah pkr pun boleh. mungkin telinga nuar abraham sudah pekak tuli. pkr terus menekan istana dalam soal pemilihan mb selangor, saari sungkit yang bangang kata dia setuju bagi satu nama sebab senang bagi sultan pilih kasihan baghal ni seekor, kalau satu bukan pilih tu paksa namanya bodoh punya baghal
10:28 PTG | 0 comments | Read More

PKR SUDAH SIGN KONSENSUS NATIONAL DENGAN UMNO

selepas gagal mendapatkan persetujuan istana selangor. PKR melalui SUA Saifudin dan rafizi telah merencanakan satu plan pendamaian antara pkr dan umno, dan dap juga dikatakan telah bersetuju untuk melakukan Konsensus NATIONal yang diketuai oleh nuar braham.  PKR dan dap sudah menyiapkan draf konsensus national dengan umno dan telah ditandatangani oleh nuar brahim seperti biasa. nuar braham akan sign dulu sebagaimana perjanjian pendamaian sebelum pru ke13. Pakar strategi fitnah dan Setiausaha AGUNG PKR akan masuk mengadap PM diputrajaya esok selepas pukul 11 pagi. PKR diwakili oleh dua badut nuar braham iaitu fizi dan pudin dan dap diwakili oleh guang eang dan juga kit sayang. LAJNAH PKR DALAM PAS Akan diketuai oleh mat sabu dan hanipa maydin dan juga kolid samad yang sudah mengisi borang PKR setelah diludah oleh ampor.

perjanjian sudah didraf dan antara intipati ianya adalah bersetuju membebaskan macaiumum dari tuduhan, bini macaiumum akan menjadi mb selangor, kedua dua badut akan diangkat menjadi penasihat pm dan jawatan TPM sudah tentu menjadi milik Macaiumum keadilan. LAJNAH PKR DALAM PAS SEBAGAIMANA BIASA AKAN MENJADI BALACI DAN BARUA SAJA. KOLID SAMAD DIBERITAKAN MENJADI menteri kaki dan mulut. mat sabu akan diserap kedalam rempah ratus untuk dibuat ayat golek penyek dalam ovan pembakar umno. hanipa mydin akan mengantikan peguam umno yang akan dibersarakan. shafie akan diganti oleh hanipa jika hanipa yang sendiri setuju pas ditipu oleh pkr dan dap.

exco selangor akan melantik 2 bekas adun pas yang baghal menjadi exco kanan.  selepas sign sd baru ni saari sungkit akan menjadi exco jamban pkr dan hasnul akan menjadi exco longkang belakang segambut. saari sungkit membuktikan taat setia kepada pkr dengan tidak berbelah bagi. dan hasilnya jawatan exco dan habuan menanti 2 ekor baghal yang dibeli dan ditunggang oleh pkr. 
7:51 PTG | 4 comments | Read More

PKR sudah siap menggali kuburnya sendiri

bermula dengan langkah yang dibuat sendirian tanpa rakan rakan pr yang lain, bila dilakukan langkah kajang ia sudah terhenti dengan hukuman mahkamah kepada macaiumu yang tiada jawatan dalam pkr tetapi berlagak sebagai godfather kepada party lain. sepatutnya langkah kajang diberitahu oleh pakar strategi fitnah iaitu rafizi ia akan membuka jalan ke putrajaya. langkah kajang yang diwar war begitu hebat perjalanannya sudah terhenti dan sepatutnya pkr sudah kembali ke perhentian asal bukannya meneruskan perjalanan. tapi diteruskan juga oleh pkr kerana ia ingin cepat berkuasa dan ingin membolot semua kekayaan selangor tanpa fikirkan masalah party lain. langkah kiri kajang dimulakan apabila bini macaiumum diumumkan menjadi calon bagi dun kajang, langkah kajang menjadi titik tolak bahawa pkr sedang menggali kubur dan akhirnya sekarang ia jelas sudah menyiapkan kuburnya sendiri.

sebelum apa apa berlaku, sikap penipu pkr dengan pemimpinnya mula berdolak dalik bila ditanya apakah ianya satu langkah untuk menukar pentadbiran dibawah kolid berahim atau tidak, jawapan nuar yang pertama tidak, dan semakin banyak persoalan ditanya semakin banyak jawapan tipu diberikan oleh pakar strategi fitnah dan SUA, macai umum terus berdolak dalik sehinggalah sekarang. langkah KAJANG TIDAK PERNAH DIBINCANGKAN DALAM MAJLIS PAKATAN RAKYAT. tapi diterima pakai oleh pemimpin lajnah pkr dalam pas dan dap. Hanipa mydin yang diberitahu oleh pakar strategi fitnah dengan jelas masih bersetuju dengan kebodohan dan kebangangan. walaupun muka diaibkan oleh pakar strategi fitnah ia masih tersenyum KENA TIPU. akhirnya istana menolak nama presiden pkr untuk menjadi mb selangor, surat yang menggunakan letterhead kepala nuar brahim dicampakkkan ke longkang. maka melolong sakanlah balaci dan barua pkr yang tengah berkira sebanyak mana keuntungan yang akan dapat jika kolid berahim berjaya disingkirkan.

dalam masa krisis mb selangor berlaku, pkr MENCURI 2 dan MEMBELI 2 EKOR BAGHAL bekas ADUN PAS yang mengkhianat PArtynya sendiri dan dipersetujui oleh timbalan presiden pas, niab presiden pas dan ajk pas sendiri. sikap tikam curi pkr yang jahat sudah dipamirkan secara terang terang tapi blogger balaci barua pkr mengatakan ia baik sebab demi pakatan rakyat. PAKATAN RAKYAT ATAU PAKATAN KEPENTINGAN ANUAR IBRAHIM. bagaimana BERPAKAT MENCURI HARTA KAWAN KAWAN, APAKAH ITU DIBENARKAN OLEH YUSOF QOORDOWI???  KALAU BLOGGER UPAHAN DIA TAK KISAH APA APA YANG PENTING MATLAMAT DIHALALKAN. YANG PENTING PKR MENJADI MB. semangat setiakawan pkr banyak sudah meracun dan membunuh party pas walaupun balaci dan barua pkr berkata sebaliknya. jika ini perangai pkr parti serpihan umno yang mana kebanyakkan keluar kerana tidak mendapat tempat dalam UMNO ia akan menjadi sejarah tak lama lagi.

