dap kafir bersama pan dan pkr sedang membasuh imej bangang km penang

13466431_1102112466501501_7830561354379891673_n
GE KENA BEREHAT DAN BERCUTI ATAU
PENCEN SELAMA LAMANYA
TAK ELOK LAMA LAMA KAT ATAS
MAKIN BANYAK MASALAH TIMBULL
 kafir berusaha bersungguh sungguh menaja perhimpunan yang mana kononnya adalah hasil kebangkitan rakyat malaysia kononnya bersama dengan guend end dalam kes rasuah. dap kafir diketuai oleh orang yang didakwa rasuah dimahkamah, inilah party dap kafir yang hebat, disokong oleh pan dan pkr, sepatutnya saifudin dan rafizi pakar fitnah menasihatkan guend end berehat atau bercuti dari jawatan ketua menteri penang dalam suasana perbicaraan kes rasuah dimahkamah, KM penang sudah terjejas dengan dakwaan rasuah, samada ia strategi atau tidak ia menunjukkan unsur unsur rasuah sudah menjalar masuk ke dalam dap kafir yang tidak bersih selama lamanya, untuk penjilat dan pengampu dap kafir, nasihatlah km penang supaya bercuti sehingga mamlau tu dibersihkan oleh mahkamah atau dikotorkan oleh mahkamah. guend end tak payah nak korner korner banyak sangat. aliporno tulangkafir, greencock sisiberuk, yongsukakafir moundehellar sepatutnya menulis menasihatkan dewa mereka supaya bercuti. buktikan dulu dimahkamah bahawa km sangat sangat bersih sehingga menciutkan. jangan nampak sangat GILA KUASA GILA PANGKAT sampaikan terlupa pernah mengadakan sidang media mendesak mana mana pemimpin dalam pendakwaan disuruh ge berehat. jangan sampai rakyat cakap bahawa dap dipimpin oleh pemimpin yang didakwa rasuah. makin lama makin bodoh jadinya.

tak payah cakap pasal korupsi jika diri sendiri terpalit terconteng dakwat hitam, tak payah nak berlakon banyak sangat, sebagai perjuang bodoh seperti mat sabu sepatutnya menasihatkan adik dia bercuti atau berehat sementara sehingga selesai kes mahkamah. ini akan menambah kehebatan dan kewibawaan dap kafir yang dipuja diagungkan oleh pemimpin pan bodoh dan bangang pkr. dap kafir tak payah menyalahkan sesiapa dalam soal rasuah ini, jangan dengar sangat tulisan bodoh msoo yang dibayar untuk menulis tentang dap kafir. bila ada pendakwaan dap kafir kena mengekalkan imej hebatnya mereka. mereka sangat bersih seperti mana digambarkan oleh pemimpin pan dan penyokong lembu pan. km penang yang kuat beriftar dengan bangsa melayu pan, sepatutnya menjadi teladan yang kuat kepada pemimpin pan yang bahalol. JIka ge tak berehat atau bercuti, nampak sangat dia gila kuasa dan yang pasti banyak lagi salah guna kuasa akan berlaku. berita ini sebenarnya tak menggembirakan pemimpin pan yang mana pemimpin pan menumpang makan dan mencari rezeki. jika ge terhumban ke dalam sel sungai buloh, pemimpin pan akan papakedana dan kelaparan, pan akan lebih cepat mampus seperti mana diramalkan.

pemimpin bahalol pan tak payah bersusah payah membasuh imej km penang yang sudah nampak kotornya. imej km penang cuma dapat dibersihkan bila mahkamah tidak mendapati ge bersalah dalam kes rasuah.  jika hanya pemimpin dap bodoh dan pemimpin pan bangang berusaha membersihkan imej km pasti rakyat malaysia tertanya betul ke km bersih dari rasuah atau sudah melakukan kesalahan rasuah yang ditentang oleh mereka, atau sebenarnya kalau mereka rasuah tak apa orang lain je tak boleh rasuah. inike pemimpin dewa suci yang diagungkan oleh pemimpin pan yang sanggup berdemo depan pejabat sprm, jangan mencari isu terpilih saja, pemimpin pan mesti menasihatkan km supaya bercuti dan diganti dengan orang lain. atau mat sabu boleh pegang jawatan km sementara km berehat dan menikmati rumah murah yang dibelinya. dap kafir jangan anggap orang lain Bodoh, yang bodoh hanya penyokong dap kafir dan ahli dan penyokong party pan. party pan sanggup buat apa saja untuk mencerahkan imej hitam km asalkan kena dengan bayarannya.

Ulasan