haji hadi malas dah gaduh dengan AJK LAJNAH PKR DALAM PAS

Haji hadi sudah malas melayan karenah Panjang LIDAH Dan BANYAK MULUT AJK PAS YANG BERFIKRAH PKR DALAM PAS. senarai nama sudah diedarkan untuk memastikan semua AJK LAJNAH PKR DAN KETUANYA AKAN DISINGKIRKAN MELALUI PROSES PENYUCIAN PAS DALAM MUKTAMAR TAHUN DEPAN. nama nama ahli lajnah pkr dalam pas adalah seperti mana diedarkan. senarai gambar dan nama nama pemimpin PAS YANG KHIANAT KEPADA PAS sudah diedarkan untuk dinyah dan disingkirkan termasuk blogger celaka yang sibuk menjaja nama pas dan mempertahankan pkr seperti orang gila. kepada blogger tua yang berfikiran bodoh hentikan kerja kerja bodoh baik selawat banyak sebelum kencing manis merebak masuk ke buah pingang nanti melarat pulak dikatil. walalah pada pkr lagi baik.

fitnah dan penipuan banyak dilakukan oleh ahli lajnah pkr dalam pas, banyak imej pas musnah akibat kebodohan dan kebangangan pemimpin lajnah pkr dalam pas, ditambah dengan kekotoran yang dibuat sendiri dalam rumah tangga pas. pemimpin lajnah pkr dalam pas menghebahkan apa saja rahsia parti pas dan membuat kan keadaan menjadi tak selesa. haji hadi dah bosan melayan kehendak pemimpin pkr dalam pas yang tidak tahu mahu terus duduk dibawah nama pas. oleh kerana sudah bosan melayan karenah ajk ajk lajnah pkr dalam pas ini, proses penyingkiran pemimpin khianat ini sudah bermula. PKR mahu bersama UMNO tapi PAS dipersalahkan. inilah kerja kerja pengkhianat dalam PAS. saari sungkit dan hasnul sudah memulakan sejarah itu. dan yang pasti mereka ini akan disingkir melalui badan disiplin atau muktamar akan datang

pembersihan ahli lajnah pkr dalam pas perlu demi menjamin kesatuan dalam pas, pihak pihak yang berfikiran kotak islam perlu dikeluarkan dengan segera. mengeluarkan pendapat sendiri tanpa mendapat kelulusan MAJLIS SYURA ULAMA PAS, kenyataan peribadi mereka banyak menyusahkan pas, contoh kolid samad yang banyak menjaja nama pas dan merekacipta fitnah kepada mana mana pemimpin yang tak sebulu dengan nuar braham. kolid samad dilihat lebih PKR dari ahli PKR sendiri. kolid samad umpama hanturaya yang dibela oleh pkr. diberi makan bila perlu dan digunakan untuk menyerang PAS dari dalam. banyak merosakkan imej pas dengan kenyataan bodoh dan bangangnya. dalam kes hukum hudud kolid samad lebih rela menjadi DAP dari PAS demi menjamin hukum islam tidak dapat dijalankan. hanipa mydin juga telah bertindak lebih laju dari itu.

Ulasan

  1. Ni nak kena mula perangi barua dan pengkhianat yang bermuka-muka bila darjat sudah naik sikit sebelum Muktamar Pemilihan akan datang. Lu agak kusen berani ker nak berhujah ikut saluran di Johor nanti kerana dia kan perwakilan. Gua takut bagi alasan gula dalam tubuh dah naik dan hanya boleh berhujah dalam blog jer. Macam biasa dengan alasan yang artikel beliau tu ikut saluran ler

    BalasPadam
  2. tukang-tukang ratib UG ni umpama kokok berderai-derai, ekor gelumang tahi..
    kenapa sembunyikan KN ?
    pecah tembelang bila DAP turut ratib KN!

    BalasPadam
  3. retro 6 bulan...

    Saya difahamkan beberapa hari lalu beberapa orang kepimpinan daripada Pakatan Rakyat (macam tak ada dikalangan PAS) telah berjumpa dengan TGNA untuk melobi TGNA bagi memberikan persetujuan mengenai satu idea yang dinamakan sebagai "Konsensus Nasional".

    Daripada maklumat yang disampaikan konsensus nasional ini semacam kerajaan campuran???

    Saya juga diberi maklumat bahawa ada beberapa pimpinan PAS telah berusaha lebih awal dalam 'projek' ini. Adakah mereka telah mendapat keizinan kepimpinan tertinggi? Jangan sampai perkara ini adalah perkara yang sama seperti UG dulu?

    Gambaran idea perjumpaan yang saya sebut itu sudah di'sebar secara tak langsung' oleh anak TGNA dalam kenyataannya.


    Anwar Perlu Jelaskan Konsensus Nasional

    Datuk Seri Anwar Ibrahim wajar menjelaskan format dan konsep sebenar Konsensus Nasional kepada rakyat sebelum Pilihanraya Kecil DUN Kajang berlangsung. Ini bertujuan untuk memberikan gambaran sebenar mengenai persepsi tersebut dan mengelakkan pelbagai tafsiran yang boleh disalahertikan.

    Samada ia Permuafakatan Kebangsaan, Muzakarah Politik, Dialog Nasional mahupun Kerajaan Campuran atau Perpaduan, ia harus dihuraikan secara eksplisit. Jika benar ia adalah agenda besar daripada Pakatan Rakyat, maka Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu menghuraikannya dengan lebih jelas.

    Daripada siri-siri kenyataan media yang telah dibuat, Konsensus Nasional diutarakan ekoran daripada kebejatan politik terutamanya yang melibatkan isu ketegangan kaum khususnya di negeri Pulau Pinang dan Selangor. Malah, media antarabangsa turut melaporkan kelemahan pentadbiran kerajaan pimpinan Dato’ Seri Mohd Najib Tun Razak dalam pelbagai aspek.

    Oleh yang demikian, Najib sendiri telah bersetuju untuk membataskan topik perbincangan kepada segmen sosial, politik, kerajaan dan hubungan antarabangsa. Namun, empat segmen ini seolah-olah tidak mendapat persetujuan penuh. Maka, di mana titik fokalnya?

    Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat, para pendokong serta penyokong wajar memahami dan meneliti apakah sebenarnya maksud sebenar Konsensus Nasional. Saya percaya jika ia dilontarkan lebih awal untuk mendapat pandangan awam, maka perkara ini dapat dimatangkan dengan lebih baik lagi.

    Dilihat beberapa langkah strategi politik dan idea-idea besar oleh rakan PR yang agak pelik dan kurang disenangi rakyat seperti kes Kajang dan Konsensus Nasional memerlukan kesepakatan dan dibincangkan secara telus di peringkat PR.

    Dalam hubungan antara BN dan PR yang dilihat terlalu politiking dan penuh tipu muslihat politik, sudah pasti agenda bersama seperti lontaran idea konsensus nasional yang boleh meredakan suhu politik dan disenangi rakyat haruslah menjadi satu gerakan yang benar dan amanah, bukan sekadar projek politik yang kelak akan memeningkan rakyat.


    NIK MOHAMAD ABDUH BIN NIK ABDUL AZIZ
    Ahli Parlimen Pasir Mas
    AJK PAS Pusat

    BalasPadam
  4. pergi mampus sama PKR. dan lajnah PKR dalaM PAS, muktamar tahun depan tahun pembersihan lajnah PKR dalam PAS

    BalasPadam

Catat Ulasan