9:12 PG | 4 comments | Read More

MESYUARAT PKR KECOH - ADA NAMA LAIN DIANGKAT SELAIN WAWI

Written By FZT on 26 Ogos, 2014 | 11:55 PTG

MESTI PKR SUKA SAKAN NI
MUNGKIN MACAI NUAR BRAHAM BOLEH BERGELAK SAMPAI PAGI NAMA NAMA
TULANGBESI ALKUSYEN MESTI SUKA DENGAN AYAT ZUNAR NI
SAMA SAMA PKR
MUNGKIN MALOAN ALHUSYEEN TAK SUKA SEBAB BUKAN BINI MACAI UMUM 
11:55 PTG | 0 comments | Read More

PKR TAK SETUJU TITAH SULTAN SELANGOR - DEMO BESARAN ESOK

menurut sumber yang boleh dipercayai dari lajnah PKR dalam PAS, esok pkr akan mengadakan tunjuk perasaan secara besar besaran. semua blogger pencacai pkr dijemput hadir diketuai oleh tulangbesi, alhussyen, cipantenuktapir@mamat gereja mountdweller seluruh balaci pkr sebagai membantah titah sultan selangor. usaha usaha sms whasapps wechat tweeter facebook instrgram dan segala medium akan digunakan untuk mengerakkan demo esok. mat sabu yang masih bengang dengan presiden pas sebab tak mahu tunduk kepada nuar abrahm, hanipa mydin peguam yang menjalankan urusan saman pkr  dijangka akan turut serta. kolid samad yang sedang mencuci ludah amporno. zulkifli saari sungkit dan hasnol mole akan bergerak dari pelabuhan kelang DAN MORIB, DAN JUGA DARI SEPANG. 

AHLI LAJNAH PKR DALAM PAS sedang bergiat cergas malam ini untuk menyiapkan sepanduk dan kain rentang yang akan direntang sepanjang sungai kelang.



diantara kain rentang yang akan dibawak --- ooppp silap ni kat terengganu kah kah kah
dah berjangkit kepada PKR bangang

PKR SUDAH MENGHANTAR SURAT BANTAHAN KEPADA ISTANA SELANGOR KERANA TIDAK MAHU TUNDUK KEPADA KEHENDAK PKR. blogger bengong akan turun berdepan dan memastikan bini macai umum pkr akan menjadi mb selangor.
11:18 PTG | 1 comments | Read More

TAHNIAH KHALID IBRAHIM ANDA BUKTIKAN ANDA ADA INTERGRITI

KOLID BERAHIM meletakkan jawatan sebagai mb selangor. inilah kehebatan mb selangor dan yang terbaik pernah selangor milikinya.kolid berahim yang diasak hebat oleh anjing anjing fitnah. fitnah dari pkr akan berterusan atau akan padam dengan mudah tanpa sebarang penyelesaian. blogger celaka apakah akan berhenti mengfitnah atau meneruskan fitnah seperti biasa. seperti kebiasaannya, anjing anjing ni akan berhentik menyalak selepas menikmati habuan setelah berjaya menjatuhkan seorrang. dan anjing anjing ni akan menyalak kembali bila tulang habis dan orang yang membela anjing sudah kehabisan modal untuk membeli tulang.

PKR PEKAK KE TULI SELEPAS KENYATAAN INI KELUAR
ATAU MENERUSKAN KEDEGILANNYA SEBAGAIMANA BIASA
10:00 PTG | 0 comments | Read More

Celakalah ORANG PENGFITNAH DAN PENYAMBUNGNYA LIDAH FITNAH

GOLONGAN CELAKA TERUS MENERUS MEMAINKAN PERANAN mengfitnah pas dan seluruh jemaah islamnya. yang mana mempercayai fitnah menambah baikkan lagi fitnah. dikeluarkan oleh TMI disambung oleh TULANGBESI yang memang sah dah celaka dan dipanjangkan oleh blogger yang mengaku ahli pas, mempercayai fitnah dari orang luar dari jemaah sendiri. anjing anjing terus menyalak sakan menyaring suasana. nampaknya anjing fitnah terus melagukan lagu fitnahnya. apakah sebab benci kepada islam mereka beralih arah mengfitnah kepada pemimpin pas. mungkin salakan ini adalah salakan terakhir menjelang paku keranda terakhir pkr. balaci dan barua fitnah ini sudah sampai kepenghujung jalan tiada lagi jalan pulang, dan kalau pulang pun hanya kain putih menunggu mereka. tiada lagi jalan pulang kepada si celaka ini.

mungkin krisis ini banyak menampakkan muka muka celaka dalam pas dan menampakkan mana penyokong yang bermuka muka. mana ahli pas yang sudah tiada lagi citarasa islam hanya menunggu habuan dari dunia. berjuang bersama pas tiada apa yang diperolehi selain menghabiskan tenaga wang. akhirnya wajah wajah abdullah ubai semakin menampakkan diri. munafik mula menlingkari diri. " patulah orang ganu kata ORANG KELANTE NI JENIS DOK PAKA GAWA. KASIHAN tok guru nik aziz cuba membentuk jiwa rakyatnya dengan islam tapi blogger negeri dia banyak mencelakakan pas dengan fitnah yang disambung sebaiknya.

Saya merujuk kepada berita yang dipaparkan oleh The Malaysian Insider (TMI) pada hari ini, 26 Ogos 2014 dengan tajuknya  “Hadi tawar Azmin sertai PAS bentuk kerajaan bersama Umno, dakwa AJK Pas Pusat” adalah bukan sahaja tidak benar tetapi juga bertujuan jahat.

Saya yang juga turut hadir semasa YB Mohamed Azmin Ali mengunjungi YB Dato Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang baru-baru ini juga ingin menjelaskan bahawa intipati perbincangan adalah berkisar kepada perasaan terima kasih YB Azmin Ali  kepada YB Tuan Guru yang mencalonkan nama beliau sebagai calon Menteri Besar Selangor pada 17 Ogos lalu, selain dari meminta kata nasihat dan pandangan secara umum sebagai panduan untuk memperkukuhkan Pakatan Rakyat. Tiada disebut langsung mengenai kerajaan perpaduan bersama UMNO seperti yang didakwa. Pihak kami amat kesal dengan fitnah yang sengaja diwujudkan untuk mengelirukan rakyat dan pihak TMI bertanggungjawab untuk melaporkan penafian ini dan meminta maaf secara terbuka.

DR AHMAD SAMSURI BIN MOKHTAR
Setiausaha Politik Presiden PAS
8:13 PTG | 0 comments | Read More

Hanipa Maidin bersama TULANGBESI istihar KEluar PAS selepas bergaduh dengan PAS

hanipa anak mydin bersama blogger upahannya telah mengistiharkan diri keluar dari PAS, selepas banyak kali membocor rahsia pas dan juga tidak lagi yakin kepada perjuangan PAS. PAS sudah lari dari perjuangan ISLAM KATA TULANGBESI, tulangbesi sudah mengisi borang keahlian PKR dan istiharkan diri menjadi pejuang UTAMA menentang PAS. selepas kolid berahaim kena pecat hujan turun dengan lebat dan menyebabkan air terlalu banyak masuk ke selangor. tak payah Projek LANGAT DUA atau 3 4 pun. air dah banyak sejak banjir kilat. Hanipa mydin dan tulangbesi akan mengetuai upacara keluar PAS dan memberikan WALA' kepada PKR. Upacara masuk pkr selepas kolid berahim keluar dari istana akan berlangsung.
surat KELUAR DARI PAS
TULANGBESI akan membuat pengumuman rasmi tak lama lagi selepas sekarang sebab terlalu sibuk untuk mengfitnah PAS dengan segala fakta tipu dan auta.mungkin selepas ini ada VIDEO EDIT dari mesyuarat AJK PAS semalam, maklumat yang dibekalkan oleh hanipa mydin bersama lajnah pkr dalam pas sudah diperolehi. mat sabu dan kolid samad juga bersiap sedia untuk keluar PAS dan maSUK PKR atau DAP. segala sudah terbukti KATA TULANGBESI waktu ditemui oleh pemberita dari penang bahawa PAS tidak lagi tunduk kepada PKR dan TULANGBESI menunjukkan surat perletakkan menjadi ahli PAS yang dia sendiri tak pernah bayar yuran ahli.


