rozaimi tak payah cari glomour tumpu pada umno atau pan lagi baik

rozaimi yang tiba tiba popular kerana syiah, phd dalam hadith kononnya atau hanya dibeli??? rozaimi hanya mencari publisiti murahan dengan melemparkan pelbagai fitnah kepada presiden pas, akhirnya kononya atas nasihat rakan pas yang bersahabat dengan nya dia bersedia berdialog terbuka dengan presiden pas. orang yang mengfitnah menjuarai isu syiah akhirnya mencari lagi glamour untuk berdialog dengan presiden pas, ianya hanya untuk mendapatkan dana dari umno atau menerima imbuhan dari geng geng pan yang sudah menikus bila maza dan juanda sudah terhilang tiba tiba selepas dikecam kerana menipu dan mengfitnah. maza yang sentiasa bodoh dan bangang akhirnya akan dipecat dari perlis kerana membuat pelbagai kenyataan bangang. juanda yang sedang menikmati wang gaji sebagai adun dan bakal menjadi km jika dipilih. dan orang paling gembira bila juanda menjadi km ialah kawan karutnya one g dan tukartiub yang tidur dengan anjing.
Image result for dr rozaini phd hadith
pakar penjual hadith???
rozaimmi duk diam diam dahlah dalam bilik sebagai pegawai kerajaan lantikan umno. rozaini yang tiba tiba popular kerana bercakap pasal syiah dan persidangan di iran.  rozaimi bersemuka dengan mad awang dan gani dulu lagi baik atau berjumpa jamil khir paling baik mana tau dapat pangkat lagi. rozaini yang sibuk mengampu membodek akan melemparkan fitnah kepada sesiapa saja sekarang demi nama dan populariti. rozaimi bersemuka dengan alhusyen pan atau dengan mad sabu yang pernah ke persidangan di iran, baru kenal dunia rozaimi cuba berlagak wira dan bercakap siang dan malam tanpa henti. banyak lagi hadith perlu dihafal, setakat dapat phd satu point dari 100 peratus yang ada dalam dunia. rozaimi patut belajar lagi sebelum cakap banyak dan bodoh. rozaini perlu mengangkat diri untuk mendapat jawatan. kenaikan pangkat jika dapat bersemuka dengan presiden pas, inilah tujuan sebenar rozaini untuk bersemuka dengan presiden pas, rozaimi yang melemparkan fitnah dulu sebelum mendapatkan penjelasan. lempar selepas tu bersetuju bersemuka dengan presiden pas, sebelum menghukum jumpa dulu dapatkan penjelasan tapi hadith yang dihafal oleh rozaimi hanya untuk orang lain bukan dia sendiri. itulah hebatnya rozaimi. phd yang dibeli???

Ulasan

  1. Sapa mangkuk ayub nama Rozaimi ni? tak kenal pun? ooooo....sebab orang tak kenal lar tetiba pi tumpang PAN Imayam untuk cari nama kononya boleh 'debat' TGHH!

    BalasPadam
  2. rozaimi PHD (PAN Harapan DAP) ne, cuma cari sesuap nasi je, utk teruskan Savival politik mat sapu fitnah boss dia tu. Jika tidak Dap tak bg dana utk novel fitnah Tghh/Pas utk guna di Pru14 nanti

    BalasPadam
  3. Tulisan yg tak menunjukkan akhlak islam..

    BalasPadam
  4. Tulisan yg tak menunjukkan akhlak islam..

    BalasPadam

Catat Ulasan