apa salahnya mak ayah pukul anak

kes mak ayah diseret ke muka pengadilan disweeden sebab kes pukul anak berkali kali sampai lali kena pukul, biasanya zaman dahululah sebelum zaman bangang ni, mak ayah belasah anak sampai separuh nyawa pun tak ada siapa nak kisah, mungkin sebab kemajuan menyebabkan anak ni menjadi terlalu bangang dan bodoh sombong, kalau nenek moyang kita masih hidup bagaimana mereka mendidik anak sampaikan boleh menjadi orang dan tak adalah sampai melakukan serangan seksual kepada mak sendiiri, ini adalah satu kebodohan kepada penulis yang menyokong kepada kebebasan kepada anak. zaman dulu kalau tak mengaji atau balik lewat rumah pun kena pukul zaman sekarang selagi belum 24 jam mesti mak ayah tak risau.

pakar motivasi pun banyak mengarut tentang pendidikan anak, anak dan mak ayah perlu berkawan sampai anak dah tak hormat mak ayah lagi. apa benda mak ayah larang itu akan dibuat. sebab apa sebab ada undang undang bangang sebagaimana undang undang bodoh yang wujud di sweeden. selagi belum patah riuk belum tentu mak ayah tak sayang. berbirat belakang waktu kecil tapi bila besar anak jadi orang bukan jadi lembu kaldai. tak ada seteruk ini gejala sosial sebab apa sebab makayah dah jadi kawan dan anak tak ada lagi perasaan hormat pada mak ayah. itulah sebenar yang dimahukan oleh golongan kafir. dan ada yang menyokong kononnya anak didera sampai mengadu kepada cikgu sekolah.  cara pendidikan yang tegas perlu dilaksanakan dengan keadaan suasana yang gila ini.

valid ke tak valid kenyataan anak pasangan sweeden, mereka tidak cedera seteruk yang disangka. sebab tak solat kena pukul itu adalah kewajiban mak ayah, anak tak solat akan mengheret mak ayah ke neraka, bagi penulis yang rasa dirinya hebat tak kisah anak tak solat, sebab apa dia ada cara mendidik yang hebat. kalau selagi tak kena batang hidung sendiri mesti sokong je. nanti bila dah tua anak dah makin kurang ajar waktu tu dah tak berguna semuanya. itulah yang dikehendaki oleh goolongan kafir dalam mendidik anak. dan itulah yang sedang berlaku dalam masyarakat ini.

Ulasan