3:45 PTG | 0 comments | Read More

lawak lawak bangang dari BALACI PKR

Written By FZT on 25 Ogos, 2014 | 11:44 PTG

kah kah kah kasihan jugak aku nengok blogger yang memaki hamum pas sebab 13 adun pas tak mahu tandatangan SD, keh keh keh, siap mengaku bergiat cergas dalam PAS, hehehe tak pernah aku tengok sebodoh ini manusia yang pernah kata dia bergiat cergas dalam pas, mungkin pengaruh dari nakhaie atau jugak saari sungkit dan hasnul rip. dia ni jenis bergiat cergas dalam PAS ke dalam UMNO hehheee... aku rasalah bergerak cergas dalam UMNO. politik PAS sendiri tak faham bagaimana nak kata dia ni PAS, sebangang nakhaie pun boleh faham politik pas. mungkin dia tersilap masuk lorong gamaknya mungkin termasuk lorong belakang. biasalah pekerja gomen kalau tak sokong gomen bukan nama pekerja gomen. kerja gomen kenalah sokong gomen. sama macam blogger cikgu pencen diperak yang sedang bermati matian mempertahankan PKR.

kalau pemain bola bermain untuk kelab ke negara dia tak ada yang sumbat gol sendiri, jika pemain itu GILA BABI ATAU Bangang saja yang akan score gol sendiri. tak payah nak ambik contoh jauh ajelah. contoh dia macam PKR sekarang, banyak benda mula berbaik baik dengan uMNO tapi menuduh PAS nak baik dengan UMNO. bodohlah kalau Orang yang nak baik dengan UMNO akan menampakkan dia umno. perang saraf umno sudah lama begitu. alah bukan susah nak memahami pun. kalau yang jenis makan gaji tak adanya menyokong party yang tak berikan kekayaan dan kemewahan. kalau penyokong atau ahli PAS sudah lama dihantar ke HULU Sarawak. itu pun bukan susah nak faham pun. penyokong pas yang bersara pun tak ada kutuk pas kecuali yang GILA BABI.

tak payah lah nak sibuk suruh pas keluar pakatan ke masuk pakatan. pakatan tu macam kolid berahim katalah, pakatan yang tidak berdaftar, pas nak keluar ke masuk sama je. kalau DAP dan PKR pun sama je. PKR nak keluar pakatan PUN boleh apa, nuar braham pun tengah berkira kira dengan UMNO untuk memastikan dia tidak terpenjara. JALAN TERBAIK SEKARANG ADALAH BEKERJASAMA DENGAN UMNO. segala benda yang berkaitan dengan umNO PKR akan lupuskan, kalau perlu mintak maaf mintak maaf, blogger upahan bersiap sedia untuk mengfitnah pas, alasan serupa digunakan. kalau inilah jenis penyokong pas dulu patutlah pas tak menang., dah lama musang berbulu anjing.
11:44 PTG | 2 comments | Read More

gambar menceritakan segalanya

NAMPAKNYA SEMUA SUDAH KEMBALI BERTAUT
SATU KAWANAN KEMBALI BERSAMA
GELAK SAKAN BERSAMA
PATUTLAH DUK KUTUK PAS SIANG MALAM RUPANYA NAK BERMUKAH DENGAN UMNO BALIK

YANG TAK LEBAI JADI LEBAI BUKAN MAIN BACA AYAT QURAN

YANG ANAK PULAK BOLEH MENGAKU SALAH SEOLAH OLAH ORANG DAH GILA TALAK

SUA PKR YANG DISAMAN DISELESAIKAN SECARA BAIK

APAKAH INI KESAN PERBUATAN MEREKA MENGHINA DAN MENGFITNAH KOLID
SEMUA MENDAPAT HABUAN SEWAJARNYA

INTERGRITI YANG DILAUNGKAN SEOLAH OLAH DEBU

SIAPA YANG TAK INTERGRITI SEKARANG???

APAKAH PKR SEDANG BERUSAHA RUJUK KEMBALI KEPADA UMNO???

APAKAH PKR SEDANG BERMAIN WAYANG DENGAN PAKATAN RAKYAT???

APAKAH PKR SEDANG BERUSAHA MEWUJUDKAN KERJASAMA BELAKANG MATI??

KONSENSUS NATIONAL AKAN MENJADI KENYATAAN...

PUAK KN MULA MENGERAKKAN BIDAK BIDAK UNTUK MEMPASTIKAN PAS YANG DIPERSALAHKAN
7:54 PTG | 0 comments | Read More

PKR MULA BERPERANGAI MACAM UMNO

penghijrahan beramai ramai ahli umno yang tak setuju dengan cikdet kedalam pkr sewaktu reformasi dulu semakin hebat sekarang. perangai umno seperti biasa. kalau tak suka kepada Anuar abraham keluar party, begitulah ungkapan di dalam uMNO jika tak suka mahadey sila keluar umno. tak kemana kuah kalau tak ke longkang. kalau umno hebat dengan fitnahnya mana mungkin pkr tak ikut jejak langkahnya. nuar abraham disingkir dari umno sebab kena fitnah, kolid berahim kena singkir dari pkr kerana fitnah jugak. kalau nuar braham tak boleh jaga balaci dan macai pkr baik nuar braham join umno balik lagipun  no ahli nuar abraham dalam umno masih lagi wujud sampai hari ni.

kalau umno ada papagomo pkr ada tukartiub semua berkaitan dengan porno mereka suka gila. kalau SUA umno gila bodoh sama macam SUA PKR tetap bodoh dan merapu. pakar strategi pkr penipu dan auta keliling, pakar perang saraf umno pun berperangai sama je. semua sama seolah dah kembali menjadi kembar. pkr berperang sewaktu pemilihan, umno juga berperang sampaikan diharamkan UMNO. sampai kesitu bijaknya umno uruskan party. begitulah jugak pkr nampak akhir ini ahli ahli pkr disepak dan diterajang sesuka hati. mana mana lawan tawkey kenalah jawabnya. mana mana yang sokong kolid berahim kena pecat kena sebat kena ugut. kalau umno pakai pitis nak menang, pkr pun sama jugak. tak tanya tanya samsul budak bukit katil. baru setahun jadi mp dah berlagak.

