alkusyen mula beli jiwa asmuni

nampaknya kesan akan disaman mula merosakkan otak alkusyen. otak yang lama duk sekung akhirnya terpaksa memuji asmuni awi demi mendapatkan pembelaaan bila sudah disaman oleh pj perak. alkusyen sudah mencari jalan untuk berlepas diri, mana nizar senyap je bila blogger belaan dia mendapat musibah dan bencana. kencing manis dia akan meninggi bila ada dalam mahkamah nanti. siapa siapa pernah jadi anak murid nya pasti malu mengaku dia sebagai cikgu yang mereng dikemudian hari. tapi cikgu pencen ni mana mungkin akan mengaku kebodohannya selain menjadi satu aset berharga kepada dap dan pkr untuk menyerang presiden pas dan ulama ulama.
makan makan sikfan santap
asmuni awi pengerusi jawatankuasa pemilihan yang dikatakan berulang alik kl perak setiap malam untuk menjalankan tugas yang dipikul kononnya atas nama amanah tapi tidak mahu meletakkan jawatan. yang menjadi kepelikkan kenapa asmuni awi masih lagi duk sekung situ. pelik sungguh. jika sebagai peguam yang hebat pasti dia meletakkan jawatan sebaik saja dikritik oleh ahli party jika tiada niat dan agenda lain tersirat. apakah asmuni awi mahu diterajang atas belakang mahu turun. dan alkusyen mengambil peluang ni untuk memuji dan memuji asmuni yang ikhlas bekerja manalah tahu yuran guaman dapat dipercumakan. apakah nizar tidak mahu membantu, projek pangkor dan disign tak akan tak ada apa kot. perjanjian pangkor kekal di rahsiakan di perak. sapu bawah karpet oleh pasma demi melindungi ketua yang hebat.

dengan kenaikan gst kos guaman bukan sedikit tapi bila dapat mendewakan asmuni apakah kos guaman alkusyen dapat dikurangkan.tidak dikenakan gst dan dikurangkan terus atau percuma demi menyelamatkan alkusyen dari disumbat dalam penjara atau tak mampu membayar saman malu. apakah alkusyen akan menghabiskan masa dalam penjara setelah tak mampu membayar saman atau menghabiskan masa atas kerusi bergerak beroda. alkusyen telah mengambil langkah drastik demi menyelamatkan tengkuk selepas dap pkr dan nizar diam seribu bahasa. geng pasma bangang menyepi diri. mana kolid samad penyannjung dap no wahid juga menyepi. apakah nasib alkusyen jika disaman oleh pj perak. mana nak letak muka cikgu pencen jika dia kalah. segala fitnahnya akan dijawab dalam mahkamah dan bolehkah dia edit keputusan hakim nanti.

Ulasan