lim kit siang nak tubuh kerajaan perpaduaan

nampaknya dap yang semakin nyanyuk kerana pemimpin tak bertukar tukar sejak tahun 69 lagi mencari alasan untuk bergabung dengan barisan nasional. nampaknya selepas nuar braham nak kerajaan perpaduaan dengan umno akhirnya dap jugak mahukan kerajaan perpaduaan. kasihan sungguh kepada pengundi dap. akhirnya dap jugak kembali nak bergabung dengan umno. walaupun apa alasan lim kit siang yang pasti kerajaan yang dimahukan oleh lim kit siang adalah kerajaan perpaduaan. nampaknya lawak  dap berterusan selepas tidak menyokong hudud. dimana blogger barua dan balaci dap yang akan bekup bermatian matian. kehebatan dap semakin merosot kalau mahukan kerajaan perpaduaan dikala umno nazak. apakah dap terlalu bodoh atau sememamngnya bangang sejak dari dulu lagi.
inilah realiti
pas kononnya diperangkap oleh umno tapi dengan muka tak malu dap menghulur tangan kepada umno untuk bergabung. apakah dap ini tak dak maruah langsung atau memang dap sudah mengaku kalah. hudud telah berjaya menampakkan sisi sisi manusia yang celaka dan mana mana penganut islam boleh tidak bersetuju dengan hukuman ugama dia sendiri. dengan alasan masyarakat majmuk. mungkin kalau pkr dan dap bawak hudud barulah hudud diterima pakai gamaknya. yang pasti pkr dan dap sampai kiamat pun tak akan membawa hukum hudud. tapi akan membawa idea kerajaan perpaduaan. nanti adalah blogger barua dap dan pkr akan memusingkan kenyataan lim yang expired. kerajaan dap dipenang sepatutnya mulakan langkah untuk bergabung dengan umno sebagaimana pkr sudah berusaha bergabung dengan umno diselangor.

azmin sudah memulakan langkah gombak bertemu dengan pemimpin umno untuk memastikan idea nuar brahim supaya diwujudkan kerajaan perpaduaan umno pkr diselangor. kerajaan pkr dan umno diselangor akan menyepak najid turun dan nuar brahim akan diangkat menjadi timbalan perdana menteri lagi. azmin akan naik menjadi menteri kanan bersama rafizi. pkr sedang merancang bersama umno dan akan menendang dap dan pas. apakah itu idea yang sangat bagus atau idea kurang akal.

Ulasan