FITNAH SEnJATA utama UMNO, tohmahan keji nista semuanya dari UMNO, pkr menyambung lidah jahanamnya. Nak jatuhkan pemimpin kena reka fitnah keji intergriti di jadikan sasaran. kalau nuar braham kena dengan dalil 50 buku tak layak jadi PM, kolid ada juga laporan 91 muka surat kolid tak layak jadi mb selangor. sekarang ditambah bermacam macam serangan peribadi. ditokok tambah. kalau blogger umno suka fitnah, sama dengan blogger lajnah pkr dalam PAS seperti tulangbesi, alhussyen, bloglist tapir budak jahat dipenang, semua penyambung fitnah. direka oleh tulangbesi disambungkan oleh blogger upahan lain. tak cukup lagi selagi kolid berahim tak dijatuhkan.
2:30 PTG | 0 comments | Read More

BANYAKnya TUDUHAN PADA KOLID BERAHIM

mula mula hutang kolid berahim diwar warkan sebagai satu benda yang amat penting, intergriti kolid dipertikaikan oleh blogger komunis tukartiub. berlagak seolah olah orang paling alim, mempertikaikan bagaimana kolid membayar hutang dia. kononnya kolid terpaksa mengikut telunjuk umno dan membenarkan KIDEX diteruskan selepas kolid menandatangani perjanjian untuk membayar balik hutang. Budak pakar strategi fitnah yang mengatakan kolid jangan cuba membubarkan dun selangor, apakah budak pakar strategi fitnah mula takut atau mula sewel selepas mengfitnah kolid berahim. apakah pkr takut kehilangan selangor selepas bercakap besar rela hilang selangor asal kolid berahim dilenyapkan.

blogger tukartiub menulis panjang lebar tentang hutang kolid sampai satu tahap ianya hanya lah sampah sebagaimana tulisan kickdefella satu masa dulu yang kutip dan scan sampah dari belakang mati. kebodohan blogger konumis yang lari menunjuk hebat di malaysia. kononnya ia melaporkan sumber sahih tapi tanpa bukti sebagaimana biasa, itulah blogger tukarotak sama je perangai dengan tulangbesi yang banyak menulis tanpa fakta hanya fitnah.

selepas hutang, nuar abraham kata kolid berahim jenis yang tak peduli, sampaikan nuar abraham pegang tangan kolid suruh kolid peduli dengan apa masalah rakyat. GIla punya baik nuar abraham, kalau gini punya baik tak adalah kolid kena bogel terus. kena fitnah siang malam. sampaikan 91 helai laporan salah laku kolid berahim hasil karya pakar fitnah dan setiausaha agung pkr. lepas tu ditambah oleh secukup rasa oleh aziz bari pakar perlembagaan penjajah.

mungkin apa lagi yang akan timbul selepas ini. mungkin pelbagai versi fitnah akan dikeluarkan. samsul budak bukit katil yang bodoh sombong tak mahu kolid jumpa umno yang boleh jumpa umno hanyalah nuar abrahm, sign perjanjian belakang mati. mungkin nuar abraham saja faham perangai umno sebab nuar abraham adalah umno jugak. kalau tak sama manakan boleh masuk umno. bodoh punya pkr
12:09 PTG | 2 comments | Read More

PKR BERLAGAK MACAM HERO BANGSAWAN

Written By FZT on 24 Ogos, 2014 | 7:37 PTG

Dua tuduhan rambang PKR berbunyi ‘PAS Terengganu injak dan buli PKR’ dan ‘Sabotaj PAS punca kekalahan PKR di Pengkalan Kubor’ mengajak saya untuk menulis catatan ini. 

Saya menulis berdasarkan pengalaman PAS Kawasan Setiu umumnya dan PAS Dun Permaisuri, DUN yang pernah ditandingi PKR dalam PRU 12 dan PRU 13 secara khususnya dalam melayan karenah rakan Pakatan Rakyat berlambang bulan sabit ini. 


Sebelum itu perlu dimaklumi bahawa Parlimen Setiu mempunyai seramai lebih 67 ribu pengundi dengan DUN Permaisuri sahaja yang telah 2 penggal berturut-turut ditandingi oleh PKR mempunyai lebih 20 ribu pengundi. 

PKR Cabang Setiu yang cuma bertaraf Jawatankuasa Penaja serta bermasalah dengan Perhubungan PKR Negeri Terengganu mempunyai ahli yang bilangannya yang tidak mencukupi 50 orang. Bayangkan dari seramai 20 ribu pengundi , calon yang bertanding mewakili parti yang hanya mempunyai ahli tak sampai setengah ratus orang untuk satu kawasan parlimen. Dalam DUN Permaisuri sendiri adalah beberapa belas orang. 

Saya pernah bertanya rakan dalam PKR, “Sebab apa PKR Cabang Setiu cuma bertaraf Jawatankuasa Penaja sahaja, bukannya cabang rasmi?” Jawab mereka, “Sebab kami tak buat mesyuarat agong sampai 3,4 tahun. Bila sampai tahun pilihanraya umum baru kami buat mesyuarat. Sebab tu Jawatankuasa PKR Cabang Setiu dibatalkan.” 

Menjelang PRU 13, pemilihan calon PKR bagi DUN Permaisuri oleh pimpinan tertinggi parti mereka yang tidak direstui oleh PKR Cabang Setiu menyebabkan wujudnya konflik dalaman yang parah sehingga orang PKR Permaisuri sendiri kempen supaya jangan undi calon PKR! Calon diugut dengan diminta itu dan ini diluar kemampuan beliau, dituduh makan pitih dan sebagainya sehingga beliau terpaksa menjadikan menjadikan PAS sebagai tempat berlindung. 

Saudara Azhar Jusoh yang ketika itu merupakan Ketua Unit Peti Undi (UPU) PAS Merang, satu dari UPU dalam DUN Permaisuri mengungkapkan kepada saya bagaimana Jawatankuasa UPU PAS Merang secara 110% bertukar menjadi Jawatankuasa UPU PKR Merang. Kerana kebetulan calon berkenaan berasal dari Kampung Merang. Duit pengundi luar yang berjumlah puluhan ribu ringgit semuanya dari titik peluh PAS. 

Saya tanya saudara Azhar yang sekarang ini merupakan Naib YDP PAS Setiu, “Dari mana duit tersebut dikumpulkan?” Jawab Saudara Azhar, “Dari pelbagai sumber termasuk pinjaman dari individu-individu dalam PAS. Duit poket calon juga disediakan oleh PAS dan disebabkan calon menerima ugutan dari anggota PKR sendiri, PAS menyediakan kawalan keselamatan dari Unit Keselamatan PAS dan biaya anggota tersebut 100% ditanggung oleh PAS.” 

Saudara Azhar menyambung lagi, “Saya sendiri sebagai Ketua UPU PAS Merang membelanjakan lebih RM20k peruntukan peribadi untuk membantu kempen calon PKR. Sebab itu bila timbul tuduhan jahat sebegini, saya tak dapat tidur lena.” 

Pernah berlaku dalam tempoh kempen PRU 13 lalu, calon PKR Dun Permaisuri diugut untuk dipukul oleh orang-orang PKR sendiri semasa mengunjungi Pos Pilihanraya PKR lantaran beberapa kehendak mereka tidak dipenuhi oleh calon sehingga terpaksa dilindungi oleh petugas keselamatan PAS. Diulangi sekali lagi, bukan diugut oleh petugas PAS tetapi diugut oleh petugas PKR! 

