pan tidak perlu masuk bertanding pru ke 14

pakatan harapan tidak mahu pan bertanding dalam pru ke 14, ke semua kawasan mana tuntutan pan tidak akan dilayan oleh pakatan. pan tiada kekuatan langsung diseluruh malaysia, walaupun one rahim mahu menjadi tmb bersama mb husam yang duk dicanangkan diseluruh kelantan. husam bermimpi dan sudah membeli beberapa kot baru di turki untuk bergaya dihari perlantikan. pkr sudah tahu bahawa pan akan bertanding dikawasan mereka dan pkr sudah pasti akan menolak pan yang mereka sendiri faham bahawa pan tiada kekuatan dimana mana. pan hanya party barua dan balaci untuk mereka. oleh itu suara suara menyuarakan pan dibubarkan sedang bertebaran dan dipersetujui oleh ramai penyokong pembangkang. ketua pemuda pan kelantan paling beremosi kerana jika dibubarkan atau bergabung dengan pkr pasti dia akan kehilangan jawatan itu.pemuda pan dari atas sampai ke bawah sah sah tolol sebagaimana boleh diikuti ucapan ucapan bangang mereka termasuk faiz yang menghina agong solat. ditakdirkan dah pan memang party yang dilahirkan menjadi barua dan balaci dan melemparkan fitnah kepada sesiapa saja.

sua pkr nuar tahir tak perlu buat apa apa amarang kepada mana mana party dalam pakatan kerana pan tidak akan dibenarkan bertanding dimana mana kerana tiada kekuatan. dengan sumber kewangan yang tidak ada langsung menyebabkan hutang menggunung. hutang mazlan aliman tidak terbayar menyebabkan mazlan aliman di istiharkan muflis kerana mengfitnah. pan tiada apa apa selain menjadi penyembah tegar kafir. pengarah komunikasi kolid semak pun tidak layak lagi bertanding di shah alam. nuar tahir mad sabu dan salahudin sendiri tidak mampu untuk bertanding dan menang. mad sabu calon PASTI KALAH jika bertanding hatta dengan nenek sekalipun. kalau budak tak cukup umur pun pasti mad sabu akan kalah, salahudin calon mb angan angan dijohor CALON PASTI KALAH DAN HILANG DEPOSIT. pan tiada kekuatan grassroot yang mana cuba dicari dalam pakatan yang mana dalam pakatan sendiri pun tidak ada dan wujud. oleh itu pan bersuara garang untuk diberikan kerusi.

Ulasan

  1. ya la nak bagi kaki ponteng menang, pastu geng velfire, err kaki tulis dalam fesbuk sebab jari ada 10 tapi mulut satu menang gak. kalau kalah camne nak sara range rovers diskaun road tax dgn insuran dah berapa mana cukup pencen YB

    BalasPadam

Catat Ulasan