kah kah kah alkusyen baru jumpa asmuni mintak pandangan lawyer

pj pas perak akan menyaman blogger alkusyen yang hidup matinya adalah menyebarkan fitnah. mana mana dia tak  setuju dengan kepala bekas seorang cikgu " mungkin di nasihatkan bersara awal kerana masalah disiplin" bekas cikgu pencen yang dianggap blogger hebat untuk mempromosikan nizar sebagai mb besar perak yang gagal menjadi mb perak yang baik walaupun diberi peluang mentadbir perak dalam masa 11 bulan saja. kegagalan menjadi mb perak menyebabkan nizar tidak lagi menjadi popular dan ini menaikkan kemarahan blogger alkusyen. blogger alkusyen menyebarkan berita berita bodoh dan bangang dalam blog siang dan malam.
kalau alkusyen pilih mamat ni pasti kalah menungging kena bayar saman RM 100 juta
peseurujaya pas perak akan menyaman blogger dap dan pkr dalam usaha membersihkan namanya setelah dicemari teruk oleh blogger pencen ini. kerjanya siang malam adalah mencari dan menggali apa saja kata kata presiden pas atau ulama pas untuk disanggah olehnya. setelah dilantik menjadi timbalan ngo pasar malam atau lebih dikenali sebagai barua dap dan pkr ia terus melakukan kerja kerja jahatnya. apa saja keburukan presiden pas dan ulama dalam pas akan digali dan dihebahkan walaupun hanya berupa fitnah. siapa yang menasihatkannya akan dimaki hamun dalam blog. yang boleh menasihatkannya hanya lah dap. jika dap bersuara atau nuar braham bersuara pasti akan mendapat sokongan 1000% dari blogger cikgu .

yang ni bagus cuma kalau dia boring dia tak haidr terpaksalah al kusyen mengaku salah
setelah tersingkirnya nizar dan khairudin yang tidak mengaku tidak mahu hudud sebagaimana tidak mengakunya UMNO. yang pasti umno dan blogger alkusyen tidak ada beza, nizar juga nak  menyaman pemimpin pas yang dikatakan menyebar fitnah kerana dia menolak hudud. apakah dia lupa apa dia ucapkan pada wartawan dan disiarkan ke seluruh negara. nizar sudah nyanyuk atau kehilangan memory akibat hasutan blogger pencen. nampaknya al kusyen terpaksa membayar asmuni atau juga hanipa mydin atau pasma akan memberikan seorang peguam secara percuma. yang pasti janganlah ambik peguam bahalol dan bangang iaitu setiausaha agung PASMA. zul almakanan.

Ulasan