puak puak pan seluruh malaysia menyebarkan fitnah demi menyelamatkan dap kafir dan pkr

husam kuasa 10 dengan barua bdan balaci yang gagal dapat projek lombong
anjing husam sedang menyalak kerana kelaparan sejak husam disepak keluar
dari pemimpin sampai ke bawah semua jenis pan adalah penyebar fitnah, pengkhinat dan merompak segala jenis hasil rakyat. pemimpin pan yang gila kuasa sanggup buat apa saja asalkan bayarannya cukup. pan mengagihkan dana dengan sedikit habuan untuk ahli ahli dan penyokong yang melarat dan sanggup buat apa saja demi dapat habuan. di kelantan sebagai kuasa 10 husam telah mengarahkan pelbagai strategi untuk menjatuhkan imej pas, pelbagai teknik tektik di kaji untuk menjatuhkan pas kelantan bersama sama dap kafir. husam ada 2 ekor walaunnya yang hanya perlu diberi sedikit habuan dan akan sanggup buat apa saja asalkan dapat habuan. strategi terbaru husam selepas dimalukan dalam dewan kerana gagal mengusulkan pertanyaan dan hanya bertanya dalam dewan dan husam yang semakin tolol dengan peraturan dewan undangan negeri kelantan sejak bergaul dengan siti  batin dan orang asli dikuala balah. husam mengaku sebagai abg kepada orang asli selepas gagal dan dimalukan dalam dewan kerana didapati mencuri dan menipu dewan undangan negeri kelantan.
DIATAS ADA 3 EKOR MAMLAU YG TERBABIT DALAM FITNGA
JEMING ASSN KETUA PEMUDA pan, sham agaz yang  mencari makan
dan barua dan balaci husam
laporan sprm dibuat hanyalah untuk membuat rakyat malaysia tidak bercakap kes rasuah pkr dan dap kafir, dap kafir dibawah ketua tak bermoral geund end menyalurkan beberapa dana untuk sham agaz dan jeming untuk bergerak selepas kelaparan ketiadaan wang masuk ke poket. jeming asan yang diketahui banyak sangat hutang akhirnya masuk pan dilantik menjadi ketua pemuda pan kerana ia adalah orang terawal mengisi borang pan sebelum pan diwujudkan. untuk menjadi ketua pemuda pan mestilah yang sanggup melemparkan fitnah kepada sesiapa saja. obey kepada tuan kafir. sham agaz yang sudah tidak berupaya bergerak akhirnya menemui lubang lombong untuk bergerak. pembiaya dikiri sekali adalah geng husam musa yang taat dan sanggup buat apa saja asalkan dapat mengfitnah pas.

Ulasan

  1. Apa dah jadi dengan Kelulut ternakan Sham Agas. dah lari semua ke. Kalau baik dengan Husam Kuasa 10 pun janganlah digelapkan hati tu dengan fitnah rekaan

    BalasPadam

Catat Ulasan