SINGKIRKAN PKR DARI PAKATAN TIADA HARAPAN ... kata zaid berahim

zaid berahim yang dihantar oleh umno untuk masuk ke dalam pkr akhirnya menunjukkan belang nya yang sebenarnya. kegiatan dia yang sentiasa mabuk dan membuat kenyataan lembu sebagaimana biasa. zaid berahim yang keluar pkr beli party kita akhirnya mahu dijual kepada party kuali akhirnya tidak berparty. hanya dap dan kuali saja party yang boleh dipercayai, kuali mana tak boleh dipercayai sangat dipercayai oleh dap kafir kerana kuali hanya menurut perintah mereka dan tidak akan berlaku pertindihan percalonan kerana dap kafir memberikan sisa sisa longkang untuk kuali bertanding. sebagai barua dan balaci dap kafir kuali akan mendiamkan diri selagi wang mengalir masuk dan mampu menutup mulut seluruh kepimpinan anjing dalam party kuali. mana mungkin kuali mampu bersuara, kolid samad yang barua sentiasa akan bercakap membela dap kafir walaupun apa saja dikatakan oleh dap, bagi pemimpin kuali DAP adalah tuhan yang memberikan mereka bantuan wang dan segala yang diperlukan.

zaid berahim tidak menyertai mana mana party pembangkang sejak kalah dihulu selangor, beli party KITA tak mampu menarik sokongan mana mana, tapi bantuan umno kepada zaid tak pernah putus, selagi zaid tidak mampu mengkucar kacir pembangkang selagi itu zaid akan bertindak memberikan pelbagai kenyataan lembunya. sokongan zaid kepada dap kafir namun tidak pernah mengisi borang party kafir atau zaid berahim mengisi party separuh kafir iaitu party kuali leper. kedua dua tidak diisi oleh zaid berahim. MENGAPA????  setelah gagal menguasai pkr untuk memenuhkan poket dan agenda jahat umno zaid berahim hanya tahu merapu dan meraban. apakah zaid berahim sebenarnya adalah pembangkang atau musuh yang dihantar masuk kedalam pembangkang setelah meninggalkan jawatan menteri????? sedangkan elaun dan gaji menteri masih mengalir masuk kedalam akaun setiap bulan. tanya nuar beraham. pasti ada jawapannya.

BERANI KE DAP DAN KUALI memecat pkr dari gabungan pakatan tiada harapan??? kuali yang ada ahli 1k saja tak akan mampu memecat dan disamping tu kuali akan ditertawakan rakyat malaysia kerana memecat pkr, adun dan mp kuali hanya kegiatan mencuri dan merompak harta pas sedang tak adun dan mp menang atas nama kuali. pengerusi kuali pun sentiasa kalah bertanding dalam pru ke prk inikan pula timbalannya. nak menjadi mb johor akhirnya terkangkang lari. apakah hatta akan jadi mp lagi selepas ini bertanding dikawasan kuali sendiri??? tak hilang deposit dah dikira sangat bernasib baik, apakah mazlan aliman akan menang difelda sedangkan ngo anak pun dah nyawa nyawa anjing sekarang. hanipa masih terlentang/... asmuni kawi dah kena pintas,,,, nizar apakah akan menang dichangkat jering lagi atau diangkat menjadi jering jeruk. nizar ingat dengan sokongan cikgu pencen mampu menang diperak sedangkan kencing manis pun hampir dipotong dan akan muflis tak lama lagi kerana mengfitnah. mad awang sebagai penasihat kuali mampu ke menang???

Ulasan