haha haha ..GHB kumpulan terencat akal

mat sabu dan geng gagal membuktikan bahawa mereka bukan proxy dap dan bertuankan kafir. penubuhan party islam yang baru bagi menarik ahli pas bukan ahli atas pagar atau party dap atau pkr atau pun psm yang memuja mat sabu. bekas mantan adalah orang kecewa yang sudah dilipat dan disusun dalam pas akhirnya dipilih menjadi pemimpin GHB kerana bersangka masih diterima oleh rakyat. perwakilan pas sudah menolak kebodohan dan kebangangan mereka dalam pas tapi ada juga nak jadi pemimpin. itulah lawaknya kumpulan ini. tanpa wang mereka akan cepat kiok, tapi dap dah menyediakan berjuta juta dan untuk disalurkan kepada mereka, tak caya tanya pasma yang diam menyepi sekarang kerana duk menghabiskan duit sumbangan sewaktu dikemuncak dulu. pasma sejuk lepas tu akan hilang tak lama lagi sebagaimana ngo royalti oleh budak 3 suku masak dulu, kayuh dan kayuh akhirnya sepi kerana apa kekurangan dana. bak kata agus cepat letih penat tanpa wang.

kesemua pemimpin ghb adalah golongan kecewa dan menjadi mantan sekarang, selepas gagal menaklumk pas melalui pintu belakang melalui arahan dap, geng ni akan buat kapal baru dan menebuk kapal lama, tapi aku hairan mana mamat yang fasih berbahasa inggeris, apakah mamat tu pun tak relevan pada mereka., kasihan mamat ni belum apa apa dah kena sepak dikepala berpinar mata dan kepala. lihat betapa bodohnya mamat yang fasih berbahasa inggeris memakan umpan lepas kalah tak ada siapa pun nak panggil dia ceramah dalam ghb. yang ada hanya kumpulan yang anti hukum islam. semua mantan pemimpin pas, aku ingat ramai pemimpin rupanya dah dipencenkan jadilah pemimpin dalam party baru. sebab tak biasa duk minum air sirap sekarang dengan biskut kering.

di melaka di nogori semua bekas mantan pas, tak ada pulak pemimpin baru dari party atas pagar ke, kata nak menarik sokongan anak muda tapi pemimpin hanya mantan pemimpin PAS, sama dengan bekas pemimpin pas membentuk hamim berjasa islah dulu, tak ada seekor pun pemimpin dari party atas pagar. kecewanya geng ni bila hanya sedikit ahli pas menyertai mereka, yang duk laung sokong tak hadir dan isi borang pun. ahli party atas pagar tak ada pun nak sertai mereka, mereka ini hanya ketawa melihat raja lawak bodoh sedang membuat lawak. selepas ini mat sabu and the geng hanya layak ditengok dalam muzium politik yang usang bersama presiden party yang berkubur. atau yangini lagi cepat berkubor kerana dendam dan marah tak terpilih.

Ulasan