peguam pan yang bahalol lagi tolol

peguam yang menyertai pan adalah anak kepada asmuni awi yang membela presiden pas yang mana aayah dan anak sama sama bodoh. oleh kerana kebodohan dan kebangangan pada kedua beranak ini nyaris presiden pas membayar saman kepada calon pkr. anak asmuni adalah peguam yang mewakili presiden pas waktu itu tidak buat kerja kerana sudah datur oleh pkr dan dap agar presiden pas kalah dalam saman pil kuda, kedua beranak pan asmuni dan fitri berpakat dengan dap kafir untuk memalukan presiden pas dan seluruh ahli pas, mereka tak buat apa apa selain duduk rilex menanti keputusan didapati presiden pas kena bayar.


sesiapa ada kes mahkamah
jangan lah AMBIL LOYAR BURUK INI
SUDAH PASTI KALAH HATTA KES KECIL SEKALIPUN
AYAH DAN ANAK SAMA JE BAHALOL
peguam pan tak pernah pergi pun. pkr sudah bayar siap siap kepada kedua beranak ni untuk memastikan kalah dalam kes saman malu. apabila diambil alih kes tersebut dibuang. bukan dia pun yang mewakili presiden pas selepas dibuang. mengaku dia pulak tu. sekarang dah dibuang dari pan lepas ni mungkin akan join dap kafir pulak rasanya seperti mana almakanan kafir. berlagak hebat jadi peguam tapi hanya loyar buruk dikedai kopi. sama je bodoh dengan anak dan ayah pan ketawa sakan dapat mengambil dua beranak join pan. akhirnya mazlan aliman diistiharkan bangkrap. kolid semak akan kehilangan jawatan kerana kegagalan peguam pan berhujah. kalau ambil lagi pasti masuk jel terus sebagaimana nuar braham. merengkok dalam penjara.

Ulasan

  1. mabuk pil kuda je nasrudin tu. berkata la seorang lebai berdosa kalau fitnah orang, saya memang sebut tapi tak sebut siapa orangnya. Lebai ni kaki ponteng tau. Siapa dia agaknya, saya tak sebut nama.

    BalasPadam

Catat Ulasan