pan party barua dan balaci generasi kedua

pan yang dipimpin oleh mad sabu adalah party generasi kedua menjadi barua dan balaci kepada kafir. sebagai party generasi kedua penyembah kafir pan akan memperbanyakkan lagi fitnah kepada pas dan seluruh perjuang islam dimalaysia, che berahim dengan one rahim ditambah dengan husam yang sedang ketawa gembira melancong diluar negara pasti akan menambah fitnah kepada kerajaan kelantan bila husam balik dari bergembira. husam membawa balaci tegarnya yang sudah kembali kepangkuan dan berpisah sejak bau kambing hilang. pelbagai tulisan fitnah akan di muatkan dalam blog sekembali dari melancong dan membawa idea idea fresh untuk meneruskan fitnah kepada kerajaan kelantan. mad sabu yang sedang sibuk melancong disabah juga akan membawa balik idea idea baru untuk mengfitnah pas. mad sabu hanya pergi bergelak sakan hanya untuk menandatangi perjanjian pakatan bukannya mencari apa masalah rakyat sabah. sekadar menjadi presiden sementara party barua dan balaci dap. selepas ini mad sabu akan tamat riwayat dalam politik dan tak akan timbul lagi selepas pru ke 14 kerana kesemua pemimpin pan sure kalah teruk dan tidak lagi akan bergelar yb adun yb mp dan akan menerima pencen laknat.
Image result for che ibrahim pan kelantan
bekas kodi yang kaki fitnah selepas dipecat
fitnah=pan
raja kroin yang dikatakan difitnah oleh blogger bising sangat. raja kroing sudah biasa fitnah orang lain apa salah difitnah. sama macam saifudin mengfitnah kolid berahim pasti difitnah bukan menjadi masalah untuk difitnah. pan dan pkr dan dap jugak sama kaki fitnah tidak sepatutnya melalak dan menyalak bila difitnah. bagaimana blogger alhussyen yang kaki fitnah bila difitnah bising sangat. kalau dah biasa fitnah orang lain sepatut diam je kena fitnah. alhusyen yang semakin galak menabur fitnah siang malam sepatutnya duk diam cARI IDEA  nak fitnah lagi bukan bising orang lain pulak menabur fitnah, ahusyen nak sama kan orang lain dengan dia kaki fitnah dan penyembah tegar kafir perak.

Ulasan

  1. SIAPA YANG CIUMULUT DENGAN UMNO SEKARANG?? ADAKAH DARI PAKATAN HARAPAN ATAU PARTI PAS SENDIRI?? SIAPA YANG TERIMA DANA RM90 JUTA DARI NAJIB?? ADAKAH DARI PIHAK PAKATAN HARAPAN ATAUPUN PARTI PAS?? PRESIDENG PAS YANG MENCABAR BEKAS2 AHLI PAS YANG DISINGKIRKAN DARI PAS AGAR MEMBUAT PARTI BARU!! TAPI BILA BEKAS2 AHLI PAS MEMBUAT PARTI BARU YANG BERLANDASKAN ISLAM, PRESIDENG KATA HARAM PULAK?? SIAP MEMBABITKAN YUSUF AL QARDAWI LAGI TAPI ULAMA DUNIA MENAFIKANNYA!! KENAPA BILA DAH CABAR DAN MEREKA SAUT CABARAN TERSEBUT,PIHAK PAS MENUDUH DAN MEMFITNAH PARTI PAN INI?? SEDANGKAN PRESIDENG PAS,SERING KALI MENIPU DAN JUGA SERING U TURN. PRESIDENG PAS INI SIAPA?? ADAKAH NABI, RASUL ATAU SETAKAT ULARMAK AKHIR ZAMAN??

    BalasPadam
  2. Bodoh punya penjilat Kafir Harbi DAPig @ Burn! apa bukti PAS terima 90juta? Dasar belajar dengan Pemfitnah tegar yahudi, kau lagi yahudi rupanya!

    BalasPadam
  3. Kata kata yang boleh diucapkan kepada Burn bp ialah bodoh bin banggang yang dia baca surat kabar PAN baca blok PAN sebab tu fikiran macam katak bawah tempurung hihihi . kesian dia

    BalasPadam
  4. tapi cakap ada orang yang jual pil kuda tu betul kan cuma tak sebut nama

    BalasPadam

Catat Ulasan