haramjadah idris sulaiman

idris sulaiman yang celaka
ni haramjadah mana lak yang mengatakan yusof arqardawi sesat. hebat sangat ke ilmu haramjadah sekor ini. sampai boleh mengadakan kuliah mengatakan yusof qardawi sesat, bukan setakat takbir orang pas yang dihina, kuliah ustaz azhar idrus pun dia sapu. haramjadah ini bukan saja menyesatkan manusia di malaysia. seolah olah dia saja yang betul yang boleh mengajar. sepatutnya jakim tak membiarkan orang gila ini terus menerus melakukan kuliah kuliah agama yang mengelirukan orang ramai.

kenyataan yang cukup gila dari haram jadah ini ialah manhaj al azhar tidak ikut sunnah dan alquran. bagaimana haramjadah ni boleh membuat kertas kerja tentang yusof qardawi. semua benda yusof qardawi buat adalah salah bagi dia. betapa bahaya dan menjadi celaka kepada masyarakat selagi tiada tindakan kursus bagi haramjadah ini meneruskan kuliahnya.kalau mendengar kuliah bangangnya sampaikan iman ghazali pun di kutuk dikatakan tokoh muztazilah. aku ingat fathul bari nasoha aje gila ada lagi yang lebih gila dari haramjadah tu. nasoha tak apa lah dia memang dilahirkan menjadi pemuja mahathir, semua orang dah salah bagi idris sulaiman yang bangang  ini. setaraf ilmu dia dengan ayah pin.

Ulasan

  1. yg ni artikel lepas geram sbb pandangan wahabiol ni tak selari dgn syeikh qaradawi plak kot. hahahahahaha. jgn jd ameno plak, geram kat amoi k-pap

    BalasPadam
  2. haram jadah deris sulaiman, orang lain tak betul aje, ulamak besar pun tak betul. pi mampus le sama deris sulaiman

    BalasPadam
  3. sial nyer mengaku ustaz. Slam sikit kat puaka seko nii

    BalasPadam

Catat Ulasan