kolid samad tetap barua selamanya

kalau presiden pas dikatakan membelakangkan keputusan party tapi kolid samad boleh bercakap macam orang gila yang membuat kenyataan bodoh siang dan malam. sebagai ajk pas pusat kolid samad yang banyak dengar bluee tooth dari dengar orang berbahas dalam parlimen dan juga banyak tertido dalam parlimen akan terkejut dari tidor bila ada orang mengutuk dap dan pkr, dan kolid samad akan lena balik bila orang menghina hukum hudud. yang paling penting bagi kolid samad adalah menjaga hati orang kafir dari menjaaga hati sesama jemaah islam, kolid samad lebih dap dari dap dan lebih pkr dari pkr. kenyataan demi kenyataan menyerang presiden sendiri seolah kolid samad sudah lama sebantal dengan ronnie liu.

segala macam fitnah sedang direka cipta oleh geng balaci dan barua dap dan pkr yang sedang bersarang dalam pas, kolid samad yang menarik diri kerana tidak mendapat cukup percalonan untuk mengekalkan dia di shah alam. selepas ini dap dan pkr akan menuntut kerusi parlimen shah alam untuk kolid samad kekal menjadi mpnya. kolid samad yang terkenal dengan garang mempertahankan oktober fest yang mana manusia boleh mabuk semabuknya. kolid samad sangat mesra dengan arak tanpa pedulikan umat islam. yang penting dap dan pkr dapat di pertahankan dan dibela oleh kolid samad yang bangang.

upacara baiki telinga kolid samad yang seniasa pakai bluee tooth
kolid samad membuat kenyataan membelakangkan party pas dikatakan kebebasan bersuara tapi bila ulama pas bersuara membelakangkan party. ada manusia jugak seperti kolid samad yang sangat bengong mempertahankan party kafir dap dari sesama islam, mungkin kolid samad sangat mesra dengan kafir boleh lena dalam dakapan kafir.

Ulasan