Saya tak berminat menyenaraikan apa yang telah sedia dimaklumi umum dari urusan tampal poster, pasang bendera, dirikan pos dan markas serta pelbagai lagi. Kalau bukan dari hasil tangan petugas PAS jawabnya tak akan kelihatan pos dan markas PKR. 

Data culaan pengundi pun mereka nak minta dari PAS sedangkan data ini adalah rahsia bilik gerakan parti yang hanya boleh dilihat oleh petugas yang berkenaan sahaja. 

Malah perlu diketahui, dalam PRU 12, deposit calon pilihanraya PKR Terengganu juga dibayar oleh PAS Terengganu yang khabarnya telah dilesapkan oleh calon mereka. Duit poket yang sepatutnya diagihkan kepada pos dan markas pilihanraya juga diberikan oleh PAS Terengganu kepada calon PKR tetapi tak sampai pun ke tempatnya. Entahlah… mungkin senyap dalam poket calon. Rujuklah dengan PAS Kemaman dan PAS Dungun kerana mereka ada detail tentang perkara ini. 

Nah! Berdasarkan catatan senario ringkas ini, siapa yang buli siapa sebenarnya? Siapa pula yang injak siapa? Masalah dalaman PKR, sila selesaikan secara dalaman. Tetapi oleh kerana perkara ini telah tersebar kepada umum, maka jawapan kepada umum adalah satu keperluan. Kita tak berminat nak mendedahkan kelemahan sesama rakan PR kecuali kerana rakan PKR ini sangat berhajat supaya kelemahan mereka didedahkan. 

Kepada perwakilan Terengganu yang mengadu sambil menangis dalam Kongres PKR, saya nasihatkan “Kalau kita berhati tisu, tak payah masuk politik!”
7:37 PTG | 2 comments | Read More

N.01 Pengkalan KUBOR - aku setuju PKR bertanding disitu

tuduhan dan fitnah dari perwakilan pkr dari terengganu dan kelantan perlu dijawab oleh pas negeri masing masing. kalau suruh timbalan presiden pas jawab alamak jadi ayam pusing lah jawabnya. DUN pengkalan kubor bawah parlimen tumpat. pas menang di tumpat tapi pkr kalah di dun pengkalan kubor. fitnah dari bekas calon pkr di pengkalan kubor adalah pas disitu sabotaj mereka. satu tuduhan berat yang perlu dibuktikan oleh pkr bukan sekadar menjadikan medan kongres untuk melepaskan diri. kononnya mereka sanggup berjuang bermati matian hanya menjadi calon bukannya pekerja di bawah terik matahari dan kesejukkan malam. mulai dun pengkalan kubor pkr hendak menyediakan sendiri jentera dari semua segi bukan saja hanya menyediakan macaiumum untuk datang berceramah. siapkan jentera panjat pokok sekali, kalau ada balaci boleh upah apa. diperak ada cikgu pencen yang boleh datang dengan bangga sebagai ahli pkr.

PKR yang kuat diselangor atau dimana saja boleh datang menjadi jentera party bukan datang untuk berlibur dan mengarah orang lain bekerja untuk mereka tanpa upah. kalau nak mengarah bagilah upah pasti ramai pkr yang datang bukan secara percuma. kalau nak penceramah boleh je upah macaiumum datang menjual seloka. apakah pkr tak ada jentera kuat sampaikan terpaksa meminta bantuan dari pas kelantan. pkr kena hebat sebagaimana kata mak lampir pas jangan sibuk nak campur urusan pkr. jadi pkr kenalah hidup sendiri dan buktikan kata kata mak lampir yang pkr amat hebat di kelantan. di terengganu pas sudah dibuli sampai menangis perwakilan terengganu meminta presiden pkr datang untuk berunding. nak berunding apa bendanya. ada calon adakan jentera bukan setakat datang ke pondok kempen dengan bergaya arah macam macaiumum arah mat sabu menerima apa saja keputusannya.

dari kekalahan 100 undi menjadi 1700 undi, yang pasti pkr kena sedar apa yang berlaku bukannya menyalahkan orang lain dengan kekalahan mereka. apa jua kehebatan pkr kena diterjemahkan di peti undi bukan diterjemahkan dalam kongres. kalau ucapan dalam kongres banyak menyentuh lawan dari diri sendiri ini adalah kes mengelakkan diri sendiri di kecam oleh ahli party sendiri. dulu masa pas, perwakilan melaka selalu mengadu mereka yang belum berhasil memberikan kerusi kepada pas tapi tak ada sampai mereka menghentam party kawan kawan yang tidak mahu menolong mereka. kalau terlalu banyak bergantung kepada jentera party lain baik bubarkan aje parti PKR buat PARTY TUPPERWARE LAGI BAIK. AMBIK TUDUNG DUK DIAM DIAM DALAM TUPPERWARE
1:00 PTG | 0 comments | Read More

Kongres PKR medan BUAT ADUAN Kepada MACAIUMUM

selama ini kongres mana mana party yang terdapat dalam malaysia adalah tempat memperkasakan party bukan menjadi medan mengutuk mencerca party lain. UMNO telah memulakan kaedah yang sama dan diikuti oleh Party Melukut PKR. Hidup segan cakap banyak aje tahu. Naib presiden party melukut samsul budak yang baru menang dibukit katil menggunakan platform yang sama untuk memaki hamun pas. Kebodohan samsul seperti biasa akan bergantung dijubah nuar abraham. PATUTLah pemimpin pas tidak mahu hadir dalam kongres bodoh pkr ni melaikan kolid samad yang sudah menyertai PKR sejak pakatan rakyat ditubuhkan. Party pkr sepatutnya menggunakan kongres untuk menajamkan strategi untuk menaikkan sokongan rakyat kepada party melukut tapi mereka jadikan ia satu medan mengutuk party lain, sama perangai dengan kebodohan umno. dan balaci pkr dalam pas menyokong kongress ini. tak caya tanya kolid samad.

Perwakilan PKR terengganu sampai menangis mengadu kepada PKr pusat kononnya dibuli oleh PAS terengganu. kasihan pkr, kalau tak nak dibuli, kemukakan jentera sendiri, kita pas terengganu bukan macam pas perak yang ada balaci pkr dalam pas, pas perak ada lajnah PKR dalamnya. tak caya tanya mad awang dan blogger pencen atau sb budak perak yang makan gaji dengan gaji rakyat malaysia. kalau nak pengesahan lagi tanya hanipa mydin atau mad nizar yang buat perjanjian pangkor dengan DAP. Kalau pkr nak pakai balaci barua tu boleh lah pakai diperak bukan diterengganu. azan yang menang di dun bandar pun tak ada jentera sendiri tapi mengaku hebat. walaupun menang diindera mahkota bukan disini azan nak gunakan jentera pas sebagaimana pkr guna jentera pas dinegeri lain. kalau dishah alam pun pkr boleh guna kolid samad. dan untuk samsul tolong cari jentera sendiri kalau nak menang lagi dibukit katil bukan setakat tidur atas katil empuk dan kutuk pas bukit katil.

