rafizi sudah sahkan pkr dibelakang penubuhan pan gang

nuar braham dan rafizi adalah perancan utama untuk merosakkan pas dari dalam. mujahil adalah manusia pertama yang cuba dibeli oleh pkr melalui rafizi. patutlah perwakilan pas memijak dan menyepak puak puak yang kalah. rupanya mereka semuanya adalah pengkhianat dari awal lagi sebelum menubuhkan gerakan harapan baru. nuar berahim ajar rafizi supaya mencuri pemimpin pas yang belot barua dan balaci. oleh kerana pkr gagal menyediakan jawatan jawatan penting kepada barua dan balaci  mereka mula menubuhkan party baru. patutlah tak sempat sempat akhirnya membeli party pajak gadai. rupanya sumbangan pkr juga masuk ke account pan. patutlah sangat mewah mad sabu mujahil salahudin nuar tahir mengadakan kenyataan demi kenyataan di hotel mewah rupanya dibiayaii oleh pkr.
Image may contain: one or more people
makin banyak kerusi disediakan untuk pkr dap dan pan
rafizi yang gagal melaksanakan langkah kajang rupanya tak bijak mana. rafizi menghantar nuar braham ke penjara.. pkr menanguhkan projek membeli pemimpin pas untuk dijadikan anjing mereka. akhirnya rafizi akan penjara bersama boss besar mereka. rafizi dipecat dari sua pkr kerana gagal melaksanakan projek yang banyak fail dari berjaya. selepas ini rafizi tak sempat nak berusrah dengan one g lagi lah atau menunggu one g pulak ke dalam penjara kerana menghina dan mengfitnah. rafizi kena siap sedia untuk menjadi banduan selepas ini. rafizi akan berceramah dalam sel sungai buloh. pas perlu putuskan hubungan dengan pkr yang memiliki projek rahsia untuk memusnahkan pas. sekarang cuma ada seekor dua lagi yang masih kekal dalam pas.  usaha usaha rafizi untuk menjatuhkan pas sudah terjawab bila dia sendiri gagal dalam kes mahkamah dan terpecat dari jawatan sua. pkr adalah party yang tak boleh dipercayai. dari lubuk umno mereka datang perangai anjing mereka sama seperti umno. nuar braham masih tak serik walaupun sudah beberapa tahun dalam sel. akhirnya memilih sel lagi sampai akhirnya.

Ulasan

  1. Memang DNA sekular dan assobiyah UMNgOk masih tebal dalam hati pedal puak puak dan juak-juak PKR ni. Memang kaki 'tikam belakang'. Patut KETUM asyik kena tuduhan 'Hentam belakang' dengan UMNgOk!!
    ...UMNgOk pulak.asyik penuh dengan skandal seks! Dari UMNgOk 'ori' hingga UMNgOk 'baru' sampai PPBM tak habis2 dengan skandal seks! Baik jantan atau betina...2x5 jer pemimpin Assobiyah dan.Sekular UMNgOk dan bekas2 UMNgOk! Ni lah bahana MahaKutty bagi akses tanpa had internet...sampai website lucah pun senang masuk! Sial phnya UMNgOk dan bekas2 UMNgOk dalam PKR & PPBM!

    BalasPadam

Catat Ulasan