ramai sangat IKON dalam pas terjadilah emoticon

ramai sangat orang IKON yang dikatakan masuk ke dalam pas, dari rancangan raja lawak menjadi ikon, masuk maharaja lawak bukan sebagaimana masuk pas, masuk pas tak ada karpet merah, tak ada gaji mingguan untuk diterima, tak ada sambutan tepukkan gemuruh, tak ada silauan cahaya. berbekalkan glomour sebagai raja lawak tak menjamin selama lamanya menjadi lawak dalam pas, nak jadi maharaja lawak tak semestinya masuk pas, masuk pkr pun boleh jadi maharaja lawak, masuk dapat lagilah boleh jadi maharaja lawak.  dalam pas ada ramai juri komen raja lawak, kalau lawak tak menepati pas bermakna tak sesuai lagi menjadi maharaja lawak pas, sepatutnya mejadi maharaja lawak dap atau pkr. lari perjuangan bersama adalah lumrah alam, walaupun lawak mereka sangat berkesan dalam ceramah lawak namun bukan semua akan terus bergelak ketawa sepanjang masa. bukan setakat itu aje pas. kritik orang boleh tapi bila orang kritik lawak dia tak lawak tau pulak marah peliknya dunia lawak ni.
emoticon
pas tak menjanjikan janji manis mu, kritik persembahan pas tak sama dengan pas dulu, pas yang mana yang dulu, baru masuk pas 3 tahun dah kritik pas tak sama yang dulu, bila orang tanya pas yang mana tak jawab tergagap gagap seolah menyanyi rap. apakah kritikan sebagai janji manis untuk membolehkan sesuatu. pas yang berjanji manis tak semestinya akan dapat janji manis, biasanya janji manis akan pahit bila bersama pas, menyanyi dipentas pas tak sama dengan pentas disediakan oleh umno. bayaran yang masuk kurang 1000 peratus yang diterima. setakat 100 termasuk wang minyak tu yang mat sabu dah tak ceramah pas panggil. panggilamn ceramah pas tak mampu buat mat sabu boleh belanja penarikbeca untuk barbican dan nasik arab. sekarang mat sabu dah boleh belanja penarikbeca minum barbican dan makan nasik arab sambil gelak ketawa berana ente.

askar yang dipencenkan atau orang kerajaan yang dipencen awal selalu akan mencari masjid surau untuk habiskan masa sisa sisa didunia. setelah menghabiskan 2/3 umur berkhidmat dengan kerajaan umno untuk mencari nafkah akhirnya ke masjid surau habis kn usia. yang sorang terlebih lajak akhirnya disepak akhirnya masuk pas dan baru dilantik dah mengkritik, apakah askar tak ajar dia setia kepada ketua atau setia pada kepala agung saja. atau dihantar untuk menyusup masuk ke dalam pas agar boleh rosakkan pas dari dalam. biasanya sb begitulah dihantar masuk ke dalam organisasi politik yang tidak sebulu dengan umno. dicari kes supaya nampaknya teranayia akhirnya diterima masuk dan itulah modus operandinya. tak cekap menghidu akhirnya terbongkar malu. masa ini dah bau bau sb meresap masuk supaya dapat merosakkan pas dari dalam, islam perlu dipinggirkan .

Ulasan

Catat Ulasan