pemimpin pan makin mereng sasau meracau

pemimpin pan hanyalah gila nak bertanding pru prk, itulah saja yang ada dalam benak  pemikiran pemimpin pan, penyokong dan ahli pan " 2 ringgit" promosi akhir tahun, betapa teruknya keahlian pan yang hanya diikuti oleh geng bangang dan bahalol. cadangan sua nuar tahir menurunkan harga yuran keahlian pan menunjukkan bahawa  betapa rakyat malaysia tak mahu menjadi ahli party pan. pan menjadi barua dan balaci dap kafir saja bukan berjuang untuk rakyat. mereka menubuhkan party hanya untuk menjadi orang penting bukan kerana nak berjuang tapi mengekalkan eluan dan masih menjadi presiden party mana mana hatta party tupperware.  kolid semak meracau nak bertanding di 40 kerusi pas dan kerusi pkr tapi tidak berani nak bertanding di kerusi dap kafir. hanya anjing saja tak mengigit tuan dia hatta anjing gila tetap setia pada tuannya.


kalau memerintah malaysia lagi teruk ISLAM dibunuh oleh kafir


pan tidak berani melanggar kerusi dap kafir walaupun dikatakan akan taat setia pada pkr dan rakan pakatan. sampai sekarang party sosialis malaysia tidak diluluskan masuk dalam pakatan walaupun mad sabu sangat erat berkawan dengan boss and sua psm. salahudin menafikan mereka nak bertanding kerusi pkr namun kolid semak berkata YA mereka nak bertanding kerusi pkr. pan hanya pentingkan diri sendiri, selepas tikam pas pan menikam pkr pula dan tak mustahil selepas ini akan ada ura ura mengigit tuan kafir mereka. namun lamabt sikit. sifat celaka pan adalah khianat tikam belakang adalah tunjang utama pemimpin pan ahli dan penyokong mereka., siapa saja yang tak setuju dengan pan pasti akan ditikam dan dikhianati oleh pan. sekarang pkr sudah menerima padahnya dan tak lama lagi rafizi bengong akan masuk penjara dan akan kosong kerusi pandan. pan akan berminat dengan kerusi pandan yang dikatakan akan masuk acount pan.

salahudin yang bengong menafikan pan akan bertanding kerusi pkr, jika begitu kenyataan apakah kolid semak buat kerja  seekor saja tanpa pengetahuan timbalan presiden hanyalah boneka. mujahil sudah  menjalankan kerja menjatuhkan presiden dan kolid semak menjatuhkan timbalan. kolid semak ahli parlimen shah alam yang dicuri dari pas dan mujahil parlimen parit buntor yang dirompak dari pas boleh berlagak dengan jawatan sedangkan presiden dan timbalan presiden bukan ahli parlimen dan kedua duanya kalah dalam pru. kedua duanya tak diterima oleh rakyat malaysia. mad sabu kalah manjang sama dengan salahudin oleh itu kolid semak dan mujahil sedang berusaha merampas kedudukan presiden dan timbalan presiden., kolid semak tak akan berani langgar dap kafir selagi mad sabu ada diatas dan usaha dijalankan menjatuhkan mad sabu yang tiada prinsip selain memberi sokongan kepada dap kafir.

Ulasan