pasma cepat cepat lah berambus dari pas

boss besar pasma memerangkap balaci barua dap dan pkr akan membentuk party politik yang lebih islam, tapi ayat yang lebih kelakar nak tubuhkan party pun kena mintak kelulusan dap dan pkr. betapa bangangnya pemimpin pasma, adun pengkalan kundor dan akan diikuti oleh beberapa barua dan balaci dap pkr diselangor akan masuk pasma. mad awang akan dilantik menjadi mursyidul atau karsidol umum dalam pasma. perjanjian pangkor akan dihalalkan lagi oleh mad awang. setiausaha agung pasma loyar buruk yang dapat 7 undi pasti mengetuai satu party yang lebih kuat dan bergaya.  dua adun di selangor akan menyertai pasma, tanpa perlu bersusah payah pasma dapat 2 adun dan 2 parlimen dengan mudah. tanpa perlu bertanding. 1 parlimen shah alam dan satu lagi di sepang, kolid samad dan hanipa mydin boleh menyertai pasma dan menyertai pakatan rakyat yang didewakan.

penubuhan pasma sebagai party politik sudah acap kali diumumkan tapi masih kekal sebagai NGOK kerana perkembangan muktahir menyebabkan pasma seram sejuk melihat pasma sendiri tak ada penyokong yang kekal abadi. wan ji yang dibuang dari majlis syura ulama pas boleh mengetuaai majlis syiah dalam pasma. wan ji lebih nampak hebat selain dari jadi barua dan balaci kafir. fakaq@barua dibela dap dipenang boleh menjadi pengerusi penerangan pasma. alhusyeen si tua pencen boleh menjadi ketua provokasi. blogger greenboc yang hanya tahu duduk depan pc menulis boleh meneruskan usaha usaha memburukkan ulama pas.  mso penulis upahan boleh dijadikan naib presiden pasma.
PASMA TAK PAYAH MUNGKIN JADILAH PARTY POLITIK
dengan berambusnya pasma dan membawa 5 juta ahli baru pasti akan menjadi party islam yang lebih dominan. pasma lebih kuat dari pas, semua pemimpin yang maju berdaya saing. wang pun banyak masuk ke poket pasma. pasma di terengganu ada satu adun dikawasan bandar dimana pintu pejabat azan sentiasa tutup dan dikunci. pasma sudah bersiap sedia apa yang ditunggu lagi. tulangbesi jangan diketepikan dalam pasma. lantik lah tulangbesi menjadi naib presiden yang 3 . maklumlah tulangbesi berpeluang menjadi pengerusi perbadanan air di perak jika pakatan rakyat menang diperak, kalau menanglah. kalau setakat nizar jadi ketua pakatan rakyat baik mampus ajelah.

Ulasan

  1. Orang yg marah kat PASMA dan PAKATAN adalah org UMNO atau orang PAS berkiblatkan UMNO. Tepuk dada tanya di mana anda?

    BalasPadam
  2. Hj Hadi, Harun Din , Nik Abduyh adalah orang PAS berjiwakan UMNO dan sayangkan UMNO. FULLSTOP.

    BalasPadam

Catat Ulasan