dap tak perlukan undi melayu hanya pas perlukan undi cina

nampaknya forum cina diadakan untuk mengatakan bahawa pas perlukan undi cina dan dap tak perlukan undi melayu, begitulah konsep yang nak diketengahkan, undi melayu pas tidak diperlukan oleh dap, apakah selama ini orang melayu tak pobia kepada dap, cina dap ingat melayu dah boleh menerima cina dap sebagaimana mesranya mat sabu dengan guam end, kolid samad dengan tony phua, apakah melayu tak pobia dengan dap, bodoh sangat rupanya cina dap rupanya, sanggup terbang balik mengundi dap tapi tak akan ada lagi fenomena itu kerana cina kembali takut kepada pas, melayu tak takut kepada dap dah sebab adanya mujahid mat sabu husam hanipa mydin kolid samad hatta tersebut al kisah. mereka ni dah dilipat disimpan dalam muzium politik. tak boleh pakai punya kaki. kalau apa yang dap tak setuju pasti mereka ni akan membela dan memberikan kenyataan balas secepat kilat. kalau ada pemimpin pas keluar kenyataan bagi pihak pas akan dianggap kenyatan peribadi kalau dap keluarkan kenyataan itu pendapat pr.

untuk lim hong sang, cina bukan penentu politik dimalaysia, kalau cina penentu politik dimalaysia, kenapa dr zul kalah, salahudin tertungging di nusa jaya(bakal mb kalau menang hehehee) sebab nak jwatan mb johor sanggup buat apa saja sebagaimana nizar diperak, kerana jawatan sanggup hina sesama geng yang siang malam berjuang bersama kerana islam, jangan jadi lembu wahai hong sang, kalau nak jadi pengkaji politik biar berlaku adil tapi bila berat mengeluarkan pendapat ia akan jadi nampak bodoh tapi bila baca sah sah bodoh. pas kalah dinusa jaya dengan cina mengundi party barisan nasional. apakah hong baca dari atas ke bawah macam tulisan cina jugak walaupun ditulis dalam bahasa melayu. sebab bacaan politik dia dari atas ke bawah jugak. kalau alkusyen baca mungkin ia amat setuju dengan forum bodoh hong sang.

mungkin kenyataan ini akan setuju dengan angkat tangan dua belah oleh tulangbesi, alkusyen, fakaq, sb bodoh, orang tua di kelantan, mso pasti akan buat buku lagi mengenai muktamar, pasti pkr dan dap akan keluarkan sponsor untuk mso menulis tentang muktamar pas, mso akan menulis firnah sebagaimana buku jatuh nya kerajaan pas kedah, kenapa mso tak tulis kejatuhan kerajaan pakatan rakyat diperak? mungkin dap tak bagi sponsor kalau dia tulis kejatuhan kerajaan pakatan rakyat akibat kebodohan nizar memimpin. ditipu umno dengan mudah hantar seekor katak dapat 3 katak, lawak sepanjang zaman, bukti kebodohan pakatan rakyat perak yang tak akan melaksanakan hukum hudud jika menang. mad awang kemana menghilang selepas kalah, apakah sedang mengasah lidah untuk memfasihkan lagi bahasa inggeris dia yang lebih fluent dari mat salleh uk.

Ulasan