sama tak sama keluarlah PAS

politik dulu ke politik sekarang tak kisahlah sama ke tak sama, setakat cakap banyak dibulan puasa bukan ada guna selain menghabiskan air liur dan mengeringkan tekak. setakat cakap banyak tak ada guna, setakat fasih berbahasa inggeris pun bukan boleh menang pun. ASRI arkitek pas digulung oleh perwakilan PAS, ASRI yang hebat dalam sejarah PAS akhirnya rebah menyembah bumi, dengan sejumlah pengikut yang lebih besar dari geng18 yang mesra dap yang menolak hudud. geng18 patutnya sudah menubuhkan party baru bukan hanya pandai bercakap di media media. mat sabu hanya timbalan presiden pas bukan presiden pas, setakat menabur cerita tak ada habisnya. tubuh party baru habis  cerita, kayuh bersama sama dengan dap dan pkr, mereka boleh jadi hamba abdi balaci barua kepada dap dan pkr. mereka tak sokongan tapi bermimpi ada sokongan.
PUASA TAK APA MA.. HUKUM ISLAM TARAK BOLEH ... DAP TAK SETUJU
jika dalam pas mereka ada sokongan hampir 100% dulu sekarang menurun kepada 20% dan jika bertukar party apakah yang 20% ini akan turut ikut mereka keluar party atau akan meneruskan keahlian dalam pas. kalau mereka keluar PAS dalam keadaan MEnang pasti sokongan lebih kuat bukan setakat 20% tapi lebih dari separuh. bila kalah tubuh party baru. ia tak lebih menunjukkan rasa kecewa kerana kekalahan. akar umbi pas tidak bersama mereka walaupun netizen gila kata mereka ramai sangat pengikut. kalau buat party baru perlukan segalanya yang baru bukan hanya duk depan pc menulis copy paste, atau menulis sepanjang masa bekas ketua pemuda kawasan. bukan hanya setakat buat ceramah, party perlukan wang dan wang tak datang bergolek golek. apakah party baru dalam pembikinan nak kutip derma jugak macam pas membina markas pondok surau dan masjid dan juga pusat pembelajaran atau sekadar menjadi party politik dalam kebodohan.

mungkin sb di kemaman akan masuk party baru yang lebih sesuai dengan dirinya, al kusyen ahli bernombor 19 selepas geng 18. blogger greenboc yang setiap hari duk depan pc akan masuk party baru atau tulangbesi akan menjadi pekerja sepenuh masa kepada party baru. dengan bantuan dap dan pkr pasti wang bukan masalah kot. hanipa asmuni almakanan faiz fadhil lebih banyak wang selepas ini kerana projek dengan 2 kerajaan lebih banyak berbanding dengan duduk dalam pas. mat sabu meneruskan karier di perbadanan air dengan gaji lebih banyak, mujahid akan menikmati elaun lebih besar selepas keluar PAS. SAMPAI SEKARANG MAT SABU DAN MUJAHID MASIH BERSAMA GUAM END

Ulasan