mad awang sudah umum kabinet bayang bayang

mad awang calon presiden pas tajaan dap dan pkr yang sudah berikrar akan menjadi pak angguk dan pak yet dalam pakatan rakyat. sudah dimeterai perjanjian belakang mati, perjanjian pangkor bahawa jika mad awang menang, mad awang akan jadi pm malaysia walaupun tak pernah menang kerusi parlimen mana mana dalam malaysia. mad awang akan dilantik menjadi senator dan menjadi pm pertama malaysia berstatus senator. belum menang jawatan presiden pas mad awang sudah mengatur lagak dan gong bodoh sombong, mad awang datang berkempen pun di bawah tajaan dap dan pkr. yang datang dengar mad awang berkempen adalah cina dap dan melayu pkr. diterengganu pkr dibawah azan dan dap mengatur kempen mad awang di kawasan tiada ahli pas yang datang untuk mendengar kempen mad awang, selain menjadi comedian yang paling lawak ia sudah memastikan pas akan lebih bengong dan bahalol dibawahnya. perlembagaan pas yang pertama akan ditukar oleh mad awang yang mana akan lebih mesra dap dan pkr. perlembagaan pas yang bercanggah dengan kata kata pemimpn dap akan dibuang dan ditambah dengan segalanya yang dilihat mesra dap dan pkr.
DAP MERESTUII ISTIQOMAH MAD AWANG MELAWAN ULAMA
semua pengikut ulama akan disingkir oleh mad awang, semua yang mesra kafir dap dan pkr akan menjadi tulangbelakang pemimpin pas yang baru, mad awang sudah memilih kawasan parlimen baru yang akan dia bertanding untuk menang, mad awang sudah bersedia melancarkan motto baru pas iaitu iaitu MENUJU PAS BARU YANG LEBIH BENGONG DAN LEBIH TOLOL, dap pasti akan bersetuju dan nampak lebih mesra pakatan rakyat, dalam pas pakatan rakyat lebih utama, mana mana yang tidak mesra dap dan pkr akan ditarik balik atau dibuang dari pas, pas lebih nampak lebih bodoh dan bangang bersama mad awang, usaha usaha kempen dap bersama mad awang sudah diatur jika mad awang menang dengan satu undi. culaan terakhir dap buat untuk mad awang, mad awang sedang mendahului presiden yang ada sekarang dengan satu juta undi, berbekal semangat yang diberikan oleh dap dan pkr, pentas, pembelian undi sudah dikira berapa banyak untuk memastikan mad awang menang bergaya.

mat sabu akan lebih kaya selepas ini kerana sudah bersama mad awang dan akan menyaman suratkahbar kerana memutar belitkan kenyataannya. kali ini mungkin mat sabu tidak akan menang dengan mudah lagi atau akan disaman kembali, mad sabu kena mengaku selain mendedahkan lagi kebodohannya memberikan ucapan, mat sabu tiada lagi nilai bersama mad awang selain mengundur diri dan membentuk party pasma atau bersama soscilis lagi berkesan. mad sabu boleh bertanding dikota damansara. dan menaikkan bendera baru. dan mat sabu akan lebih hebat memimpin demo atau memimpin party soscilis.

Ulasan