pasma tak jadi party tapi jadi anjing belaan ajelah

pasma akan ditubuhkan atau tidak bergantung kepada 13 jun, pasma yang galak menyalak sebelum muktamar nak jadi party akhirnya menjadi party tupperware dap dan pkr. yang menjadi persoalan apakah profesional pas akan menjadi ahli kepada party tupperware dap atau tidak, apakah pas sekarang diwakili oleh golongan ulama, yang pasti mazlan aliman akan meletakkan jawatan sebagai ajk pas pusat setelah sedih melihat geng kelibut dibersihkan. barua balaci terus menyalak nyaring sibuk sangat sekarang seolah olah pas sudah berkubur, sebelum muktamar dengan gong dan bodoh sombong berlagak akan menang, bak kata caalon presiden pas yang fasih berbahasa inggeris, kemenangan sudah dalam tangan, kemenangan yang dibantu oleh dap dan pkr tidak juga menjelma rupanya, hanyalah mimpi ngeri dan khayalan indah calon presiden pas yang fasih berbahasa inggeris.
MISI MENCARI MAT SABU DILAUT ADAMAN 
yang terbaru abg kerdee yang mengganggotai luham tidak mahu dilantik menjadi ajk kerana nak menumpukan kerja kerja di sarawak, lawak bangang dari peguam yang dipuja oleh golongan baghal. golongan baghal kata tak  kelapaq jawatan tapi masih lagi bertanding, orang gila je tak pandai menilai mana tak kelapaq jawatan dan kelapaq.  abg mat sabu sudah tahu bahawa dia sudah tewas dan guam end tidak mahukan dia lagi. mat sabu tiada nilai lagi di dalam dap, jadi sebelum disepak dan diterajang keluar oleh guam end mat sabu berpura pura meletakkan jawatan, kalau guam end ikhlas nak lantik mat sabu, dalam waktu kalah beginilah guam end lantik mat sabu menjadi director kepada anak syarikat kerajaan pulau pinang jika guam end menghargai mat sabu yang tewas dalam pemilihan muktamar. guam end boleh melantik siapa saja tanpa mengira party jika mat sabu kawan dia sejati atau hanya menjadi pelapik saja masa menjadi timbalan presiden pas.

PDC consultancy sdn bhd anak syarikat milik penuh kerajaan penang boleh melantik mat sabu menjadi pengerusinya selepas mat sabu meletak jawatan di perbadanan air dan halal hub, jika guan end tak melantik mat sabu, ia hanya membenarkan tuduhan bahawa guam end hanya mempergunakan mat sabu semasa mat sabu menjadi timbalan presiden pas, jika mat sabu hanya ahli biasa apakah mat sabu akan dilantik menjadi seseorang dalam penang punya kaki. jawaban yang pasti TIDAK. mat sabu hanya pakai buang, pemimpin pas yang tiada kuasa  dalam pas apakah masih diperlukan oleh dap dan pkr atau hanya menjadi pelopor kebodohan dalam politik. setelah berada dilaut adaman mat sabu boleh lah berfikiran waras sikit, nak bekerjasama lagi atau berseorangan seperti dulu.

Ulasan