rupanya pas tumpat pun sabotaj pkr dipengkalan kubor, andaian dan fitnah dibuat oleh calon pengkalan kubor, JIKA pengkalan kubor masih ditandingi PKR, pkr sediakan jentera sendiri dan bertanding dengan gaya hebat sebagai party bukan party tupperware. MACAI UMUM akan turun berpidato mana mungkin rakyat pengkalan kubor akan menolak manusia yang hebat didunia sekarang mengikut kata tulangbesi@tukangfitnah. tak caya tanya mad awang, tulangbesi tak salah fitnah sebab fitnah kepada pas dihalalkan jangan kepada pkr dan dap dan pakatan rakyat. pakatan rakyat paling utama itulah pegangan mad awang. mana mana kerusi pkr nak menang bergaya sila adakan jentera sendiri bukannya menumpang jentera party lain. sama macam didun damansara, kalau nak bertanding soscilis kena ada jentera sendiri bukannya bergantung berpaut pada jentera party lain yang tak setuju dengan ideologi soscilis. kalau nak menang pakai je blogger upahan yang panjang lidah dan banyak mulut.
10:30 PG | 0 comments | Read More

TULANGBESI MENGFITNAH LAGI

sultan-enggan-terima-wan-azizah-mengadap (2)-777547
JAWAPAN KEPADA FITNAH TULANGBESI
sultan-enggan-terima-wan-azizah-mengadap (1)-769611
MUNGKIN TULANGBESI TAK MEMBACA KENYATAAN AKHBAR SEBAB SYOK SANGAT MENIPU


9:45 PG | 0 comments | Read More

FITNAH tulangbesi bersama kolid samad

presiden mana yang disebut oleh tulangbesi adakah presiden PKR hahahah
kasihan tulangbesi terus mengfitnah PAS, kalau ini orang yang dinamakan orang PAS baik basuh muka dengan airkencing lagi baik. kah kah kah.. contoh lajnah PKR dalam PAS yang sedang berkembang pesat
dan makin hampir dimusnahkan kerana tak lama lagi pengkhianat PAS akan dihumban jauh ke tasik selangor keh keh keh
pendedahan tulangbesi wakkaaka
Azmin PKr bekerjasama dengan KOlid pulak DAH
Yang bodoh dan bangang percaya adalah cikgu PENCEN yang mengamuk takut kena pecat dari PAS
cikgu pencen yang tak ada nilai di dalam PKR tapi masih bergantung dibaju PAS untuk dapatkan HASIl tulisannya dan menyambung fitnah tulangbesi
7:30 PG | 2 comments | Read More

"Saya Akan Pecat 2 ADUN Jika Ada Kuasa" - Timb. MB Kelantan

Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah akan bertindak memecat dua orang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor (Hulu Kelang dan Morib) sekiranya mempunyai kuasa.
Katanya, tindakan membelakangkan parti sedemikian bertentangan dengan sikap ketaatan dan kepatuhan kepada pemimpin yang sewajarnya difahami oleh setiap ahli parti.


KUALA LUMPUR 23 Ogos - Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah akan bertindak memecat dua orang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor (Hulu Kelang dan Morib) sekiranya mempunyai kuasa.

Katanya, tindakan membelakangkan parti sedemikian bertentangan dengan sikap ketaatan dan kepatuhan kepada pemimpin yang sewajarnya difahami oleh setiap ahli parti.

"Pentingnya kepatuhan kepada pemimpin. Dua orang yang lompat itu melanggar adab disiplin jemaah, kalau saya ada kuasa saya pecat 2 orang ini.

"Apa lebihnya kita kepada Presiden dan PAS Pusat sehingga membuat keputusan mendahului jemaah kita sendiri. Jika dalam tentera kalau ingkar arahan ketua, akan ditembak," tegasnya.

Beliau berkata demikian dalam ucapan perasmian Muktamar Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan kali ke 29 di Hotel Puteri Park, Jalan Raja Laut hari ini.

Hadir sama Ketua Dewan Pemuda Wilayah Persekutuan Ir Khairil Nizam Khirudin.

Sebelum ini, Mohd Amar menggariskan beberapa intipati yang perlu dipegang Pemuda PAS dalam usaha menjadi golongan pelapis negara antaranya, keikhlasan dalam perjuangan, kepatuhan kepada pemimpin dan meletakkan kepentingan jemaah melebihi perkara lain.

"Jika kita masuk PAS kerana mengejar kepentingan peribadi maka kita tidak akan kekal lama, sebab itu kita perlu ikhlas dalam perjuangan. Jika tidak, kita akan menjadi rosak bahkan lebih teruk daripada parti UMNO. Ketaatan dan kepatuhan pemimpin, tidak bermakna setiap pemimpin itu maksum kerana masing-masing ada kekurangannya juga. Namun tegurlah pemimpin di dalam forum atau mesyuarat,"

"Kita juga perlu meletakkan jemaah melebihi perkara lain. Jemaah dahulu barulah Pakatan Rakyat (PR). Bila kita duduk dalam PR, seolah-olah PAS ini tiada. Sekiranya mendahulukan PR daripada parti sendiri, kamu ini (mewakili parti) siapa?" tegas beliau.
12:47 PG | 2 comments | Read More

MANA PEMIMPIN UTAMA LAJNAH PKR DALAM PAS DI KONGRESS PKR

Written By FZT on 23 Ogos, 2014 | 8:12 PTG

INI SAJA YANG MASIH SETIA BERSAMA KU KORBANKAN APA SAJA
DEMI PENANG TUNNERL WAKAKAKA
nampak hanya seorang SAJA AJK LAJNAH PKR DALAM PAS YANG HADIR

APAKAH PEMIMPIN LAJNAH PKR DALAM PAS TIDAK DIJEMPUT DALAM  KONGRESS INI

MANA DIA HANIPA MYDIN, SAARI SUNGKIT DAN HASNUL YANG SUDAH MENYERTAI PKR

8:12 PTG | 0 comments | Read More

PADAN MUKA PKR DAH BELI 2 EKOR BAGHAL NAK BELI 13 LAGI HAHHAHAA

kah kah kah kasihan pkr dan mb baru tak dapat sokongan lagi dari 13 adun pas, 2 ekor bahgal dah bagi sokongan apa lagi nak, tak akan semua nak dibeli lagi. INGAT KATA MAK LAMPIR ... PAS JANGAN SIBUK DENGAN JAWATAN MB, MB SELANGOR HAK PKR DAN PAS TIADA HAK NAK CAMPUR TANGAN MENENTUKAN SIAPA MB SELANGOR. ITU HUDUHNYA MULUT KETUA WANITA PKR YANG HAMPIR KALAH PEREBUTAN JAWATAN. tanda tanda nak kalah dah ada cuma mungkin ada silap mata belakang main hahhhahaa .. biasalah pkr kalau tak pusing belakang bukan pkr, kononnya mereka party yang berani buat perubahan dan hebat akhirnya jadi belebab basi kena tibai atas bawah kiri kanan, penuh dengan penipuan auta fitnah beli singkir calon dan segalanya. itulah hebat nya pemilihan pkr, 

