dap sibuk jaga pas diri sendiri tak terjaaga

sampai hari ini pemilihan dap tidak disahkan lagi, jawatan guang end dan kit siang dah jadi lebai malang. guang end yang hatinya dengan umno boleh lah berbincang dengan umno untuk sahkan dulu pemilihan party, ni duk sibuk cananng buat kenyataan bodoh dan bangang, mulut ceret beret guang end sama dengan mulut ceret beret cikgu pencen siang malam duk hina hukum islam, cikgu pencen penghina hukum islam siang dan malam kerana dap suruh pasma hina apa saja berkaitan dengan hukum islam. inilah kerja kerja yang dibayar oleh dap kepada cikgu pencen sebagai tanda hadiah untuk menggantikan wang gaji menjadi ketua kampung selama seminit dulu, selepas mb boneka dap jatuh cita cita cikgu pencen nak menjadi ahli majlis mesyuarat bandaraya ipoh jugak terbantut. akhirnya terpaksa menjadi barua dan balaci dap demi memenuhi poket yang kering kontang.

guang end sebelum sibuk snagat mengkritik pas, sila sahkan dulu pemilihan party, patutlah guang end terlalu sibuk menjaga pemilihan pas, apakah dap nak menguasai pas kerana party dap akan diharamkan tak lama lagi, oleh itu jika pas masih dipimpin oleh ulama dap tak boleh menyusup masuk dan menyebarkan agenda kafirnya ke dalam pas, mad sabu sudah bersiap sedia menerima kemasukan guang end dan beberapa juta ahli dap ke dalam pas. mad awang sudah bersiap sedia untuk menukar perlembagaan pas kepada perlembagaan sekular dan lebih kuat dan hebat, dengan berbekal pengalaman sebagai pekerja umno dan tukang tulis ceramah hussin onn pasti pidato mad awang lebih hebat untuk menawan hati orang kafir.

kerja kerja kuat dap untuk memastikan pas menjadi anjing belaan mereka semakin kuat, diaturkan pertemuan dan kempen, berlangsung diseluruh negara, mad awang menjadi balacinya diarak dan diusung siang malam sekarang, kereta bertukar silih berganti bagi menampakkan kehebatan calon presiden pas yang di restui oleh DAP. tapi yang peliknya hadir semasa majlis itu hanyalah pkr dan dap yang tak dapat mengundi pada jun ni, apakah mad awang terlalu buta dan pekak sampaikan tak boleh kenal dap dan pkr yang datang. dap sudah mengatur strateginya. mad awang menjadi jurucakap dap dalam pas, semua dap nampak hebat dan berkaliber.

Ulasan