perlembagaan parti ghb belum siap

rumah ghb belum siap, terlalu ramai tukang dalam ghb dari perlis sampai ke sabah, cuma yang pelik hanya ada pemimpin pas yang disepak oleh perwakilan, pemimpin dari rakyat lain party tak nampak pun nampak sangat mereka sangat kecewa bila kalah bertanding, mereka meletakkan perlembagaan malaysia menjadi rujukan utama, mana mana yang bertentangan dengan perlembagaan persekutuan akan terbatal dengan sendiri, perjuangan menenggakan hukum islam sudah dibuang kerana DAP sudah menghantar surat bantahan kepada gerakan barua. mat sabu dan mu jahit sudah tunduk dan patuh. asmuni dan hanipa tidak banyak bercakap hanya mencatat dan beri pandangan sekali sekala mengikut undang undang kafir, kolid samad membentangkan party negara kafir, setiausaha agung dr zul tak ubah seperti belatuk je asyik duk angguk angguk sampai kesudah.
menentang ULAMA dan ISLAM
masa dah semakin suntuk, tarikh akhir nak dilancar adalah 14 september seperti mana diarahkan oleh nuar braham, party baru hendaklah dilancarkan sebelum 16 september kerana ia akan menjejaskan perancangan nuar braham. nuar braham sudah bersetuju dengan ghb atas nama keadilan rakyat. seia dan sekata sekarang. pkr akan membuang pas selepas ghb ditubuhkan. exco pas diselangor akan digantikan oleh exco ghb, saari sungkit dan hasnul akan dilantik menjadi exco baru dan satu lagi akan diambil oleh pkr, timbalan speaker akan dijawab oleh dap. maka hasnul sudah menempah kereta baru dan menerima gaji exco bersama elauan elauan yang mana akan memegang jawatan dalam glc selangor. saari sungkit akan diletakkan di perangsang. saari sungkit dan hasnul internet relay chat akan menerima gaji lebih sebab mereka sudah berjanji lama sebelum mb baru dilantik. tapi sampai sekarang janji tu belum ditunaikan. nuar braham sudah berjanji kepada saari sungkit dan hasnul dia akan dilantik menjadi exco jika bersetuju bini nuar berahim menjadi mb selangor.

dipenang mujahit mat sabu akan menikmati gaji baru dan elauan, projek terowong merupakan satu dana yang akan dimasukkan ke dalam akaun dap, sebab itu walaupun pendapatan penang difisit tapi projek itu diteruskan demi kantung party dap., semua akan mendapat habuan bila tertubuhnya party baru, hanipa dan asmuni akan mendapat konsesi dalam kerajaan dap dan pkr. hatta yang masih mencaari dimana nak dikaut masuk kekantung. paling untung mu jahit dan mat sabu, hatta kolid samad mariah nizar adalah paling rugi kerana belum nampak dimana nak korek duit.

Ulasan