bila abg mat sabu gagal mempertahankan keputusan mesyuarat Party PAs pada 17 ogos yang lalu, ini bermakna pkr saja bermain dengan keputusan PAS. pkr tetap mahukan jijah bini macai umum sebagai Mb selangor. ini bermakna pkr tidak menghormati apa apa pandangan pas. kasihan pkr sudah lapar sangat nak jadi mb terpaksa mintak sokongan pelbagai. cakap besar tapi habuk pun tarak, kalau hebat sangat BUBARKAN DUN SElangor tak payah nak menempek di balik party lain. SEPERTI KATA MAK LAMPIR, UMNO SILA BERSEDIA JADI KOSONG. ITULAH PKR SEJATI, YAKIN KEHEBATAN DIRI SENDIRI TANPA PERLU SOKONGAN ORANG LAIN. KETUA WANITA PKR sama hebatnya dengan pemikiran macaiumum, bini macai umum dan anak macai umum pun dah berlagak sakan sekarang. termasuk ayam katek PKR yang menyanggah pendirian PAS mengenai pemilihan pemimpin. Siso bukan saja menyanggah pas bahkan menyanggah islam dengan mengemukakan alasan dangkal dan bodoh.

kenapa pkr perlukan PAS sangat sedangkan Presiden PKR dengan bangga menunjukkan kehebatannya mempunyai 30 sokongan dan ada SD lagi dari 2 ekor baghal dan dap bahkan pkr memberikan sokongan penuh. Mengapa pkr perlukan sokongan lagi dari 13 ADUN PAS sedangkan PKR sudah mendabik dada mendapat sokongan majoriti. apakah tak cukup kuat untuk berhadapan dengan istana nanti. AZIZ bari kan ada pakar perlembagaan penjajah pasti boleh berhujah dengan baik. semua benda aziz bari boleh betulkan. walaupun salah ia boleh dibetulkan oleh aziz bari mengikut kehendak PKR. Aziz bari sudah mengatakan keputusan PAS sudah terlambat tapi mengapa PKR nak lagi sokongan 13 ADUN pas lagi. Apakah ada ura ura dari pkr yang nak terjun bersama kolid berahim atau ada yang tak setuju pun dengan macaiumum. yang setuju dengan macaiumum hanyalah saifudin yang kalah dan rafizi pakar tipu dan fitnah.
2:00 PTG | 5 comments | Read More

AKIBAT LIDAH PANJANG DAN BANYAK MULUT KOLID SAMAD

KOLID SAMAD yang dikenali sebagai pengkhianat pas antara pemimpin PKR dalam PAS yang begitu hebat dikatakan mampu mencabar kewibawaan macaiumum dalam pkr. oleh kerana terlalu taksub kepada macaiumum PKR kolid samad sanggup buat apa saja demi macaiumum pkr dapat merealisasikan kehendaknya. dengan mempunyai sorang abg yang begitu tegar dalam umno dari rambut hitam menjadi putih seputihnya.  kolid samad dilihat sebagai pengkhianat pas yang paling tegar dan banyak menimbulkan masalah kepada pas. oleh kerana terlalu panjang lidahnya dan banyak mulutnya ia berulang kali menyebabkan pas terpaksa membetulkan pandangan pkrnya. selagi mana mana pihak tidak menyentuh pkr dan macaiumum kolid samad tidak akan membalas dan berusaha segigihnya sebagaimana sekarang.

kerja kerja bodoh kolid samad dalam pas berlaku banyak kali, banyak minit mesyurat pas bocor kepada umum hasil kerja kolid samad dibantu oleh blogger upahan dan juga balaci pkr yang bersengkokol dengannya. kolid samad sentiasa memberikan maklumat terkini kepada blogger blogger upahan. printscreen whatsapps sampai sekarang kolid samad tidak pernah mengaku yang dia mengeluarkan printscreen. berulang kali ditanya kolid samad akhirnya terpaksa mengadakan sidang media dan memanggil wartawan untuk mengutuk dan mencerca kolid berahim dan zuhdi. kolid samad tidak pernah menafikan dia adalah pengedar utama printscreen whatsapps pas kepada alam maya. setelah disiasat ia memang dilakukan oleh kolid samad dan kolid samad sampai sekarang masih terlepas dari tindakan badan disiplin pas yang terus lena diulik pkr. ayam penyek tak pandai bergaduh sesama pkr tapi mengfitnah presiden pas terlebih pandai pulak. demi tahaluf siasi kata ayam penyek.

akibat lidah panjang dan banyaknya, pas terpaksa membuat penafian kepada kenyataan peribadi kolid samad mengenai istana selangor. dan akhirnya kolid samad terpaksa berpura pura nak menyaman akhbar kononnya tersalah petik tapi itulah hakikatnya bahawa dia memang suka menyusahkan pas dan seluruh jemaah islam pas. pkr sudah melebarkan tangan jika kolid samad nak keluar dari pas. kolid samad akan membawa hampir 7 8 9 pemimpin utama pas yang sudah bersiap sedia mengkhianat pas secara besar besaran. PKR sedia menyambut kesemua ahli LAJNAH PKR Dalam PAS dan memberikan tempat utama sebagai peceramah FITNAH kepada PAS. sebagaimana kolid samad melakukan kepada kolid berahim. itulah kerja kerja pengkhianat pas jika ia keluar dari PAS. dan tak mustahil ada pemimpin pas yang setia pada pas akan diadakan tuduhan demi tuduhan baru. dan jika tak buat sila nafikan sebagaimana modal UMNO.
12:00 PTG | 0 comments | Read More

9 exco AMK keluar dewan protes keputusan

ramai anak muda nak masuk PKR selepas berkrisis mb selangor, dengar kata blogger upahan pkr kata anak anak muda berduyun duyun akan keluar pas dan menyertai PKR. ramai sungguh nak masuk PKR sampaikan kerusi yang disediakan lebih banyak dari yang datang. Pengkhianat PAS tak join AMK PKR kerana terlebih umur dan sebab ada yang pencen. yang pencen pun dah tak boleh join AMK PKR, jadi ayam pencen ajelah atau jadi ayam penyet macam mat sabu. hehheee .. nampaknya pemilihan pkr menjadi medan pertempuran sengit sampaikan ada aduan ke mahkamah. dan cara ini cuba dimasukkan ke dalam pas suatu ketika dulu oleh blogger upahan seperti tulangbesi dan juga peguam yang baru berhenti exco pemuda pas iaitu zulhasmi almakanan. almakanan cuba menjadi hero akhirnya tak menjadi malu sendiri.

