pan semakin lemah pemimpin semakin tolol dan bahalol

pan satu party nyamuk yang sentiasa buat bising pada waktu tertentu, hinggap dimana mana saja ada. party pengacau dan PENGKHIANAT KEPADA jemaah islam akhirnya terbongkar satu persatu bahawa party mereka hanya party barua dan balaci kepada dap kafir. segala strategi dan konsep pentadbiran semua meniru dap. kalau dap ada su publisiti pan ada su komunikasi, pengerusi kit malang, pengerusi mat sabu, ada penasihat umum akhirnya hanya tinggal nama umum saja. UMUMKAN SAJA KEKALAHAN.  kolid semak yang dikatakan tak tahu billboard dinaikkan oleh geng sendiri mendedahkan bahawa apa saja boss buat barua tak perlu tahu, dap memakai baju oren demi barua mereka, memakai baju oren adalah strategi hatta rumlee. hatta mahu dilihat ramai oren disungai besar dan kuala kangsar, penjualan tshirt adalah strategi asmuni untuk tambah wang tabung yang sudah tahap nazak. gaji mat sabu sudah beberapa bulan tak terbayar lagi akibat berbelanja mewah dalam prn sarawak dan disemenanjung pan berbelanja mewah tanpa had. segala kenyataan media dibayar dan dibuat di hotel mewah menampakkan kehebatan pan setanding dengan party lain. kewangan pan menuju papakedana dan mula menjual aset aset pas yang mereka berjaya rompak dan bawak lari. ini telah diakui oleh mujahil, salahudin dan sua nuar tahir.
CALON BERPANAS TUAN BESAR DIPAYUNG
CALON HANYA BERADA DISUNGAI BESAR UTK PRK SAJA
LEPAS NI AKAN BALIK KE KAMPUNG BERHALA DIMENTAKAB PAHANG
AUTA MATSABU JE, ANAK ORANG ADUN UMNO 
jika pengundi sungai besar memilih mamlau pan menang pasti kelibat mp sungai besar dapat dilihat 2 bulan sekali dan kalau dia seronok dan KALAU DIA TAK TAKUT BINI  pasti setahun sekali akan nampak di sungai besar, dap sudah tahu bahawa calon pan tidak menetap disungai besar dan bekas ahli pas. janji calon pan dihadapan mat sabu disambut tepukan menandakan bahawa calon pan dengan mat sabu setara je. mat sabu pun tak pandang kawasan yang diwakilinya.
AKU DAH KATA ASMUNI AWI NI MEMANG BAHALOL DAN BANGANG
ADA PERKIRAAN DULU DENGAN PKR
DAH KENA PINTAS TAK LAMA KALAU PINTAS LAGI UYOOOOO

calon pan dikuala kangsar juga sudah merapu dan merepek repek, belum menang dah istihar keturunan pahlawan ke pahgecut CALON KUALA kangsar tak berani turun padang sendirian dikawasan melayu. pengundi yang selalu mangsa pan, pengerusi pan mengatakan melayu tak boleh pakai punya bangsa, penakut, jaga jaga jika mat sabu berceramah nanti kena baling microfon lagi. orang kuala kangsar nak dengar auta mat sabu pakailah helmet nanti kena mic dibaling mat sabu kepada orang melayu.
KETURUNAN PAHLAWAN PENAKUT
DITURUNKAN KEPADA CUCU CICITNYA
YANG MENYOKONG LYNAS
CAKAP TAK SERUPA BIKIK
MANA MUJAHIL DAN KOLID SEMAK
MANA MAT SABU AUTA
#jangan undi pan pan pembenci melayu
#pan memusuhi islam dan melayu

Ulasan