tiada keuntungan untuk pan dalam isu blockade walaupun usaha sungguh .

walaupun husam musa berusaha bersungguh dan dibantu oleh jeming assam dan beberapa blogger penyembah kafir dap menyiarkan berita namun pan tak dapat meraih keuntungan selain semakin rugi. pan dilihat adalah dalang kepada blockade tersebut. pan bersama maloan maloan lain cuba meraih keuntungan namun akhirnya untung seposen terus rugi berjuta juta. husam mastermind cuba mengalih lagi perhatian selepas gagal menaikkan isu lombong, isu blockade, isu kpk, isu husam menjuarai isu isu yang sudah tiada makna pada husam, husam bukan kerajaan lagi, husam hanya pencacai dan pengangkat najis dap kafir dikelantan. walaupun beberapa mesyuarat diatur oleh dap kafir bersama husam untuk menjatuhkan pas kelantan namun usaha usaha husam tersekat kerana tiada kesungguhan melakukan fitnah., walaupun blogger penyembah kafir dap perak bersungguh sungguh bekerja namun seperti biasa fitnah blogger penyembah kafir dap perak hanya setakat buku kaki saja. isu itu lenyap dan usaha husam bersama one rahim menemui jalan buntu. husam sudah ketandusan idea untuk memburukkan kerajaan pas kelantan, ia akan mencari bekas longkang sebagaimana husam membekalkan beberapa dokumen kepada kickdefella dulu akhirnya kick hilang tanpa kesan akhirnya kembali bersama barua mso.
Image result for blockade orang asli
nenek batin yang menjadi penyembah dap kafir yang duk bising
akhirnya senyap sepi
anjing anjing dap kafir terus menerus kerajaan islam kelantan kononnya berlaku zalim akhirnya akan menimpa mereka sendiri, mereka pan hanya tahu menimbulkan isu, bila beberapa kerat orang asli ditahan pan terus menghilangkan diri walaupun dikatakan rocker penyembah kafir dap kelantan nak melakukan kepungan disuk kelantan. mungkin rocker kerjanya menyembah syaitan berasa kuat bila tiada sokongan sham agaz yang sudah kehilangan suara terduduk diam dan mengoyangkan kepala bersama darah kambing. ketua pemuda pan yang kurang akal boleh melakukan apa saja dan menulis apa saja kerana penasihat dan kawan dia sendiri pun3 suku. pan berusaha untuk menjatuhkan pas kelantan dengan pelbaagai usaha. pan mencari isu disetiap sudut, husam mengugut penjawat awam kelantan namun akhirnya didedahkan oleh nuar tan. husam semakin tiada urat darah dalam suk kelantan lagi, rahsia kerajaan kelantan makin selamat selepas ramai balaci husam dipecat dan disepak keluar dari kerajaan kelantan. ini menyukarkan husam untuk mendapatkan maklumat dari dalam walaupun husam dibantu oleh jin kafir dan mimpi mimpi ngeri.


bila terburai dan ditangkap orang asli tuduhan pan akhirnya terdiam bila mereka sendiri tak hadir untuk menjamin orang asli yang ditangkap kerana melawan penjawat awam, husam ingat macam dia kuasa 15 yang bercakap tanpa undang undang dalam dewan, tanya walaupun tak diberikan laluan, kononnya boleh berbahas macam kedai kopi disalor, husam anggap dun tu macam orang pan yang bangang. orang pan boleh lah husam bodohkan sebab memang sah bodoh dan bangang macam jeming assam.alhusyen sendiri tak turun berdemo atau mengepung suk kelantan bersama jeming atau kenangau kurap atau greencok. semua hanya pandai didepan blogg dan mendapat bayaran. bila bayaran kurang terpaksa menyalak sendirian. mad sabu pun dah pening, isu isu pan mainkan nampaknya hanya sebatang mancis akan padam secepat mungkin. profesional yang menyertai pan hanyalah yang hanya tahu mengarah orang bekerja, sedangkan dalam pan tiada yang nak bekerja secara percuma dan juga tiada ahli yang nak bekerja untuk pan walaupun leman raja fitnah bercakap sepanjang masa. leman raja fitnah perlu dibayar untuk berceramah sebagaimana aishah janji fitnah sudah lapuk menunggu masa untuk mampus bersama mampus.

Ulasan