dimana pemimpin kecewa GH BARUA NAK BERTANDING

strategi mat sabu untuk datang bertanding di rhu rendang dicadangkan oleh mujahit.  disambut oleh pakar pakar strategies Geng barua, dr zul pakar penyelidikan geng barua meletakkan keyakinan bahawa HJ mat sabu boleh menang di rhu rendang dan marang. presiden gh barua melawan presiden pas sudah mendapat green lite dari pkr dan dap, guan end sudah menyediakn dana yang besar untuk memastikan presiden pas kalah di rhu rendang atau marang, jika mat sabu datang bertanding ia kan menjadi pertandingan 3 penjuru antara pas umno dan gh barua. tapi mat sabu masih memikirkan strategies yang akan memudarkan harapannya untuk menjadi menteri atau menjadi perdana menteri impian dalam mimpi.
yang KALAH BUAT PARTY BARU SEBAB UNTUK COVER MALU
apakah dap nak beri satu kerusi percuma pada mat sabu atau mat sabu akan terus menjadi presiden geng barua dap tanpa jawatan, tetap kalah kerana kebodohan. mujahit sudah tentu tidak akan memberikan laluan kerana mujahit selamat di kerusi parit buntor walaupun bertanding 8 penjuru. mu jahit sudah memastikan dia akan bertanding di parit buntor di mana mana party sekalipun kerana ia sudah pasti akan menang. ia tidak memerlukan undi melayu islam mujahit hanya perlu undi dari undi kafir kerana kalau undi melayu islam dia tak perlu jawab dia hanya takut jika undi kafir menanyakan dia.

so dimana lagi kawasan yang selamat bagai geng harapan BARUA akan bertanding, salahudin yang direjek dari kelantan pun masih tercari kerusi selamat setelah kalah tertungging kerana dijanjikan jawatan mb johor jika menang. tiada tempat selamat untuk geng harapan BARUA nak menang walaupun mereka berharap kafir akan menyokong mereka. nizar pasti sudah tentu akan bertanding di changkat jering dan tidak akan mengosongkan kerusi kerana nizar menang kerana namanya nizar, dia bekas mb barua dap di ipoh, ia akan dimuzium kan di ipoh diiingati sebagai barua dap paling wahid di perak. pasti nizar jugak seperti mu jahit menang atas nama dia sendiri. bukan atas nama party. nizar boleh bertanding dimana mana diperak ia pasti menang kecuali di kawasan party undi islam.

Ulasan