party pekerja mampu tarik pengundi MELAYU kata pakar strategies DAP

PENASIHAT UMUM TERSANDAR KELETIHAN KERANA TERLALU RAMAI PENDENGAR CERAMAHNYA YANG BERTAJUK TAATILAH DAP DAN PEMIMPIN BARUANYA
dengan berbekalkan semangat penipu dan tak amanah, pemimpin party pekerja yang khianat kepada pas bersama dap dan pkr mampu untuk menarik pengundi melayu untuk mengundi dap dan party pekerja di masa pilihanraya akan datang, sindrom denial mula melingkari pemimpin party pekerja dan dap. perhimpunan bersih 4 membuktikan bahawa tanpa pas party pekerja, dap dan pkr gagal menarik orang melayu untuk turun berdemo bersama mereka, yang ada hanya pemimpin party pekerja YANG MENGGATAL BERSAMA CUCU. pemimpin puak yang lari, pemimpin syok sendiri akhirnya mencari jalan untuk menyalahkan pas, dan masih mahu bersama pas menunjukkan betapa mereka berjiwa besar, setelah menjadi pengkhianat pas mereka berlagak menjadi pemimpin yang hebat.  sudah ada rumah sendiri jaga rumah sendiri jangan sibuk nak mencampuri lagi urusan pas.
ALAS KARPET MAHAL TAK MAMPU MENARIK PENDENGAR
INILAH YG DIKATAKAN OLEH GREENBOC MENARIK PULUHAN RIBU PENDENGAR
pengkhianat pas masih mahu pas bersama menggambarkan bahawa mereka berjiwa besar sedangkan APA YANG MEREKA MAHUKAN ADALAH PENDENGAR CERAMAH MEREKA JIKA PAS BERSAMA MEREKA, MENGGUNAKAN CAWANGAN PAS UNTUK MENGADAKAN CERAMAH, tak adalah seperti sekarang dan mereka mula merasa penat dan lelah, kerana sokongan yang mereka terima hanyalah auta dari penulis blog. tulang alsisi yong suka kafir, greenboc, alkusyen semuanya adalah penulis cari makan, mereka akan pergi menghilangkan diri bila sudah tiada upah dibayar. akhirnya pemimpin pengkhianat akan merasa lelah dan penat sendirian. OLEH SEBAB ITULAH MEREKA MAHU PAS BERSAMA MEREKA, PERGI MAMPUSLAH PARTY PEKERJA DAN DAP MAHUPUN PAS, BUATLAH KERJA SENDIRI JANGAN NAK SENANG SANGAT HIDUP.

Ulasan