siapa yg tak dengar cakap tok guru tuan ibrahim

ketua penerangan pas malaysia tok guru tuan berahim mengeluarkan kenyataan jangan dilayan hassan ali, harakah menyiarkan tulisan kolid berahim yang penuh dengan dendam. inikah pemimpin pas yang dikatakan hebat. apakah kolid samad nak menafikan dia adalah bermulut longkang dan tak boleh ditutup sebagaimana kedai seven eleven. tok guru cakap jangan layan hassan ali, kolid samad menulis semuka penuh tentang hassan ali dari hassan ali masuk pas sampai disepak keluar oleh pas. harakah sendiri pun tak layan kata kata ketua penerangan pas, kolid samad menulis tanpa perasaan  bersalah atas mengingkari arahan ketua penerangan pas. kolid samad menjelaskan dendam kesumat dan amarah yang tidak pernah padam walaupun assan ali dah jadi arwah. kolid samad masih mengencing kubur assan ali bersama sama tulangbesi pencacai kolid samad yang menulis ucapan assan ali. tulangbesi terpaksa berundur setapak kerana kebodohan dia menulis kerana mengaku mengadakan pertemuan dengan dap bersama assan ali. inilah manusia jalang yang jahat, inilah pemikir pemikir disekeliling kolid samad.

hari ini husam musa pula yang menerjah assan ali, husam musa yang membela kickdefella pengarah filem yang hebat akhirnya maut dihujung tali kambing. amaran tok guru tuan ibrahim tak ada kesan kepada sesiapa, kolid samad akan membuat buku tentang assan ali. semua melayan assan ali, kajian mendapati kesan kecil pemecatan assan ali nampaknya kurang menjadi. kajian yang dilakukan di malaysiakini adalah benar benar berwibawa. husam musa jangan biarkan imej dia terus tercalar jika dia terus membuat kenyataan yang meloyakan, husam musa baik diam lagi baik supaya imej dia yg tercalar dgn kick dapat didiamkan. banyak mana rahsia pas terlepas ke tangan kick dan mso melalui husam musa. apakah operasi membogel sesama sendiri akan berterusan. kolid samad akan terus mendapat layanan istimewa dari harakah, tulis apa saja tentang assan ali harakah akan menyiarkannya. semua merasakan perlu menjawab ke tuduhan bengong assan ali.

Ulasan

  1. ya rabbi kau ampunila dosa2 FZT ini, terlalu banyak fitnah di lemparkan dia pada pemimpin2 dan pejuang2 islam, harap dia insaf dan kembali ke jalan yg benar.

    ikhlas dari ku
    ag

    BalasPadam
  2. fitnah pebenda aku lemparkan kepada pemimpin, husam musa memang membela kickdefella, kolid samad membela tulangbesi, tulangbesi bekas pas assan ali hang tau ke dok ke hanya cakap bodoh. kenapa hang tak tanya kolid samad kenapa tak ikut cakap tuan ibrahim yg melarang pemimpin pas melayan assan ali... cuba hang komen dalam blog kolid samad aku nk tengok.

    BalasPadam
  3. Assalamualaykom w.b.t.



    YB Dato’ Dr Hasan Ali yang saya hormati,



    Saya kira tidak perlulah saya perkenalkan diri saya memandangkan Dato merupakan tokoh dan sahabat yang saya kagumi. Saya kira, Dato’ juga tetap menganggap saya sebagai kenalan rapat Dato’ sekeluarga. Secara ikhlas, saya mula mengkagumi Dato’ sebagai motivator semenjak saya di bangku sekolah lagi, sehinggalah Dato’ menceburkan diri ke dalam bidang politik. Walau bagaimanapun kekaguman saya tidaklah menjadi penghalang untuk saya menyatakan sedikit pandangan terhadap pendirian Dato’ mutakhir ini berdasarkan neraca ilmu dan keadilan. Kesedaran bahawa apa yang telah Dato’ lemparkan kepada mantan parti Dato’ sendiri, iaitu PAS, di dalam kenyataan-kenyataan Dato’ di media dan juga lewat ceramah-ceramah Dato’ yang bercanggah dari amanah keilmuan dan kebenaran, maka saya terdorong untuk menulis surat terbuka ini.
    https://www.facebook.com/notes/dr-maszlee-malik/surat-terbuka-kepada-dato-dr-hasan-ali/271728319565115

    BalasPadam
  4. bro! presiden pon kolid samad tak hormat, tuan ibrahim apa la sgt? duk celah gg dia aje

    BalasPadam
  5. sekarang tk kisah dah tak hormat, wala dan tiqah dah dicandukan oleh semua blogger. boleh hentam selagi boleh

    BalasPadam

Catat Ulasan