pan beri kata dua pada bersatu dan pkr

mesyuarat peringkat tertinggi pan merumuskan agar pkr dan bersatu perlu menyatakan sokongan mereka kepada pakatan atau kepada pas, pan mahu kedua party menyatakan dengan sejelasnya. pan dilihat sudah rebah sebelum bersabung kerana sokongan melayu kepada party barua dan balaci dap sangat rendah lebih rendah dari tekanan darah yang sepatutnya ada. pan tidak menarik minat anak muda dan anak tua untuk menyertainya selain ahlinya dari manusia yang kurang akal dan kurang otak kerana mengikuti kebodohan pemimpin pan yang menurut kata kata kafir lebih dari islam itu sendiri. pan menghantar mujahil untuk menyatakan hasrat dan pandangan mereka kepada kedua dua party. yang menjadi pelik, pkr masih tidak mahu memutuskan hubungan dengan pas walaupun berjuta kali dah didesak oleh dap kafir dan pan namun pkr terus berdolak dalik, hanya sekali sekala menyerang pas kerana terpaksa. pan mahu kata putus dan itu yang dibuat oleh mujahil namun pkr masih berdiam diri dan membisu seribu bahasa. dah banyak kali pan menghantar surat supaya majlis presiden memutuskan semua hubungan dengan pas namun pan tidak mendapat jawapannya.
Image result for pan god
bertanduk pan

pkr sering mendesak pan supaya mendedahkan berapa keahlian sebenarnya ahli pan. apakah di darab sepuloh sebagaimana kuasa husam bengong. keahlian pan yang meragukan semua pihak menyebabkan pan tidak mampu untuk mendesak mana mana pihak, ahli pan hanya terdiri dari orang orang kecewa yang kalah, pencuri kerusi dun dan perompak kerusi parlimen. sisa pan masih ada lagi dalam pas supaya terus menimbulkan huruhara. pan tidak ada kekuatan selain fitnah dan membodohkan diri saja. dua ekor blogger mamlau pan nampaknya sudah kehilangan hits sejak kekurangan dana dan tidak hadir dalam perhimpunan bersih hanya copy paste dalam blog masing masing. alhuseyn seekor cikgu tua yang berlakon boleh menglakukan apa saja namun kesakitan sudah menghantui usia senja dan tak lama lagi akan masuk ke dalam tidak mampu mendaftar walaupun seorang ahli sehingga kini. keahlian pan semakin merosok dan jangkaan mad sabu bersama one rahim che berahim menjelang akhir 2016 keahlian akan menjangkau 100000 hanya omongan kosong. nuar tahir hanya tahu memusing beberapa nombor ic demi menampakkan ramai dan cetakan borang di siarkan.

pan walaupun memberikan kata dua kepada party lain ia adalah seperti harimau kertas yang boleh dibakar dengan satu mancis. pemimpin pan banyak bercakap mengfitnah selain memperjuangkan hak rakyat., dalam dewan mempertahankan kafir dari berbuat kerja. kolid semad dengan cara tersendiri menaikkan lagi peringkat hebatnya pan yang mencarut memaki hamun dan sebagainya. pakar startegies yang sudah gagal. tuntutan mampus tidak mampu dipenuhi oleh pan kerana penuh jawatan utama. pan mengaut segala jenis pangkat dan jawatan untuk balaci balaci awal walaupun tak mampu memikul bebenan tugas. diperingkat negeri habis semua dibolot oleh geng geng ikram dan penyanjung dap kafir sehingga semua jawatan penuh namun ahli tak nampak ada. yang ada pemimpin dalam pan .. inilah menjadi kayu ukur terlalu ramai pemimpin yang mahu menibai harta rakyat dari bekerja untuk rakyat sebagaimana pemimpin kafir dap

Ulasan