alhuseyen pengfitnah ulung

cikgu pencen memerangkap ketua kampung yang dipecat diperak adalah ahli pan yang tegar mengfitnah kerajaan islam kelantan. sebagai penyembah kafir dap bersama nizar kerja harian selain merawat nanah kaki akibat kencing manis adalah mengfitnah kerajaan pas kelantan. segala benda akan dicari untuk difitnah oleh alhusyen. sebagai orang barua nizar dan berharap sangat nizar kembali menjadi mb boneka kafir dap dimasa kiamat alhusyen menjadi penulis dan pengampu kepada nizar. berpandukan gambar yang dihantar oleh geng geng barua husam dikelantan alhusyen akan menulis tanpa henti. alhusyen mempertahankan orang asli dikelantan kononnya di aniayai. bagaimana boss dia nizar menjual mengadai tanah melayu kepada kafir didiamkan. itulah melayu bekas cikgu pencen dan sb kerajaan umno yang kononnya dikatakan bertaubuat.

gambar yang ada hanya jentolak dan gambar api digunakan oleh alhusyen untuk mengfitnah jabatan perhutanan kelantan. jabatan hutan sepatutnya menyaman alhusyen yang memburukkan nama agensi kerajaan kelantan. orang asli yang dibela oleh alhusyen sepatutnya duduk menetap dirumah alhusyen yang sedang menikmati dana dari dap kafir. selain mengemari cerita porno alhusyen juga terkenal sebagai pengfitnah ulung dalam alam maya. selain menjulang kehebatan dap kafir yang menjadi dewa mereka alhusyen pasti selepas ini akan mencari lagi untuk menfitnah pemimpin pas. kerja kerja alhusyen sepanjang masa berbekal gambar edit pun akan dibuat asalkan pan bersetuju dengan kerja kerja fitnah alhsueyen. kerja kerja berkala alhusyen berbekal aturan sham agaz , ketua pemuda pan kelantan yang berambut gondrong.

Ulasan

  1. Jaga sikit bahasa kalu nak rakyat mendekati kita.. mulia sangat ke kita sampai tak putus2 hina sesama makhluk Allah.. x pernah ajar dlm tamrin dan usrah pas..

    BalasPadam

Catat Ulasan