Terhangat malam .. HAMPIR PASTI pan akan bercantum dengan dap

party pekerja adalah satu party yang sudah berada dalam pajak gadai. dap terpaksa mencari satu platform baru untuk memastikan dap kafir terus berada di pasaran politik tanah air, dap makin tidak laku walaupun dap membeli beberapa ekor badut hamlau melayu untuk masuk menjadi ahli dap. A samad said, aziz bari, rara, zulhasmi almakanan, dyana sofia, maskot maskot badut ini hilang tanpa berita, puisi a samad said melayu suka kafir hilang ditelan zaman, almakanan dijadikan hidangan lazat oleh kafir. aziz bari pakar perlembagaan kafir yang dikatakan akan menjadi mb perak jika dap menang lagi diperak dimasa akan datang. aziz bari masuk dap dengan harapan akan menjadi mb perak menggantikan barua kafir nizar yang mana tidak akan menang walaupun bertanding melawan seekor kera sumbang pun,
SEMUA OREN
APAKAH INI AKAN MENJADI REALITI
mungkin KIT SIANG JADI IMAM MAT SABU MAKMUMNYA
dap memakai baju oren dan tak pernah dalam sejarah party lain memakai baju party walaupun teman tidur sebagaimana guag end dan mat sabu pernah sebantal dalam lockup. perancangan dan perjanjian sedang diatur agar dap boleh masuk ke dalam pan dengan mudah tanpa banyak bicara, perlembagaan pan sama dengan perlembagaan kafir dap, semua diatur agar pan tidak banyak sangat beza dengan bapak. pan akan menerima kemasukan ahli dap diseluruh negara kerana wisma pan ada disetiap negeri walaupun pan tak pernah menang dimana mana. Ikram cuba menghalang percantuman ini namun ikram bodoh dan bangang tidak akan mampu syiah membuat perjanjian dengan dap. 

kerusi pas akan ditandingi oleh pan dan dap menguasai sebahagian besar kerusi kawasan cina dan tak mustahil pkr bodoh akan disingkirkan, walaupun pakai kipas sepanjang masa pasti pkr menjadi makanan dalam permainan ini. mat sabu sudah dapat satu kawasan selamat untuk dia bertanding walaupun menang belum tentu. persetujuan sudah ada sebagaimana kerajaan 16 september diatur oleh nuar braham. pencatuman dap dan pan akan memastikan mereka mewakili pembangkang terbesar dalam parlimen meninggalkan pkr seekor macam beruk. percampuran ahli mp pan dan dap membentuk satu pakatan baru dan yang pasti kit siang akan kembali menjadi ketua pembangkang dan jijah bahalol akan menjadi ahli biasa. percaturan ini dipersetujui oleh mahathir dalam satu pertemuaan yang mana dihadiri oleh pan dap dan sebahagian besar mp pkr yang tidak setuju dengan jijah dan azmin.

kerajaan pkr selangor akan menjadi tidak selamat lagi jika pan dan dap bergabung membentuk block baru. oleh sebab itu azmin semakin takut dengan bayang akan kejatuhan kerajaan bahalol pkr. pkr tidak menyedari usaha usaha pan dan dap bersatu menjadi satu party yang paling besar waktu ini. LIHAT BAGAIMANA KIT SIANG MEMAKAI BAJU pan warna OREN, bagaimana semua pemimpin dap sanggup memakai baju oren pan menandakan bahawa dap dan pan adalah satu. mat sabu sudah menandatangani perjanjian itu tanpa penglibatan IKRAM, balaci pkr dan ini menjadi satu titik noktah kepada pkr. dap dan pan bersatu untuk menjadi satu party mat jenin terbesar dalam sejarah malaysia mengabungkan cina india dan melayu bahalol dalam satu party. 

#JANGAN UNdi pan bermakna undi kafir
#pan musuh islam 

Ulasan