pan sosialis semakin mampus .. lebih awal dari dijangkakan ...

pemimpin pengkhianat yang menubuhkan pan sudah mencuba pelbagai cara untuk memujuk dan membunuh pas, pelbagai usaha sedang dilakukan namun sampai masa ini pan penyembah kafir masih gagal membunuh pas walaupun setiap malam penyembah kafir dap ini melakukan pelbagai usaha dan cara teknik dan strategi untuk melemahkan pas, akhirnya pan menerima nasib semakin buruk. akhirnya pan menerusi nuar tahir penibai wang pan sudah mengeluarkan kenyataan kononnya mengajak pas supaya jangan berperang sampai kiamat. mengapa sua nuar tahir yang dikatakan hebat dalam minda mad sabu yang beria ia mengajak pas bekerjasama walaupun dalam konvesyen shah alam pan mengutuk memaki hamun dan melemparkan fitnah kepada pas. fitnah cikgu ali@penyembah dap kafir perak mengatakan presiden pas makan duit hasil menyamun. alhusyen dan green boc sudah menyebarkan fitnah sebagaimana biasa jika mendapat bayaran yang lebat. greenboc yang pasti hanya duduk depan pc akan menyebarkan fitnah dan tak lama lagi ia akan menerima saman yang akan dimulakan. greenboc jangan bimbang ia akan dibela oleh peguam pan yang tak pernah menang dalam court. iaitu faizz kadir.
rayuan nuar tahir dari party pan
alhusyen makan besar dapat mengfitnah presiden pas bersama greencock. dikelantan jeming assan yang dikenali sebagai walaun dap kafir akan dapat elaun bulanan selepas membuat laporan sprm hari ini. jeming assan yang hanya hidup merempat kerana kebodohannya hanya tahu disuruh dan dihantar oleh dap kafir untuk menyalak sesiapa saja. jeming bersama sham agazz yang sudah kehilangan elaun sejak husam musa di mansuhkan jawatan exco kelantan. husam mengamuk kerana semua hasil sumber telah habis tinggal hanya elaun bulanan dan gaji adun yang dirompak dari pas. husam tidak mampu lagi membela dua ekor hantu raya kerana selalu makan besar. mso cuba membawa isu isu lama namun semakin dibenci oleh rakyat kelantan kerana mereka sedar mso hanya penulis upahan dan boleh diupah oleh sesiaapa saja asalkan ada bayaran.

pan yang semakin ketandusan isu, dan usaha usaha menarik ahli dan penyokong menemui jalan buntu. pakar angan angan kolid semak hanya tahu membuat kertas kerja dengan zul namun hatta yang dikatakan perang saraf acuan umno masih gagal mencari isu untuk menarik sokongan. berdasarkan ilmu lama yang dimiliki pan, ia tetap gagal menarik sokongan pada pan, akhirnya sua pan nuar tahir sedar bahawa kewangan pan makin meruncing, hutang pan makin mengunung kerana perbelanjaan mewah pemimpin pengkhianat. mad sabu mahu gaji besar bersama salahudin. habis sudah harta pas dijual akhirnya nuar tahir sedar sambutan kepada pan semakin susut walaupun setiap malam walaun menyalak. mazlan aliman semakin hampir menjadi muflis kerana kebodohannya sendiri. mad sabu bersama alhusyen dan kolid semak pun akan muflis kerana banyak lagi saman akan di hantar dan akan kalah. pemimpin pan akan lebih ramai muflis selepas ini.

Ulasan