Pemilihan ganas pkr diseluruh negara menyebabkan ramai yang sudah tersingkir. CheguBArd pengasasa SAMM yang juga GANAS tapi disingkir kerana tak cukup penyokong dan penyokong hanya ada dalam alam maya yang tak kemana mana selain menulis didepan pc dan melihat melalui jendela rumah pangsa bertingkat tingkat. Cucu mat kilau juga tersingkir dari PKR kerana permainan politik dalam pkr yang tidak kenal KAWAN sejati atau kawan yang makan hati. JEnis tak mengenang budi terlalu ramai dalam PKR. dari peringkat bawah sampailah ke macaiutama pkr. Macaiumum membawa budaya sebagaimana budaya umno dan pkr adalah tempat dia bereksperimen.

kolid berahim tersingkir dari pkr setelah bersama sama susah senang bersama macaiumum. macaiumum bertindak seperti mana umno bertindak kepada nya. macaiumum menyuruh badan pkr memecat kolid berahim tanpa perlu menjawab tuduhannya. mahkamah kangaroo yang diwujudkan oleh pkr akan memancung mana mana pemimpin yang tidak mematuhi kehendak macaiumum. mana mana yang berani berdepan akan dikenakan sebagaimana kolid berahim. KALAU ITU MENTOR BEGITULAH MENTEE. KALAU CIKDET buat fitnah kepada nuar braham dan itu jugalah kolid berahim kena sebab melawan macaiumum. kemana tumpah kuah kalau tidak ke nasi. tak akan hilang cikdet selagi nuar braham masih ada.
9:00 PG | 0 comments | Read More

tahaluf siasi - jangan ada menangguk diair keroh

ulama dalam pas yang membentangkan tahaluf siasi. dengan adanya tahaluf siasi membolehkan pas bekerjasama dengan dap dan pkr. hasil kajian ulama pas yang membenarkan islam bekerjasama dengan party bukan islam dan juga party separuh islam. selepas tahaluf siasi dibentangkan oleh ulama' dan bila ia diterima oleh orang ramai, ulama' pas ditendang dari berada bersama sama dalam perlaksanaan tahaluf siasi, pengkhianat pas mengambil alih peranan yang sepatutnya. pengkhianat pas cuba menjadi menjuarai isu tahaluf siasi seperti umno memotong nama pejuang pejuang yang berjuang memerdekakan tanah melayu. umno mengambil nama dari pejuang pejuang dan pejuang disepak keluar. nama pemimpin umno yang dijulang kononnya merekalah yang berjuang memerdekakan tanah malaysia bukan pejuang yang berhempas pulas.

ulama yang bentangkan kertas kerja, pengkhianat pas mengambil nama. mereka kononnya mempertahankan tahaluf siasi dan kononnya itu adalah hasil idea mereka. dan daripada tahaluf siasi ini lahirnya pengkhianat pas yang tegar. Hilang peranan ulama' yang memberikan idea dan bagaimana nak melaksanakan tahaluf siasi dan juga apa fungsi tahaluf siasi. yang peliknya bila ulama' nak mengkaji tahaluf siasi banyak pengkhianat pas marah padahal ulama' yang bentang apa pulak kes kalau mereka nak kaji sebab kertas kerja mereka yang buat. mana mana yang menyentuh kepentingan jemaah islam akan menjadi tanggungjawab mereka. jika kerjasama ini menjadi satu kelemahan pas dan memudharatkan islam pasti ulama tak akan membiarkan ia berlaku. kaji balik perlaksanaan tahaluf siasi adalah tanggungjawab ulama jika merugikan jemaah islam buat apa nak bertahaluf siasi.

pengkhianat pas akan mencari jalan untuk terus menaikkan nama mereka kononnya merekalah yang bertanggungjawab mempekenalkan tahaluf siasi dan mempertahankan tahaluf siasi. jika fungsi tahaluf siasi makin menjauhkan dan memecahbelahkan islam ulama pasti tidak akan membiarkan ia berlaku. mempertahankan tahaluf siasi lebih dari mempertahankan jemaah adalah satu benda yang salah dan silap. pengkhianat pas mengambil manafaat dari tahaluf siasi untuk mengotorkan nama jemaah islam pas. kerjasama yang bermanafaat kepada islam hendaklah diteruskan dan jika ia berlaku sebaliknya ia akan ditarik balik. INI BUKAN NAMA KHIANAT TAPI ITULAH ISLAM. ISLAM TAK BENARKAN DIKHIANATI LEBIH LAGI DARI PENGIKUTNYA SENDIRI. PENGKHIANAT PAS cuba memecah belahkan jemaah dengan berpegang kepada keputusan muktamar sedangkan kepada party mereka khianat. sebab apa sebab tak perlu wala kepada pemimpin kata blogger kurang siuman, tak wala pada pemimpin yang berpegang pada islam apa jawapanya.
7:00 PG | 0 comments | Read More

TAKBIR - ALLAHUAKBAR PRESIDEN PAS TIMBALAN PRESIDEN ULAMA SEDUNIA

Gambar: PRESIDEN PAS TIMBALAN PRESIDEN ULAMAK SEDUNIA

Muktamar Kesatuan Ulamak Islam Sedunia yang sedang berlangsung di Turki ketika ini.

Presiden kesatuan, Prof.Dr.Yusof Qaradhawi mencalonkan tiga nama bagi jawatan timbalan presiden iaitu Dr.Ahmed Raisuni, Syeikh Ahmed Khalili Mufti Kesultanan Oman dan Syeikh Abdul Hadi (iaitu Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang) dari Parti Islam Semalaysia.

Keputusan disepakati dengan anggota mesyuarat mengangkat tangan tanda persetujuan.

Tahniah Tuan Guru Presiden atas kepercayaan dunia Islam kepada beliau dan PAS.

Sumber: Page rasmi kesatuan ulamak Islam sedunia
PRESIDEN PAS TIMBALAN PRESIDEN ULAMAK SEDUNIA

Muktamar Kesatuan Ulamak Islam Sedunia yang sedang berlangsung di Turki ketika ini.

Presiden kesatuan, Prof.Dr.Yusof Qaradhawi mencalonkan tiga nama bagi jawatan timbalan presiden iaitu Dr.Ahmed Raisuni, Syeikh Ahmed Khalili Mufti Kesultanan Oman dan Syeikh Abdul Hadi (iaitu Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang) dari Parti Islam Semalaysia.

Keputusan disepakati dengan anggota mesyuarat mengangkat tangan tanda persetujuan.

Tahniah Tuan Guru Presiden atas kepercayaan dunia Islam kepada beliau dan PAS.

Sumber: Page rasmi kesatuan ulamak Islam sedunia
12:13 PG | 2 comments | Read More

SUASANA padat MENGHIASI KONGRES PKR

Written By FZT on 22 Ogos, 2014 | 8:31 PTG

SEWAKTU SAMSUL SEDANG KELEPET PERWAKILAN AMK
INI TANDA AWAL PKR AKAN MENERIMA KEMASUKKAN ANAK MUDA YANG
SUDAH JEMU DENGAN PAS
KEMASUKKAN PENUH PEMUDA YANG AKAN MENYOKONG PKR



ini sewaktu samsul mabuk mencerca presiden pas

Zuraidah nafi kongres tidak dapat sambutan
INILAH KEADAAN SEMASA PERWAKILAN WANITA PKR SESAT DALAM STADIUM MELAWATI

CONTOH CONTOH HEBAT PARTY YANG AKAN MENAWAB PUTRAJAYA
MUNGKIN TANPA PENGKHIANAT PAS IA AKAN TAWAR. BELI LAGI BAGHAL PAS PASTI MEMENUHKAN STADIUM, KALAU TAK SESAT LAH
8:31 PTG | 0 comments | Read More