mahfuz tak ada kerja lain ke

nampaknya mahfuz selain menjadi jurucakap sirul ia juga sudah berbaik dengan umno, kalau presiden pas bersama umno, maka geger lah alam maya, maka banyaklah blogger celaka yang akan ulang tayang semula kes. banyak yang akan ambik kisah, sebagaimana greenboc blogger bengong yang hanya menulis untuk 10 ahli parlimen pas yang tak hadir untuk mengundi pota, kalau presiden pas hadir barulah dia diam macam anjing dapat tulang. barua dap dan pkr ni sudah banyak menimbulkan fitnah dalam jemaah pas.
geng pasma

mahfuz semakin banyak kerja sekarang tapi bukan untuk jemaah islam tapi untuk kepentingan peribadi sendiri dan juga untuk dap dan pkr, betapa bodoh dan bahalol nya mahfuz bawak ibu sirul pergi berjumpa dengan mahathir, apa gunanya magfuz mengambil tugas bodoh seperti itu, sirul sudah melaksanakan tugasnya dan menanggung akibat menerima arahan. apakah sirul tak tahu bahawa tugasnya boleh dilaksanakan atau tidak. sirul sudah menjalankan tugasnya dan apakah mahfuz mengambil sikap berbeza jika ia terkena batang hidungnya sendiri, atau mahfuz menjalankan kerja kerja agenda lain. apakah mahfuz mengikut arahan liberal islam untuk menampakkan sisi elok sirul, jangan mahfuz  membodohkan diri lagi yang sememenangnya bodoh.

mahfuz sepatutnya guna masa yang terluang untuk kepentingan jemaah bukannya melindungi pesalah yang sudah dihukum. tanya sirul percaya pada hukum kafir atau hukum islam,mungkin mahfuz nak menunjukkan betapa adilnya hukum kafir dari hukum islam, betapa baghal dan bangang mahfuz. kerja sirul sama je dengan kerja kerja sb pencen atau tak pencen, ia akan melaksanakan arahan kerajaan tanpa perlu bertanggung dan menyoal kebenaran atau kesalahan. yang pasti kerja kerja menjalankan demi tugas perlu dilaksanakan.

Ulasan