dap kafir akan bertukar pemimpin apakah pan akan terus menerima dana dari kafiir??

party pan yang ditubuhkan oleh dap kafir untuk barua dan balacinya mencari makan dan populariti. pan hanya party yang hanya hidup sehingga pru ke 14, selepas itu pan akan bertebaran memasuki debu kubur. dap kafir akan bertukar pucuk pimpinan kerana king rasuah penang akan disepak keluar dari jawatan teragung dalam party kafir dap." SETIAUSAHA AGUNG ADALAH RAJA DALAM PARTY DAP BERDASARKAN PARTY KOMUNIS" keputusan setiausaha agung adalah keputusan muktamad dan waktu ini raja dap berhadapan dengam tuduhan rasuah dan sukar untuk mengelakkan diri dari terbenam dalam sel sungai buloh bersama nuar braham. guend end sedang merekacipta pelbagai alasan untuk mengekalkan jawatan samada menangguhkan atau meminda perlembagaan party dap. jika gagal guend end akan tamat dalam penjara meninggalkan kerusi empuk km penang dan yang pasti party penyembah mereka akan kehilangan sokongan dan juga paling penting sumbangan berkala setiap bulan. inilah yang memeningkan mad sabu dan nuar tahir. tanpa wang mad sabu akan kehilangan segalanya. ini bukan mad sabu yang tidur dalam longkang, ini mad sabu baru yang akan berucap di dewan hawa dingin dan dibayar beribu ribu satu malam dan menikmati elaun khas dari party pan dan memegang jawatan dipenang air.
mad sabu sokong ruu ini berbanding ruu355
jika guend end tersungkur mampus selepas ini, samada tergugur automatik sebagai sua dap, atau merengkok dalam penjara kerana membalun wang rakyat sebagaimana umno, pasti mad sabu penyanjung kafir pasti jugak turut terkesan dengan peristiwa begini, seluruh pan akan meratapi kehilangan leadar dap kafir sebagai dewa kekayaan mereka.dimana lagi pan akan meminta sedekah, nuar tahir akan menghilangkan diri sebagaimana dalam pkr dulu, abg kerdir akan menjadi mangsanya pula selepas ini. pan yang dilihat bermewah mewah menjual aset pas, membalun wang tunai dan menikmati hasil rompakan lombong dikelantan akan menyusahkan hidup pemimpin pan selepas ini. ahli dan penyokong pan yang bergantung hidup sebagaimana greencock, tulangfitnah alhusyeen pasti merana melihat pan musnah tanpa sempat bernafas, pan sudah tak mampu membayar utilities apatah lagi nak menanggung deposit pru yang akan datang. hanya segelintir yang akan mampu bertanding dan yang pasti akan kalah teruk dan kehilangan deposit, nizar akan bertanding di dua kerusi dun dan parlimen kerana dia mampu hasil pencen mb adun dan mp. bagaimana dengan mazlan aliman yang akan muflis dimana dia akan bertanding. jika mazlan aliman diarah bertanding di dua kerusi mana mazlan aliman akan mencari dana sedangkan pemimpin pan tidak mengutip derma untuknya.

pan dalam parlimen sudah menyalak nyaring untuk membuktikan sokongan mereka kepada kafir dap. pan risau jika ada pemimpin baru dap naik menggantikan sua yang lapuk seperti geund end pasti akan menjadikan pan sudah tak relevan lagi. lebih cepat pan mampuz sebelum pru ke 14. oleh itu kolid semak yang beertindak lebih sudu dari kuah  menyalak sesiapa saja. bila pasir salak yang sedia maklum menyalak sepanjang masa ditambah dengan kolid menjadi anjing kepada dap. sanggup membela dap kafir asalkan bukan ISLAM. yang penting menunjukkan komitmen tinggi untuk terus dibela dan dihantar bantuan kecemasan, jika era guend end berakhir bermakna era pan sudah boleh bungkus. pan sudah dapat menghidu kematiann mereka oleh itu mereka terpaksa menggunaka apa saja demi survival bangang mereka.

Ulasan