pan pengkhianat islam sejati

Written By FZT on 03 Januari, 2017 | 1:13 PTG

pan sebuah party yang ditubuhkan oleh manusia yang kecewa dan diguna pakai buang oleh kafir untuk menghancurkan islam. pan tak ada apa apa selain menyalak ke sana kemari bersama blogger mereka yang siang malam menabur fitnah. fitnah fitnah kepada pas semakin kuat oleh walaun walaun pan yang mana tak akan kisah kepada islam. yang penting pada pan adalah menghancurkan pas sebagaimana arahan tuan mereka iaitu kafir. jika kafir menyuruh apa apa fitnah pasti blogger pan akan memuat naik dan mendiamkan diri bila dijawab dan akan timbul kembali bila tuan kafirnya menyuruh mereka menyalak umat islam. dalam pkr pun sudah ramai yang mengambil fitrah pan iaitu mengfitnah siang dan malam. rafizi yang tak lama lagi akan masuk penjara atas mengfitnah juga siang malam mengfitnah pas. beri amaran kepada pas kononnya nak berkerjasama dengan umno. rafizi yang tali perut orang umno mana mungkin akan hidup bersama pembangkang. bagaimana nuar braham dan contoh terbaru adalah mahathir yang bercakap soal haram halal. mahathir sendiri pelopor penentang islam yang hebat.
Image may contain: 1 person, text
sama baju oren dengan pan
yang ni ada 123,000 ahli
pan ada sejuta ahli
pasti pan menng mudah jika makkal sakti bergabung dengan mereka
pkr tak payah berlagak sebagaimana pan yang tolol. pkr perlu buktikan mereka juga mempunyai jentera diperingkat bawah sebagaimana party lain. abdullah sani saifudin nasution rafizi nurul izzah perlu buktikan kali ini mereka ada jentera sendiri bukannya berdiri diatas jentera party lain. pan tak payah ceritalah, kalau diperak alkusyen dan beberapa blogger bengong tak pernah turun berkempen sebagaimana one g dengan dap. one g sendiri tak pernah turun berkempen sekadar bercakap dalam fb. menjual ubat siang malam. rakan karib juanda dan asri makti diperlis yang sudah diam membisu bila orang bertanya dia faham ke bahasa arab kerana semua orang tahu makti asri tak fasiih berbahasa arab sebagaimana fasihnya mad awang berbahasa inggeris sewaktu menyampaikan ucaptaama kepada syiah diiran.

pkr kena bersiap sedia untuk berhadapan 3 penjuru sebagaimana party lain, pan pasti akan berhadapan 3 penjuru sebagai pemain simpanan kafir dap sebagaimana pengakuan husam anak musa yang mengatakan pan adalah pemain kafir dan akan berjuang untuk kafir dengan kuasa 15 anugerah one rahim yang akan bertanding di kota bharu dan dun. hanya ketua pemuda pan tidak ada kerusi lagi kerana kegagalan membayar deposit. sebagai ketua kambing pan dikelantan, jeming kasaan gagal menaik taraf dirinya setanding ketua pemuda kafir dap. dia dilihat hanyalah barua. berjanji dengan manusia khemah sampai sekarang menghilangkan diri. nak adakan kepungan suk pun tak ada sambutan kasihan. cakap banyak tapi kerja tiada kasihan setakat sembang kosong. pan akan mengkhianat ISLAM dan rakyat malaysia jika diberi satu kerusi pun dimalaysia.

2 comments:

ikan berkata...

xde pulak ana tgk puak PAN tu ponteng parlimen, yang ana nampak presiden PIS je selalu ponteng khianat gak tu dengan rakyat. tu macam mana kira..

khalid ngah baharudin berkata...

Mana ko tau pan tak ponteng

Catat Ulasan